New Projects

To veggiestory.gr από την ΕΛΕΔ

Το νέο και μοντέρνο e-shop του Veggie Story στο www.veggiestory.gr κατασκευάστηκε από την Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου και προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων σε προσιτές τιμές.

Η ιστορία του Veggie Story ξεκίνησε να γράφεται πολλά χρόνια πριν, όταν ο παππούς της οικογένειας ξεκινούσε με το κάρο του από τη δυτική Αττική να πάει στην λαχαναγορά, να διαλέξει φρέσκα φρούτα και λαχανικά για τους πελάτες του. Οι ώρες στο δρόμο απέφεραν εκτός από τα απαραίτητα προς το ζην και όμορφες ιστορίες που συζητούσε με την οικογένειά του στο τέλος κάθε γεμάτης ημέρας.

Δυο γενεές μετά, η παράδοση συνεχίζεται από τους απόγονούς του. Πλέον, η εταιρία «Veggie Story» δραστηριοποιείται στο χώρο των τροφίμων και κυρίως της μαναβικής, με 3 φυσικά καταστήματα και το ολοκαίνουριο e-shop.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει κατασκευαστεί από τους web developers και web designers της ΕΛΕΔ, με κύριο γνώμονα η διαδικασία επιλογής και αγοράς των προϊόντων να είναι απλή, γρήγορη και αξιόπιστη.

Το e-shop διαθέτει UI/UX τελευταίας γενιάς και responsive σχεδιασμό. Μέσα από το πλούσιο φωτογραφικό υλικό, η αναζήτηση προϊόντων και η πλοήγηση του χρήστη γίνονται πολύ ευχάριστα. Επίσης στη σελίδα μπορεί κανείς να βρει νόστιμες συνταγές.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Η ΕΛΕΔ υλοποίησε το e-shop της Happy Organic

H Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ανέλαβε και υλοποίησε με επιτυχία το σχεδιασμό και την κατασκευή του ολοκαίνουριου και minimal αισθητικής e-shop της εταιρείας Happy Organic www.happyorganic.gr

Η εταιρεία Happy Organic δημιουργήθηκε για να προσφέρει υψηλής ποιότητας, αποτελεσματικά, αγνά, φυσικά καλλυντικά. Έχει επιλέξει πολύ προσεκτικά τα προϊόντα που εμπορεύεται από εταιρείες που χρησιμοποιούν φυσικά και αγνά προϊόντα, σέβονται τη γη και τα ζώα και είναι αποτελεσματικά.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει σχεδιαστεί ώστε η διαδικασία επιλογής και αγοράς των προϊόντων να είναι απλή, γρήγορη και αξιόπιστη. Τα προϊόντα εμφανίζονται ανά κατηγορία και ανά brand, με πλήρη περιγραφή των προϊόντων και των συστατικών αυτών, καθώς και με δυνατότητα αξιολόγησης τους! Επίσης, στο e-shop ο χρήστης μπορεί να βρει σε ξεχωριστή κατηγορία τις νέες αφίξεις προϊόντων, καθώς και το blog με διάφορα ενδιαφέροντα άρθρα σχετικά με τα φυτικά καλλυντικά.

Επιπρόσθετα, ο πελάτης μπορεί να δημιουργήσει τη δική του λίστα επιθυμιών, ώστε να μπορεί ανά πάσα στιγμή να ανατρέξει στα προϊόντα που έχει αγαπήσει!

Με το νέο site, η εταιρεία είναι πάντα δίπλα στους πελάτες της, αφού ο χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με το αρμόδιο τμήμα για ερωτήσεις, απορίες αλλά και επισημάνσεις!

Οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ, κατασκεύασαν για ακόμα μια φορά ένα καλαίσθητο e-shop με UI/UX τελευταίας γενιάς, ανάλογο των επιθυμιών του πελάτη. Όπως σε κάθε site που επιμελείται η ΕΛΕΔ, η περιήγηση είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Δύο νέες συνεργασίες για τη Generation Y

Η Generation Y – International eBusiness Hub, ανακοίνωσε δύο νέες συνεργασίες, με δύο ιστορικές, δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις, αφενός στο χώρο της ναυτιλίας και αφετέρου στην παραγωγή και εμπορία παπουτσιών.

Πιο συγκεκριμένα, ο Όμιλος Σπανόπουλος, μία κορυφαία οικογενειακή επιχείρηση με πάνω από 50 χρόνια εμπειρίας στον ναυτιλιακό τομέα, αποφάσισε να εμπιστευτεί την εξίσου πολυετή εμπειρία της Generation Y σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού με σκοπό δημιουργήσει τη νέα της ψηφιακή παρουσία. Μαζί με τη δημιουργία της νέας corporate ιστοσελίδας, η Generation Y έχει αναλάβει επίσης παραγωγή βίντεο για λογαριασμό του ομίλου, καθώς και το branding του. Έτσι, η κορυφαία εταιρία στο e-business θα συμβάλλει ολιστικά στη δημιουργία μιας δυναμικής ψηφιακής παρουσίας για τον Όμιλο Σπανόπουλος, παρόμοια με τη δυναμική εικόνα που διαθέτει η εταιρεία στον τομέα της.

Επίσης, η εταιρία Π. ΑΛΥΣΑΝΔΡΑΤΟΣ & ΣΙΑ, η οποία δραστηριοποιείται σχεδόν 50 χρόνια στον τομέα της παραγωγής παπουτσιών για άνδρες και γυναίκες και δημιούργησε το δημοφιλές brand Fantasy Sandals, αποφάσισε να εμπιστευτεί την εξίσου πολυετή εμπειρία της Generation Y σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού αναθέτοντάς της την δημιουργία του νέου της διαδικτυακού καταστήματος. Το έργο θα πραγματοποιηθεί με την πολυβραβευμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Generation NEXT.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Νέο site για την Praxisnet από την ΕΛΕΔ

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ολοκλήρωσε με επιτυχία το σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου site της Praxisnet www.praxisnet.gr.

Η Praxisnet, προήλθε από την εταιρεία PRAXIS REAL ESTATE που ιδρύθηκε το 1990, είναι από τις λίγες εταιρείες στην ελληνική κτηματομεσιτική αγορά που εστιάζει αποκλειστικά στο επαγγελµατικό ακίνητο και ειδικεύεται σε αυτό. Τα χρόνια εμπειρίας τους προίκισαν µε βαθιά γνώση και τεχνογνωσία, εμπειρία και αλάνθαστο ένστικτο, αξιοπιστία και αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα.

Οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, κατασκευάζοντας ακόμα μια φορά ένα site με UI/UX τελευταίας γενιάς και εμφάνιση με γνώμονα την επιθυμία του πελάτη, αλλά κυρίως την υψηλή αισθητική και την ευκολία πλοήγησης του χρήστη!


Στην αρχική σελίδα ο επισκέπτης μπορεί γρήγορα να αναζητήσει το ακίνητο που τον ενδιαφέρει και να ενημερωθεί σχετικά με επενδυτικά ακίνητα. Συνεχίζοντας την περιήγηση, και σε ένα πολύ φιλικό UI/UX, ο χρήστης μπορεί να βρεί πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία, το τι προσφέρει και μέσω της φόρμας επικοινωνίας να έρθει σε επαφή με την εταιρεία.

Όπως σε κάθε site που επιμελείται η ΕΛΕΔ, η περιήγηση είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Από την Generation Y η δημιουργία της corporate ιστοσελίδας της Liolios Printings Textiles

Η Liolios Printings Textiles, εταιρεία εκτύπωσης υφασμάτων η οποία μετρά 38 χρόνια παρουσία και παρέχει σχεδιαστικές και προσαρμοσμένες υπηρεσίες εκτύπωσης σε σχεδιαστές, εμπόρους υφασμάτων, καλλιτέχνες σε όλο τον κόσμο, εμπιστεύτηκε την εξίσου πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία της Generation Y – International eBusiness Hub σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού, για τη σχεδίαση και τη δημιουργία της νέας corporate ιστοσελίδας της εταιρείας, καθώς επίσης και για την παραγωγή βίντεο, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του brand positioning της.

Απώτερο σκοπό της συνεργασίας, αποτελεί η ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας της Liolios Printings Textiles και η βέλτιστη ανάδειξη του δημιουργικού χαρακτήρα της, στα επίπεδα ποιότητας που εκφράζουν και τις δύο εταιρείες.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Aπό την Generation Y το galerou.com με χειροποίητα κοσμήματα

Online από την Generation Y το νέο και καινοτόμο ηλεκτρονικό κατάστημα του ομίλου Γαλερού με καταστήματα κοσμημάτων και χειροποίητων κοσμημάτων, σε Αθήνα, Μύκονο και Ρέθυμνο, το www.galerou.com.

Ενόψει των γιορτών, το ιδανικότερο δώρο για τους αγαπημένους μας δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από ένα κόσμημα το οποίο θα μείνει για πάντα. Η Generation Y – International e-Business Hub χρησιμοποιώντας την 20ετή εμπειρία που διαθέτει σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού, ανέλαβε μια μεγάλη γκάμα δραστηριοτήτων για το πρότζεκτ Galerou.com έτσι ώστε να κάνει την επιλογή του κατάλληλου δώρου για τους αγαπημένους μας ευκολότερη. 

 

Η Βασιλεία και η Χρυσή Γαλερού, ιδρύτριες του ομίλου Γαλερού, θέλησαν να δημιουργήσουν μια εταιρία που να αντικατοπτρίζει το πάθος για τα κοσμήματα και να προσφέρει στο αγοραστικό κοινό μοναδικά κομμάτια που να αναφέρονται σε μια ιστορία για κάθε στιγμή της ζωής τους, εξ ου και το tagline του ηλεκτρονικού καταστήματος: Our Jewelry. Your Story. Σήμερα, η εταιρία που μετρά 30 χρόνια εμπειρίας και διαθέτει τρία φυσικά καταστήματα, αποφάσισε να κάνει το επόμενο επαγγελματικό της βήμα προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό έχοντας στο πλευρό της την Generation Y.

 

Η Generation Y ανέλαβε τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρίας Γαλερού και επιμελήθηκε τα εξής:

  • Δημιουργία Brand Story και Brand Identity
  • Σχεδιασμό Λογοτύπου
  • Υλοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος με custom conceptual web design
  • Ανάπτυξη και εκτέλεση στρατηγικής Digital Marketing

 

Χρησιμοποιώντας τα πολυάριθμα εμπορικά εργαλεία που διαθέτει μέσω της πλατφόρμας Generation NEXT και την τεχνογνωσία της, δημιούργησε ένα καινοτόμο ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο δίνει τη δυνατότητα, μέσω των λειτουργιών του, στους χρήστες να βρουν το ιδανικό δώρο με ευκολία για τους αγαπημένους τους ανάλογα την περίσταση (αρραβώνας, γενέθλια, επέτειος, δώρο, ονοματική γιορτή), το είδος αλλά και την τιμή που τους ενδιαφέρει.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το Cherrybox σε τηλεοπτική καμπάνια made by Sleed

Στόχος της τηλεοπτικής καμπάνιας ήταν να συστήσει το Cherrybox σε νέα κοινά, αναδεικνύοντας παράλληλα την φρέσκια, μοντέρνα και pop αισθητική του brand.

Το άκρως χαρούμενο, παιχνιδιάρικο και διασκεδαστικό mood της καμπάνιας, δημιουργεί σε κάθε γυναίκα που έχει διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις, την έντονη επιθυμία να γίνει άμεσα μέρος αυτής της ιδέας.

Η παραγωγή του τηλεοπτικού spot πραγματοποιήθηκε από την δημιουργική ομάδα της Sleed. Ωστόσο, μεγάλη ευελιξία και ταχύτητα στο συντονισμό και την οργάνωση του έργου, έδωσε το γεγονός ότι σε επίπεδο creative, production και post production χρησιμοποιήθηκε το ολοκαίνουριο Studio της Sleed και η καταρτισμένη in house ομάδα παραγωγής του.

Πέρα από το τηλεοπτικό περιβάλλον, το spot έχει σκηνοθετηθεί εξυπηρετώντας βέλτιστα και τη Social Media στρατηγική, δίνοντας τη δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών Social Media υλικών με ευκολία και αποτελεσματικότητα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το νέο website της Autohellas από την Linakis.digital

Η Autohellas ενισχύει την ψηφιακή της παρουσία με τη νέα πλατφόρμα ενοικίασης αυτοκινήτων www.thrifty.com.gr. Το νέο website από την Linakis.digital ανταποκρίνεται πλήρως στις σύγχρονες ανάγκες του χρήστη με ένα digital interface υψηλής αισθητικής. Η κυριαρχία στη βιομηχανία ενοικίασης και leasing αυτοκινήτων αποτελεί στρατηγικό στόχο της Autohellas και η ανανεωμένη πλατφόρμα Thrifty συνεισφέρει καταλυτικά στην επίτευξη του.

H ροή των κρατήσεων αλλά και η αισθητική της πλατφόρμας επανασχεδιάστηκαν ώστε να εξασφαλίζουν μια ευχάριστη εμπειρία. Το καινούργιο user interface απαντά στις ανάγκες του χρήστη, ενώ ο σχεδιασμός είναι στις γραμμές του brand, ενισχύει το προφίλ της εταιρίας και δημιουργεί πιστούς πελάτες. Η πλοήγηση είναι εύκολη και ταυτόχρονα υπηρετεί όλους τους στρατηγικούς στόχους της Autohellas.

To www.thrifty.com.gr είναι ένα πρωτοποριακό ecommerce website που αναπτύχθηκε πάνω στο Umbraco CMS (Content Management Software). Το Umbraco  ικανοποιεί τις πιο απαιτητικές ανάγκες και εξασφαλίζει απίστευτη απόδοση. Μέσω των αυτοματισμών που διαθέτει παρέχει απεριόριστες δυνατότητες ανάπτυξης ψηφιακών καναλιών πωλήσεων με μοναδικές επιδόσεις.

Ο Βασίλης Λινάκης, CEO της Linakis.digital μας είπε: «Με την Autohellas έχουμε δημιουργήσει ψηφιακά έργα που ανταποκρίνονται στα υψηλότερα διεθνή πρότυπα. Σκοπός μας είναι κάθε φορά να υπερβαίνουμε τις προσδοκίες των πελατών μας και να συμβάλουμε στην ψηφιακή εξέλιξη τους. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συνεχίζουμε την πολυετή μας συνεργασία με την Autohellas με το ανανεωμένο www.thrifty.com.gr το οποίο ανεβάζει τα στάνταρτ στον τομέα  ενοικίασης και leasing αυτοκινήτων.»

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Πρωτογενής έρευνα αγοράς από την Generation Y για την ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ Α.Ε

Με πολλά πολύτιμα ευρήματα και συμπεράσματα ολοκληρώθηκε η πρωτογενής έρευνα αγοράς που ανέλαβε και διεξήγε για λογαριασμό της ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ Α.Ε. η Generation Y – International eBusiness hub.

Μία από τις κορυφαίες εταιρείες οινοπνευματωδών ποτών και αναψυκτικών στην Ελλάδα, με δυναμική παρουσία και κληρονομιά πάνω από μισό αιώνα στον κλάδο, εμπιστεύτηκε την Generation Y με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας πλήρους πρωτογενούς B2C έρευνας αγοράς στη βιομηχανία τροφίμων.

Κύριοι στόχοι του εγχειρήματος ήταν η χαρτογράφηση της αγοράς καφέ, ροφημάτων και αναψυκτικών στην Ελλάδα, το προφίλ του δυνητικού πελάτη και η συμπεριφορά του καθώς και η ανάλυση ανταγωνισμού.

Η Generation Y ανέλαβε τον προγραμματισμό και την εκτέλεση όλων των απαιτούμενων ενεργειών σε όλα τα στάδια, από τον σχεδιασμό των ερωτηματολογίων έως την επεξεργασία και ανάλυση των αποτελεσμάτων.

Η έρευνα αγοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία, παράγοντας πολύτιμα συμπεράσματα και οδηγώντας σε συγκεκριμένες προτάσεις, οι οποίες παρουσιάστηκαν στην ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ Α.Ε. με στόχο εφαρμόζοντάς τες να ενισχύσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ της εταιρείας και οδηγηθεί κατ’ επέκταση σε μεγαλύτερη ανάπτυξη και κερδοφορία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Στη Sleed ανέθεσε η Eurolife FFH τη στρατηγική επικοινωνίας για το blog της

Νέα συνεργασία για τη Sleed και τον Ασφαλιστικό Όμιλο Eurolife FFH στα πλαίσια της δημιουργίας και προώθησης περιεχομένου για το blog της.


Η Sleed έχει αναλάβει εξ’ ολοκλήρου το κομμάτι της αρθρογραφίας για το blog της Eurolife FFH, βασιζόμενη στην επικαιρότητα, την εποχικότητα, αλλά και τις εμπορικές ανάγκες του πελάτη, συνδυάζοντας την προώθηση των κατάλληλων προγραμμάτων, με συμβουλές ανάλογες με τις ανάγκες του καταναλωτή, σε κάθε στάδιο της ζωής του.

Στόχος της Eurolife FFH μέσα από αυτή τη συνεργασία είναι η παραγωγή και προώθηση περιεχομένου σχετικού με τις ανάγκες των πελατών της, καθώς και η βελτίωση του SEO, με απώτερο σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων, δημιουργώντας και αναλύοντας ένα ολοκληρωμένο funnel από την ενημέρωση του χρήστη έως και την κάλυψη των αναγκών του μέσα από τις υπηρεσίες της Eurolife FFH.


"Παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με το περιεχόμενο των άρθρων, αλλά και την στρατηγική επικοινωνίας και προώθησης του blog, η Sleed έχει καταφέρει μέσα από τα digital κανάλια που διαχειρίζεται εκ μέρους της Eurolife FFH, να φέρει τον καταναλωτή πιο κοντά στα κατάλληλα ασφαλιστικά προγράμματα που καλύπτουν κάθε του ανάγκη", ανέφερε ο Διονύσης Κατσίμπας, Digital Marketing Director στη Sleed.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search