eCommerce

Το Temu ανοίγει την πλατφόρμα του και σε Ευρωπαίους εμπόρους!

Το Temu ανοίγει την πλατφόρμα του και σε Ευρωπαίους εμπόρους!

Τον Μάρτιο, το Temu, το ταχέως αναπτυσσόμενο marketplace από την Κίνα, θα ανοίξει την πλατφόρμα του σε εμπόρους από τις ΗΠΑ και λίγο αργότερα θα προσθέσει και Ευρωπαίους. Ωστόσο, μένει να δούμε τί αποδοχή θα έχει αυτή η κίνηση.

Το Temu είναι ένα διεθνές online marketplace που υποστηρίζεται από τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό PDD Holdings και διαθέτει προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές από κινέζους κατασκευαστές. 

Ξεκίνησε τη δραστηριότητά του στην Ευρώπη πέρυσι, όταν και άνοιξε το γραφείο του στην Ιρλανδία. Το μοντέλο λειτουργίας του είναι dropshipping, όπου τα προϊόντα αποστέλλονται απευθείας από τους κατασκευαστές στους καταναλωτές.

Με την έναρξη δραστηριοτήτων της κινεζικής εφαρμογής, γίγαντες του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Amazon και το eBay είδαν τους πελάτες τους να μειώνονται, ειδικά όσοι χρησιμοποιούν το smartphone τους για αγορές, λόγω ενός μοντέλου που χρησιμοποιεί η Temu στο mobile app της, συνδυάζοντας προσφορές με παιχνίδια.

Προς το παρόν, όλοι οι πωλητές στην εφαρμογή είναι από την Κίνα. Ωστόσο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι στις 15 Μαρτίου, θα ανοίξει την πλατφόρμα της, αρχικά σε εμπόρους από τις Ηνωμένες Πολιτείες και κατόπιν σε Ευρωπαίους. Προσπαθώντας να γίνει πιο αποτελεσματική στην Ευρώπη, τον περασμένο Νοέμβριο, η Temu επέκτεινε το δίκτυο παράδοσής της μέσω συνεργασιών με εταιρείες logistics.

Οι έμποροι που θα μπουν στην πλατφόρμα θα πρέπει να δημιουργήσουν logistics από τις εγχώριες αποθήκες τους, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες θα παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους πιο γρήγορα. Επίσης, η Temu δε θα διαχειρίζεται την τιμολόγηση ή το μάρκετινγκ. Με αυτόν τον τρόπο, μιμείται την πολιτική των Amazon και eBay.

Ενώ οι έμποροι σε ΗΠΑ και Ευρώπη μπορούν να επωφεληθούν από τη μεγάλη πελατειακή βάση της Temu, μένει να δούμε πόσοι θα ενταχθούν στο marketplace της. Πλατφόρμες όπως το Wish και το AliExpress προσπάθησαν επίσης να διαφοροποιήσουν τη βάση των πωλητών τους και να προσθέσουν το "τοπικό στοιχείο", αλλά δεν κατάφεραν να προσελκύσουν μεγάλο αριθμό εμπόρων.

Πηγή: ecommercenews.eu

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search