Επωνύμως…

Πόσοι θα πληρώσουν για συνδρομή στα social media;

Η είδηση ότι η Meta ξεκινά να προσφέρει τη δυνατότητα στους Ευρωπαίους καταναλωτές να μη βλέπουν διαφημίσεις στο Facebook και στο Instagram, εφόσον πληρώνουν μία συνδρομή, δεν έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία. Ήταν κάτι που συζητιόταν εδώ και αρκετό καιρό λόγω και της πίεσης που υπήρχε από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Εδώ και αρκετούς μήνες, το Twitter (συγγνώμη, το Χ εννοούσα...) προσφέρει και αυτό διάφορες υπηρεσίες επί πληρωμή. Και το ερώτημα είναι απλό: πόσοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν συνδρομή για να έχουν πρόσβαση στο αγαπημένο τους μέσο κοινωνικής δικτύωσης;

Γιατί μπροστά σου πάντα απλώνεται ένα… δίκτυο

Σίγουρα, οι τελευταίες εβδομάδες και ημέρες δεν είναι από εκείνες που θα μπορούσε κανείς να αποκαλέσει «ήσυχες»: με δυο ανοιχτούς και ζέοντες πολέμους στην ευρύτερη δύστυχη γειτονιά μας, με πολύ πρόσφατους «σεισμούς, λιμούς, καταποντισμούς» στη χώρα μας από τους οποίους δεν έχουμε συνέλθει ακόμα, αλλά και με ισχυρές εσωτερικές πολιτικές αναταράξεις εν εξελίξει, δεν ξέρεις κυριολεκτικά τι σου ξημερώνει.

Αν προσθέσουμε και την περιώνυμη εσωστρέφειά μας, τον ‘ελληνοκεντρισμό’ που ακόμα μας κατατρέχει ως φυλή και σχεδόν ‘επιβάλλει’ να μην ασχολούμαστε με ό,τι γίνεται έξω από τη χώρα μας, άντε το πολύ έξω από την Ευρώπη, το αποτέλεσμα ίσως να εξηγεί γιατί συχνά-πυκνά χάνουμε κάποια «επεισόδια» που και σημαντικά είναι και ενδέχεται να προκαλέσουν μεγάλες ανατροπές στο μέλλον, ανάλογα με τις εξελίξεις.

To quick commerce και τα πάνω – κάτω της ψηφιακής αγοράς

Η είδηση ότι το Pop Market διακόπτει την παροχή των υπηρεσιών του ίσως να μην εξέπληξε πολλούς, υπό το πρίσμα ότι στην αγορά του quick commerce είχαν «μαζευτεί» πολλοί και ο αριθμός των «παικτών» που μπορούσε να σηκώσει η ελληνική αγορά είναι μάλλον περιορισμένος. Ταυτόχρονα, όμως, αποτελεί και ένα δείγμα του πόσο γρήγορα μπορούν να έρθουν τα πάνω – κάτω στην ψηφιακή εποχή που ζούμε.

Ένας χρόνος που έφερε αλλαγές για δέκα...

Σε λίγες ημέρες, στα τέλη Νοεμβρίου, κλείνει ένας χρόνος από την εμφάνιση του ChatGPT, του πρώτου και σημαντικότερου από πλευράς επιπτώσεων Large Language Model ως σήμερα. Μονάχα ένας χρόνος κι αυτός όχι ακόμα ολόκληρος– κι όμως, έγιναν τόσα πολλά από τότε, που λες και πέρασαν δέκα!

Μέσα σε λίγους μήνες δημιουργήθηκε ένα ολόκληρο οικοσύστημα γύρω από εφαρμογές του GenerativeAI («Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη», η πιο λογική ελεύθερη απόδοση του όρου στα ελληνικά, από τις πολλές που ακούστηκαν ως τώρα), καθώς βιώσαμε έναν ορυμαγδό από ανακοινώσεις και παρουσιάσεις.

Οι αλλαγές που έρχονται στις ψηφιακές πληρωμές

Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, οι ψηφιακές πληρωμές έχουν εισέλθει για τα καλά στην καθημερινότητά μας. Και σταδιακά εξελίσσονται περαιτέρω και θα βλέπουμε όλο και περισσότερες νέες εφαρμογές και χαρακτηριστικά να κάνουν την εμφάνισή τους.

Το γεγονός ότι από τις αρχές του 2024 όλες οι επιχειρήσεις -ουσιαστικά- θα χρειάζεται να έχουν POS, είναι μία πολύ μεγάλη αλλαγή. Και αυτό που πρέπει να επισημανθεί, είναι ότι όταν λέμε POS δεν είναι πλέον απαραίτητο να μιλάμε για μία ξεχωριστή συσκευή.

Όταν το παρελθόν συναντά το μέλλον

Σε λίγες ημέρες, στις 1 και 2 Νοεμβρίου, μια συμβολική εκδήλωση στη Βρετανία, για την οποία δεν έχουν ως τώρα ακουστεί πολλά, θα έλθει να συνταιριάξει το παρελθόν με το μέλλον. Στους πανέμορφους, ιστορικούς χώρους του Bletchley Park θα πραγματοποιηθεί ένα διήμερο συνέδριο κορυφής για την Τεχνητή Νοημοσύνη.

Γιατί οι online αγορές αυξάνονται και θα συνεχίσουν να… αυξάνονται

Η πανδημία της COVID-19 και πιο συγκεκριμένα τα μέτρα αντιμετώπισης αυτής, «εκτόξευσαν» τις online αγορές και γενικότερα το ηλεκτρονικό εμπόριο. To 2019 η αξία του eCommerce (όσον αφορά στο B2C κομμάτι) ήταν στα 7,5 δισ. ευρώ και το 2020 ανήλθαν στα 13,3 δισ. ευρώ. Δηλαδή, αυξήθηκαν κατά 77%. Λογικό θα πει κανείς, δεδομένου ότι τα εμπορικά καταστήματα ήταν ουσιαστικά κλειστά.

Το 2021 ήταν στο +9% στα 14,4 δισ. ευρώ. Αναμενόμενο δεδομένου ότι παρέμειναν κλειστά τα εμπορικά καταστήματα. Όμως, το 2022, με τα πάντα ανοικτά, πήγαμε στα 15,84 δισ. ευρώ (+10%) και το 2023 η εκτίμηση είναι πως θα φθάσουμε στα 17,33 δισ. ευρώ (+9%). Άρα, κάτι έχει αλλάξει σε σχέση με το όχι πολύ μακρινό παρελθόν.

Αποτάσσεσαι το ΑΙ; Όχι, αλλά…

Τι τα θέλετε - το ερώτημα παραμένει και αποτελεί ίσως τον μεγαλύτερο γρίφο στον χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας (και όχι μόνο, όπως φαίνεται), από τον περασμένο Νοέμβριο που έκανε με πάταγο την είσοδό του στην καθημερινότητά μας το Chat GPT – ούτε «χρονιάρικο» δεν είναι ακόμα κι ας ξεγελιόμαστε από την τεράστια και αντιστρόφως ανάλογη με την ηλικία του επίδραση που ήδη ασκεί σε τόσους και τόσους τομείς…

Εσείς είστε υπέρ ή κατά του ΑΙ, της Τεχνητής Νοημοσύνης για να το πούμε στη γλώσσα μας; Δεν χωρεί αμφιβολία ότι όλοι -θεωρητικά, τουλάχιστον- είμαστε υπέρ της προόδου, κατανοώντας και συγχωρώντας την αναστάτωση που αρχικά θα φέρει.

Πώς θα βελτιώσεις την εμπειρία των πελατών σου;

Όσοι και όσες παρακολουθούν τη στήλη θα έχουν καταλάβει ότι η εμπειρία του πελάτη είναι από τα αγαπημένα θέματά της.

Αυτό, γιατί ο υπογράφων θεωρεί ότι είναι στη σύγχρονη ψηφιακή επιχείρηση, η εμπειρία του πελάτη (ή customer experience, ή απλά CX όπως το αναφέρουν ουκ λίγοι προκειμένου να ακολουθούν τις διεθνείς τάσεις) είναι ο βασικός λόγος της επιτυχίας της.

Ένας κόσμος σε Meta-βατικό στάδιο

Το ότι ζούμε σε μια εποχή κι έναν κόσμο που, τη μια μέρα κάνει καύσωνα και την άλλη ο ουρανός ρίχνει τουλούμια νερό και χαλάζι, δεν χρειάζεται να σας το πει ο οικοδεσπότης σας. Δυστυχώς, το βιώνουμε (και το λουζόμαστε) συχνά – πυκνά. Πρέπει, πλέον, να αποδεχτούμε ότι ζούμε σε μια εποχή που την χαρακτηρίζει η αβεβαιότητα.

Πάνε οι παλιές συνήθειες και οι παραδοσιακές συμπεριφορές, όταν -κουτσά-στραβά- μάντευες στο περίπου τι θα συμβεί την επομένη. Τώρα πια, δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. Κι αυτό δεν συμβαίνει μονάχα στο καιρό, κι ας ήταν από τη Μετεωρολογία το παράδειγμά μας – η αβεβαιότητα και η έκπληξη κυριαρχούν σχεδόν σε όλα: από τις τιμές των τροφίμων και της βενζίνης (εκεί, συνήθως το αποτέλεσμα είναι δυσάρεστο) ως τις εκάστοτε τάσεις της αγοράς και τις εταιρικές kolotoumbes.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search