New Projects

Γρηγόρης x DOPE: Mια νέα συνεργασία digital at heart

Ο Γρηγόρης ανέθεσε στη DOPE τη digital επικοινωνία του, τη διαχείριση των social media καναλιών του και την παραγωγή digital content μέσα από το οποίο θα μοιράζεται καθημερινά τις αξίες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του.

Με 370 καταστήματα, ο Γρηγόρης βρίσκεται σε κάθε γειτονιά στην Ελλάδα και σε μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις και κατέχει την 9η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ.

Η DOPE, έχει στο DNA της τη δημιουργικότητα, τη στρατηγική σκέψη και τη μετρήσιμη αποτελεσματικότητα. Έτσι από σήμερα κύριος στόχος της είναι η δημιουργία κορυφαίου branded content που ξεχωρίζει αλλά και engaging social media activations που θα συνδέουν τον Γρηγόρη με τα διαφορετικά κοινά του, θα εκμεταλλεύονται τα latest trends και θα φτιάχνουν τη μέρα σε κάθε online χρήστη που τον ακολουθεί.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
H PROTOCOL ανανέωσε και επεκτείνει τη συνεργασία της με το milkwhite.gr

H PROTOCOL ανανέωσε για 3η χρονιά την συνεργασία της με το Fashion Design e-Shop milkwhite.gr


Η επιτυχημένη συνεργασία αφορά στην ανάπτυξη πελατολογίου στη διεθνή αγορά, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων στο εξωτερικό.

Η υπηρεσία της PROTOCOL παρέχεται σε μηνιαία βάση στα web properties του milkwhite και περιλαμβάνει διαχείριση όλων των PPC διαφημιστικών λογαριασμών.


Η συνεργασία αυτή προσφάτως επεκτάθηκε και στην ανακατασκευή του milkwhite.gr με σκοπό την σημαντική αναβάθμιση εμπειρίας του χρήστη, αλλά και την ενσωμάτωση σημαντικών αυτοματισμών Marketing.


Το νέο e-Shop αναμένεται να είναι Live εντός του ερχόμενου Απριλίου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Balkan Sports εμπιστεύτηκε την Generation Y για την custom B2B ταυτότητά της

Ο ηγέτης στον κλάδο χονδρικής και λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών στην Αλβανία από το 2004, καθώς και επίσημος αντιπρόσωπος κορυφαίων brands στη χώρα (Adidas, Reebok, Intersport και The Athlete's Foot), Balkan Sports, εμπιστεύτηκε τη Generation Y - International eBusiness Hub προκειμένου να αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της απολύτως custom B2B πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου της.

Ο διεθνής πελάτης της Generation Y αναμένει με ενθουσιασμό την παράδοση του νέου του υπερσύγχρονου B2B ιστοτόπου, προκειμένου να ενισχύσει σημαντικά το σύστημα παραγγελιών του, να χαμηλώσει σημαντικά το λειτουργικό του κόστος, καθώς και να δώσει ώθηση στην επέκτασή του στο ψηφιακό οικοσύστημα της αλβανικής αγοράς.

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα συνεργασία της Protocol με τo Παιδικά Ρούχα Online

H PROTOCOL ανακοίνωσε πως ανανέωσε για 3η χρονιά τη συνεργασία της με το online κατάστημα παιδικών ρούχων ΠΑΙΔΙΚΑ ΡΟΥΧΑ ONLINE.

Η επιτυχημένη συνεργασία αφορά στην ανάπτυξη πελατολογίου, καθώς και την αύξηση των πωλήσεων.

Η υπηρεσία της PROTOCOL παρέχεται σε μηνιαία βάση στα web properties του ΠΑΙΔΙΚΑ ΡΟΥΧΑ ONLINE και περιλαμβάνει τη διαχείριση όλων των PPC Advertising Accounts.

Επιπλέον, η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών προσφάτως επεκτάθηκε και στην ανακατασκευή του paidikarouxaonline.gr, με σκοπό τη σημαντική αναβάθμιση εμπειρίας του χρήστη, αλλά και την ενσωμάτωση σημαντικών αυτοματισμών Marketing.

Το νέο e-Shop του ΠΑΙΔΙΚΑ ΡΟΥΧΑ ONLINE αναμένεται να είναι live εντός του Μαρτίου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

Το ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ από την RDC Informatics

H RDC Informatics, σχεδίασε & ανέπτυξε με επιτυχία το Ψηφιακό Μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ. Έναν online ψηφιακό πολυχώρο που περιλαμβάνει συμβόλαια, εμπορική αλληλογραφία και εκδόσεις από τα μέσα του 19ου αιώνα αλλά και ιστορικές στιγμές από την πορεία της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική στο χρόνο και σας καλεί να τον επισκεφτείτε, μέσα από μία μοναδική εμπειρία 360ᵒ και VR περιήγησης.

Το Ψηφιακό Μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ, φιλοξενείται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.minetta.gr/museum/index.htm και περιλαμβάνει πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό με ποικίλη θεματολογία, δομημένη σε εικονικές αίθουσες. Από το ιδιαίτερης αισθητικής lobby, έως τις αίθουσες Ιστορικού Αρχείου και ΜΙΝΕΤΤΑ, όλα έχουν σχεδιαστεί με έμφαση στην λεπτομέρεια και την λειτουργικότητα με σκοπό να προσφέρει μία πρωτόγνωρη και καθηλωτική εμπειρία πλοήγησης σε κάθε επισκέπτη.

Το έργο του Ψηφιακού Μουσείου ΜΙΝΕΤΤΑ που υλοποιήθηκε από την RDC Informatics, αποτελεί το επιστέγασμα της αξιοποίησης των πλέον καινοτόμων τεχνολογιών στο χώρο της ψηφιακής 360ᵒ απεικόνισης και εικονικής πραγματικότητας (VR).

Από τον αρχικό σχεδιασμό των τρισδιάστατων μοντέλων σε προγράμματα CAD και 3D modeling, έως τη διαμόρφωση των τελικών λειτουργιών πλοήγησης και αλληλεπίδρασης με ειδικές εφαρμογές διαχείρισης χώρων εικονικής πραγματικότητας, το Ψηφιακό Μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ, είναι σε θέση να παρέχει σε κάθε χρήστη μία μοναδική εμπειρία περιήγησης από το κινητό του τηλέφωνο και τον υπολογιστή, έως τα πιο σύγχρονα VR Headsets της αγοράς, ενεργοποιώντας αυτόματα τις ανάλογες λειτουργίες και επιλογές.

Επιπρόσθετα, οι τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν στην ανάπτυξη του Ψηφιακού Μουσείου ΜΙΝΕΤΤΑ είναι future-proof, επιτρέποντας στο μέλλον τον εμπλουτισμό του πολυχώρου, με νέες λειτουργίες και υλικό αλληλεπίδρασης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Generation Y δημιουργεί για την The Athlete’s Foot Albania

Η αμερικανική παγκόσμια ηγέτιδα στο αθλητικό street style, δημοφιλής για την πρωτοποριακή του προσέγγιση στην αθλητική μόδα, θέτει νέους μεγαλόπνοους στόχους για την B2C δραστηριότητά της στην αλβανική αγορά.

Συγκεκριμένα, η The Athlete’s Foot Albania εμπιστεύεται την τεχνογνωσία της Generation Y πάνω στον ψηφιακό μετασχηματισμό, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία μαζί της με σκοπό την custom δημιουργία του ψηφιακού της καταστήματος.

 

Η ομάδα της Generation Y αισθάνεται ιδιαίτερη χαρά για την ανάληψη αυτού του τόσο απαιτητικού εγχειρήματος με στόχο να προάγει την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία του πελάτη της στο ψηφιακό οικοσύστημα της Αλβανίας, ανάγοντάς την σε μία μοναδική εμπειρία πλοήγησης για τον εκάστοτε λάτρη του αθλητικού street style.   

 

Μάθετε περισσότερα για το έργο εδώ: https://bit.ly/3rhyy4E  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Κώστας Α. Παπαέλληνας εμπιστεύθηκε την Softweb για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό

Η εταιρεία ΚΩΣΤΑΣ Α. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ Α.Ε.Β.Ε., μέλος του Ομίλου Εταιρειών Κώστα Παπαέλληνα, εμπορεύεται και διανέμει μια ποικιλία από υψηλής ποιότητας επώνυμα προϊόντα στους τομείς της υγείας, της φροντίδας και της ομορφιάς.

Στόχος της εταιρείας μέσα από τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, ήταν να ενισχύσει την συνολική αγοραστική εμπειρία των συνεργατών της, να μειώσει των κύκλο πώλησης, καθώς και το χρόνο διαχείρισης. Επιπλέον, είχε την ανάγκη βελτίωσης της ψηφιακής της παρουσίας, με την υλοποίηση ενός Εταιρικού Διαδικτυακού Τόπου που να αντικατοπτρίζει τη δυναμική της εταιρείας και να προβάλλει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα.

Η Softweb αποτέλεσε τον ιδανικό συνεργάτη για την K. A. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ Α.Ε.Β.Ε. δεδομένου ότι διαθέτει όλες τις απαραίτητες προϊοντικές λύσεις για να καλύψει τις ανωτέρω ανάγκες. Συγκεκριμένα, υιοθετήθηκε η λύση B2B E-commerce με απόλυτη διασύνδεση με το ERP της εταιρείας και απεριόριστη επεκτασιμότητα, προκειμένου να ψηφιοποιηθεί ο τρόπος αλληλεπίδρασης της K. A. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ Α.Ε.Β.Ε. με τους πελάτες/συνεργάτες της.

Επιπλέον, βελτιστοποιήθηκε ο χρόνος διαχείρισης των πωλήσεων, εξαλείφθηκαν τα λάθη στη διαδικασία παραγγελίας, καλύφθηκε η ανάγκη για στοχευμένες προσφορές (campaigns) και ενισχύθηκε η παραγωγικότητα των στελεχών μέσω της λύσης Mobile Business Suite.

Η Softweb, ηγέτης στον κλάδο των νέων τεχνολογιών, με 14 χρόνια εμπειρίας, εξειδικεύεται στην ανάπτυξη Web και Mobile λογισμικών με σημαντικές απαιτήσεις σε επίπεδο λειτουργιών και διασυνδέσεων με τρίτα συστήματα (ERP, CRM, WMS, CSM κ.ά.).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Live το νέο ψηφιακό εταιρικό προφίλ της A1 Group από την Generation Y

Στην επέτειο των 20 ετών δραστηριοποίησής της στις ολιστικές υπηρεσίες yachting σε Ελλάδα και Κύπρο, η A1 Group εμπιστεύθηκε τη βαθιά τεχνογνωσία της Generation Y – International eBusiness Hub στο πρώτο βήμα της ανανέωσης της εταιρικής της εικόνας, με τη δημιουργία του www.a1yachting.com.

Ο custom ιστότοπος που έφερε εις πέρας η Generation Y συνδυάζει αρμονικά τους πολλαπλούς επικοινωνιακούς στόχους της A1 Group:

  • Παρουσιάζει αναλυτικά τις ολιστικές υπηρεσίες της πάνω και έξω από το σκάφος (on board και ashore), από yacht management έως legal.
  • Αναδεικνύει την πάνω από 60 χρόνια συσσωρευμένη εμπειρία της εταιρείας σε αυτόν τον τομέα
  • Καταγράφει τις αξίες της εταιρείας, με έμφαση στον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα
  • Απευθύνεται στο υψηλών απαιτήσεων κοινό της, με αντίστοιχη υψηλής αισθητικής και διάδρασης εταιρική ιστοσελίδα, για να τους παρέχει την πλέον σύγχρονη ψηφιακή εμπειρία πλοήγησης.

 

Μπορείτε να δείτε το έργο εδώ: www.a1yachting.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η NetSteps υλοποίησε το ελληνικό eShop της CalvinKlein

Το νέο eShop της Calvin Klein είναι live και πίσω από το σχεδιασμό του κρύβεται η NetSteps, που για ακόμα μία φορά κατάφερε να παρουσιάσει μία πιστή αποτύπωση του αμερικανικού DNΑ του brand.

Το ελληνικό eShop προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στους χρήστες, που επικεντρώνεται στο ξεχωριστό design, τη χρηστικότητα και το γρήγορο και εύκολο navigation στο eShop.

Μία pixel-perfect αναπαραγωγή του international website της CalvinKlein, με την ταυτόχρονη ενσωμάτωση των τοπικών δυνατοτήτων ενός από τα κορυφαία fashion brands παγκοσμίως, αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία του calvinklein.gr

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
O καφές Bristot στην ForestView

Η ForestView ανακοίνωσε πως αναλαμβάνει το συνολική στρατηγική για τη προώθηση του brand Bristot, στην ελληνική αγορά.

Η Bristot, με έδρα το Belluno της Ιταλίας στους πρόποδες των Δολομιτών είναι ένα brand με μακρά ιστορία και καίριο ρόλο στην ανάπτυξη του ιταλικού καφέ από τις αρχές του 20ου αιώνα.

Το γνωστό ιταλικό brand έχει ήδη παρουσία σε 65 χώρες του εξωτερικού, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search