Digital Marketing

Η Google καθυστερεί και πάλι την κατάργηση των third-party cookies

Η Google καθυστερεί και πάλι την κατάργηση των third-party cookies

Η Google ανακοίνωσε ότι δεν θα ολοκληρώσει την κατάργηση των third-party cookies στο τέλος του 2024, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Η καθυστέρηση οφείλεται σε "συνεχείς προκλήσεις" που προκύπτουν, σε μια προσπάθεια να συμβιβάσει τα σχόλια του κλάδου σχετικά με το Privacy Sandbox της, ειδικά από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA).


Η Google σημείωσε ότι είναι "κρίσιμο" το ότι η CMA έχει αρκετό χρόνο για να ελέγξει τα σχόλια των εταιρειών του κλάδου από τις δοκιμές που γίνονται, τα οποία ζήτησε από τους συμμετέχοντες να τα παράσχουν μέχρι τα τέλη Ιουνίου.

Η εταιρεία ελπίζει να καταλήξει σε συμφωνία με την CMA και το Γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών του Ηνωμένου Βασιλείου (ICO) μέχρι το τέλος του έτους και να προχωρήσει στην κατάργηση των cookies από τις αρχές του 2025.

"Ο περισσότερος χρόνος για δοκιμές με τα API του Privacy Sandbox πριν από την κατάργηση των cookies είναι κάτι καλό, μόνο εάν ο κλάδος τον εκμεταλευτεί", σημείωσε η αναλύτρια του eMarketeer, Evelyn Mitchell-Wolf και πρόσθεσε: "Είναι σαφές ότι τα API δεν είναι στην τελική τους μορφή. Υπάρχουν πολλές ορθές κριτικές σε τεχνικό επίπεδο, συμπεριλαμβανομένης της έλλειψης επαρκούς υποστήριξης για μορφές βίντεο. Επίσης, η θέση του ICO ότι το Sandbox δεν κάνει αρκετά για την προστασία του απορρήτου των χρηστών είναι μια ενδιαφέρουσα πτυχή. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δε θα καταργηθούν τα cookies. Οι διαφημιστές, απλώς έχουν περισσότερο χρόνο για να προετοιμαστούν".

Τα cookies μπορεί να μην εξαφανιστούν φέτος, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα πρέπει να σταματήσουν τα σχέδια για τη μετά-cookies εποχή, Οι διαφημιστές και οι έμποροι θα πρέπει να βρουν νέους τρόπους για να στοχεύσουν και να μετρήσουν τις καμπάνιες τους μετά την εξαφάνιση των cookie.

Λιγότεροι από τους μισούς (47%) επαγγελματίες μάρκετινγκ παγκοσμίως, δήλωσαν ότι οι εταιρείες τους επεξεργάζονταν ένα σχέδιο για να προσεγγίσουν τη στόχευση χωρίς cookies, σύμφωνα με έρευνα του HubSpot, τον Σεπτέμβριο του 2023.

Από την άλλη, οι έμποροι θα πρέπει να αξιοποιήσουν αυτόν τον επιπλέον χρόνο για να δημιουργήσουν τα δικά τους first-party data, να πειραματιστούν με το Privacy Sandbox της Google και άλλες λύσεις στόχευσης και να επανεξετάσουν τις στρατηγικές μέτρησης των διαφημίσεών τους.

Διαβάστε ακόμα: Ποια είναι η συνταγή στο digital marketing σε έναν κόσμο χωρίς cookies;

Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search