Digital Marketing

Η Microsoft θέλει να διπλασιάσει τα έσοδά της από τις διαφημιστικές της δραστηριότητες

Η Microsoft σχεδιάζει να διπλασιάσει τα ετήσια έσοδά της από τις διαφημιστικές της δραστηριότητες, σε 20 δισεκατομμύρια δολάρια από τα 10 δισ. δολάρια. Το χρονοδιάγραμμα δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά εάν επιτευχθεί ο στόχος, η Microsoft θα γίνει ο έκτος μεγαλύτερος πωλητής ψηφιακών διαφημίσεων παγκοσμίως.

Στο... οπλοστάσιο των διαφημίσεων της Microsoft περιλαμβάνονται η αναζήτηση στη Bing, το Xbox, το MSN και πολλοί άλλοι ιστότοποι που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Xandr για την πώληση ψηφιακών διαφημίσεων. Η Microsoft εισήγαγε επίσης μορφές κάθετων διαφημίσεων, διαφημίσεις πιστωτικών καρτών στη Bing, ενώ επέκτεινε το δίκτυό της σε 66 νέες αγορές.

Η Microsoft ανέφερε ότι τα έσοδα από διαφημίσεις το 1ο τρίμηνο του οικονομικού έτους της αυξήθηκαν κατά 16%. Ωστόσο, η CFO Amy Hood είπε στους αναλυτές ότι η πτώση στις διαφημιστικές δαπάνες των πελατών, οι οποίες μειώθηκαν επιπλέον μέσα στο τρίμηνο, επηρέασαν τις διαφημίσεις στην αναζήτηση και στο LinkedIn.

Microsoft Edge και Bing

Αλλά η αύξηση της αναζήτησης και της διαφήμισης ήταν αποτέλεσμα του υψηλότερου όγκου αναζητήσεων και το Xandr, ανάφερε ο CEO της εταιρείας Satya Nadella, προσθέτοντας ότι η Microsoft έχει επεκτείνει τις γεωγραφικές περιοχές που εξυπηρετεί κατά σχεδόν 4 φορές τον περασμένο χρόνο. Πρόσθεσε επίσης ότι ο Microsoft Edge μπορεί επίσης να βοηθήσει στα έσοδα από την αναζήτηση και τις διαφημίσεις του Bing, αφού είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος browser στα Windows και συνεχίζει να κερδίζει μερίδιο, αφού οι χρήστες χρησιμοποιούν ενσωματωμένες δυνατότητες σύγκρισης κουπονιών και τιμών για να εξοικονομήσουν χρήματα.

Ο Rob Wilk, αντιπρόεδρος της Microsoft Advertising είπε ότι σκοπεύει να κάνει την αγορά διαφημίσεων ευκολότερη για τους συνεργάτες, ενώ σημείωσε ότι η Microsoft πρέπει να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές που έχουν παρόμοιες ιδιότητες, αλλά έχουν πολύ πιο ώριμες διαφημιστικές επιχειρήσεις, όπως η Google.

Netflix

Η νέα συνεργασία με το Netflix ξεκίνησε αυτόν τον μήνα και επιτρέπει στους διαφημιστές να αγοράζουν διαφημίσεις μέσω της πλατφόρμας Xandr. Η Microsoft θα λαμβάνει αμοιβή μεταπωλητή και οι ειδικοί προβλέπουν ότι η συνεργασία θα είναι μια τεράστια πηγή εσόδων, καθώς αναμένεται να φέρει τουλάχιστον 10 δισ. δολάρια.



Gaming

Μια άλλη σημαντική πηγή εσόδων για τη Microsoft είναι τα παιχνίδια. Η εξαγορά της Activision Blizzard εξακολουθεί να εκκρεμεί, αλλά τα έσοδα από διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού θα μπορούσαν να είναι ένα ισχυρό σημείο πώλησης, εάν οι διαφημίσεις μπορούν να αγοραστούν μέσω του Xandr.

Καθώς η διαφημιστική δραστηριότητα της Microsoft αναπτύσσεται, αυτό σημαίνει περισσότερες επιλογές για τους διαφημιστές, εκτός των Google και Facebook, καθώς και πρόσθετες επιλογές, όπως οι διαφημίσεις εντός παιχνιδιών και στο Netflix, που μπορούν να προσφέρουν νέες ευκαιρίες, τόσο σε εκδότες όσο και σε εταιρείες.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


MILUPA Hearts: Loyalty Scheme σε συνεργασία με τη ForestView

Η ForestView η οποία λάνσαρε και διαχειρίζεται το Milupa eShop, κάνει ακόμα πιο δυνατό το customer experience του brand, λανσάροντας το Milupa Hearts.

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης που παρέχει έναν μοναδικό κόσμο προνομίων και είναι διαθέσιμο στο κοινό από το direct κανάλι πώλησης του brand.

Το έργο της ForestView αφορά στη μελέτη, το στρατηγικό σχεδιασμό και την τεχνική υλοποίηση του προγράμματος https://eshop.milupa.gr/loyalty/, με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών στο eShop, αλλά ιδιαίτερα την ενθάρρυνση των επαναλαμβανόμενων αγορών και την αύξηση του Lifetime value των πελατών της.

 

Κάθε εγγεγραμμένος χρήστης στο website, με αγορά επιλεγμένων προϊόντων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, μαζεύει πόντους που μπορεί να εξαργυρώσει σε εκπτωτικά κουπόνια και να τα χρησιμοποιήσει σε επόμενες αγορές.

 

Η Milupa, εξασφαλίζει εδώ και 100 χρόνια υγιεινή διατροφή και χαρούμενες κοιλίτσες στα μωρά, προσφέροντας μία πλήρη γκάμα βρεφικών και νηπιακών γαλάτων, γαλάτων για ειδικές παθήσεις (κολικοί, δυσκοιλιότητα και αναγωγές) και βρεφικών ροφημάτων. Η Milupa ανήκει στον όμιλο εταιριών της Danone.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Βελτιωμένο on-site search στο cosmote.gr με το Findbar

Την καινοτόμο ελληνική πλατφόρμα αναζήτησης Findbar επέλεξε η Cosmote για τη βελτίωση της λειτουργίας αναζήτησης στο ηλεκτρονικό hub του ομίλου.

Στόχος της συνεργασίας είναι η σημαντική αναβάθμιση της εμπειρίας αναζήτησης στο cosmote.gr, προσφέροντας στο χρήστη υψηλή ταχύτητα, ευκολία και προηγμένες δυνατότητες αναζήτησης, όπως φωνητική αναγνώριση, αναγνώριση greeklish και αυτόματη συμπλήρωση, μεταξύ άλλων.

 

Το on-site search, παρότι παρέμενε στο παρασκήνιο κατά τα πρώιμα χρόνια του ηλεκτρονικού επιχειρείν, αποκτά πλέον εξέχουσα θέση και εξελίσσεται σε σημαντικό εργαλείο κατά την αναζήτηση σημείων υπεροχής στη σύγχρονη ψηφιακή πραγματικότητα. Όλο και περισσότερα μεγάλα brands απομακρύνονται σταδιακά από την κλασσική πλοήγηση μέσω κατηγοριών, επενδύοντας στη νέα μορφή πλοήγησης με επίκεντρο την αναζήτηση, πάντα με στόχο τη διευκόλυνση των χρηστών να εντοπίσουν το περιεχόμενο που αναζητούν ακολουθώντας το πιο σύντομο μονοπάτι.

Το Findbar, προϊόν της εταιρείας Bare Mental, είναι ένα platform-agnostic SaaS (λογισμικό ως υπηρεσία) που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ιστότοπο, είτε πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα είτε για ενημερωτικό/μη κερδοσκοπικό ιστότοπο, να αξιοποιήσει με γρήγορο και οικονομικό τρόπο τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και πρακτικές που σχετίζονται με την αναζήτηση, προσφέροντας ταυτόχρονα μια σειρά από εύχρηστα εργαλεία marketing/merchandising.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Google search CTR: Mηδενικά κλικ στο 25,6% των desktop και στο 17,3% των κινητών

Σε πρόσφατη έρευνά της, η Semrush διαπίστωσε ότι οι αναζητήσεις στη Google με μηδέν κλικ δεν είναι ακριβώς αυτό που νόμιζαν οι επαγγελματίες SEO τα τελευταία χρόνια.

Ένα άλλο ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας (αν και δεν αποτελεί μεγάλη έκπληξη) είναι ότι οι χρήστες δεν ξόδεψαν πολύ χρόνο στην ανάλυση των αποτελεσμάτων της αναζήτησής τους - και οι περισσότεροι αποφασίζουν σε τί να κάνουν κλικ μέσα σε 15 δευτερόλεπτα.

Γιατί λοιπόν υπάρχουν μηδενικά κλικ; Δεν υπάρχει μία απάντηση σε αυτή την ερώτηση! Γνωρίζουμε ότι οι καταναλωτές θέλουν απαντήσεις στις αναζητήσεις τους (και συνήθως, τις θέλουν όσο γίνεται πιο γρήγορα!) ενώ η Google παρέχει πλέον τις περισσότερες από αυτές τις απαντήσεις με τη μορφή διαφόρων λειτουργιών αναζήτησης (π.χ. ώρα, καιρός, ώρες προβολής ταινιών κ.λπ.).

Η έρευνα διεξήχθη από τη Semrush τον Μάιο, σε ανώνυμο δείγμα 20.000 χρηστών επιτραπέζιων υπολογιστών και κινητών συσκευών στις ΗΠΑ. Αναλύθηκαν συνολικά 609.809 ερωτήματα αναζητήσεων (308.978 από desktop συστήματα και 146.390 από φορητές συσκευές).

Η ανάλυση των CTR σε αναζητήσεις στη Google από desktop συστήματα, σύμφωνα με την έρευνα της Semrush.

 

Η εταιρεία SparkToro είχε πραγματοποιήσει δύο ανάλογες έρευνες, το 2019 και το 2020. Σε αυτή του 2019, σύμφωνα με την εταιρεία, το 49% των αναζητήσεων στη Google είχε μηδενικά κλικ και σε αυτή του 2020, το ποσοστό ήταν 65%!

Από το 2019, έχει γίνει πολύς θόρυβος για το πώς η Google "κλέβει" τα κλικ για τον εαυτό της. Από την άλλη, ο Danny Sullivan, εκπρόσωπος της Google, είχε επισημάνει το 2021 ότι η Google στέλνει περισσότερη επισκεψιμότητα σε ιστότοπους κάθε χρόνο και είχε αναφέρει μια σειρά από λόγους για τους οποίους ορισμένες αναζητήσεις δεν καταλήγουν σε κλικ προς ένα website.

Δύο πράγματα μπορεί να ισχύουν παράλληλα, όπως αναφέρει το searchengineland. Η Google μπορεί να στέλνει περισσότερη επισκεψιμότητα σε websites, αλλά και να μειώνει τον αριθμό των αναζητήσεων που θα οδηγούσαν σε ιστότοπους, εάν δεν είχε διαθέσει τις δικές της υπηρεσίες και λειτουργίες αναζήτησης, οι οποίες ανταγωνίζονται άμεσα τα αποτελέσματα στην οργανική αναζήτηση.

Σύμφωνα με την άποψη πολλών εξειδικευμένων επαγγελματιών στο SEO, η έρευνα της Semrush είναι αρκετά κοντά στην πραγματικότητα, σε σχέση με τις προηγούμενες, οι οποίες ήταν το λιγότερο ανεπαρκείς και άστοχες.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα ευρήματα της έρευνας της Semrush εδώ: www.semrush.com/blog/zero-clicks-study/

 

Εικόνα: Solen Feyissa, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πως θα βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική σας στο TikTok για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Τα τελευταία δύο χρόνια, το TikTok έχει μετατραπεί από μια εφαρμογή όπου κυρίως έφηβοι δημοσιεύουν τις χορευτικές τους δεξιότητες, σε έναν γίγαντα κοινωνικής δικτύωσης, που ανταγωνίζεται το Facebook και το Instagram. Και καθώς η πλατφόρμα μεγαλώνει, αυξάνεται και η ευκαιρία για τους ενδιαφερόμενους να διαφημίζονται και να πωλούν σε αυτήν.

Για το 2022, το Insider Intelligence προβλέπει ότι οι πωλήσεις κοινωνικού εμπορίου στις ΗΠΑ θα φτάσουν τα 53,1 δισ. δολάρια. Όσον αφορά στο TikTok, οι πωλήσεις μέσω της πλατφόρμας θα αυξηθούν πάνω από 72% και θα φτάσουν στα 23,7 εκατομμύρια δολάρια.
 

Θέλετε να επωφεληθείτε από την τεράστια άνοδο του TikTok; Δείτε παρακάτω μερικές συμβουλές που μοιράστηκαν οι ειδικοί, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Advertising Week New York για να βοηθήσουν τους marketeers να αξιοποιήσουν στο έπακρο την πλατφόρμα.

 

Μία μοναδική στρατηγική

Μπορεί να ακούγεται προφανές, αλλά ό,τι λειτουργεί σε μια άλλη πλατφόρμα μπορεί να μη λειτουργεί στο TikTok.

Μιλώντας για την είσοδο της Uber στο TikTok, η Alyssa Wagner, παγκόσμια επικεφαλής paid social media στην εταιρεία, σημείωσε ότι δε μπορούν να εφαρμοστούν οι βέλτιστες πρακτικές από τα δίκτυα της Meta, ή από οποιοδήποτε άλλο κανάλι. Πρέπει να υπάρχει μια στρατηγική ειδικά για το TikTok.

 

Δημιουργική προσέγγιση

Το TikTok έχει να κάνει με τη δημιουργικότητα, επομένως, για να παραμείνετε επίκαιροι, αντλήστε δημιουργικότητα από διάφορες πηγές.

Η Uber συνεργάζεται με εταιρείες, δημιουργούς TikTok, ακόμη και με το ίδιο το TikTok για να αναπτύξει δημιουργικά για την πλατφόρμα. Στη συνέχεια, η εσωτερική της ομάδα δημιουργικής βελτιστοποίησης χειρίζεται, δοκιμάζει και αναλύει τα πάντα.

 

Αποτελέσματα και μετρήσεις

Φέτος, το TikTok παρουσίασε μια σειρά εργαλείων για να βοηθήσει τους διαφημιστές να μετρήσουν τις καμπάνιες τους στην πλατφόρμα.

Όπως δήλωσε ο Sheraz Amin, επικεφαλής στρατηγικής προϊόντων και επιχειρήσεων Βόρειας Αμερικής στο TikTok, ό,τι γίνεται στην πλατφόρμα θα πρέπει να καταλήγει σε μετρήσεις και αποτελέσματα.

Όσον αφορά στο 2023 και μετά, στο επίκεντρο θα είναι το "testing and learning" και είναι σαφές ότι υπάρχει χώρος για όλους να αναπτυχθούν.

Η Wagner είναι ενθουσιασμένη που αξιοποιεί τις γνώσεις της περασμένης χρονιάς και τις εφαρμόζει, αλλά αναγνωρίζει ότι στον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο των κοινωνικών δικτύων, είναι σημαντικό να υπάρχει ευελιξία.

Ο Amin ελπίζει ότι θα χρησιμοποιήσει τα εργαλεία που διέθεσε φέτος το TikTok για να δημιουργήσει μια βάση και στη συνέχεια να προχωρήσει σε βελτιώσεις. Ενθάρρυνε επίσης τους συνεργάτες της πλατφόρμας να συμμετάσχουν σε διάλογο. "Αν δεν κατανοούμε τις ανάγκες σας, δεν μπορούμε να τις εξυπηρετήσουμε. Όλα όσα βλέπετε από εμάς αφορούν τη βελτίωση, ή την αντιμετώπιση προκλήσεων", δήλωσε.

 

Πηγή: insiderintelligence

Εικόνα: Collabstr, Unsplash
  

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Project Agora επανασχεδιάζει πλήρως τα κοινά στόχευσης με επίκεντρο το contextual

Το Project Agora επανασχεδίασε πρόσφατα τα κοινά στόχευσης που προσφέρει στους διαφημιζόμενους, ακολουθώντας μια σειρά από αναβαθμίσεις στις contextual δυνατότητες που είχαν προηγηθεί νωρίτερα μέσα στη χρονιά.

Το νέο offering χρησιμοποιεί την best-in-class contextual τεχνολογία της Oracle Grapeshot και περιλαμβάνει 20 pre-defined segments. Τα segments αυτά καλύπτουν μια ευρεία γκάμα θεματολογίας, κατάλληλη να εξυπηρετήσει τις ανάγκες κάθε brand, όπως για παράδειγμα αυτοκίνητο, εκπαίδευση, business, μόδα, τεχνολογία, υγιεινή ζωή κ.ά. Παράλληλα, υπάρχει και η δυνατότητα για δημιουργία custom κοινών με keywords.

Τα νέα κοινά δίνουν στα brands τη δυνατότητα να στοχεύουν τους χρήστες όχι πια με δημογραφικά χαρακτηριστικά και το ιστορικό περιήγησης, αλλά το είδος του περιεχομένου που καταναλώνουν τη δεδομένη στιγμή. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται πάντα σε κοινό που έχει πραγματικό ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, τη συγκεκριμένη στιγμή.

Παράλληλα “ξεκλειδώνει” κοινά στα οποία δεν θα μπορούσαν να φτάσουν χρησιμοποιώντας τις παραδοσιακές μεθόδους στόχευσης, ή μόνο καμπάνιες στα social media.

Το νέο targeting offering είναι future-proof, καθώς, όπως είναι γνωστό, στο προσεχές μέλλον δεν θα υπάρχει πια η δυνατότητα στόχευσης με βάση τα cookies και σέβεται απόλυτα την ιδιωτικότητα των χρηστών.

Συνδυάζοντας τα νέα κοινά στόχευσης με unique ad formats, τα brands μπορούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις δυνατότητες του Project Agora φτάνοντας στα σωστά κοινά με engaging τρόπους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
Γιατί θα πρέπει να αποφεύγετε τις φθηνές υπηρεσίες SEO

Η βελτιστοποίηση του web site σας για τις μηχανές αναζήτησης είναι μία επένδυση και έτσι πρέπει να την αντιμετωπίζετε, έχοντας, φυσικά και τις ανάλογες προσδοκίες απόδοσης αυτής της επένδυσης.

Το SEO είναι μια μακροπρόθεσμη διαδικασία και απαιτεί πειθαρχία και συνέπεια. Απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό και βήμα προς βήμα εφαρμογή τής στρατηγικής σε τεχνικό επίπεδο, on-page και off-page.



Κάθε web site έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες, είτε πρόκειται για "απλές" εταιρικές σελίδες, ιδιαίτερα δε, εάν πρόκειται για e-shops. Οι στόχοι, οι μετατροπές, τα σημεία εκκίνησης, είναι μερικοί από τους παράγοντες που καθορίζουν πόσο εύκολο ή δύσκολο θα είναι να επιτευχθούν οι στόχοι SEO που θα τεθούν.

Μια σημαντική μεταβλητή στο ROI του SEO, είναι το ίδιο το ποσό της επένδυσης! Εάν μπορείτε να έχετε την υπηρεσία από κάποιον συνεργάτη στην ομάδα σας, τότε μάλλον έχετε σχετικά χαμηλό κόστος. Εάν συνεργάζεστε με κάποιον εξωτερικό σύμβουλο ή digital agency, τότε γνωρίζετε πως το κόστος ποικίλει και μπορεί να φαίνεται υψηλό. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να έχετε κατα νου πως η χρήση φθηνών επιλογών μπορεί να είναι επικίνδυνη!

Το τί είναι "φθηνό" βεβαίως είναι σχετικό, αλλά ας δούμε μερικούς σημαντικούς κινδύνους που εμπεριέχει μία φθηνή υπηρεσία SEO, η οποία μπορεί να αποδειχτεί το λιγότερο ανεπαρκής.

Απουσία στρατηγικής και σχεδίου



Με τις βραχυπρόθεσμες τακτικές και τις πιο μακροπρόθεσμες προσδοκίες όσον αφορά στην απόδοση της επένδυσης (ROI), είναι σημαντικό να υπάρχει ένας οδικός χάρτης για το SEO. Πιθανότατα το πλάνο θα αλλάξει, με βάση την ανάγκη για πρόσθετο περιεχόμενο, βελτιστοποίησης και τις αλλαγές που θα προκύψουν στους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης.

Ωστόσο, όταν κάνετε εκπτώσεις και συμβιβασμούς στα κόστη ή και στον χρόνο που πραγματικά απαιτείται για SEO, κινδυνεύετε να μην προσαρμόζεστε όπως πρέπει όταν χρειαστεί να αφιερώσετε αρκετό χρόνο στην έρευνα, την στρατηγική και τον σχεδιασμό των τακτικών.

Ανακολουθία στόχων 

Μία κακή πρακτική, είναι οι αναφορές SEO να περιλαμβάνουν μόνο θέσεις κατάταξης, κατάταξη λέξεων-κλειδιών και κλικ. Τα αποτελέσματα και οι δείκτες SEO μπορεί να φαίνονται εξαιρετικά, όμως ο πελάτης είναι ευχαριστημένος; Υπήρξαν ουσιαστικά αποτελέσματα προς την επιχείρηση; Απέκτησε νέους πελάτες;

Μία φθηνή υπηρεσία SEO εμπεριέχει τον κίνδυνο να λαμβάνετε τυπικά στατιστικά, που δεν εστίαζουν σε ζητήματα που αφορούν στο core business σας - και δε βοηθούν για να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης.

Έλλειψη διαφάνειας και επικοινωνίας

Εάν αγοράζετε υπηρεσίες SEO σε... τιμή προσφοράς, με "49 ευρώ" το μήνα, τότε πρέπει να αναλογιστείτε τί είναι αυτό που επιτρέπει σε αυτήν την εταιρεία να χρεώνει τόσο χαμηλά την υπηρεσία. Υπάρχει ενημέρωση και διαφάνεια ως προς τους συνεργάτες και την στρατηγική, ή πρόκειται για μια απρόσωπη και απροσδιόριστη σχέση στην οποία απλώς σπαταλάτε χρόνο και χρήμα;

Έχετε απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα;

- Ποιος διαχειρίζεται τον λογαριασμό σας;
- Ποια είναι η στρατηγική;
- Τί θα μετρηθεί και θα αξιολογηθεί;
- Πώς και πότε λαμβάνετε αναφορές;

Φυσικά, είναι σημαντική η τακτική επικοινωνία μεταξύ του υπευθύνου που έχει αναλάβει το SEO και των υπευθύνων της επιχείρησης. Το SEO απαιτεί στενή συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους.

 

Ριψοκίνδυνες τακτικές



Για να κρατήσουν το κόστος χαμηλά, όσοι προσφέρουν φθηνές υπηρεσίες SEO συχνά εφαρμόζουν τακτικές που τελικά μπορεί να βλάψουν το web site και κατ' επέκταση την εταιρεία σας. Αυτές οι τακτικές μπορεί να περιλαμβάνουν αγορά συνδέσμων από υπηρεσίες τρίτων, δημιουργία περιεχομένου σε μεγάλη κλίμακα, αλλά χαμηλής ποιότητας κ.λπ.

Μπορεί να είναι επιλογή σας να ακολουθήσετε ένα τέτοιο πλάνο, αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ο κίνδυνος υπάρχει.



Μία τακτική για όλους



Ακόμα κι αν βλέπετε κάποια θετικά βήματα από έναν φθηνό συνεργάτη SEO, οι πιθανότητες είναι ότι δε θα κυλήσουν όλα όπως θε έπρεπε. Το πιο πιθανό, είναι ότι η στρατηγική δεν έχει βάθος και το project προχωρά σύμφωνα με μία check list τυπικών εργασιών...



Το SEO είναι πολύ περισσότερο από μια λίστα τυπικών εργασιών που εφαρμόζονται σε όλες τις περιπτώσεις. Για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα, θα πρέπει να συνεργαστείτε με κάποιον, ο οποίος μπορεί μεν να είναι μεγαλύτερη επένδυση, αλλά θα σας παρέχει μια προσαρμοσμένη προσέγγιση και λύση για εσάς, με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες της επιχείρησής σας.

Αρνητικό ROI

Ο πιο σημαντικός και μεγαλύτερος κίνδυνος μίας φθηνής υπηρεσίας SEO είναι το αρνητικό ROI. Μπορεί να μην έχετε πολλά χρήματα για να επενδύσετε σε αυτή την υπηρεσία και να θέλετε να δοκιμάσετε μία πολύ προσιτή λύση. Σε μια τέτοια περίπτωση, το ένα ζήτημα είναι το ότι μπορεί να χάσετε κάποια χρήματα χωρίς να έχετε αποτέλεσμα. Το σημαντικότερο ζήτημα όμως, είναι το εάν μία κακή υπηρεσία πιθανώς τελικά βλάψει την εταιρεία σας - κάτι που έχει κρυφά κόστη και επιπλέον απώλεια κεφαλαίων.

Στην περιπτωση αυτή, θα πρέπει να αναιρέσετε πιθανές επιβλαβείς πρακτικές που μπορεί να σας οδήγησαν σε κυρώσεις από τις μηχανές αναζήτησης και να προσπαθήσετε να ανακτήσετε τον χαμένο χρόνο, ξοδεύοντας επιπλέον χρήματα, για να επαναφέρετε το web site σας τουλάχιστον στην κατάσταση που βρισκόταν.

Το ακριβότερο δεν είναι πάντα καλύτερο, αξιωματικά. Όμως, θα πρέπει να είστε επιφυλακτικοί με τις "σούπερ προσφορές" τις "τιμές γνωριμίας" και τις "value for money" προτάσεις. 

Κάντε την έρευνά σας, αναζητήστε πληροφορίες, βρείτε case studies και αναφορές. Μιλήστε με τους υποψήφιους συνεργάτες από τους οποίους θα πάρετε προσφορές και ζητήστε τους να γίνουν αναλυτικοί στο τί και πώς θα διαχειριστούν το project σας. Έχοντας αυτό το άρθρο σαν ένα συνοπτικό, συμβουλευτικό οδηγό, θα βοηθηθείτε για να βρείτε τον κατάλληλο συνεργάτη, στο σωστό κόστος!

 

Πηγή: searchengineland

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Είναι το Digital Marketing αντίδοτο για τις νέες προκλήσεις της αγοράς;

Η παρούσα οικονομική κατάσταση με τον πληθωρισμό, τη γεωπολιτική αστάθεια και τα υψηλά κόστη ενέργειας καθώς και η ανησυχία των καταναλωτών για το χειμώνα που έρχεται, έχουν σαφώς επηρεάσει την συμπεριφορά και τις αγοραστικές τους επιλογές.

Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, πως μπορούν οι επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν έξυπνα τα εργαλεία του Digital Marketing, ώστε να διατηρήσουν ή ακόμα και να αυξήσουν την κερδοφορία τους;

Κάθε κρίση φέρνει μαζί της και ευκαιρίες! Αναλύοντας παρακάτω τις δυσκολίες αλλά και τις αντίστοιχες ευκαιρίες που παρουσιάζουν, θα δούμε πως μπορούν οι επιχειρήσεις να ελιχθούν και τελικά μέσα από μια στοχευμένη στρατηγική Marketing, να ανταπεξέλθουν στην παρούσα κατάσταση με θετικό πρόσημο!

 

Αυξανόμενος πληθωρισμός σε όλα τα αγαθά

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης σε κάποια είδη: Οι καταναλωτές περιορίζουν σε ένα βαθμό τις αγορές τους και ενδιαφέρονται περισσότερο για τις προσφορές ή για προϊόντα που πιστεύουν πως θα ακριβύνουν στο σύντομο μέλλον.

Ευκαιρίες και στρατηγικές κινήσεις

•  Προώθηση προσφορών: Προβάλλουμε διαφημιστικά τις προσφορές που παρέχουμε αλλά και τονίζουμε την αξία των προϊόντων μας στη ζωή του καταναλωτή μέσα από διαφημίσεις και video ads. Όπου μπορούμε, προβάλλουμε και testimonials, γνώμες πελατών με θετικές εντυπώσεις από τις αγορές τους.

To social proof είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο του digital marketing που δίνει κύρος στο Brand μας μέσα από αληθινές εμπειρίες και αξίζει να το εκμεταλλευτούμε.

•  Μεγαλύτερη προώθηση προϊόντων όπου υπάρχει η προσμονή για αύξηση των τιμών τους στο εγγύς μέλλον. Προσαρμόζουμε τις διαφημιστικές μας καμπάνιες ώστε να προβάλλουμε προϊόντα ή υπηρεσίες που συμφέρει ο καταναλωτής να αγοράσει τώρα.

 

Αστάθεια και αβεβαιότητα

Οδηγεί σε αναβολή προσωπικών αγορών και μείωση δαπανών σε αγαθά πολυτελείας, εξόδος κ.λπ. Σε περιόδους αβεβαιότητας, ο καταναλωτής τείνει να περιορίσει αγορές που κρίνει ότι δεν καλύπτουν  απαραίτητες ανάγκες. 

Ευκαιρίες και στρατηγικές κινήσεις

Ένα από τα πιο σημαντικά αποτελέσματα της παραπάνω συμπεριφοράς, είναι ότι ο καταναλωτής μένει περισσότερο μέσα στο σπίτι και φυσικά περνάει περισσότερο χρόνο στο internet. Συνεπώς, υπάρχει αύξηση και στις διαδικτυακές αγορές και αυτό είναι σίγουρα κάτι που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε. Πως;

•  Προώθηση προϊόντων & υπηρεσιών που βελτιώνουν τη ζωή στο σπίτι, όχι μόνο για ξεκούραση ή χαλάρωση αλλά και για εργασία, γυμναστική, ψυχαγωγία κ.λπ.. Σε συνδυασμό και με την εξέλιξη της τεχνολογίας, το home entertainment αποκτά όλο και μεγαλύτερη διάσταση. Όλα αυτά, σαφώς ωφελούν ένα μεγάλο μέρος της αγοράς.

Για τις εταιρείες που διαθέτουν προϊόντα και υπηρεσίες για το σπίτι και όλα όσα στρέφονται γύρω από αυτό, από έπιπλα και οικιακές συσκευές μέχρι προϊόντα τεχνολογίας ή υπηρεσίες και συνδρομές, τώρα είναι η πλέον κατάλληλη εποχή για να επενδύσουν στο digital marketing και όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχει!

•  Ηλεκτρονικό κατάστημα και online προώθηση. Και φυσικά θα μιλήσουμε για τη δημιουργία e-shop και την εκμετάλλευση όλο και περισσότερων online καναλιών και για την πώληση αλλά και τη διαφημιστική προβολή των προϊόντων μας εφόσον όλο μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών επιλέγει το διαδίκτυο για τις αγορές του. Αν δεν έχετε ήδη ηλεκτρονικό κατάστημα έχει έρθει η ώρα να το αποφασίσετε ξεφεύγοντας από όρια της τοπικής αγοράς ή της ήδη υπάρχουσας πελατείας σας! 

Είναι πλέον πολύ σημαντικό για κάθε επιχείρηση να ενισχύσει την online παρουσία και προβολή της, εκμεταλλευόμενη όσο περισσότερα κανάλια μπορεί. Τα online διαφημιστικά κανάλια εμπλουτίζουν τις δυνατότητες τους  αλλά και αυξάνονται διαρκώς. Μια ομάδα ειδικών μπορεί να σας βοηθήσει να επιλέξετε σωστά τα κατάλληλα κανάλια και να σχεδιάσετε την marketing στρατηγική.

Για παράδειγμα, ένα νέο πολύ δυναμικό online κανάλι που πλέον πρέπει να συμπεριληφθεί στην digital στρατηγική μιας επιχείρησης είναι το Tik Tok, με όλο και περισσότερους χρήστες, από όλες πλέον τις ηλικιακές ομάδες. Είναι μια πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδράσουν με τον καταναλωτή με ένα πιο fun και δημιουργικό τρόπο.

•  Εκμετάλλευση της τακτικής FOMO - Το σύνδρομο Fomo (Fear of missing out) δηλαδή ο φόβος της απώλειας, είναι ένα συναίσθημα της εποχής μας όπου ο άνθρωπος νιώθει έντονη την ανάγκη να μην «χάσει» κάποιες συναρπαστικές ευκαιρίες ή εμπειρίες που ζουν όλοι οι άλλοι.

Είναι λοιπόν ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται σε διάφορες καμπάνιες, ώστε να δώσει κίνητρο στον καταναλωτή να μην αναβάλει την αγορά. Να μην προσπεράσει δηλαδή το διαφημιστικό μας μήνυμα. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με την προβολή influencers που χρησιμοποιούν το προϊόν μας. («Αφού το κάνει αυτός/αυτή γιατί όχι κι εγώ»).

 

Νέα σεζόν, back2school και back2work

Απαραίτητος προγραμματισμός για το χειμώνα που ενδέχεται να έχει μεγαλύτερα έξοδα! Όταν ξεκινάει μια νέα σεζόν και μια περίοδος με αυξημένες υποχρεώσεις και έξοδα, ο καταναλωτής μπαίνει σε διάθεση οικονομίας.

Ευκαιρίες και στρατηγικές κινήσεις

•  Προώθηση “έξυπνων” λύσεων για τη νέα σεζόν και τη μείωση περιττών εξόδων, όπως προσφορές τύπου 1+1, ή free service, διαγωνισμοί με δώρα κ.λπ.

•  Δημιουργία περιεχομένου στο Blog του εταιρικού site ή Ε-shop, αλλά και μέσα από άλλα κανάλια όπως το Newsletter, το YouΤube και λοιπά Social Media, δίνοντας αποτελεσματικά tips που εκπαιδεύουν το κοινό στην εξοικονόμηση ενέργειας και χρημάτων. Είναι σημαντικό να δείχνουμε ότι είμαστε κοντά στον καταναλωτή και τις ανάγκες του.

•  Μεταφορά διαφημιστικής επένδυσης σε Καμπάνιες που έχουν εποχιακό χαρακτήρα που "τρέχουν" για συγκεκριμένο διάστημα, ή σε συγκεκριμένες μέρες/γιορτές, ή για προϊόντα επίκαιρα όπως π.χ. σχολικά το φθινόπωρο, θερμαντικά σώματα το χειμώνα κ.λπ.

•  Επένδυση στο CRO (Conversion Rate Optimization). Βελτίωσης της απόδοσης του Site/e-Shop με την αξιοποίηση ειδικών σε αυτό το είδος. Το CRO είναι η βελτιστοποίηση του ποσοστού των επισκεπτών που μετατρέπονται σε πελάτες. Χάρη στο CRO μια επιχείρηση επιτυγχάνει μεγαλύτερες αποδόσεις στη διαφημιστική δαπάνη, και βελτιώνει την εμπειρία και την αφοσίωση του καταναλωτή.

 

Συμπερασματικά

Είμαστε σε μια εποχή που οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν συνεχόμενες οικονομικές προκλήσεις. Όπως αναγκαστικά προσαρμόζονται οι καταναλωτές στα νέα δεδομένα, οφείλουν να προσαρμοστούν και οι επιχειρήσεις και ταυτόχρονα να εκμεταλλευτούν στο έπακρο όλες τις δυνατότητες του Ψηφιακού Μετασχηματισμού και του Digital Marketing.

Είναι λοιπόν σημαντικό οι επιχειρήσεις να απευθυνθούν σε ειδικό, ο οποίος θα έχει την απαραίτητη εμπειρία στο Digital Marketing, ώστε να μπορεί να εφαρμόσει όλα τα παραπάνω με τον πλέον κατάλληλο τρόπο. Και φυσικά, ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας, να βελτιώσει δείκτες όπως το Conversion Rate που αναφέραμε παραπάνω, αλλά και τη γενικότερη εμπειρία του καταναλωτή με την επιχείρηση!

Στην GIM Agency προσφέρουμε υπηρεσίες Digital Marketing καθώς και Συμβουλευτική καθοδήγηση για την καλύτερη αξιοποίηση όλων των Digital Marketing εργαλείων. Μέσα από έρευνα αγοράς, καθώς και δοκιμασμένες μεθόδους και τακτικές, μπορούμε, ακόμα και σε περιόδους ύφεσης, να βοηθήσουμε μια επιχείρηση όχι μόνο να διατηρήσει το πελατολόγιο της, αλλά και να αποκτήσει νέο!

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2117153031 και στο site www.gimagency.gr

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


SOFTLY: Μία πενταετία γεμάτη προκλήσεις, αλλά και "πολύ" Marketing

Σε έναν κλάδο που εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, η SOFTLY βρήκε τον τρόπο να πρωταγωνιστήσει στο «χορό» που έστησαν τα «μικρά agencies» της χώρας.
 
Η SOFTLY είναι ένα βραβευμένο Digital Agency με έδρα την Αθήνα, το οποίο συνδυάζει το Digital Marketing, την Agile μεθοδολογία και την τεχνολογία, με την επιχειρηματική σκέψη και νοοτροπία.

Πρόκειται για μια ταλαντούχα ομάδα, που αποτελείται από Marketing Strategists, Developers, E-commerce experts, Designers και Οικονομικούς Αναλυτές, που αγαπούν την εξέλιξη και στοχεύουν σε ουσιαστικά αποτελέσματα για τους συνεργάτες της.
 
Γιορτάζοντας τα πέντε χρόνια λειτουργίας της, έχει αναπτύξει ένα ευρύ πελατολόγιο με tradition based εταιρείες, πολυεθνικές, E-commerce αλλά και startups, όπως οι Automarin, Δήμος Αθηναίων-Αθήνα 9.84, RE/MAX, Aegean Omiros Group, Corona Di Fiori, Edgeport, Go Kids Athens, Makeup Revolution, Galiotos earcare, VW Μαρινάτος και Game Tree.  
 
Από το 2019 έως και σήμερα, η SOFTLY έχει βραβευτεί στα E-volution Awards (2020-2022) και στα Peak Awards (2022) για συνολικές υπηρεσίες συμβουλευτικής, ανάπτυξη λογισμικού, στρατηγικές Social Media και Lead Generation καμπάνιες που έχει αναπτύξει για τους συνεργάτες της.
 
Η αποστολή της είναι να δημιουργεί και να υποστηρίζει B2B Agile SaaS έργα, ενδυναμώνοντας τα ταλαντούχα μέλη της ομάδας της και να παράγει εξαιρετικά αποτελέσματα.
 
Go Agile - Simply approach - Deliver success
Αυτές είναι οι βασικές αξίες με τις οποίες πορεύεται καθημερινά, σε όλες της τις συνεργασίες. Παρέχει ένα Agile εργασιακό περιβάλλον με Υβριδικό Μοντέλο Εργασίας, όπου όλοι είναι free να επιλέξουν τις ημέρες της εβδομάδας που θέλουν να εργαστούν από το γραφείο.



Οι προηγούμενες 2 χρονιές ήταν ιδιαίτερες για όλους τους κλάδους, γεμάτες προκλήσεις, αλλαγές, αλλά και ευκαιρίες. Το Digital Marketing και το E-commerce είχαν την τιμητική τους και η SOFTLY δε θα μπορούσε να λείπει από εκεί!

Πίσω από κάθε διάκριση κρύβεται η ταλαντούχα ομάδα της, η οποία μοιράζεται το όραμα της εταιρείας, που δεν είναι άλλο από το να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους συνεργάτες της.

 

 -Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι χρήστες χάνουν την εμπιστοσύνη τους στα social media

Η "ψηφιακή εμπιστοσύνη" είναι αυτή που έχουν οι χρήστες μιας πλατφόρμας ότι θα προστατεύσει τις πληροφορίες τους και θα τους παρέχει ένα ασφαλές περιβάλλον για να δημιουργήσουν περιεχόμενο και να αλληλεπιδράσουν με άλλους χρήστες και το περιεχόμενό τους.

Η έκτη ετήσια έρευνα του insiderintelligence για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ αποκαλύπτει ότι η εμπιστοσύνη των χρηστών στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει μειωθεί σημαντικά σε βασικούς τομείς, όπως το απόρρητο, η ασφάλεια και η συνάφεια των διαφημίσεων.

Στη διαδικτυακή έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το insiderintelligence τον Μάιο και τον Ιούνιο στις ΗΠΑ, συμμετείχαν 2.225 ενήλικες χρήστες και το αποτέλεσμα ανέδειξε την ασφάλεια των δεδομένων και το απόρρητο ως κύριους παράγοντες που επηρεάζουν την εμπιστοσύνη τους. Στην έρευνα συμμετείχαν εννέα πλατφόρμες, οι Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Reddit, Snapchat, TikTok, Twitter και YouTube και όλες έχασαν σημαντικό έδαφος σε αυτόν τον τομέα, σε σχέση με την προηγούμενη διετία.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η μακρά ιστορία του Facebook σχετικά με τις παραβιάσεις της ιδιωτικότητας, συνεχίζει να επηρεάζει τις αντιλήψεις των χρηστών, αφού μόλις το 18% συμφώνησε ότι η πλατφόρμα προστατεύει το απόρρητό τους. Στον αντίποδα, οι πλατφόρμες είχαν τα υψηλότερα ποσοστά στο συγκεκριμένο τομέα, ήταν του LinkedIn (31%) και του Pinterest (30%).

Τα ποσοστά εμπιστοσύνης των χρηστών στις ΗΠΑ την τελευταία τριετία, στις κύριες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Πηγή: insiderintelligence

 

Η αίσθηση της ασφάλειας σε μια online κοινότητα είναι ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την εμπιστοσύνη, σύμφωνα με την έρευνα. Ωστόσο, το ποσοστό των χρηστών που συμφώνησαν ότι αισθάνονται ασφαλείς συμμετέχοντας και δημοσιεύοντας σε κοινωνικές πλατφόρμες μειώθηκε σημαντικά φέτος.

Πέρυσι, το 44% των χρηστών κατά μέσο όρο στις εννέα πλατφόρμες δήλωσαν ότι ένιωθαν ασφαλείς να συμμετέχουν και να δημοσιεύουν αναρτήσεις στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούσαν. Φέτος, αυτός ο μέσος όρος μειώθηκε αισθητά στο 35%.

Επίσης, οι αντιλήψεις για τη συνάφεια των διαφημίσεων μειώθηκαν σε όλες τις πλατφόρμες από πέρυσι. Οι αλλαγές της Apple που σχετίζονται με το απόρρητο, οι οποίες περιορίζουν την ικανότητα των πλατφορμών να στοχεύουν και να μετρούν τα αποτελέσματα από τη διαφήμιση, ήταν πιθανότατα ένας παράγοντας. Μόνο το 26% των χρηστών συμφώνησαν ότι είδαν σχετικές διαφημίσεις, από 34% πέρυσι.

Τώρα, οι πλατφόρμες πρέπει να δράσουν για να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη. Για όσες η ανάπτυξη των χρηστών είναι αργή ή ακόμη και μειούμενη, όπως το Facebook και το Twitter, η οικοδόμηση εμπιστοσύνης είναι ένας τρόπος για να διατηρήσουν τους υπάρχοντες χρήστες.



Η εμπιστοσύνη μπορεί να βοηθήσει μια πλατφόρμα να ξεχωρίσει μεταξύ των ανταγωνιστών στον τομέα της διαφήμισης. Όσες έχουν θετική εικόνα από τους χρήστες τους θα ωφεληθούν, αφούν είναι πιο πιθανό οι χρήστες να αλληλεπιδράσουν με τις διαφήμισεις που προβάλλονται.



Οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στις πλατφόρμες που εργάζονται για να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των χρηστών. Οι αποφάσεις αγοράς Μέσων για online διαφήμιση συχνά καταλήγουν στην τιμή και στο μέγεθος του κοινού, αλλά η απότομη πτώση της εμπιστοσύνης των χρηστών που προέκυψε από την έρευνα, θα πρέπει να είναι μια κλήση αφύπνισης για την αγορά.

 

Εικόνα: dole777, Unsplash
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search