Logistics

Parcel Monitor: Τα eCommerce logistics στην Ευρώπη το 2024

Parcel Monitor: Τα eCommerce logistics στην Ευρώπη το 2024

Η αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ευρώπη έχει αναπτυχθεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19.

Με βάση την έκθεση της CBRE για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην εποχή μετά την πανδημία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία και η Ιταλία αντιπροσωπεύουν περίπου το 62% των συνολικών ευρωπαϊκών δαπανών για online αγορές. Μεταξύ αυτών, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία προηγούνται με τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς, που μαζί αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ των συνολικών δαπανών.

Η ανάπτυξητου ηλεκτρονικού εμπορίου μετά από το πανδημικό κύμα

Σύμφωνα με το Parcel Monitor, τα ποσοστά διείσδυσης του Ηλεκτρονικού Εμπορίου παρέμειναν σταθερά, ή και μειώθηκαν στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές μετά το τέλος των περιορισμών του lockdown και την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων λιανικής. Αυτή η τάση υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές εκτιμούν την εμπειρία των προσωπικών αγορών και ήταν πρόθυμοι να επιστρέψουν στα φυσικά καταστήματα μετά τους περιορισμούς.

Η σταθεροποίηση της αύξησης της διείσδυσης στο eCommerce μπορεί επίσης να υποδηλώνει ότι οι βασικές αγορές που προαναφέρθηκαν πλησιάζουν στο σημείο κορεσμού, αν και απαιτούνται περαιτέρω δεδομένα και αναλύσεις για να επιβεβαιωθεί αυτή η υπόθεση. Ωστόσο, είναι προφανές ότι η έξαρση του ηλεκτρονικού εμπορίου που προκλήθηκε από την πανδημία δεν έχει διατηρήσει τη δυναμική της, υπογραμμίζοντας έτσι τη σημασία του φυσικού λιανικού εμπορίου στην εμπειρία των καταναλωτών.

Χρήστες ηλεκτρονικού εμπορίου B2C σε ανοδική τροχιά στην Ευρώπη

Η Ευρώπη σημείωσε συνεχή αύξηση στον αριθμό των χρηστών B2C, με τους αριθμούς να αυξάνονται από 390 εκατομμύρια το 2017 σε 540 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του περασμένου έτους. Οι προβλέψεις δείχνουν ότι αυτή η ανοδική τάση θα συνεχιστεί, με προσδοκίες για 552 εκατομμύρια χρήστες το 2024 και 586 εκατομμύρια έως το 2027.

Καθώς η βάση χρηστών B2C επεκτείνεται, οι επιχειρήσεις πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους για να εξυπηρετήσουν ένα μεγαλύτερο και πιο διαφοροποιημένο σύνολο καταναλωτών. Η κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων αυτών των νέων χρηστών θα είναι ζωτικής σημασίας για να παραμείνει μια επιχείρηση ανταγωνιστική στην εξελισσόμενη ψηφιακή αγορά.

Οι επιδόσεις των παραδόσεων στη Γαλλία

Στη Γαλλία, ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετώπισε ένα μείγμα προόδου και εμποδίων στις επιδόσεις του στον τομέα των logistics κατά το προηγούμενο έτος. Παρά τη μικρή υποχώρηση της τάξης του 4,4% στο χρόνο μεταφοράς δεμάτων εσωτερικού, σημειώθηκε αύξηση 4,2% στο ποσοστό επιτυχίας της πρώτης προσπάθειας παράδοσης, φτάνοντας στο εντυπωσιακό 86%. Ωστόσο, συνολικά τα δέματα εσωτερικού σημείωσαν ελαφρά άνοδο της τάξης του 5,5%.

Οι βασικοί παίκτες στο τοπίο των εγχώριων αποστολών της Γαλλίας, είναι οι εταιρείες Colissimo, La Poste, DPD France και Mondial Relay, με κάθε μία να παρουσιάζει διαφορετικά πρότυπα απόδοσης στην ταχύτητα παράδοσης, την αξιοπιστία και την εξυπηρέτηση πελατών.

Όπως σε κάθε αγορά, η απόδοση αυτών των εταιρειών διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία του τομέα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, καθώς οι γρήγορες και αξιόπιστες υπηρεσίες παράδοσης είναι θεμελιώδεις για την κάλυψη των κλιμακούμενων απαιτήσεων των διαδικτυακών καταναλωτών.

Οι επιδόσεις των παραδόσεων στη Γερμανία

Το τοπίο στη Γερμανία χαρακτηρίζεται από υψηλό επίπεδο αποτελεσματικότητας, με μέσο χρόνο μεταφοράς δεμάτων 1,36 ημέρες - επίδοση που αντικατοπτρίζει βελτίωση 1,9% από το 2022. Η χώρα διαθέτει επίσης ποσοστό έγκαιρης παράδοσης 95% και επιτυχίας πρώτης προσπάθειας παράδοσης 89% - η οποία σημείωσε αύξηση 1% σε ετήσια βάση. Ωστόσο, το ποσοστό των δεμάτων με προβλήματα παράδοσης έχει αυξηθεί κατά 27% ετησίως και πλέον ανέρχεται στο 10%.

Όσον αφορά τις διεθνείς αποστολές που προέρχονται από τη Γερμανία, ο συντομότερος χρόνος παράδοσης παρατηρήθηκε στη γραμμή Γερμανίας-Ολλανδίας, με μέσο όρο 1,82 ημέρες. Από την άλλη πλευρά, ο μεγαλύτερος χρόνος ήταν από τη Γερμανία στη Γαλλία, με μέσο όρο 2,7 ημέρες.

Οι χρόνοι διέλευσης για άλλες διαδρομές, όπως από τη Γερμανία προς το Βέλγιο και την Αυστρία, κυμαίνονται από 2,17 έως 2,62 ημέρες, αντικατοπτρίζοντας τη σχετικά ομαλή απόδοση των παραδόσεων σε αυτούς τους προορισμούς.

Οι επιδόσεις των παραδόσεων στη Ιταλία

Το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου της Ιταλίας διακρίνεται από την έντονη προτίμηση για τοπικές μάρκες και την αυξημένη εστίαση στη βιωσιμότητα. Εταιρείες όπως η Amazon και η GLS Ιταλία πρωτοστατούν σε βιώσιμες πρωτοβουλίες, όπως η χρήση ηλεκτρικών οχημάτων για παράδοση στο τελευταίο μίλι και η χρήση ταχυμεταφορέων με ποδήλατα για παραδόσεις σε αστικές περιοχές.

Όσον αφορά τις επιδόσεις παράδοσης, οι χρόνοι εγχώριας διαμετακόμισης δεμάτων ήταν κατά μέσο όρο 1,63 ημέρες το 2023, σημειώνοντας βελτίωση 35,2% από το προηγούμενο έτος. Το ποσοστό επιτυχίας της πρώτης προσπάθειας παράδοσης αυξήθηκε επίσης κατά 8,4% από το 2022, φτάνοντας το αξιοσημείωτο 91%.

Η αναλογία των προβληματικών παραδόσεων βελτιώθηκε κατά 17,3%, πέφτοντας στο 6,9% το 2023. Οι κορυφαίοι μεταφορείς εσωτερικών παραδόσεων στην Ιταλία, όπως η GLS Italy, η BRT Bartolini, η Italy SDA και η DHL Parcel, διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στη χώρα, με τις επιδόσεις τους να ποικίλλουν με βάση παράγοντες όπως η ταχύτητα παράδοσης, η αξιοπιστία και η εξυπηρέτηση πελατών.

Οι επιδόσεις των παραδόσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο

Το 2023, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου σημείωσε σημαντικές βελτιώσεις από έτος σε έτος, σε αρκετές βασικές μετρήσεις απόδοσης παράδοσης. Ο χρόνος παράδοσης για δέματα εσωτερικού βελτιώθηκε κατά 11,7% σε σύγκριση με το 2022 και ήταν κατά μέσο όρο μόλις 1,28 ημέρες.

Το ποσοστό επιτυχίας παράδοσης στην πρώτη προσπάθεια σημείωσε επίσης σημαντική αύξηση 18,4% φτάνοντας στο 94%, ενώ η έγκαιρη παράδοση έφτασε στο εντυπωσιακό 98%, ξεπερνώντας την απόδοση των άλλων χωρών που αναφέρονται παραπάνω.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το ποσοστό των προβληματικών παραδώσεων σε δέματα εσωτερικού μειώθηκε κατά 23% σε 6,5% το 2023, υποδεικνύοντας σημαντική βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αξιοπιστίας των logistics Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Κουρφαίοι μεταφορείς, όπως η DPD, η Yodel International, η Parcel Force, η Royal Mail και η Evri, συμβάλλουν καθοριστικά στην τήρηση αυτών των υψηλών επιδόσεων. Ωστόσο, είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης, καθώς οι προκλήσεις που σχετίζονται με τους μεταφορείς συνέβαλαν στο 21,9% περίπου των συνολικών ζητημάτων που αντιμετωπίζονται στον τομέα της εφοδιαστικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Μπορείτε να κατεβάσε το αναλυτικό report από εδώ

Το Parcel Monitor είναι μια κοινότητα που ξεκίνησε από λάτρεις των e-commerce logistics στο Parcel Perform. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν το οικοσύστημα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου, για να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία παράδοσης για όλους.

Προσφέρει δωρεάν παρακολούθηση δεμάτων σε 900+ μεταφορείς παγκοσμίως σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αξιοποιώντας τα δεδομένα του και την τεχνολογία, καταγράφει τις τάσεις των καταναλωτών, δίνει πολύτιμα στοιχεία στην αγορά και ενθαρρύνει τις συνεργασίες σε όλο τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search