Telecoms

Η Sephora αξιοποιεί Τεχνητή Νοημοσύνη!

Η Sephora αξιοποιεί Τεχνητή Νοημοσύνη σε εφαρμογή καλλυντικών

Η εταιρία καλλυντικών Sephora παρουσίασε τη νέα υπηρεσία Cheek Try On, η οποία επιτρέπει στους χρήστες κινητών που θα «κατεβάσουν» την εφαρμογή της να δοκιμάσουν πάνω από 1.000 αποχρώσεις σε blush,bronzer, contour και highlighter, σύμφωνα με το σχετικό δελτίο τύπου της εταιρείας.


Πρόκειται για την πιο πρόσφατη αναβάθμιση της εφαρμογής Virtua lArtist της εταιρείας καλλυντικών, που αξιοποιεί την επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και επιτρέπει στους καταναλωτές (προφανώς, κυρίες…) να δοκιμάσουν διαφορετικά στυλ μακιγιάζ με χρήση των ψηφιακών προϊόντων της Sephora πάνω σε μια δική τους selfie! Η πρωτότυπη τεχνολογία, που αναπτύχθηκε από τη ModiFace, χρησιμοποιεί τη φωτογραφική μηχανή ενός smartphone για να απαθανατίσει τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προσώπου κάθε χρήστη.
Η αναβάθμιση της εφαρμογής περιλαμβάνει,επίσης, ένα εργαλείο αντιστοίχισης χρώματος, που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να αναλύσει μια εικόνα και να εκτιμήσει την απόχρωση οποιουδήποτε προϊόντος σε μια φωτογραφία.

Στη συνέχεια, οδηγεί τους χρήστες σε παρόμοια προϊόντα για τα χείλη, τα μάγουλα ή τα μάτια της Sephora τα οποία μπορούν να δοκιμάσουν για το «ψηφιακό» μακιγιάζ τους και να τα αγοράσουν μέσω της εφαρμογής.
Έχοντας ήδη παρουσιάσει, πριν από μερικούς μήνες, ένα ανάλογο ψηφιακό εργαλείο με παλέτα χιλιάδων αποχρώσεων για τις σκιές ματιών, η Sephora συνεχίζει να προωθεί τις ψηφιακές εφαρμογές της για λειτουργικά iOS και Android, προσθέτοντας ακόμα περισσότερα χαρακτηριστικά AR. Το Cheek Try On είναι η πιο πρόσφατη σε μια σειρά βελτιώσεων από το Εργαστήριο Καινοτομίας της Sephora, με στόχο την προώθηση των προϊόντων της εταιρείας.
Το περασμένο φθινόπωρο, επίσης, η Sephora δημιούργησε ένα bot στο Facebook Messenger για να δοκιμάσει μια παλέτα χρωμάτων για προϊόντα χειλιών πριν την ενσωματώσει στην επόμενη ενημέρωση της εφαρμογής της για κινητά.

Με την προσθήκη στην εφαρμογή της της αντιστοίχισης χρώματος με τη βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης, η γνωστή εταιρία καλλυντικών μεταφέρει πλέον την εμπειρία του χρήστη σε επόμενο επίπεδο, καθώς η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί να επεξεργαστεί γρήγορα μεγάλο όγκο δεδομένων και να παρέχει όσο δυνατόν πιο αξιόπιστα αποτελέσματα στους χρήστες, οι οποίοι μπορούν να πραγματοποιήσουν άμεσα την αγορά τους, μέσω της εφαρμογής.

Ως κορυφαίο brand στο χώρο της ομορφιάς, η Sephora έχει ενισχύσει την παρουσία της στο περιβάλλον των κινητών συσκευών (smartphones και tablets), καθώς έχει αποδειχθεί πως οι καταναλωτές περνούν ολοένα και περισσότερο χρόνο σε απευθείας σύνδεση με influencers μέσω Instagram και Snapchatή παρακολουθώντας βίντεο με μαθήματα μακιγιάζ στο YouTube.

Για πολλούς, οι bloggers ομορφιάς παίζουν πλέον το ρόλο που παραδοσιακά έπαιζαν οι πωλητές,παρέχοντας συμβουλές στα καταστήματα σχετικά με τα προϊόντα, και ασκούν μεγαλύτερη επίδραση στους καταναλωτές από ποτέ άλλοτε.

Υπάρχει πολυφωνία στο χώρο της ομορφιάς και περιποίησης από τους ειδικούς αυτής της βιομηχανίας - από τους γκουρού ομορφιάς στο YouTube ως τους Instagram influencers - και η Sephora «χτυπάει» αυτό το κοινό με τη νέα ιστοσελίδα της που επιτρέπει στους χρήστες να δοκιμάσουν προϊόντα σε καθεστώς εικονικής πραγματικότητας πριν τα αγοράσουν, αλλά και να συνδεθούν με άλλους ειδήμονες μέσω των #VirtualArtist και #InstaMakeover.
Κι άλλες γνωστές εταιρίες του ίδιου χώρου, όπως η L'Oreal και η EsteeLauder, παρουσίασαν πρόσφατα παρόμοιες εικονικές εφαρμογές μακιγιάζ, οπότε λογικό είναι να αναμένουμε ότι τα περισσότερα brands μόδας και καλλυντικών θα ενσωματώσουν σταδιακά τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας στις ψηφιακές εφαρμογέςτους προκειμένου να βοηθήσουν τους χρήστες να ψωνίσουν προϊόντα ομορφιάς online.

Πηγή: Mobile Marketer

Εφαρμογές των κινητών στην καφεστίαση...

Mobile Apps: Οι εφαρμογές των κινητών στην καφεστίαση

Οι μελέτες για τη mobile τεχνολογία αναδεικνύουν το νέο trend των mobile apps που λανσάρεται από εταιρείες καφέ, coffee shops & coffee addicts. Ο νέος αυτός τρόπος προσέγγισης του καταναλωτή γίνεται μέσω smartphone ή tablet κι αποκτά δυναμική στον επισιτιστικό κλάδο.
Το περιοδικό “Global Coffee Review” σε πρόσφατο άρθρο του αποκάλυψε πώς τα coffee shops των ΗΠΑ και οι μεγάλες αλυσίδες καφέ σε διεθνείς επίπεδο αξιοποιούν την τεχνολογία για να βρίσκονται σχεδόν πάντα κοντά στους πελάτες τους. Και είναι αυτό τόσο σημαντικό, ώστε να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον μας; Η απάντηση βρίσκεται στα αποτελέσματα ερευνών, που δείχνουν πως τα ποσοστά χρήσης του Internet σε διεθνές επίπεδο επιδεικνύουν μια σαφή στροφή προς smartphones και tablets. Γι’ αυτό οι ειδικοί του marketing βρίσκουν μοναδικούς τρόπους να επανα-τοποθετήσουν τα brands τους στο “παιχνίδι” και στις... τσέπες των τελικών καταναλωτών. Η αλήθεια είναι πως εάν δεν έπρατταν κάτι τέτοιο, θα ήταν πραγματική ανοησία. Κι αυτό γιατί τα “έξυπνα” τηλέφωνα και τα δημοφιλή tablets έχουν ουσιαστικά οδηγήσει στο διπλασιασμό του χρόνου που ξοδεύει κανείς στη χρήση των ψηφιακών μέσων κατά τα τελευταία 3 χρόνια στις ΗΠΑ, σύμφωνα τουλάχιστον με πρόσφατη έρευνα της comScore. Σαν αποτέλεσμα, αυξήθηκε και η επίσκεψη retail σελίδων, και μάλιστα η χρήση αυτή μέσω smartphones αυξήθηκε κατά 385% την τελευταία τριετία.
 
Τα coffee apps
Η βιομηχανία του καφέ εμφανίζεται να παρατηρεί την όλη εξέλιξη και να μπαίνει δυναμικά στο “παιχνίδι”. Οποιοσδήποτε κάνει μια γρήγορη αναζήτηση στο κινητό του, θα βρει εκατοντάδες εφαρμογών που στόχο έχουν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του καφέ. Μερικές προτείνουν πρακτικές λύσεις, όπως το πώς να πραγματοποιεί κάποιος ομαδικές παραγγελίες και να τις αποθηκεύει για χρήση στο μέλλον, άλλες πάλι έχουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα, όπως το πώς να φτιάξει κανείς ένα τέλειο φλιτζάνι καφέ σε μια French press. Και εκτός αυτών, υπάρχουν και αυτές που προωθούν την καινοτομία: π.χ. το “Let’s Cafe” στην Ταϊβάν προωθεί την τάση των selfie (των φωτογραφιών του εαυτού τους δηλαδή μέσω smartphones), δίνοντάς τους τη δυνατότητα να “τυπώσουν” την φωτογραφία τους με βρώσιμη πούδρα πάνω στο αφρόγαλα μέσω μιας συγκεκριμένης εφαρμογής. Χρήσιμες ή μη, μερικοί από τους μεγαλύτερους “παίκτες” στην αγορά του καφέ συνειδητοποιούν τη δυναμική των apps προκειμένου να παρακινήσουν τους πελάτες, να τους προσφέρουν μια καινούργια εμπειρία και να τους οδηγήσουν μέσα στα καταστήματά τους.
Μία νέα εποχή ανατέλλει και για την Εστίαση
Με μερικές από τις μεγαλύτερες αλυσίδες Καφεστίασης να επενδύουν σοβαρά ποσά στην κατασκευή mobile applications που βοηθούν τους τελικούς καταναλωτές να αποκτήσουν τον καφέ τους γρηγορότερα και ευκολότερα, δεν είναι λίγοι οι ειδικοί εκείνοι που πιστεύουν πως το μέλλον του ευρύτερου επισιτιστικού κλάδου και δη της Γρήγορης Εστίασης, πρόκειται να ακολουθήσει την τάση αυτή και να προβεί στη μεγάλη αλλαγή, από την παραγγελία διά τηλεφώνου στην παραγγελία μέσω mobile τεχνολογίας.
Αυτό τονίζεται και σε σχετικές αναφορές του fastcasual.com, όπου επισημαίνεται η σημασία των ενεργών χρηστών σε σχέση με τους mobile friendly (τους φιλικά προσκείμενους δηλαδή) αλλά και μερικά βήματα για να τους μετατρέψουν οι επιστιτιστικές επιχειρήσεις σε πελάτες. Με το δεδομένο πως η χρήση της mobile τεχνολογίας έχει να κάνει με την αμεσότητα και τη μετάδοση του σωστού μηνύματος τη σωστή στιγμή προς το σωστό χρήστη, οι επιχειρήσεις χρειάζεται να εστιάσουν στη χρηστική πλευρά του marketing, ώστε να καταλήξουν να γίνουν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των χρηστών-πελατών τους.
Αρχικά, χρειάζεται να ξεκαθαρίσουν πόσοι από τους τωρινούς τους πελάτες έχουν πρόσβαση στο site τους (εφόσον υπάρχει κάτι τέτοιο φυσικά...) μέσω smartphones ή tablet. Η περαιτέρω ανάλυση περιεχομένου μπορεί να πραγματοποιηθεί από την εταιρεία που θα αναλάβει να δημιουργήσει όλη την εφαρμογή και σίγουρα θα βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα. Το κλειδί, όμως, βρίσκεται στο πώς θα κινητοποιηθούν οι χρήστες για να βρίσκονται σε αμφίδρομη και με διάρκεια σχέση με την «χ» επιχείρηση. Με την παροχή σχετικών κινήτρων, τα οποία οι χρήστες θα πρέπει να κινηθούν σε real time για να τα αποκτήσουν, θα μπορέσουν να αναβαθμιστούν σε πελάτες. Τέτοια κίνητρα είναι εκπτώσεις, δωρεάν προϊόντα, promotions, κουπόνια κ.ο.κ.
Οι εφαρμογές των αλυσίδων
> ΜΥSTARBUCKS:
Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει το τέλειο φλιτζάνι καφέ, να το παραγγείλει, να βρει το κοντινότερο κατάστημα, αλλά και να πληρώσει μέσω κινητού συγκεντρώνοντας “αστέρια”.
>“TIMMYME”:
Μια ψηφιακή λύση για ομαδικές παραγγελίες που επιτρέπει στον χρήστη να την καταγράψει, να την αποθηκεύσει για μελλοντική χρήση και να βρει το πλησιέστερο κατάστημα γι΄αυτήν.
> DUNKIN’ DONUTS:
Οι χρήστες μπορούν να εντοπίσουν το κοντινότερο κατάστημα, να λάβουν τις διατροφικές πληροφορίες που θέλουν και να κάνουν share ένα “δωράκι” μέσω fb & άλλων social networks.
Οι κορυφαίες coffee apps στον κόσμο

Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Με βάση όλα αυτά και με τα παραδείγματα του εξωτερικού στο μυαλό μας, αναρωτηθήκαμε τι συμβαίνει στη χώρα μας κι απευθύναμε σχετικά ερωτήματα σε επιτυχημένες επιχειρήσεις. Πρωτοπόρος στον τομέα αυτό, εμφανίζεται η ελληνική αλυσίδα Pizza Fan: “Έχουμε προχωρήσει στην δημιουργία Smart Phones Apps. Δεν έχουν λειτουργήσει ακόμα οπότε δεν έχουμε δεδομένα πωλήσεων, ωστόσο κρίνεται πολύ σημαντική η συμβολή τους στην ‘πιστότητα’ των πελατών μας. Η εξέλιξη των Smart Phones και το χαμηλό κόστος πλέον, δίνουν τη δυνατότητα στο χρήστη να αυξάνει την χρήση τους αλλά και στις εταιρίες να έρχονται πιο κοντά στον πελάτη τους”, μας εξηγεί η κ. Μαρία Ηλιοπούλου από το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας.
Αντιλαμβανόμενη το συγκεκριμένο trend, η ομάδα του MoMix παρουσίασε την εφαρμογή “MoMix Molecular Mixology”, με την πρώτη έκδοση για συσκευές ios να βρίσκεται στο Αpp Store από τα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, ενώ θα ακολουθήσει και για smartphones. Η εφαρμογή είναι δωρεάν, διαθέσιμη σε ελληνικά και αγγλικά. Μπορεί κανείς να ενημερωθεί μέσω video και φωτογραφιών, να επικοινωνήσει με τους χώρους του MoMix, να δει χάρτες και να μοιραστεί την εμπειρία του στα social media κ.ά. Σύμφωνα με έναν εκ των ιδιοκτητών κ. Θοδωρή Κουτσόβουλο “Σκοπός της συγκεκριμένης εφαρμογής είναι η καινοτομία, η πρόοδος και η ακόμα πιο άμεση επαφή μας με τον καταναλωτή”.


20+1 mobile apps για αποδοτικότερη εργασία...

20+1 mobile apps για αποδοτικότερη εργασία

Οι εργαζόμενοι της εποχής βρίσκονται συνεχώς online και όντας μόνιμα εν κινήσει, έχουν ένα σύμμαχο στο πλευρό τους, τα smartphones, που μπορούν να λειτουργήσουν ως ένας προσωπικός βοηθός. Υπάρχουν ήδη χιλιάδες εφαρμογές (mobile apps εν συντομία) έτοιμες, που αφορούν επαγγελματίες, οι οποίες μπορούν να κάνουν την εργασία τους πιο εύκολη και γρήγορη.Για οποιαδήποτε εργασία και αν πρόκεται να έλθει εις πέρας, υπάρχει η αντίστοιχη εφαρμογή, που μπορεί να βοηθήσει να υλοποιηθεί γρηγορότερα και ευκολότερα. Υπάρχουν όμως και εφαρμογές/applications που βοηθούν στην βελτίωση της αποδοτικότητας του χρήστη. Ολόκληρα project μπορούν να παρακολουθηθούν, μέσω τέτοιων mobile apps, με άμεσο αποτέλεσμα στην εξοικονόμηση χρόνου για άλλη εργασία ή προσωπική ζωή.
Συγκεντρώσαμε 21 apps που μπορούν να σας βοηθήσουν να οργανώσετε την εργασία, να κερδίσετε χρόνο και τέλος να βελτιώσετε την αποδοτικότητά σας. Να επισημάνουμε ότι οι εφαρμογές που συγκεντρώσαμε προσπαθήσαμε και καταφέραμε να είναι δωρεάν. Όλες υπάρχουν διαθέσιμες, για κατέβασμα μέσω Google Play, σε συσκευές με λειτουργικό Android και αρκετές για iPhone και Windows Phone. Εάν είσαστε κάτοχος των τελευταίων καλό είναι να αναζητήσετε τη διαθεσιμότητά τους.
1) The Economic Times:
 Καθώς είναι πολύ σημαντικό, στην εποχή μας, να έχουμε συνεχή ενημέρωση για εξελίξεις που διαδραματίζονται στη βιομηχανία, στην οικονομία, χρηματιστήριο και στο χώρο των επιχειρήσεων υπάρχει ένα app που τα συνδυάζει όλα αυτά και είναι το The Economic Times. Το interface πραγματικά είναι μοναδικό, με πάρα πολύ απλό χειρισμό και επιτρέπει την παρακολούθηση των μετοχών του χρήστη.
2) Flipboard: Your News Magazine:
 Για όσους έχουν κουραστεί να διαβάζουν διαφορετικά περιοδικά και εφημερίδες μόνο και μόνο για να μη χάσουν κάποια είδηση/άρθρο το Flipboard είναι εξαιρετικό σε αυτό. Το Flipboard επιτρέπει την επιλογή συγκεκριμένων εκδόσεων, από συγκεκριμένους τομείς ενημέρωσης, έτσι ώστε να δημιουργείται μια προσαρμοσμένη, στις προτιμήσεις του χρήστη, ενημέρωση.
3) Evernote:
 Ίσως από τις χρησιμότερες εφαρμογές, κατά πολλούς, το Evernote καταφέρνει να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για ένα μεγάλο εύρος επαγγελμάτων. Μπορεί να συγχρονίζει τις προσωπικές σας σημειώσεις σε όλες τις συσκευές που χρησιμοποιείται. Δε περιορίζεται μόνο σε κείμενο, αλλά μπορεί να αποθηκεύει και να συγχρονίζει φωτογραφίες, ακουστικές και video σημειώσεις επίσης. Μπορούν να δημιουργηθούν λίστες εργασιών, to-do list, έτσι ώστε να μη ξεχάσετε ξανά κάτι σημαντικό. Όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα μοιραστείτε με τους συναδέλφους σας εύκολα και άμεσα. Είναι ένα από τα σημαντικότερα app για βελτίωση της αποδοτικότητάς σας.
4) Wunderlist – To-do & Task List:
 Εναλλακτική επιλογή του Evernote είναι το Wunderlist. Μια εφαρμογή που επίσης βοηθάει στη διαχείριση των καθημερινών εργασιών σας και λειτουργεί σαν μια ψηφιακή λίστα εκκρεμών εργασιών. Επιπρόσθετα επιτρέπει την εισαγωγή υπενθυμίσεων, δημιουργία σημειώσεων και το διαμοιρασμό γεγονότων με συνεργάτες. Λειτουργεί σε cloud οπότε τα δεδομένα σας μπορούν πολύ εύκολα να συγχρονιστούν σε όλες σας τις συσκευές.
5) LinkedIn:
 Πολλοί επαγγελματίες χρησιμοποιούν το app αυτό για να συνδέονται, να επικοινωνούν, να ενημερώνονται και να ενημερώνουν τον χώρο των επιχειρήσεων. Η δημιουργία επιχειρησιακής σελίδας και η ενημέρωσή της με ενδιαφέροντα άρθρα και πρόσφατες εξελίξεις γύρω από την εταιρία κρίνεται ως απαραίτητη. Το κέρδος από αυτή την ενέργεια είναι η εύκολη πρόσβαση στο σωστό κοινό και η επέκταση της διαδικτυακής προβολής.
6) LastPass:
 Πλέον τα πάντα γύρω μας απαιτούν την έκδοση ενός κωδικού, από την τράπεζα μέχρι το video club. Η κρυπτογράφηση πλέον έχει γίνει πολύ ισχυρή και με δεδομένο ότι το κάθε website, έχει διαφορετικές προϋποθέσεις δημιουργίας κωδικού, η ύπαρξη μιας εφαρμογής για την αποθήκευση όλων, με τη μέγιστη ασφάλεια, κρίνεται απαραίτητη. Ο χρόνος που σπαταλιέται στην προσπάθεια ανάκτησης από μνήμης τους κωδικούς πρόσβασης στις εφαρμογές που χρησιμοποιούμε καθημερινά ή περιστασιακά είναι πολύς και πολύτιμος. Το LastPass, η πρόσβαση στο οποίο απαιτεί κωδικό, αποθηκεύει όλες όσες πληροφορίες εσείς θέλετε. Λειτουργεί και συγχρονίζεται στους Firefox, Explorer, Safari, Chrome και Opera browsers,  σε Mac, Windows και Linux υπολογιστές καθώς και σε iPhone, Symbian, Android, Windows και Blackberry smartphones.  Εάν δε θέλετε να ξανά κλειδώσετε το λογαριασμό σας ή να πατήσετε την “υπενθύμιση κωδικού” αυτή είναι η εφαρμογή που χρειαζόσαστε.
7) Genius Scan – PDF Scanner:
 Με το app αυτό μπορείτε να σκανάρετε ότι έγγραφα θέλετε και να τα μετατρέψετε σε PDF, για να μπορείτε να τα κρατήσετε για εσάς ή να τα μοιραστείτε με τους συνεργάτες σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε και κατάλογο με χειρόγραφες σημειώσεις, που πιθανόν να δημιουργήσατε εκτός γραφείου.
8) Glassboard:
 Το Glassboard είναι ένα social network για ομάδες. Τα μέλη των ομάδων μπορούν να μοιραστούν φωτογραφίες, video, σημειώσεις, αρχεία, τοποθεσίες και όλα αυτά θα παραμείνουν 100% αποκλειστικά μεταξύ τους. Είναι άλλωστε δέσμευση της εταιρίας, η ιδιωτικότητα και ασφάλεια των δεδομένων σας, καθώς και η παντελής έλλειψη διαφήμισης στην ομάδα σας.
9) Asana:
 Ιδανική εφαρμογή για τα μέλη μιας ομάδας, προκειμένου να μπορούν να συνεργάζονται και να αποδίδουν στο μέγιστο. Μέσω της εφαρμογής, οι ομάδες μπορούν να δημιουργούν, να αναθέτουν και να μοιράζονται εργασίες. Οι διαχειριστές της λίστας μπορούν να κατηγοριοποιούν τις εργασίες και να δίνουν προτεραιότητα σε κάποιες. Το app επιτρέπει οι συνεργασίες να μπορούν να επεξεργάζονται σε πραγματικό χρόνο.
10) Chimpadeedoo:
 Για όσους η εργασία τους περιλαμβάνει συμμετοχή σε εκδηλώσεις, όπου είναι χρήσιμη ή απαραίτητη η συγκέντρωση των στοιχείων των παραβρισκόμενων, το Chimpadeedoo είναι το εργαλείο που θα τους λύσει τα χέρια. Σας επιτρέπει να προσαρμόσετε το φόντο του, μαζί με το κείμενο και με ένα έξυπνο περιβάλλον συγκεντρώνει τα email με τα στοιχεία του χρήστη και τα μεταφέρει αυτόματα στον MailChimp λογαριασμό σας από όπου, στη συνέχεια, μπορείτε να διαχειριστείτε το newsletter ή την μάρκετινγκ καμπάνια σας.
11) Adobe Edge Inspect CC:
 Η κατάλληλη εφαρμογή για web designers προκειμένου να κάνουν προεπισκόπηση της δουλειάς τους σε κινητά τηλέφωνα και tablets. Ανάμεσα στις πολλές λειτουργίες του app, οι προγραμματιστές μπορούν να πειράξουν τον κώδικα HTML και CSS, μέσω της εφαρμογής.
12) Cisco WebEx Meetings:
 Ο κολοσσός της Cisco, έβγαλε τη δική της εφαρμογή τηλεδιάσκεψης, που επιτρέπει τη χρήση δεδομένων και ήχου/videoταυτόχρονα. Μπορείτε να παρακολουθήσετε παρουσιάσεις, να μιλήσετε σε όποιον θέλετε κατά τη διάρκεια της συνδιάσκεψης, ακόμα και να ζητήσετε callback στο τηλέφωνό σας μέσω του app. Δε κολλάει σε κανένα σημείο η λειτουργία της τηλεδιάσκεψης, σε Wi-Fi, ενώ λειτουργεί ικανοποιητικά, σε χαμηλότερη ανάλυση, σε 3G δίκτυο.
13) Evernote Hello:
 Την επόμενη φορά που κάποιος θα σας δώσει την επαγγελματική του κάρτα εσείς το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τη φωτογραφίσετε με το Evernote app το οποίο θα σκανάρει τα στοιχεία που θα βρει σε αυτήν και θα τον εντοπίσει στο LinkedIn. Μπορείτε επίσης να φτιάξετε σημειώσεις για μια συνάντηση και να τις συγχρονίσετε με της επαφές σας.
14) Locale:
 Μια εφαρμογή η οποία μπορεί αυτόματα να θέτει το Android σας σε λειτουργία σίγασης όταν θα είστε στο γραφείο και θα επαναφέρει τον ήχο όταν θα επιστρέψετε σπίτι. Εκτός όμως από την υπηρεσία αυτή, το Locale app, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και για εξοικονόμηση της μπαταρίας του κινητού σας. Διαθέτει επιλογές που μπορεί να απενεργοποιήσει όλες τις ενεργοβόρες εφαρμογές που βρίσκονται σε λειτουργία, όταν το smartphone σας έχει χαμηλή μπαταρία.
15) Expensify – Expense Reports:
 Το Expensify, είναι μια όμορφη cloud εφαρμογή, για να περνάτε τα έξοδά σας. Συνδέει το QuickBooks με τις πιστωτικές σας κάρτες. Εάν έχετε την εφαρμογή εγκατεστημένη στο κινητό σας, μπορείτε να φωτογραφίσετε τις αποδείξεις σας, να δείτε τις συναλλαγές σας από τις κάρτες και να συντάξετε ένα report καθοδόν, από το να πρέπει να το προλάβετε και αυτό στο γραφείο.
16) Buffer (Twitter, Facebook):
 Η απόλυτη εφαρμογή που χρειάζεται όποιος ασχολείται με τα social media. Μπορείτε να μοιραστείτε στο Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn και App.net από μια μόνο εφαρμογή. Εσείς απλά αποφασίζετε τι θα μοιραστείτε και το Buffer αναλαμβάνει να δημοσιεύσει σε Twitter, Facebook και LinkedIn τη στιγμή που εσείς έχετε προγραμματίσει. Έτσι μπορείτε να δημοσιεύετε σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, με κενά διαστήματα, χωρίς να απαιτείται η παρουσία σας. Επίσης διαθέτει  Twitter analytics και Facebook insights για να μπορείτε να παρακολουθείτε συγκεντρωτικά τα αποτελέσματα των δημοσιεύσεών σας.
17) HootSuite (Twitter & Facebook):
 Εναλλακτικό app με τις ίδιες εφαρμογές είναι το HootSuite. Ένας social media πίνακας ελέγχου που επιτρέπει το ανέβασμα σε όλα τα δίκτυα ταυτόχρονα. Πολύς χρόνος ξοδεύεται σε αυτή τη διαδικασία και έρχεται και αυτή η εφαρμογή, με τη σειρά της, να σας “λύσει” τα χέρια. Η λειτουργία προγραμματισμένων posts υπάρχει και εδώ μόνο που το app αυτό μπορεί και συνδέεται και με άλλα social media, εκτός από Twitter – Facebook – Google+ – LinkedIn – App.net, όπως το Foursquare. Τέλος και εδώ βρίσκουμε υπηρεσίες στατιστικών, για να μπορεί ο χρήστης να έχει πλήρη και συγκεντρωτικό έλεγχο όλων των social media
18) Yast:
 Το Yast είναι ένας διαχειριστής χρόνου και ουσιαστικά αποτελεί μια από τις κορυφαίες εφαρμογές στην κατηγορία του. Μπορεί να βελτιώσει στο μέγιστο την παραγωγικότητά του χρήστη. Μέσα στις δυνατότητές του είναι η ο καταμερισμός χρόνου ανάμεσα στα project του χρήστη και αυτό με το πάτημα ενός κουμπιού.  Υπάρχει η δυνατότητα ακόμα και για ομαδικά project και επιτρέπει και την εξαγωγή report. Έτσι θα υπάρχει ο τρόπος να εντοπιστεί η καθυστέρηση και να μειωθεί ή ακόμα και να εξαλειφθεί στο μέλλον.
19) Dropbox:
 Ίσως η καλύτερη εφαρμογή για να γλιτώσει κάποιος χρόνο μεταφέροντας με usb stick ή email αρχεία από τον ένα υπολογιστή στον άλλον και στη συνέχεια να γίνεται έλεγχος για το νεότερο αρχείο κτλ. Τέτοιες ιστορίες καθημερινής “τρέλας” με το DropBox, καθώς και με τα Google Drive ή Skydrive που ακολουθούν, μπορούν να αποφευχθούν. Με τη δημιουργία του λογαριασμού 2GB δωρεάν χώρου, σε cloud servers, γίνονται δικά σας. Εάν αυτός ο χώρος δε σας καλύπτει μπορείτε πάντα να τον αυξήσετε, με το ανάλογο αντίτιμο. Ουσιαστικά δημιουργείται ένας φάκελος, μέσα στον υπολογιστή σας και τον χειρίζεστε σαν να είναι ένα κομμάτι του σκληρού σας δίσκου. Με το που τοποθετείτε ένα αρχείο μέσα, στο φάκελο, το DropBox αναλαμβάνει να το συγχρονίσει. Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν υποφάκελο και να τον μοιραστείτε με άλλον χρήστη ακόμα και αν δεν έχει λογαριασμό DropBox. Είναι συμβατό με Mac, Windows, Linux, iPad, iPhone, Android και Blackberry έτσι το πρόβλημα με τις εκδόσεις, των αρχείων σας, το λύνεται για πάντα. Σύμφωνα με δοκιμές που έγιναν, βρέθηκε ότι ο συγχρονισμός του DropBox είναι πιο γρήγορος από αυτούς των Google Drive και SkyDrive.
20) Google Drive:
 Στην ίδια λογική, με μεγαλύτερο δωρεάν αποθηκευτικό χώρο (15GB), είναι το Google Drive με την υπογραφή της Google. Προσβάσιμο από Windows, Mac και Web και από συσκευές iPhone, iPad, Android και Web κινητά. Η ταυτόχρονη επεξεργασία αρχείων, που δεν υπάρχει στο DropBox, με άλλο άτομα, είναι εφικτή και πολύ χρήσιμη.
21) SkyDrive:
 Το SkyDrive είναι “παιδί” της Microsoft δίνοντας 7GB σε όποιον ανοίξει λογαριασμό εκεί. Υποστηρίζει όλα τα παραπάνω και έχει πιο οικονομικά πακέτα από το DropBox αλλά πιο ακριβά από το Google Drive. Ένα πολύ καλό συγκριτικό άρθρο των DropBox, Google Drive και SkyDrive μπορείτε να το διαβάσετε εδώ.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες 10άδες αξιόλογα mobile apps, με ίδιες ή ίσως και καλύτερες λειτουργίες. Το γεγονός είναι ότι με τα apps μπορεί να απογειωθεί η παραγωγικότητά σας και να μη ξεχάσετε πότε κάτι που θα το έχετε ήδη περάσει στο τηλέφωνό σας. Θα θέλαμε να ακούσουμε τις προτάσεις σας, έτσι ώστε να τις συμπεριλάβουμε σε ένα μελλοντικό αφιέρωμα.


Στα 5 δις οι συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας παγκοσμίως!

Στα 5 δις οι συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας παγκοσμίως!

Τα 5 δισεκατομμύρια ξεπέρασαν πρόσφατα οι «μοναδικοί» συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας ανά τον κόσμο, σύμφωνα με τις μετρήσεις (σε πραγματικό χρόνο, μάλιστα) τις οποίες πραγματοποιεί το GSMA Intelligence, ήτοι ο ερευνητικός βραχίονας του GSM Association.

Ο αριθμός-ορόσημο πέρα από τον συμβολισμό έχει και μια ιδιαίτερη σημασία, καθώς δείχνει πως περισσότερα από τα 2/3 των κατοίκων της Γης είναι πλέον συνδεδεμένοι σε κάποιο δίκτυο κινητής. Μάλιστα, ο ρυθμός αύξησης των συνδρομητών αποδεικνύεται ιδιαίτερα γοργός, καθώς για να πάνε οι συνδέσεις από τα 4 στα 5 δισεκατομμύρια, χρειάστηκαν μονάχα 4 χρόνια…

Πανευτυχής, φυσικά, ο γενικός διευθυντής του GSMA, Ματς Γκράνριντ, δήλωσε πως το νέο ορόσημο για την κινητή τηλεφωνία είναι πραγματικά «τρομερό επίτευγμα», καθώς μιλάμε για μια βιομηχανία που έχει πίσω της ζωή μονάχα μερικών δεκαετιών, και αντιπροσωπεύει τα πολλά δισεκατομμύρια δολάρια που οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας έχουν επενδύσει επί πολλά χρόνια σε δίκτυα, υπηρεσίες και φάσμα συχνοτήτων. «Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η κινητή τηλεφωνία να αναγνωρίζεται σήμερα ως μια παγκόσμια πλατφόρμα, η οποία διασυνδέει ανθρώπους σε κάθε γωνιά της Γης, παρέχοντάς τους σημαντικές κοινωνικές και οικονομικές ευκαιρίες.

Κι αυτή η μαζική δυνατότητα έχει αναδείξει τη βιομηχανία κινητών επικοινωνιών σε βασικό πρωταγωνιστή παγκόσμιων πρωτοβουλιών, όπως η επίτευξη των Στόχων Αειφόρου Ανάπτυξης του ΟΗΕ», διακήρυξε ο κ. Γκράνριντ.

Μια πρώτη ανάλυση των δεδομένων που έδωσε στη  δημοσιότητα ο GSMA δείχνει ότι περισσότεροι από τους μισούς συνδρομητές κινητής βρίσκονται στην περιοχή Ασίας / Ειρηνικού, κάτι αναμενόμενο αφού σ’ αυτήν ανήκουν οι δυο μεγαλύτερες αγορές του συγκεκριμένου τομέα: η Ινδία και η Κίνα, με την πρώτη να διαθέτει περί τα 730 εκατομμύρια συνδρομητές και τη δεύτερη να έχει ξεπεράσει πλέον το ένα δισεκατομμύριο.

Όμως, η περιοχή με τη μεγαλύτερη διείσδυση κινητής τηλεφωνίας στον πληθυσμό της, παραμένει η Ευρώπη, όπου το 86% των πολιτών είναι συνδρομητές σε κάποιο δίκτυο κινητής. Στον αντίποδα, η περιοχή με τη μικρότερη διείσδυση είναι η Υποσαχάρια Αφρική, με ποσοστό 44%.

Οι προβλέψεις των ειδικών θέλουν τους συνδρομητές να φθάνουν στα 5,7 δισεκατομμύρια, ως το τέλος της δεκαετίας, αντιπροσωπεύοντας τα ¾ του πληθυσμού αυτού του πλανήτη, με πιο δραστήρια από πλευράς ανάπτυξης της εγκατεστημένης βάσης την Ινδία, η οποία αναμένεται να παρουσιάσει ρυθμό ανάπτυξης 30% ως το 2020. Κατά τον γενικό διευθυντή του GSMA, οι ευκαιρίες ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια θα προέλθουν από τη σύνδεση κυρίως αγροτικών και χαμηλού εισοδήματος πληθυσμών στα τοπικά δίκτυα κινητής, καθώς τα τελευταία ετοιμάζουν ειδικά γι’ αυτές τις υποβαθμισμένες κοινότητες προσιτά προγράμματα και λύσεις.

Παράλληλα, και σ’ ότι αφορά στις ώριμες αγορές, όπου η αύξηση των συνδρομητών τείνει μειούμενη, οι πάροχοι – όπως δηλώνει ο κ. Γκράνριντ- «εξελίσσουν τα επιχειρηματικά μοντέλα τους προκειμένου να αξιοποιήσουν κάθε δυνατότητα προστιθέμενης αξίας στο πλαίσιο των διαρκώς επεκτεινόμενων οικοσυστημάτων στις κινητές επικοινωνίες, ενώ ετοιμάζουν και τις πλατφόρμες που θα υποστηρίξουν τον νέο ψηφιακό κόσμο στην επερχόμενη εποχή του 5G»…

Αξίζει να σημειωθεί πως, σ’ ό,τι αφορά στον τρόπο συγκέντρωσης αυτών των δεδομένων (περισσότερα στον σύνδεσμο www.gsmaintelligence.com), η ερευνητική μονάδα GSMA Intelligence παρακολουθεί και ενημερώνει διαρκώς μια εκτεταμένη βάση δεδομένων με στατιστικά στοιχεία και προβλέψεις, λαμβάνοντας σε καθημερινή βάση στοιχεία από εκατομμύρια «αποστολείς».

Μάλιστα, ο χαρακτηρισμός «μοναδικοί» που αποδίδεται στους συνδρομητές σημαίνει πως καθένας από αυτούς μπορεί να έχει περισσότερες της μιας συνδέσεις (άρα και κάρτες SIM) στην κατοχή του.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του GSMA Intelligence, στα 5 δισεκατομμύρια των συνδρομητών (που αναφέρθηκαν παραπάνω) αντιστοιχούν περίπου 7,7 δισεκατομμύρια συνδέσεις, χωρίς σ’ αυτόν τον δυσθεώρητο αριθμό να υπολογίζονται βεβαίως οι συνδέσεις Μ2Μ…   

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ COURSE

Σε αυτό το μάθημα 20 ωρών θα αποκτήσετε γνώσεις σχετικά με το Mobile Marketing, τις πιο σύγχρονες πρακτικές του και το τρόπου που το mobile συνεισφέρει σημαντικά στην online παρουσία μιας εταιρείας. Δεδομένου ότι ολοένα και περισσότεροι χρήστες του ίντερνετ συνδέονται όλο και περισσότερο μέσω mobile συσκευών, το Mobile Marketing θεωρείται αναπόσπαστο κομμάτι της Digital Marketing στρατηγικής και απαραίτητη γνώση για τα νέα Digital Marketing στελέχη.

 

Αποτελεί ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να εντρυφήσουν στο κομμάτι του Mobile Marketing και να μάθουν το ρόλο του στην online παρουσία ενός brand, με ποιους τρόπους μπορεί να συνεισφέρει σε μεγαλύτερη κερδοφορία και πως στήνονται επιτυχημένες Mobile Marketing καμπάνιες.

Σε ποιους απευθύνεται

 

Σε οποιονδήποτε θέλει να αποκτήσει σε βάθος γνώση του Mobile Marketing

Σε στελέχη Digital Marketing

Σε eShoppers

Σε eCommerce Managers

Η ΕΥΔΑΠ έρχεται στο Smartphone και το Tablet...

Η ΕΥΔΑΠ έρχεται στο Smartphone και το Tablet σας δωρεάν!
19/01/2015
- Νέα δωρεάν εφαρμογή « ΕydΑpp »
- Συμβατή με τα λειτουργικά iOS και Android
- Όλες οι υπηρεσίες και οι πληροφορίες τώρα στο χέρι σας
Η ΕΥΔΑΠ εισέρχεται δυναμικά στη smart εποχή, παρουσιάζοντας μια σύγχρονη και ευέλικτη εφαρμογή για smartphones και tablets. Κατεβάστε εντελώς δωρεάν την εφαρμογή και “ταξιδέψτε” μαζί μας στη νέα εποχή.
Μέσα από την «EydApp», μπορείτε να εξοφλήσετε άμεσα και γρήγορα τον λογαριασμό σας καθώς και να ενημερωθείτε αναλυτικά για τις χρεώσεις σας.
Επιπλέον, μπορείτε να πληροφορείστε άμεσα για τις προγραμματισμένες διακοπές υδροδότησης αλλά και να επικοινωνείτε με την 24ωρη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών 1022 σε πραγματικό χρόνο, για οποιοδήποτε πρόβλημα ύδρευσης ή αποχέτευσης, με την επιπλέον δυνατότητα αποστολής φωτογραφιών.
Παράλληλα, μπορείτε να βρείτε τα πλησιέστερα σε εσάς εξουσιοδοτημένα σημεία πληρωμής καθώς και τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕΥΔΑΠ μέσα από τον χάρτη πλοήγησης.
Με την εφαρμογή «EydApp», η εταιρεία μας προσφέρει άμεσες, σύγχρονες και ευέλικτες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και ενημέρωσης στον καταναλωτή, που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής.
Η προηγμένη και σύγχρονη εποχή στην εξυπηρέτηση των πολιτών από την ΕΥΔΑΠ έφτασε και είναι δωρεάν για όλους!


Mobile εφαρμογή της τηλεματικής από τον ΟΑΣΑ...

Έτοιμη η mobile εφαρμογή της τηλεματικής από τον ΟΑΣΑ

Και από τα κινητά τους τηλέφωνα θα μπορούν πλέον οι Αθηναίοι να βλέπουν πότε θα φτάσει στη στάση το επόμενο λεωφορείο. Μετά από πολλαπλές καθυστερήσεις, ο ΟΑΣΑ έβγαλε στον αέρα την εφαρμογή της τηλεματικής για τα Λεωφορεία και Τρόλεϊ της Αθήνας.
Οι κάτοχοι Android κινητών μπορούν να την κατεβάσουν την εφαρμογή «OASA Telematics» (όχι και το πιο πιασάρικο όνομα) από το Play Store, ενώ εντός της εβδομάδας αναμένεται να κυκλοφορήσουν οι εκδόσεις για iPhone και Windows κινητά.
Εν τω μεταξύ η εφαρμογή της τηλεματικής στο διαδίκτυο μεταφέρθηκε στην ιστοσελίδα telematics.oasa.gr (το απόγευμα της Δευτέρας οι πληροφορίες γραμμής ήταν εκτός λειτουργίας).
Όπως αναμενόταν, η εφαρμογή φαίνεται ίδια ακριβώς με αυτή του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη, καθώς έχουν κατασκευαστεί από την ίδια εταιρεία.
Τα κύρια χαρακτηριστικά της εφαρμογής είναι τα εξής:
•    Εντοπισμός της πλησιέστερης στάσης μέσω αυτόματου εντοπισμού θέσης.
•    Για κάθε λεωφορειακή γραμμή: ώρες εκκίνησης δρομολογίων από αφετηρία και τέρμα, λίστα στάσεων, εμφάνιση της θέσης των λεωφορείων της γραμμής σε πραγματικό χρόνο
•    Για κάθε στάση: χρόνος άφιξης του επόμενου λεωφορείου για κάθε γραμμή που διέρχεται από τη στάση, εμφάνιση της τοποθεσίας της στάσης στο Google Street View
•    Προσθήκη διαδρομών και στάσεων στα αγαπημένα για εύκολη εύρεση
•    Αναζήτηση της βέλτιστης διαδρομής, λαμβάνοντας υπόψη και τον χρόνο αναμονής σε στάσεις και πιθανώς περπάτημα μεταξύ στάσεων
•    Ανακοινώσεις και νέα του ΟΑΣΑ (προς το παρόν χωρίς περιεχόμενο)
Τα δεδομένα για τη βέλτιστη διαδρομή παρέχονται μέσω του Google Transit που αποτελεί αδιαμφισβήτητα τον καλύτερο πάροχο σχετικού περιεχομένου.
Όπως πάντως έχουμε γράψει αρκετές φορές η επιτυχία της τηλεματικής θα εξαρτηθεί από το κατά πόσο ο ΟΑΣΑ και ο ανάδοχος του έργου θα συνεχίζουν να δουλεύουν πάνω στο σύστημα βελτιώνοντας το και λύνοντας τα όποια προβλήματα. Μέχρι και σήμερα, η τηλεματική δεν περιλαμβάνει το σύνολο των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΑ, ενώ πολλά λεωφορεία κυκλοφορούν χωρίς να έχουν ενεργοποιημένο τον εξοπλισμό της τηλεματικής, με αποτέλεσμα τα δρομολόγιά τους να μην εμφανίζονται στο σύστημα.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Telecoms

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search