Telecoms

«Xαμένα» bulk SMS σημαίνει «χαμένες πωλήσεις»!

Νέα καμπάνια ενημέρωσης πελατών της αγοράς λιανικής του messaging από τη Yubotνια ενημέρωσης πελατών προωθεί, μ’ αυτό τον τίτλο, η Yuboto προκειμένου να ενημερώσει την αγορά λιανικής του messaging για το φαινόμενο που παρατηρείται στην ελληνική αγορά και αφορά στα χαμηλά ποσοστά παράδοσης μαζικών μηνυμάτων.

Στόχος της καμπάνιας για τη Yuboto είναι να αποσαφηνίσει την έννοια του “not delivered SMS” και να ενημερώσει τους πελάτες της πως και στη νέα πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων SMS & Viber “GoViber”, η εταιρεία έχει ήδη ενσωματώσει φίλτρα ελέγχου ώστε να μην αποστέλονται SMS που δεν παραδίδονται, όπως φρόντιζε να συμβαίνει και στο Yuniverse, από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας του.

Όπως εξηγεί ο εμπορικός διευθυντής της Yuboto, Ανδρέας Κωνσταντινίδης, «o μέσος δείκτης παράδοσης bulk μηνυμάτων κάθε επιχείρησης με επικαιροποιημένη λίστα παραληπτών δεν θα πρέπει να είναι χαμηλότερος toy 95%.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τον μέσο όρο των πελατών της Yuboto. Αυτό σημαίνει ότι στην καμπάνια που δίνει delivery rate 80% ή 85%, ο πελάτης έχει πληρώσει 10% ή 15% ακριβότερα.

Αυτό αποτελεί σημαντικό κόστος που επιβαρύνει κάθε καμπάνια και, συνολικά, σε διάστημα ενός έτους μεταφράζεται σε χιλιάδες ευρώ. Όμως, η οικονομική «ζημιά» δεν περιορίζεται μόνο στο «χαμένο» budget. Η πιο σημαντική οικονομική απώλεια είναι πως ένα ποσοστό που υπολογίζεται γύρω στο 10% των καταναλωτών, τελικά δεν ενημερώνεται, με αποτέλεσμα η επιχείρηση να χάνει αντίστοιχες πωλήσεις!

Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία ελέγχου που τους παρέχουμε δωρεάν μέσα στις πλατφόρμες αποστολής μηνυμάτων “Yuniverse” και “GoViber” οι πελάτες της Yuboto έχουν τη δυνατότητα να αφαιρούν αυτόματα τα ανενεργά τηλέφωνα και να μην επιβαρύνονται με το κόστος «χαμένων» μηνυμάτων, ενώ ταυτόχρονα είναι σίγουροι πως, σε ποσοστό άνω του 95%, το μήνυμα... ελήφθη!»

 

Οι διαφημίσεις προσαρμοσμένες στο interface των  κινητών είναι ιδιαίτερα αποδοτικές

Οι διαφημίσεις που δεν έχουν προσαρμοστεί  για κινητά δημιουργούν αρνητικές εικόνες για τους διαφημιζόμενους, τις πλατφόρμες στις οποίες κυκλοφορούν οι διαφημίσεις και τα σήματα που διαφημίζονται, σύμφωνα με έρευνα του Internet Advertising Bureau UK (IAB UK).

Μια έρευνα σε 1.200 βρετανικούς ενήλικες αποκάλυψε ότι το 78 τοις εκατό των ανθρώπων ενοχλούνται από διαφημίσεις που δεν είναι προσαρμοσμένες στο smartphone τους, ενώ το 37 τοις εκατό των ερωτηθέντων θεωρεί υπεύθυνο είναι το site και το 33 τοις εκατό κατηγόρησε το διαφημιζόμενο brand.

Αυτά τα ευρήματα είναι ενδιαφέροντα, διότι το 84 τοις εκατό των ερωτηθέντων δήλωσε επίσης ότι προτιμούν το διαδίκτυο να παραμείνει ελεύθερο βασισμένο  σε  διαφημίσεις,  αντίθετα με ένα επί πληρωμή διαδίκτυο χωρίς διαφημίσεις.

"Καθώς η ψηφιακή διαφήμιση ωριμάζει, είναι σημαντικό το Ηνωμένο Βασίλειο να είναι πρωτοπόρο στην οικοδόμηση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τη βιομηχανία της διαφήμισης", δήλωσε ο Tim Elkington, στέλεχος  της IAB UK.

"Ένα βιώσιμο μέλλον στηρίζεται, όταν  η εμπειρία  δουλεύει για όλους στο ψηφιακό οικοσύστημα, και περισσότερο  για τους ανθρώπους. Εξακολουθούμε να βλέπουμε πολλές διαφημίσεις που δεν είναι κατάλληλες για το σκοπό και αυτή η έκθεση δείχνει ότι υπάρχουν μεγάλα οφέλη για τα σήματα που προσαρμόζουν τις διαφημίσεις τους στα smartphones. "

Η μελέτη του IAB UK διαπίστωσε ότι ακόμη και οι γρήγορες διορθώσεις στις διαφημίσεις που προβάλλονται στα smartphone μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Οι βελτιστοποιημένες διαφημίσεις  στα smartphone  αυξάνουν την συγκέντρωση των καταναλωτών σε αυτές κατά 56 τοις εκατό, την προτίμηση τους στο brand κατά 46 τοις εκατό, την εμπιστοσύνη τους κατά 33 τοις εκατό και την αποδοχή τους κατά 21 τοις εκατό.
Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι μια σύντομη προσαρμοσμένη  διαφήμιση βίντεο έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να παρακολουθείται πλήρως, ενώ θεωρείται δημιουργική και προσελκύει την προσοχή.

Πηγή: Μobile marketing

Mobile Commerce: Ποια λάθη οδηγούν στην εγκατάλειψη της αγοράς

Η εγκατάλειψη των αγορών είναι ένα θέμα που απασχολεί σχεδόν όλες τις επιχειρήσεις που διαθέτουν e–shop. Σε προηγούμενο μας άρθρο αναλύσαμε τους λόγους για τους οποίους οι επισκέπτες εγκαταλείπουν την αγορά τους, δίνοντας έμφαση στις αγορές που γίνονται μέσω desktop.

Στο παρόν άρθρο θα επικεντρωθούμε στο M–Commerce ή αλλιώς στις αγορές που γίνονται μέσω mobile συσκευών. Εάν σήμερα ο μέσος όρος εγκατάλειψης του καλαθιού ενός e–shop ανέρχεται στο 68%, το 97% αυτού αφορά αποκλειστικά τις mobile αγορές.

Αυτό σημαίνει ότι από τα 100 γεμάτα καλάθια, μόνο τα τρία θα οδηγήσουν σε αγορά. Τα παραπάνω στατιστικά μας οδήγησαν για μια ακόμα φορά στην έρευνα με σκοπό να εντοπίσουμε τα λάθη που γίνονται στο m–commerce και πώς να τα αντιμετωπίσετε.

1. Εκτενής checkout διαδικασία

Ένας εξοικειωμένος mobile χρήστης πραγματοποιεί συνήθως τις αγορές του μέσω smartphone. Αυτού του τύπου οι καταναλωτές είναι και οι πιο ανυπόμονοι κατά τη διαδικασία της αγοράς. Αποφύγετε λοιπόν να ζητάτε σε κάθε βήμα του checkout πρόσθετες πληροφορίες, γιατί το μόνο που καταφέρνετε είναι να ενοχλήσετε και τελικά να χάσετε τους πιθανούς πελάτες.

Τα περισσότερα e–shops χρησιμοποιούν website templates, στα οποία η checkout διαδικασία δεν είναι φιλική προς τον mobile χρήστη. Για αυτό είναι σημαντικό να εντοπίζετε πεδία που μπορείτε να βελτιώσετε, ώστε να κάνετε πιο ομαλή τη συνολική checkout διαδικασία. Για να βελτιώσετε την εμπειρία περιήγησης ενός mobile χρήστη, μπορείτε να σχεδιάσετε την checkout διαδικασία περιορίζοντας τα βήματα ολοκλήρωσης μιας αγοράς.

Tip: Συντομεύστε την διαδικασία checkout

2. Φτωχό design

Η εμπειρία περιήγησης που έχει ένας χρήστης σε desktop είναι τελείως διαφορετική από την αντίστοιχη σε mobile περιβάλλον. Μπορεί τα pop–ups, τα προωθητικά stickers και γενικότερα τα επιπλέον χαρακτηριστικά να είναι βοηθητικά σε desktop, όταν όμως οι επισκέπτες βρίσκονται στην οθόνη των smartphones, όλα τα παραπάνω δυσχεραίνουν σε μεγάλο βαθμό την ολοκλήρωση μιας αγοράς.

Αποτέλεσμα είναι οι επισκέπτες να εγκαταλείπουν το καλάθι των αγορών και να μην επιστρέφουν στο e–shop, διότι θυμούνται την αρνητική τους εμπειρία.

Εάν υπάρχουν στοιχεία στην ιστοσελίδα σας που δεν χρησιμεύουν σε κάποια λειτουργία, αφαιρέστε τα από την mobile εμφάνιση του e–shop σας.

3. Αργή ταχύτητα φόρτωσης

Οι mobile χρήστες πραγματοποιούν αγορές από όπου κι αν βρίσκονται. Για αυτόν τον λόγο, ο παράγοντας της ταχύτητας φόρτωσης είναι καταλυτικός για το αν θα ολοκληρώσουν την αγορά τους.

Ακόμα κι αν βρεθεί κάποιος υπομονετικός χρήστης που θα παραμείνει στην checkout διαδικασία, το πιθανότερο είναι αυτή να καταλήξει σε επαναλαμβανόμενες εσφαλμένες συναλλαγές.
Ήδη αναφέραμε τη σημασία της διαγραφής των περιττών στοιχείων από ένα mobile e–shop.

4. Δεν διατηρείτε τα στοιχεία του χρήστη

Η mobile περιήγηση δεν είναι σε καμία περίπτωση συνεχόμενη. Αντίθετα, διακόπτεται από κλήσεις, μηνύματα, ανοιχτές εφαρμογές και άλλες τέτοιου είδους παρεμβάσεις που υπάρχουν σε mobile περιβάλλοντα. Εάν το καλάθι του e–shop σας δεν αποθηκεύσει τα επιλεγμένα προϊόντα, προφανώς κανένας επισκέπτης δεν θα ολοκληρώσει την αγορά του.

Από μόνο του το m–commerce είναι μία κουραστική διαδικασία γιατί απαιτεί την απόλυτη προσήλωση του χρήστη. Επομένως, εάν ο χρήστης χρειαστεί να επαναλάβει τη διαδικασία από την αρχή το πιθανότερο είναι να μην το κάνει.

Βεβαιωθείτε ότι καλάθι του e–shop σας αποθηκεύει το περιεχόμενό του. Έτσι, σε περίπτωση που ένας επισκέπτης εγκαταλείψει τη σελίδα για ένα μικρό χρονικό διάστημα, θα μπορέσει να ξαναβρεί τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν και τελικά να τα αγοράσει.

Παράλληλα, θα πρέπει να σχεδιάσετε τη διαδικασία της παραγγελίας όσο πιο εύκολη και γρήγορη γίνεται. Αποθηκεύστε τα στοιχεία των επισκεπτών για τις επόμενες αγορές τους. Τέλος, θα ήταν χρήσιμο να μην δίνετε τη δυνατότητα διόρθωσης της ποσότητας των προϊόντων ή των στοιχείων αποστολής κατά την παραγγελία.

Η επιστροφή σε προηγούμενα βήματα θα κούραζε υπερβολικά τον επισκέπτη με αποτέλεσμα να μην ολοκλήρωνε τελικά την αγορά του.

Tip: Αξιοποιήστε τα cookies

5. Το πρόβλημα με τις φόρμες εγγραφής

Είναι αποδεδειγμένο πως μία φόρμα εγγραφής αποθαρρύνει τους επισκέπτες να ολοκληρώσουν μία αγορά. Οι περισσότεροι δεν έχουν ούτε τον χρόνο ούτε τη διάθεση να συμπληρώνουν φόρμες που αφορούν τους ίδιους, αφού στην πραγματικότητα το μόνο που θέλουν είναι να αγοράσουν ένα προϊόν.

Γνωρίζουμε πως είναι σημαντικό να αποκτάτε νέους subscribers, όμως η προσθήκη μιας φόρμας εγγραφής μπορεί να απομακρύνει τους πιθανούς πελάτες σας. Ρωτήστε λοιπόν τους νέους πελάτες σας εάν θέλουν να πραγματοποιήσουν την αγορά ως επισκέπτες ή αν θέλουν να εγγραφούν στο e–shop σας.

Αυτός είναι ο πιο ομαλός τρόπος να προσθέσετε μία φόρμα εγγραφής.

Tip: Ενεργοποιήστε το guest checkout

6. Περιορισμένες επιλογές στον τρόπο πληρωμής

Ένα αξιόπιστο e–shop θα πρέπει να προσφέρει στο κοινό του όλους τους σύγχρονους τρόπους πληρωμής. Σκεφτείτε πως ένα από τα χαρακτηριστικά ενός πιθανού πελάτη είναι και ο τρόπος πληρωμής που θα επιλέξει.

Ενα e–shop το οποίο προσφέρει μόνο τη δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή, προφανώς αποκλείει ένα μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού που προτιμά να κάνει αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Tip: Προσθέστε όλους τους δυνατούς τρόπους αποστολής.

7. Δεν κάνετε A/B testing και βελτιώσεις του conversion

Έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα τη σημασία του A/B Testing, για να αντιληφθείτε τι είναι αυτό που αρέσει στο κοινό σας. Γενικά, ο πειραματισμός και ο έλεγχος της απόδοσης είναι ένας ασφαλής τρόπος για να εκτιμήσετε το traffic σας.

Η χρωματική παλέτα, το σχήμα των buttons, το background theme και γενικότερα το στήσιμο όλων των στοιχείων είναι παράγοντες που μπορείτε να ελέγξετε πως λειτουργούν σε σχέση με το κοινό σας. Όταν δεν πραγματοποιείτε συχνά A/B testing, δεν μπορείτε να ερμηνεύσετε την κίνηση του κοινού σας.

Κάθε φορά που δίνετε κάτι νέο στο κοινό σας, για παράδειγμα μία περίοδο εκπτώσεων ή ένα νέο προϊόν, θα πρέπει να ελέγχετε την ανταπόκριση που είχε στους επισκέπτες της σελίδας σας.

Συμπέρασμα

Να θυμάστε να ελέγχετε τακτικά όλους αυτούς τους παράγοντες που κάνουν ένα e–shop responsive σε mobile περιβάλλοντα. Πιστεύουμε πως το m–commerce είναι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου, για αυτό να θυμάστε πάντα να ελέγχετε εάν όλες οι αλλαγές που γίνονται στο e–shop σας είναι φιλικές για κινητά.

Εκτιμούμε πως όσο πιο φιλικό είναι ένα e–shop σε mobile συσκευές, τόσο πιο πολύ μειώνονται οι πιθανότητες εγκατάλειψης του καλαθιού

Πηγή:developgreece.com

 

Συνομιλία Video  στη "ελαφρότερη" εφαρμογή του Messenger Lite

Video chatting στο Messenger Lite

Το Facebook παρουσίασε την δυνατότητα συνομιλίας μέσω βίντεο στο Messenger Lite, μιας «ελαφρότερη» έκδοση του Messenger για Android, που προσφέροντας τις βασικές λειτουργίες της εφαρμογής, και προορίζεται για άτομα με παλαιότερες συσκευές Android ή βραδύτερες συνδέσεις στο Διαδίκτυο.

Οι συνομιλίες μέσω βίντεο αποτελούν ουσιαστικό μέρος της καθημερινής επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής μηνυμάτων. Η συνομιλία με πρόσωπο με πρόσωπο είναι ιδανική για εκείνες τις στιγμές που θέλετε να δείτε και να ακούσετε τις φωνές των ανθρώπων που σας ενδιαφέρουν περισσότερο - είτε όταν έχετε μερικές καλές ειδήσεις για να μοιραστείτε, είτε αυθόρμητα θέλετε για να καλύψουν την ημέρα.
Οι συνομιλίες μέσω βίντεο είναι εξαιρετικά δημοφιλείς για άτομα που χρησιμοποιούν την εφαρμογή Core Messenger. Το 2017, υπήρχαν 17 δισεκατομμύρια βίντεο συνομιλίες στο Messenger, δύο φορές περισσότερες συνομιλίες βίντεο σε σύγκριση με το 2016.

Τώρα οι χρήστες που χρησιμοποιούν το Messenger Lite μπορούν να έχουν τις ίδιες πλούσιες και εκφραστικές συνομιλίες πρόσωπο με πρόσωπο, όπως ακριβώς ,έχουν οι χρήστες που χρησιμοποιούν την κανονική εφαρμογή Messenger.

{youtube}v=y1F6y32e8Qk{/youtube}

Το Messenger Lite προσφέρει βασικές δυνατότητες ανταλλαγής μηνυμάτων όπως την αποστολή κειμένου, φωτογραφιών, συνδέσεων και ηχητικών κλήσεων με χρήστες Messenger Lite ή Messenger.

H έκδοσηMessenger Lite είναι κάτω από 10MB, καθιστώντας το γρήγορο για εγκατάσταση και γρήγορη εκκίνηση.

Η λειτουργία του εξαιρετικά απλή: για να ξεκινήσετε, βεβαιωθείτε ότι έχετε την τελευταία έκδοση του Messenger Lite. Ανοίξτε μια υπάρχουσα συνομιλία ή βρείτε το άτομο με το οποίο θέλετε να συνομιλήσετε στη λίστα επαφών σας, στη συνέχεια αγγίξτε το εικονίδιο βίντεο στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης.

Μπορείτε επίσης να αναβαθμίσετε μια κλήση ήχου σε μια συνομιλία μέσω βίντεο ενώ βρίσκεστε ακόμα στην κλήση αγγίζοντας το εικονίδιο βίντεο στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης.

Πηγή: newsroom.fb.com/news

Ευρωπαϊκό καμπανάκι για την ουδετερότητα στο Διαδίκτυο

Η γαλλική Ρυθμιστική Αρχή καταγγέλλει χειραγώγηση των χρηστών από παρόχους και κατασκευαστές

Οι εξελίξεις στο θέμα της ουδετερότητας (Net Neutrality, o αγγλικός/διεθνής όρος) στο χώρο του Διαδικτύου που άνοιξε στις αρχές του έτους το FCC, δηλ. η πανίσχυρη αμερικανική Ομοσπονδιακή Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών, επαληθεύουν -όπως όλα δείχνουν- τα κακά σενάρια και τους χειρότερους φόβους εκείνων που φωνάζουν πως όλα θα αλλάξουν πλέον για τους χρήστες, προς το χειρότερο, φυσικά…

Η δυνατότητα την οποία δίνουν οι νέοι (αμερικανικοί μεν, αλλά στο Internet-ως γνωστόν- δεν υπάρχουν σύνορα…) κανονισμοί για διαβάθμιση με βάση οικονομικά και όχι μόνο κριτήρια του κοινού και αναγκαίου πλέον στην καθημερινότητά μας αγαθού, που είναι η πρόσβαση στο Διαδίκτυο, θα επιτρέψει -όπως καταγγέλλουν οι αντίπαλοι της απορρύθμισης- στους παρόχους «σχεδόν να καθορίζουν εκείνοι τι θα δει ο χρήστης, διασφαλίζοντας προφανώς πως δεν πρόκειται να δει ό,τι δεν είναι προς το δικό τους οικονομικό ή πολιτικό συμφέρον…»

Κι ενώ στις ΗΠΑ οργανώσεις καταναλωτών, ΜΚΟ, μαχητικές ομάδες χρηστών, αλλά και ολόκληρες Πολιτείες οι οποίες αντιλαμβάνονται τη ζημιά που προκαλείται (22 ως τώρα κι ο αριθμός ανεβαίνει) έχουν ήδη ξεκινήσει σκληρό νομικό αγώνα για την ανατροπή της σχετικής απόφασης που προώθησε ο διορισμένος από τον πρόεδρο Τραμπ διευθυντής του FCC, Αγίτ Πάι, τα «απόνερα» ήδη πέρασαν τον Ατλαντικό και «κτύπησαν την πόρτα» της Ευρώπης!

Η γαλλική (αντίστοιχη του FCC) Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών Arcep κάλεσε τους υπόλοιπους Ευρωπαίους ρυθμιστές να αναλάβουν από κοινού δράση προκειμένου να υποχρεώσουν τους κατασκευαστές smartphone, tablets και smart speakers να αλλάξουν πολιτική, ώστε να μην περιορίζουν την ελευθερία πρόσβασης των χρηστών.

Ο Γάλλος ρυθμιστής κατέκρινε πρόσφατα τα μέτρα που έλαβαν (γιατί, ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται, που λέει κι εκείνη η παλιά, σοφή ρήση…) τόσο οι κατασκευαστές τέτοιων συσκευών, όσο και οι δημιουργοί λειτουργικών συστημάτων «προκειμένου να κατευθύνουν τους χρήστες σε εγκεκριμένο από εκείνους περιεχόμενο, εις βάρος άλλων προμηθευτών».

Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί περί ουδετερότητας στο Διαδίκτυο απαγορεύουν τέτοιες διακρίσεις στους παρόχους, όμως δεν υπάρχει ανάλογη πρόβλεψη για κατασκευαστές και δημιουργούς λογισμικού.

Η Ρυθμιστική Αρχή θεωρεί, λοιπόν, ότι -με δεδομένο πως η περισσότερη χρήση γίνεται μέσω smartphone- αυτοί οι δυο παράγοντες έχουν βαλθεί να περιορίσουν τα δικαιώματα και τις ελευθερίες του χρήστη/καταναλωτή, επικαλούμενοι λόγους εργονομίας, ασφαλείας ή καινοτομικής προσέγγισης – μερικοί, μάλιστα, περιορίζουν την πρόσβαση στο Internet, επομένως και την ανάπτυξή του.

Και τι ακριβώς κάνουν; Η Arcep παραθέτει συγκεκριμένα παραδείγματα, όπως η υποχρεωτική εγκατάσταση ορισμένων εφαρμογών σε κινητά (που οι χρήστες δεν μπορούν να σβήσουν), η «συνεργασία» κάποιων smart speakers μονάχα με «φίλιες» υπηρεσίες και οι (αρκετοί) περιορισμοί που έχουν πλέον επιβληθεί «άνωθεν» στη λειτουργικότητα των appstores.
Αν και θεωρεί πως η λήψη μέτρων κατά των παραβατών θα έχει αποτέλεσμα μονάχα αν γίνει σε πανευρωπαϊκό επίπεδο (και όντως, η BEREC -η ευρωπαϊκή Ρυθμιστική Αρχή- ήδη ασχολείται με το θέμα αυτό, με το πόρισμα των ερευνών της να αναμένεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες)η γαλλική Ρυθμιστική Αρχήκάνει μερικές προτάσεις, ώστε να λυθούν κάποια ζητήματα.

Ξεκινάει, πάντως, «πατώντας» στη λογική του “data-driven regulation”, δηλαδή στη συγκέντρωση -σε πρώτη φάση- περισσότερων πληροφοριώναπό τους κατασκευαστές, τους δημιουργούς λειτουργικών συστημάτων και τους τελικούς χρήστες.

Για τα appstores, η σύστασή της είναι η προσθήκη εργαλείων σύγκρισης σε συνδυασμό με διαφανή κριτήρια κατάταξης, ώστε οι χρήστες να έχουν μεγαλύτερα περιθώρια επιλογής, ενώ για τις ίδιες τις συσκευές, η Arcep ζητάει να επιτρέπεται η διαγραφή προεγκατεστημένων εφαρμογών γρήγορα και απλά, παράλληλα με την παροχή πρόσβασης σε εφαρμογές τρίτων και την εύκολη εγκατάστασή τους στη συσκευή.

Ο Ρυθμιστής αναγνωρίζει μεν την ευκολία που προσφέρει η προεγκατεστημένη εφαρμογή, όμως, δεν παραβλέπει τη σκοπιμότητα εκ μέρους των κατασκευαστών και των δημιουργών λειτουργικών «να απαγορεύσουν ουσιαστικά τη διανομή περιεχομένου από τυχόν ανταγωνιστές τους, εις βάρος των καταναλωτών»

…Καλά ξεμπερδέματα!

 

Την εποχή του ΙοΤ στην Ελλάδα προετοιμάζει η InfoQuest Technologies

Συνάντηση με κορυφαία στελέχη της εταιρίας κατά την παρουσίαση των νέων Xiaomi MiMIX2

Η αφορμή ήταν εκεί και δεδομένη - τα δυο ολοκαίνουργα Mi ΜΙΧ2 και MiMIX2 Special Edition της Xiaomi,που παρουσιάστηκαν επισήμως, πριν από λίγες ημέρες, και στην ελληνική αγορά.

Όμως, τα εκθέματα στη σχετική επίδειξη εκ μέρους της InfoQuest Technologies (IQT),που αντιπροσωπεύει την κινεζική εταιρίαστην Ελλάδα και την Κύπρο, ήταν πολύ περισσότερα (με την παρουσία πολλών σημαντικών συνιστωσών του ευρύτερου οικοσυστήματός της) και η συζήτηση με τα παρόντα στελέχη της εταιρίας -μοιραία- ξέφυγε και επεκτάθηκε…

Θες επειδή μιλάμε για έναν όμιλο που έχει ήδη 37 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά (ξεκίνησε το σωτήριον έτος 1981) και δεν έπαψε ποτέ να επαναπροσδιορίζει τη θέση του, θες γιατί συνεχίζει να επεκτείνεται κατά πλάτος (με παρουσία σε 10 χώρες) και κατά βάθος (από eCommerce και mobility έως διανομή και υπηρεσίες), θες γιατί οι ίδιοι οι Κινέζοι -μιας και αυτοί ήταν η «αφορμή» της εκδήλωσης- ακολουθούν μια «ολιστική» πολιτική ως προς την γκάμα των προϊόντων τους, που δείχνει να στρέφεταιπερισσότερο προς το ΙοΤ και το smarthome, αντί να περιορίζεται σε έναν-δυο «εύκολους» τομείς (πχ. mobility και gadgets), οι κουβέντες ήταν πολλές και ενδιαφέρουσες – μια πιανόμασταν από εδώ, μια πηγαίναμε από εκεί…

Συνέντευξη δεν θα το έλεγες, καθώς οι συνομιλητές δεν ήταν ένας, αλλά πολλοί– περισσότερο σαν συζήτηση επί παντός του (τεχνολογικού και όχι μόνο) επιστητού, έφερνε…

Βεβαίως, ξεκινήσαμε από την «πρεμιέρα» των δυο συσκευών -αμφότερες από το «επάνω ράφι», αλλά με φουλ ανταγωνιστικές για την κατηγορία τιμές, στα 549 € για την «απλή» έκδοση και 699 € για τη Special Edition- με εντυπωσιακή οθόνη Full Screen Display, ιδιαίτερα εργονομικό σχέδιο του Philippe Starck σε κεραμικό και αλουμίνιο, κι ό,τι μπορεί να επιθυμήσει κανείς, από πλευράς επιδόσεων η πρώτη (Snapdragon 835, 6 GBRAM, χωρητικότητα 64 GBλειτουργικό MIUI 9, βασισμένο στο AndroidNougat 7.1.1,κλπ), ενώ η πλήρως κεραμική σε λευκή απόχρωση Special Edition διαθέτει ακόμα μεγαλύτερη μνήμη (8 GB) και αποθηκευτικό χώρο (128 GB).

Για να πάμε αμέσως μετά στους στόχους για τους επόμενους μήνες οι οποίοι περιλαμβάνουν την αποφασιστικότητα της IQT να εδραιωθεί στην τρίτη θέση -από πλευράς μεριδίου- στην ελληνική αγορά κινητών, αλλά και να ενισχύσει την παρουσία της με το σύνολο του οικοσυστήματος και διεύρυνση τόσο της γκάμας, όσο και της παρουσίας της Xiaomi, που γενικώς «γκαζώνει» σε παγκόσμιο επίπεδο: 20 εκατ. πωλήσεις κινητών στο τρίτο τρίμηνο του ’17 (στην Ελλάδα, ξεπέρασαν τις 25.000 τεμάχια, μόνο τον Γενάρη!), είναι μια ιδιαίτερα σεβαστή επίδοση, όταν έχεις απέναντί σου τα γνωστά και αρκετά παλαιότερα σε ηλικία «θηρία»…

Το πρώτο demo κατάστημα του φιλόδοξου brand σε ευρωπαϊκό έδαφος, που βρίσκεται στο «δικό μας» Golden Hall της Αθήνας, έχει ήδη δεχτεί περισσότερους από 40.000 επισκέπτες στους λίγους μήνες λειτουργίας του, πείθοντας τους Κινέζους, η γκάμα του περιλαμβάνει περισσότερα από 100 προϊόντακαι στόχος είναι να εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο, «ώστε να κάνει την καθημερινότητά μας περισσότερο διασκεδαστική, εύκολη, ποιοτική και έξυπνη».

Σήμερα, το MiStore (που κινείται στη λογική των αντίστοιχων καταστημάτων υψηλής τεχνολογίας της Apple) διαθέτει -εκτός από τις πλήρεις σειρές smartphone και αξεσουάρ, που έτσι κι αλλιώς πωλούνται μέσω συνεργατών σε περίπου 1000 σημεία, σ΄ όλη τη χώρα- πλήθος άλλα προϊόντα: από ηλεκτρικά ποδήλατα, σκούτερ και πατίνια, ζυγαριές και ρολόγια, activity trackers και action cameras έως πλήρη εξοπλισμό για smarthome, προηγμένα router, ατμομάγειρες ρυζιού, αφυγραντήρες και σκούπες-ρομπότ!

Οι άνθρωποι της IQTμας τόνισαν ότι θέλουν να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους Έλληνες καταναλωτές, που θα ξεκινάει από τη γνωριμία με τα νέα «καλούδια» και την εκπαίδευση του κοινού, θα περνάει στην πώληση και θα καταλήγει στις υπηρεσίες μετά από αυτήν, ώστε το Internet of Thingsνα γίνει «απλό, κατανοητό, καθημερινό και κυρίως προσιτό σε όλους». Θετικά ακούγονται όλα αυτά – ίδωμεν!

 

Νέα πολιτική ανάπτυξης του Snapchat με στόχευση στη περιφέρεια

Διπλασιάζοντας τα έσοδα του από χώρες εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών το προηγούμενο τρίμηνο, το Snapchat φάνηκε να αποτελεί την έκπληξη στα social media.

Ήταν έκπληξη, ακόμα και για τον CEO του, Evan Spiegel ο οποίος θεωρούσε ότι το target group ήταν οι έφηβοι στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο Spiegel παραδέχτηκε ότι είχε επικεντρώσει πραγματικά τις προσπάθειές του σε αγορές όπου κυριαρχούν τα high end κινητά και ευρυζωνικά δίκτυα υψηλών ταχυτήτων".

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα σε λιγότερο τεχνολογικά ανεπτυγμένες περιοχές να κυριαρχήσουν εφαρμογές όπως το Instagram Stories και το WhatsApp Status, σε βάρος του Snapchat. Στο τέταρτο τρίμηνο του 2016, οι συνολικοί χρήστες του Snapchat εκτός ΗΠΑ ήταν στο ανησυχητικά χαμηλό αριθμό επίπεδα των 39 εκατομμύριων.

H νέα εμπορική στόχευση του Snapchat, ήταν στους χρήστες Android και στους χρήστες στο υπόλοιπο κόσμο. Αυτή η διαπίστωση ήταν καθοριστικής σημασίας για τη εμπορική ¨επανεμφάνιση¨ του Snapchat.

Σήμερα, η Snap Inc. κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο στην απήχηση, σημειώνοντας αύξηση από 2,9% σε 5%, και φτάνοντας στους 187 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες. Τα έσοδα υπερέβησαν τις προσδοκίες και και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση της τιμής της μετοχής κατά 21 τοις εκατό.

Αναλύοντας τα δεδομένα σε βάθος έγινε ξεκάθαρο από πού προήλθε η δυναμική του Snapchat. Και η απάντηση είναι: Ο αναπτυσσόμενος κόσμος.

Η περιοχή αυτή πρόσθετε 3 εκατομμύρια χρήστες ημερησίως για να φτάσει τα 47 εκατομμύρια χρήστες, ακριβώς, όπως και οι αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ανάπτυξη σε αριθμό νέων χρηστών από την εποχή του πρώτου τριμήνου του 2016.

Η Μέση Ανατολή ήταν κορυφαία περιοχή σε συνεισφορά στα έσοδα της Snap Inc αυτό το τρίμηνο και ο λόγος ήταν ότι η Snapchat πήρε σοβαρά υπόψη τη ανάγκη βελτίωσης της απόδοσης της εφαρμογής στη πλατφόρμα Android.

Παρόλο που το Snapchat λειτουργούσε και σε περιβάλλον Android, η Snap Inc είχε δώσει προτεραιότητα στην συμβατότητα με περιβάλλον iOS.

Εν τω μεταξύ, η εταιρεία ξεκίνησε συνεργασίες με εταιρίες τηλεπικοινωνιών σε δώδεκα αγορές για να μειώσει το κόστος χρήσης δεδομένων της .

"Αυτό είναι σημαντικό επειδή το Snapchat μπορεί να είναι πιο διασκεδαστικό να χρησιμοποιώντας το με την χρήση ασύρματης μετάδοσης δεδομένων παρά στο σπίτι με Wi-Fi", δήλωσε ο Spiegel. Τεχνικές βελτιώσεις έκαναν επίσης πιο εύκολη τη ροή βίντεο και τις διαφημίσεις.

Όλη αυτή η επιπλέον χρήση στον αναπτυσσόμενο απέφερε σημαντική αύξηση των εσόδων. Το μέσο έσοδο ανά χρήστη στον αναπτυσσόμενο κόσμο σχεδόν διπλασιάστηκε, από $ 0,30 σε $ 0,56, με τα συνολικά έσοδα από την περιοχή να διπλασιάζονται σε τριμηνιαία βάση από 13 εκατομμύρια δολάρια σε 26 εκατομμύρια δολάρια σημειώνοντας αύξηση των εσόδων κατά 333%.

Ο περιφερειακός διευθυντής Imran Khan εξήγησε ότι η βελτίωση της διαφημιστικής καμπάνιας των επέτρεψαν επίσης να μεγιστοποιηθούν τα έσοδα από τις διεθνείς αγορές.

Για παράδειγμα, στη Μέση Ανατολή, αποφασίσαμε στρατηγικά να στηριχθούμε αποκλειστικά στις δυνάμεις μας για εκμεταλευση των διαφημίσεων και από όλες τις περιφέρειες αυτή η περιοχή ήταν η κορυφαία συντελεστής μας στη συνολική αύξηση των εσόδων το 4ο τρίμηνο.

Αυτό που θέλουμε είναι η βελτιώση και ανάπτυξη του Snapchat παγκοσμίως. Παρόλο που η κινητήριος δύναμη του Snapchat είναι η Βόρεια Αμερική η παγκόσμια παρουσια της δεν την αφήνει αδιάφορη.

Πηγή:Τechcrunch

Widget από το Telegram για διάδραση μεταξύ επιχειρήσεων και χρηστών

Η εταιρεία που διαχειρίζεται την εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Telegram στο πλαίσιο ανάπτυξης της, πέρα από αρχικές προγραμματισμένες επενδύσεις ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αναπτύσσει επίσης τη δική της πλατφόρμα για υπηρεσίες blockchain.

Στο πλαίσιο αυτής της κατεύθυνσης, έκανε ένα αξιοσημείωτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, προσαρμόζοντας στη εφαρμογή της, ένα χρήσιμο login widget.

To νέο αυτό εργαλείο θα επιτρέπει σε διαδικτυακές επιχειρήσεις, να συνδέονται με τους χρήστες του Telegram απευθείας με τον ιστότοπό τους χρησιμοποιώντας bots.

Το Telegram έδωσε μεγάλη έμφαση στα bots και η αντιστοίχιση τους με ένα web plugin, δημιουργεί ένα σύστημα το οποίο θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να στείλουν υπενθυμίσεις, επιβεβαιώσεις πωλήσεων, ενημερώσεις και περισσότερες πληροφορίες κατευθείαν στους πελάτες μέσω chat.

Το Telegram σχεδιάζει να εισάγει την δημιουργία συστήματος πληρωμών, όταν αυτό το widget καταστεί λειτουργικό, επιτρέποντας στους χρήστες να πληρώνουν online χρησιμοποιώντας το Telegram.

Υποστηρίζει την πληρωμή μέσω bot chats, αλλά θα αναβαθμιστεί περαιτέρω όταν λειτουργήσει σαν ηλεκτρονικό πορτοφόλι.

Το Telegram ήταν πρωτοπόρο σε μια σειρά από χαρακτηριστικά, αλλά στη πορεία έμεινε πίσω στο ανταγωνισμό.

Το Facebook εφάρμοσε πέρυσι ένα plug-in που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συνδέονται με τους χρήστες μέσω του Messenger, ενώ αναπτύσσει επίσης εφαρμογές με επίκεντρο τις επιχειρήσεις, οι οποίες θα επιτρέπουν σε αυτές να εκμεταλλευτούν το 1,5 δισεκατομμύριο χρήστες.

Ενώ η κοινότητα των χρηστών του Telegram του αυξάνεται - και είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ της κοινότητας κρυπτογράφησης - το Telegram έχοντας 200 εκατομμύρια χρήστες υπολείπετε σε σχέση με το Facebook. Αλλά έχει δυναμική, και αυτή η νέα προσθήκη μπορεί να συμβάλει στην αύξηση των χρηστών.

Όπως ανακοίνωσε το TechCrunch τον περασμένο μήνα, το σχέδιο επενδύσεων του Telegram περιλαμβάνει τη δημιουργία υπηρεσίας αποθήκευσης αρχείων, διακομιστή ασφαλούς περιήγησης στο Web όπως η TOR, πλατφόρμα για φιλοξενία αποκεντρωμένων εφαρμογών όπως και υπηρεσία πληρωμών peer to peer.

Τα μεγάλα σχέδια πάντως μπήκαν στο περιθώριο μετά την απόφαση της Apple να αποβάλει το Telegram για 24 ώρες μετά την παραβίαση των κανόνων περιεχομένου της Apple. H απόφαση αυτή αφορούσε τη βασική εφαρμογή συνομιλίας και τις νέες εφαρμογές «Telegram X».

Το blog της Apple 9toMac ανέφερε αργότερα ότι η απομάκρυνση οφείλεται στην παιδική πορνογραφία που μοιράστηκαν χρήστες του Telegram.

Πηγή:Τechcrunch.com

Οι συνήθειες των Αμερικανών στο mobile e-commerce το 2017

Το 2017 η καταναλωτική έρευνα των Αμερικανών επικεντρώθηκε σε ποσοστό 88% στο διαδίκτυο πριν επισκεφτούν το φυσικό κατάστημα, ενώ κατά την εορταστική περίοδο είδε το 72% να ψωνίζει στο Amazon και το 60% στο φυσικό κατάστημα.

Σύμφωνα με έρευνες από το eCommerce Foundation, το 2017 είδε περίπου το 75% των χρηστών του διαδικτύου να χρησιμοποιούν κάθε συσκευή για την αγορά προϊόντων μέσω διαδικτύου.

Παρόλα αυτά, οι καταναλωτές προτιμούν να χρησιμοποιούν για on-line αγορές, συσκευές όπως επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές, χρησιμοποιώντας κινητές συσκευές όταν γνωρίζουν τι θέλουν ακριβώς αποφεύγοντας να τις χρησιμοποιούν για περιήγηση.

Το 76% των καταναλωτών χρησιμοποιούν τα smartphones, επειδή εξοικονομούν έτσι χρόνο παρόλο που το 67% βρίσκει τις αγορές μέσω κινητών συσκευών πιο δύσκολες λόγω των περιορισμών που έχει το mobile shopping. 

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι ηλεκτρονικοί καταναλωτές βρίσκουν τη διαδικασία του check out το πιο απογοητευτικό μέρος του online shopping αναγκαζόμενοι να συμπληρώνουν επανειλημμένα τις ίδιες πληροφορίες, με το 74% των καταναλωτών να προτιμούν τις καλύτερες λειτουργίες «easy checkout». Επίσης, οι απρόβλεπτες χρεώσεις αποστολής είναι μια από τις αιτίες που οι on line καταναλωτές εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών τους.

Επιπλέον, οι αμερικανοί καταναλωτές πιστεύουν ότι οι ξένες ιστοσελίδες είναι λιγότερο κατάλληλες σε σύγκριση με τις εγχώριες ιστοσελίδες, γεγονός που επιβραδύνει το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο.

Πηγή:mobilemarketingmagazine

Αύξηση 150% στην κίνηση data τα Χριστούγεννα για την COSMOTE

Στα 1,9 petabytes, η συνολική κίνηση δεδομένων από 23/12 έως 1/1-280% αύξηση στην κίνηση dataroaming

Η συνεχιζόμενη εξοικείωση των καταναλωτών – χρηστών με τη διακίνηση δεδομένων (είτε τα έχουν παράγει οι ίδιοι, όπως πχ. φωτογραφίες και βίντεο, είτε τα βρίσκουν «έτοιμα», όπως πχ. μουσικές και τραγούδια), αλλά και η απελευθέρωση από το πρόσθετο κόστος του roaming, έχουν «εκτοξεύσει» τον όγκο τους που βρίσκει ως πρόσφορο όχημα την κινητή τηλεφωνία.

Αυτό επιβεβαιώνεται, άλλωστε, κι από το νέο ρεκόρ στην κίνηση δεδομένων που κατέγραψε φέτος τις γιορτές το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE.

Με την ανταλλαγή των εορταστικών μηνυμάτων, videos και instastories, η συνολική κίνηση mobiledata το διάστημα μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς (το δεκαήμερο 23/12-1/1) έφτασε τα 1,9 petabytes, σημειώνοντας αύξηση κατά 75%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ειδικά μέσω δικτύου 4G, 4G+, η κίνηση δεδομένων υπερδιπλασιάστηκε (+150%), φθάνοντας τα 1,1 petabytes.

Πρωταθλητές στην αύξηση της κίνησης data, οι ορεινές περιοχές, αλλά και το Άγιο Όρος (!) Οι ορεινοί προορισμοί όπως το Πήλιο, τα Ιωάννινα, η Καλαμπάκα, η Νάουσα και το Νευροκόπι Δράμας, μεταξύ άλλων, κατέγραψαν υπερδιπλάσια κίνηση σε mobiledata, μέσω του δικτύου της COSMOTE.

Η μεγαλύτερη αύξηση φέτος στην κίνηση δεδομένων μέσω των δικτύων 4G και 4G+ καταγράφηκε στο Άγιο Όρος, την Φωκίδα (Δελφοί &Δωρίδα), την Φθιώτιδα (Στυλίδα & Αμφίκλεια / Ελάτεια), την Ολυμπία, την Δυτική Μάνη και τις Σέρρες. Στις παραπάνω περιοχές, η κίνηση υπερ-πενταπλασιάστηκε…

Και τα νησιά, όμως, δεν πήγαν πίσω, αφού σημειώθηκε φέτος τις γιορτές μεγάλη αύξηση στην κίνηση δεδομένων - ειδικότερα σε Ρόδο, Κω, Ύδρα, Σαντορίνη, Κύθνο, Σέριφο, Σίκινο, Νίσυρο, Αστυπάλαια, Χάλκη και Άγιο Ευστράτιο, η κίνηση υπερδιπλασιάστηκε.

280% αύξηση στην κίνηση dataroaming

Εντυπωσιακή αύξηση, της τάξης του 280%, σημείωσε και η κίνηση dataroaming μέσω του δικτύου της COSMOTE, γεγονός που αποδίδεται στη διάθεση των υπηρεσιών roaming χωρίς επιπλέον χρέωση στις χώρες εντός του Ενιαίου Οικονομικού Χώρου της Ε.Ε.

Οι roamers παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, με τους ξένους επισκέπτες στη χώρα μας που χρησιμοποίησαν το δίκτυο COSMOTE να φτάνουν τους 150.000 την περίοδο των Χριστουγέννων. Η ελληνική εταιρία έχει συνεργασία για LTE roaming με περισσότερα από 130 δίκτυα, παγκοσμίως.

Όσον αφορά στα κοινωνικά δίκτυα, την πρώτη θέση στην προτίμηση των Ελλήνων χρηστών σε επίπεδο κίνησης data, εξακολουθεί να καταλαμβάνει το Instagram, πουτο τελευταίο δεκαήμερο του 2017 «απορρόφησε» το 22% της συνολικής κίνησης data. Ακολουθούν το YouTube και το Facebook με ποσοστά 20% και 19%, αντίστοιχα.

Υπενθυμίζεται ότι τα δίκτυα της COSMOTE έχουν τη μεγαλύτερη πληθυσμιακή κάλυψη στη χώρα, με το 4G δίκτυο να καλύπτει το 97% και το 4G+, για ταχύτητες ως 500 Mbps, το 90% του πληθυσμού της χώρας.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Telecoms

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search