Joomla ! Δημοσιεύθηκε η έκδοση 3.8.7

Πέντε εβδομάδες μετά τη δημοσίευση της προηγούμενης έκδοσης, δημοσιεύθηκε σήμερα, 18 Απριλίου, η έκδοση 3.8.7 του joomla. H συγκεκριμένη έκδοση χαρακτηρίζεται, από την Ομάδα Ανάπτυξης, ως Bug Fix Release, καθώς επιφέρει πάνω από 70 τροποποιήσεις στον κώδικα που βελτιώνουν συγκεκριμένα σημεία της εφαρμογής και αντιμετωπίζουν κάποια προγραμματιστικά λάθη που εντοπίστηκαν στο ενδιάμεσο.

Μπορείτε να διαβάσετε την ανακοίνωση της Ομάδας Ανάπτυξης εδώ.

Μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο εγκατάστασης καθώς και τα αρχεία αναβάθμισης εδώ.

Μέσα στην ημέρα, θα δημοσιευθεί και τα ενημερωμένα για την έκδοση 3.8.7 αρχεία της ελληνικής γλώσσας, τα οποία μπορείτε να αναβαθμίσετε στο Μενού Επεκτάσεις / Γλώσσες.

Πηγή:joomla.gr

 

Magento e-shop: γιατί να το επιλέξετε

Αποφασίσατε να σχεδιάσετε e–shop για την επιχείρησής σας και αναζητάτε την κατάλληλη πλατφόρμα για την υλοποίησή του; Στην DevelopGreece γνωρίζουμε καλά τη σημασία που έχει ένα σωστά σχεδιασμένο e-shop για την προώθηση των προϊόντων σας.

Έτσι, συγκεντρώσαμε τους πιο σημαντικούς λόγους, για να σας εξηγήσουμε πώς ένα Magento e–shop μπορεί να αποδειχθεί κερδοφόρα επιλογή.

Αρχικά, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα που θα επιλέξετε, αναθέστε την κατασκευή του e-shop σας σε ειδικούς, ώστε να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους αγοραστές. Η υπηρεσία e-shop αποτελεί τον πιο αξιόπιστο τρόπο για να κινήσετε αποτελεσματικά τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο.

Σας συμφέρει, γιατί εξυπηρετεί το κοινό όλο το 24ωρο και έχει παγκόσμια εμβέλεια, διαθέτει δηλαδή όσα χρειάζεστε για να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας.

Σήμερα υπάρχουν διάφορες διαθέσιμες πλατφόρμες e-shop, όμως η δημοτικότητα της πλατφόρμας Magento αυξάνεται μέρα με τη μέρα για τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την υψηλή λειτουργικότητά του.

Ακολουθεί μια λίστα με 7 βασικά χαρακτηριστικά, για τα οποία αξίζει να επιλέξετε το Magento για τη δημιουργία του e-shop σας.

Πλατφόρμα ανοικτού κώδικα
Το Magento είναι μια πλατφόρμα ανοικτού κώδικα που μπορείτε να την κατεβάσετε δωρεάν. Δεδομένου ότι το λογισμικό του είναι ανοικτού κώδικα, οι προγραμματιστές μπορούν να αλλάξουν τον πηγαίο κώδικα, να προσθέσουν χαρακτηριστικά και να τροποποιήσουν τη λειτουργικότητα με τη δημιουργία ή την εγκατάσταση add-ons και plug-ins, τα οποία το Magento ονομάζει extensions.

Καλύτερη διαχείριση της ιστοσελίδας σας
Το Magento έχει ένα χαρακτηριστικό για να διαχειρίζεται πολλαπλά καταστήματα. Συγκεκριμένα, σας βοηθά να διαχειρίζεστε καταστήματα διαφορετικών ιστοσελίδων μέσα από ένα και μόνο admin panel. Έτσι, καταφέρνετε να ελέγχετε τις πωλήσεις και τους πελάτες μέσα από μία ενιαία βάση δεδομένων, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο.

Πλατφόρμα με απεριόριστες δυνατότητες βελτίωσης
Το Magento μπορεί να πάρει τη μορφή όποιας φόρμας και όποιας λειτουργίας θέλετε να του αποδώσετε. Ανεξάρτητα από το αν έχετε μια μικρή ή μια μεγάλη επιχείρηση, μπορεί να προσαρμοστεί στην κλίμακα και στην πολυπλοκότητα των απαιτήσεων της. Η πλατφόρμα Magento είναι εξαιρετικά επεκτάσιμη και ευέλικτη και μπορεί να προσαρμοστεί, για να εξυπηρετήσει οποιοδήποτε επιχειρηματικό μοντέλο.

UX υψηλής ποιότητας
Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Magento, τα προϊόντα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος έχουν καλύτερη εμφάνιση και διάταξη στην ιστοσελίδα. Το UX Design υψηλής ποιότητας μετατρέπει τις ηλεκτρονικές αγορές του επισκέπτη σε μία ευχάριστη εμπειρία. Βοηθητικά layout μπορούν να κατευθύνουν το κοινό στην περιήγηση μέσα στο site, ώστε να βρουν τα προϊόντα που επιθυμούν. Δυνατότητα μεγέθυνσης εικόνας προϊόντος(Zoom-in), αξιολογήσεις πελατών, πολλαπλές φωτογραφίες είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά του Magento, που βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη και κάνουν τους επισκέπτες να θέλουν να επιστρέψουν στο e-shop σας.

Προώθηση της ιστοσελίδας σας μέσω SEO
Αν το site σας δεν έχει υψηλή επισκεψιμότητα μέσω των μηχανών αναζήτησης, τότε δεν θα καταφέρετε να έχετε κέρδη από αυτό. Αντίθετα, οι μηχανές αναζήτησης αγαπούν το Magento, γιατί δημιουργεί πολύ καθαρά URLs, ετικέτες και περιγραφές με τις λέξεις-κλειδιά. Άλλα ισχυρά εργαλεία της πλατφόρμας, όπως τα Up-Sells και τα Cross-Sells ενθαρρύνουν τον χρήστη να παραγγείλει περισσότερα προϊόντα. Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις και η παραγωγή των εσόδων της επιχείρησης σας αυξάνονται αυτόματα.

Υποστήριξη Mobile Commerce
Οι HTML5 δυνατότητες έχουν πλέον ενσωματωθεί στην πλατφόρμα του Magento, τόσο στην Community Edition όσο και στην Enterprise Edition. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα που χρησιμοποιούν το Magento μπορούν να προσφέρουν καλύτερη εμπειρία χρήστη σε mobile commerce για πολλαπλά προγράμματα περιήγησης και συσκευές web, ειδικά για εκείνες που δεν έχουν υποστήριξη για Flash.

Ασφάλεια και δυνατότητα επιλογής στην πληρωμή
Το Magento είναι μια ασφαλής πλατφόρμα με δεδομένη την ασφάλεια SSL και IP. Οι πελάτες που αγοράζουν από e-shops σχεδιασμένα με Magento αισθάνονται ασφάλεια στις αγορές τους. Παράλληλα, η συγκεκριμένη πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα πληρωμής με διάφορους τρόπους.

Πηγή:developgreece.com

Oι νέες, seo friendly URLs στο Joomla 3.8

Η έκδοση 3.8 του Joomla 3.8 φέρνει σημαντικές μεταβολές στον τρόπο ονοματοδοσίας των φιλικων προς τις μηχανές αναζήτησης διευθύνσεων (sef urls) για τις ιστοσελίδες που δημιουργούνται στο εξής. Οι ήδη υπάρχοντες ιστότοποι δεν επηρεάζονται, αλλά για τους νέους ιστοτόπους είναι καλό να χρησιμοποιήσουν τις νέες βελτιωμένες urls.

Διαφορές μεταξύ των παλιών και νέων διευθύνσεων
Ως τώρα, η διεύθυνση που προέκυπτε με ενεργοποιημένες τις ρυθμίσεις για φιλικότητα προς τις μηχανές αναζήτησης ήταν της μορφής: www.myjoomlasite.gr/category-alias/642-article-alias. Στη διεύθυνση αυτή, ο αριθμός 642 αντιπροσώπευε το ID του Άρθρου και δεν είχε κανένα νόημα ούτε για τις μηχανές αναζήτησης ούτε για τον επισκέπτη.

Με το νέο σύστημα ονοματοδοσίας, από την έκδοση 3.8 και στο εξής η αναγραφή του ID του άρθρου δεν υφίσταται, και οι διευθύνσεις που προκύπτουν είναι σαφέστες και πιο ξεκάθαρες: www.myjoomlasite.gr/category-alias/article-alias

Ενεργοποίηση των νέων URLs


εισαγωγή sef url σε joomla

Η δυνατότητα εφαρμογής των νέου τύπου, φιλικών διευθύνσεων / SEF urls, μπορεί να ενεργοποιηθεί ανά Εφαρμογή / Component. Δίνουμε στη συνέχεια ένα παράδειγμα για τα Άρθρα, όπου αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

Σύνδεση στη Διαχείριση του Joomla

Επιλογή Περιεχόμενο / Άρθρα (Content / Articles)

Κλικ στο κουμπί "Επιλογές" ("Options")

Κλικ στην καρτέλα "Ενσωμάτωση" ("Integration")

Ορισμός URL Δρομολόγησης (URL Routing) σε "Μοντέρνο" ("Experimental")

Ορισμός Αφαίρεση Αναγνωριστικών από URL (Remove IDs from URLs) σε "Ναι" ("Yes")

Αποθήκευση και Κλείσιμο (Save and Close)

Με ανάλογες ενέργειες μπορείτε να ενεργοποιήσετε το νέο σύστημα δρομολόγησης στις Επαφές, τις Ροές Ειδήσεων και στους Χρήστες.

Σημειώστε ότι η χρήση του νέου συστήματος συνίσταται κυρίως σε νέους ιστότοπους. Η εφαρμογή του σε ήδη υφιστάμενες σελίδες, ειδικά με πολύ περιεχόμενο και εσωτερικές συνδέσεις με url, ίσως δημιουργήσει προβλήματα.

Πηγή: joomla.gr

Παρουσίαση του Joomla στο Πανεπιστήμιο Πειραιά

Ξέρεις από Joomla; Ανακαλύψτε τη δύναμή του Στις 17 Μαρτίου, στις 12 το μεσημέρι, πραγματοποιείται στο Πανεπιστήμιο Πειραιά εκδήλωση - παρουσίαση της Eλληνικής Kοινότητας του Joomla, με θέμα “Δημιουργώντας από το μηδέν ένα δικτυακό τόπο”.

Η εκδήλωση αποτελεί την πρώτη δημόσια παρουσία της Eλληνικής Kοινότητας του Joomla για το 2018, και εντάσσεται με μια σειρά δράσεων που έχουν προγραμματιστεί για φέτος με τον θεματικό άξονα “Ξέρεις από Joomla; ανακαλύψτε τη δύναμή του” και έχουν στόχο την ενημέρωση για τις δυνατότητες που έχει το Joomla, ως Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται με τη βοήθεια και τη συμπαράσταση του ΕΛΛΑΚ και της Software Libre Society του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Πληροφορίες για την εκδήλωση μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Eλληνικής Kοινότητας του Joomla, στη διεύθυνση https://joomla.gr

Ενεργοποίηση του Google reCAPTCHA στο Joomla

Η χρήση του Google reCAPTCHA είναι μια αποτελεσματική λύση που προστατεύει τις φόρμες των joomla ιστοσελίδων από ανεπιθύμητα μηνύματα επικοινωνίας, μαζικές εγγραφές μελών, που, στη συντριπτική πλειοψηφία τους, προέρχονται από spam bots.

Είναι μια δυνατότητα που ενσωματώνει με την εγκατάστασή του το joomla, δεν χρειάζεται εγκατάσταση άλλης επέκτασης για να λειτουργήσει, και στον οδηγό που ακολουθεί θα σας δείξουμε πώς μπορείτε αυτή τη δυνατότητα να την ενεργοποιήσετε.

Η έκδοση 3.x του Joomla έχει ενσωματωμένες τις δυο εκδόσεις του reCAPTCHA με διαφορετικά εικαστικά η κάθε μια:
• Έκδοση 1
o Red (προεπιλεγμένο)
o White
o Blackglass
o Clean
• Έκδοση 2
o Light (προεπιλεγμένο)
o Dark

Ωστόσο, η έκδοση 1 θεωρείται παρωχημένη, οπότε σας συστήνουμε να χρησιμοποιήσετε αποκλειστικά την έκδοση 2.

Αποκτούμε τα κλειδιά reCAPTCHA
Για να χρησιμοποιήσετε την έκδοση 2 reCAPTCHA πρέπει να καταχωρήσετε το domain σας στο reCAPTCHA API, και, με την καταχώρηση, να σας δοθούν το δημόσιο κλειδί (site API key) και το ιδιωτικό κλειδί (site secret API key).

Ο συνδυασμός αυτών των δυο κλειδιών είναι μοναδικός για το domain σας. Η καταχώρηση είναι δωρεάν, απλή και γρήγορη διαδικασία και προϋποθέτει μόνον να έχετε ένα λογαριασμό Google. Η καταχώρηση του domain και η λήψη των κλειδιών γίνεται εδώ.

Απεικόνιση οθόνης: Καταχώρηση ενός domain στο Google reCAPTCHA.
Αφού συμπληρώσετε το domain σας, η καταχώρηση πραγματοποιείται και σας δίνονται οι πληροφορίες που αφορούν την εγκατάσταση του reCAPTCHA στην ιστοσελίδα σας. Από τις πληροφορίες που σας δίνονται εσείς χρειάζεστε τις ακόλουθες δύο:

• Site key (Δημόσιο κλειδί)
• Secret key (Ιδιωτικό κλειδί)
Είναι απαραίτητα στοιχεία για να λειτουργήσει το reCAPTCHA στην ιστοσελίδα σας.

Ενεργοποίηση του reCAPTCHA στο Joomla

Αφού έχετε καταχωρήσει το domain σας στο σύστημα του Google reCAPTCHA, ενεργοποιείτε τη δυνατότητα σε δυο βήματα.

Βήμα πρώτο
• Στη διαχείριση του Joomla, επιλέγετε Επεκτάσεις > Πρόσθετα (Extensions > Plugins).
• Εντοπίζετε το πρόσθετο Αποκλεισμός Αυτοματισμών (Captcha) - ReCaptcha.
• Επεξεργάζεστε το πρόσθετο reCaptcha, επιλέγετε την έκδοση 2.0 και γράφετε το Δημόσιο Κλειδί (Site Key) και το Ιδιωτικό Κλειδί (Secret Key), που σας δόθηκε με την καταχώρηση. Ορίζετε την κατάσταση του προσθέτου ως "Ενεργοποιημένο" ("Enabled").
• Αποθηκεύετε τις αλλαγές.

Απεικόνιση οθόνης: Ρύθμιση του Joomla reCaptcha plugin.

Βήμα δεύτερο

• Στη διαχείριση του Joomla, επιλέγετε Σύστημα > Γενικές Ρυθμίσεις > Ιστότοπος (System > Global Configuration > Site Settings).
• Στο πεδίο προεπιλεγμένος Αυτοματισμός Αποκλεισμών Επιλέγετε "Αποκλεισμός Αυτοματισμών Captcha-ReCaptcha".
• Αποθηκεύετε τη ρύθμιση.

Απεικόνιση οθόνης: Ορίζοντας το reCAPTCHA ως προεπιλεγμένο Αυτοματισμό Αποκλεισμών γενικά στην εγκατάσταση του Joomla.
Είστε έτοιμοι. Για να υποβληθεί πλέον κάποια φόρμα (επικοινωνίας, εγγραφής κλπ) χρειάζεται να επιβεβαιωθεί και μέσα του Gllgle reCAPTCHA.

Πηγή:joomla.gr

Αναβάθμιση της πλατφόρμας WordPress στη έκδοση 4.9.3

Η κοινότητα του Wordpress ανακοίνωσε την αναβάθμιση της πλατφόρμας στη έκδοση 4.9.3.

Η βελτιωμένη έκδοση προχωρά στη επιδιόρθωση 34 bugs, περαιτέρω βελτίωση στον customizer, όπως και στον οπτικό διαχειριστή και στα widgets.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε εδώ

Πηγή:Wordpress Οrg  

Οι 10 πιο περιζήτητες γλώσσες προγραμματισμού για το 2018

Το παγκόσμιο δίκτυο free lancers Toptal που περιλαμβάνει μηχανικούς, σχεδιαστές και ειδικούς σε θέματα χρηματοδότησης, δημοσίευσε μια λίστα με τις δέκα πιο περιζήτητες, στη αγορά εργασίας, γλώσσες προγραμματισμού για το 2018.

Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα της Toptal, οι γλώσες προγραμματισμού που απαιτεί η αγορά εργασίας, και η αύξηση της δημοτικότητας των σε σχέση με πέρσι είναι:

  • Angular 2 αύξηση 441,5%
  • React Native αύξηση 353,7%
  • Docker αύξηση 140,7%
  • Redux αύξηση 120,6%
  • React.js αύξηση 97,4 %
  • Firebase αύξηση 96,4 %
  • Shopify αύξηση 93.0 %
  • WooCommerce αύξηση 69,0%
  • Azure αύξηση 53,0%
  • Laravel αύξηση 45,0 %

Η ζήτηση για επαγγελματίες που γνωρίζουν την Angular 2, η οποία είναι μια βελτιωμένη έκδοση του AngularJS, έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια", δήλωσε ο Alvaro Oliveira, Αντιπρόεδρος της Toptal.

"Ως βασική πλατφόρμα εφαρμογών, η οποία βασίζετε σε TypeScript, οι βασικές λειτουργίες βοηθούν τις επιχειρήσεις να βελτιώνουν τις εσωτερικές διαδικασίες και να αναπτυχτούν. Για κάθε πελατοκεντρική πλατφόρμα, αυτό είναι επιτακτικό. "

Είναι ενδιαφέρον ότι τα αποτελέσματα του Toptal ερχονται σε αντίθεση με τα στοιχεία από το NPM που έβαλαν την React μπροστά από το Angular ως πιο δημοφιλή γλωσα.

"Η React αναπτυχθηκε ραγδαία ", σημειώνει ο Laurie Voss, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της ΝPM εταιρείας που έχει σκοπό την ανάπτυξη και υποστήριξη της Java Script.

Και αυτό έγινε εξαιτίας της δομής της. Αντίθετα με τα άλλα frameworks, το React δεν είναι μια ολοκληρωμένη λύση για δημιουργία μιας διαδικτυακής εφαρμογής. Πρόκειται για μια καλά σχεδιασμένη λύση που εξυπηρετεί μια σειρά απο συγκεκριμένες ανάγκες που έχουν εφαρμογές και έχει την δυνατότητα εύκολης ενσωματώσης εναλλακτικών λύσεων για άλλα μέρη της εφαρμογής. "

Νωρίτερα αυτό το μήνα, το Developer ανέφερε ότι η C ανακηρύχτηκε η κορυφαία  γλώσσα προγραμματισμού από την Tiobe εταιρεία ανάπτυξης κώδικα το 2017.

Η γλώσσα παραμένει στο # 2 στην κατάταξη του Ιανουαρίου 2018, πίσω από την Java και μπροστά από τη C++

Σύμφωνα με την Toptal, οι γλώσσες προγραμματισμού που αναμένεται να είναι οι λιγότερο δημοφιλείς στη αγορά εργασίας το 2018 είναι η Objective-C η Perl και η COBOL.

Πηγή: Developer

Πως η φωνητική αναζήτηση θα επηρεάσει το SEO

Το 2018 επιφυλάσσει πολλές θετικές αλλαγές όσον αφορά το SEO. Η άνοδος της φωνητικής αναζήτησης θα είναι σίγουρα μία από αυτές. Πράγματι, όλο και περισσότεροι χρήστες πραγματοποιούν αναζητήσεις στο διαδίκτυο μέσω φωνητικής εντολής- συγκεκριμένα ο αριθμός τους αυξήθηκε κατά 41.8% παγκοσμίως τους τελευταίους 6 μήνες.

Αν ανήκετε σε αυτούς που δεν έχουν πατήσει ποτέ το εικονίδιο με το μικρόφωνο στα δεξιά του πεδίου αναζήτησης της Google, υποθέτουμε πως θα έχετε τουλάχιστον επιχειρήσει να στείλετε φωνητικά μηνύματα σε κάποιο chat.

Εάν πάλι η φωνητική αναζήτηση αποτελεί για εσάς terra incognita, οφείλετε να μάθετε περισσότερα για αυτήν, καθώς θα τη δείτε να κερδίζει όλο και μεγαλύτερο έδαφος στο SEO του 2018. Το παρόν άρθρο δημιουργήθηκε ακριβώς για να σας φέρει πιo κοντά με τα voice assistants. Μήπως ήρθε η ώρα να πείτε ένα «γεια» στη συσκευή σας;

Φωνητική Αναζήτηση: Πιο βελτιωμένη από ποτέ
Η αλήθεια είναι ότι οι παρελθοντικές μας εμπειρίες με τη φωνητική αναζήτηση δεν ήταν πάντα θετικές. Πολλές φορές βρεθήκαμε αντιμέτωποι με λανθασμένες απαντήσεις, errors καθώς και αμήχανες στιγμές που φωνάζαμε εκνευρισμένοι στη συσκευή μας και ο κόσμος γύρω μάς κοιτούσε περίεργα.

Ευτυχώς σήμερα τα voice assistants έρχονται σε πιο βελτιωμένες εκδόσεις διαθέτοντας πολλαπλές νέες δυνατότητες:

Αναγνωρίζουν τα ομώνυμα

Με τον όρο ομώνυμα εννοούμε τις λέξεις που προφέρονται όμοια, έχουν όμως διαφορετική σημασία. Πρόκειται για ένα εμφανές εμπόδιο που είχαν να αντιμετωπίσουν τα voice assistants και τελικά το προσπέρασαν.

Έτσι λοιπόν, εάν ζητήσετε από τη φωνητική αναζήτηση της Google να σας δείξει μία λύρα και αυτή εμφανίσει στα αποτελέσματά της νομίσματα, μπορείτε να συλλαβίσετε τη λέξη Λ-Υ-Ρ-Α και τελικά να εμφανιστεί το μουσικό όργανο.

Λαμβάνουν υπόψη την τοποθεσία

Ίσως το πιο χρήσιμο feature που ανέπτυξαν οι φωνητικές αναζητήσεις. Εάν επιθυμείτε να μάθετε πόσο μακριά είναι για παράδειγμα το αεροδρόμιο από την τοποθεσία σας, δεν έχετε παρά να το ρωτήσετε ευθέως. Η φωνητική αναζήτηση θα εντοπίσει αυτόματα την τοποθεσία σας και θα σας απαντήσει με ακρίβεια.

Συνυπολογίζουν τα στοιχεία της αναζήτησής σας

Ας υποθέσουμε ότι περιηγείστε στο site της Develop Greece. Εάν ζητήσετε να μάθετε τα στοιχεία επικοινωνίας της, θα μεταφερθείτε αυτόματα στη σελίδα επικοινωνίας της εταιρείας μας!

Πώς η φωνητική αναζήτηση θα επηρεάσει το SEO

Η πληροφορία να προστεθούν στο Google Analytics ξεχωριστά αποτελέσματα για τις φωνητικές αναζητήσεις κυκλοφορεί ήδη στο διαδίκτυο- ωστόσο περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση της Google. Μέχρι τότε, είναι χρήσιμο να ενημερωθείτε για τις αλλαγές που θα επιφέρει μια τέτοια ενέργεια στο SEO.

Η πρώτη αλλαγή εντοπίζεται στα keywords. Δεδομένου ότι θα χρησιμοποιούμε τον προφορικό λόγο για να βρούμε μία πληροφορία, επόμενο είναι η αναζήτηση να μη βασίζεται πια σε 1-2 keywords, αλλά σε μία ολόκληρη ερώτηση.

Τι σημαίνει αυτό; Μα φυσικά ότι o κανόνας των σύντομων keywords καταρρίπτεται! Επειδή λοιπόν η φωνητική αναζήτηση θα αποτελέσει το μέλλον του SEO, οφείλετε να επιλέγετε στο εξής εκτενέστερα keywords με πιο προφορικό ύφος.

Η δεύτερη αλλαγή αφορά τα snippets. Όσο καλύτερα γραμμένα είναι τα snippets της ιστοσελίδας σας, τόσο πιο εύκολα η Google θα μπορεί να δίνει απαντήσεις στις ερωτήσεις που γίνονται μέσω φωνητικής αναζήτησης.

Μην αμελήσετε λοιπόν στη SEO στρατηγική του 2018 να συμπεριλάβετε την βελτιστοποίηση των snippets. Ένας ολοκληρωμένος έλεγχος 50 σημείων SEO αρκεί, για να εμφανίζεται επιτυχώς η ιστοσελίδα σας στα αποτελέσματα των φωνητικών αναζητήσεων.

Ποιες στρατηγικές πρέπει να υιοθετήσετε

Α. Υιοθετήστε εκτενή keywords
Όπως αναφέραμε παραπάνω, θα πρέπει να δώσετε έμφαση στα εκτενή keywords. Τα σύντομα keywords στο μέλλον δεν θα αξιολογούνται θετικά από την Google. Η αλλαγή αυτή απαιτεί από εσάς να κάνετε στροφή 180 μοιρών στη στρατηγική σας, αναβαθμίζοντας τις SEO τακτικές που εφαρμόζετε

B. Προσθέστε schema markup στο περιεχόμενό σας
Το συγκεκριμένο feature δίνει στις μηχανές αναζήτησης τις πληροφορίες που χρειάζονται, ώστε να ερμηνεύσουν καλύτερα το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Οι σελίδες με schema markup είναι SEO–friendly, για αυτό και εμφανίζονται ευκολότερα στα αποτελέσματα μιας φωνητικής αναζήτησης.

Γ. Βελτιστοποιήστε τα microdata του site σας
Σιγουρευτείτε ότι στοιχεία όπως directions και XML sitemaps είναι εύκολα αναγνώσιμα από τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης. Πρόκειται για στοιχεία που αξιοποιούνται από αυτές στο έπακρον, για αυτό και οφείλετε να τα διατυπώνετε με τον πιο ορθό τρόπο.

Δ. Εντάξτε ξεχωριστή σελίδα FAQ
Δεδομένου ότι οι φωνητικές αναζητήσεις έχουν τη μορφή ερώτησης, τις περισσότερες φορές ξεκινούν με ερωτηματικές αντωνυμίες και επιρρήματα: «Ποιος», «Τι», «Πότε», «Γιατί», «Πώς». Αυτές ακριβώς τις λέξεις είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε στο site σας, ώστε να διασφαλίσετε τη θέση σας στα αποτελέσματα μιας φωνητικής αναζήτησης. Πώς θα το καταφέρετε αυτό; Μα φυσικά εντάσσοντας ξεχωριστή σελίδα FAQ!

Συμπέρασμα
Μπορεί οι περισσότεροι από εσάς να διστάζετε να δώσετε εντολές στη συσκευή σας, λάβετε υπόψη σας όμως ότι η νέα γενιά βρίσκει την παραπάνω διαδικασία διασκεδαστική και απόλυτα χρήσιμη.

Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, είναι σημαντικό να εξοικονομούμε πολύτιμο ελεύθερο χρόνο και να προσπαθούμε να απλοποιούμε τη ζωή μας. Για αυτό, εκτιμούμε ότι οι φωνητικές αναζητήσεις είναι σίγουρα ένα trend που «έρχεται για να μείνει».

Βρισκόμαστε στη διάθεσή σας, για να εφαρμόσουμε κάθε SEO στρατηγική που θα προετοιμάσει το site σας να υποδεχθεί ομαλά τις αλλαγές που φέρνουν οι φωνητικές αναζητήσεις.

Πηγή: developgreece

Η Google παρουσίασε τη νέα της εφαρμογή "Vision"

Η Google παρουσίασε το Vision, την πρώτη από τις εφαρμογές μηχανικής μάθησης της πλατφόρμας Cloud AutoML που σχεδιάστηκαν για να κάνουν την ανάπτυξη της τεχνικής νοημοσύνης γρηγορότερη και ευκολότερη.

Το AutoML Vision είναι μια νέα υπηρεσία που απλοποιεί την διαδικασία μηχανικής μάθησης μέσω προσαρμοσμένων μοντέλων για αναγνώριση εικόνων.

Η διεπαφή υιοθετεί την διαδικασία drag-and-drop, έτσι ώστε να διευκολύνει τη χρήση της σε ένα ευρύ φάσμα προγραμματιστών, ερευνητών και επιχειρήσεων.

Ο Mike White, επικεφαλής του τεχνολογικού τμήματος της Disney Consumer Products και σχολίασε:

"Η τεχνολογία Cloud AutoML μας βοηθά να κατασκευάσουμε οπτικά μοντέλα και να προσθέσει λεπτομέρειες στα προϊόντα μας με τους χαρακτήρες Disney, στις κατηγορίες προϊόντων και τα χρώματα. Οι λεπτομέρειες αυτές θα ενσωματωθούν στη μηχανή αναζήτησής μας, για να βελτιώσουν την εμπειρία του επισκεπτη του site μας χρήστη μέσω πιο συναφών αποτελεσμάτων αναζήτησης, ταχείας ανακάλυψης και συστάσεων προϊόντων στο shop Disney. "

Η Google ανέφερε, ότι αφού επεξεργάστηκε τα πρώτα αποτελέσματα χρήσης του Cloud AutoML "Vision" διαπίστωσε ότι έχει βελτιωμένη ικανότητα επεξεργασίας δεδομένων σε σχέση με το ImageNet και το CIFAR, με μεγαλύτερη ακρίβεια και λιγότερες ανακατατάξεις από τα γενικής χρήσης AP API.

Ο Alan Rosenwinkel, αναλυτής δεδομένων της εταιρείας ενδυμάτων URBN, σχολίασε:

"Η δημιουργία και η διατήρηση μίας "τράπεζας" χαρακτηριστικών είναι κρίσιμη, ώστε να μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας σχετικές συστάσεις προϊόντων, αποτελέσματα αναζήτησης με μεγαλύτερη ακρίβεια και παροχή χρήσιμων και φιλικών φίλτρων προϊόντων.

Ωστόσο, η δημιουργία των προϊόντων με το χέρι είναι δύσκολη και χρονοβόρα.

Για να το αντιμετωπίσουμε, η ομάδα μας χρησιμοποεί το Cloud AutoML Vision, για να αυτοματοποιήσει τη διαδικασία διαχωρισμού προϊόντων, αναγνωρίζοντας τα επιμέρους χαρακτηριστικά του προϊόντος. Το Cloud AutoML Vision έχει πολλά υποσχόμενα και θετικά στοιχεία για να βοηθήσει τους πελάτες μας στη καλύτερη ανακάλυψη, σύσταση και εμπειρία αναζήτησης. "

Εδώ είναι μερικά από τα άλλα οφέλη του AutoML Vision:

• Αυξάνεται η ακρίβεια: Το AutoML Vision βασίζεται στις κορυφαίες καινοτομίες της Google στην αναγνώριση εικόνων, που χρησιμοποιεί τεχνολογίες αναζήτησης με χρήση μηχανικής εκμάθησης. Αυτό σημαίνει τη δημιουργία πιο ακριβού μοντέλου ,ακόμα και για επιχειρήσεις με περιορισμένη τεχνογνωσία στην μηχανική εκμάθηση.

• Ταχύτερος χρόνος απόκρισης σε μοντέλα έτοιμα για παραγωγή Η χρήση Cloud AutoML, μπορεί να δημιουργήσει ένα απλό μοντέλο δοκιμών μιας εφαρμογής μέσα σε λίγη ώρα με δυνατότητα AI, ή να δημιουργήσει ένα πλήρες μοντέλο έτοιμο σε λίγες μόνο ημέρες.

• Εύκολο στη χρήση: Το AutoML Vision παρέχει ένα απλό περιβάλλον χρήστη που επιτρέπει να καθορισμό δεδομένων και στη συνέχεια μετατρέπει αυτά τα δεδομένα σε προσαρμοσμένο μοντέλο υψηλής ποιότητας.

Σε ένα κοινό post τους, οι Jia Li και Fei-Fei Li, αντίστοιχα επικεφαλείς του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης του Cloud AI και της επιστημονικής ομάδας του Cloud AI, ανέφεραν:

"Το AutoML Vision είναι το αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας μας με το τμήμα Google Brain και άλλες ομάδες Google AI και είναι το πρώτο από τα πολλά προϊόντα Cloud AutoML που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Αυτή είναι η αρχή μίας πορείας εξέλιξης που θα οδηγήσει ώστε να γίνει η τεχνητή νοημοσύνη πιο προσιτή, και μας εμπνέει η εμπιστοσύνη που μας έχουν δείξει οι περισσότεροι απο 10.000 πελάτες μας που χρησιμοποιούν προϊόντα Cloud AI.

Ελπίζουμε ότι η κυκλοφορία του Cloud AutoML θα βοηθήσει ώστε ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις να ανακαλύψουν τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης. "


Η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις, φαίνεται ότι δημιουργεί ανασφαλές επαγγελματικό περιβάλλον και αυτό είναι ένας σημαντικός ανασταλτικός παράγοντας που περιορίζουν χρήση του.

Η Google εργάζεται προς την προοπτική μιας πιο προσιτής τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να απελευθερώσει το πλήρες εύρος των δυνατοτήτων της.

Πηγή: Developer-tech.

 

Αυξήστε τις δυνατότητες του Joomla με τα Custom Fields

Το πολυαναμενόμενο και πολυσυζητημένο χαρακτηριστικό των Custom Fields ή αλλιώς “Προσαρμοσμένα Πεδία” είναι πλέον διαθέσιμο με την κυκλοφορία του Joomla 3.7. Τα “Προσαρμοσμένα Πεδία” μας δίνουν τη δυνατότητα να εμπλουτίσουμε τα Άρθρα και τις Φόρμες μας έξτρα χαρακτηριστικά βοηθώντας στην παρουσίαση και οργάνωση τους.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 15 διαθέσιμα Custom Fields (Πεδία) μεταξύ των οποίων, Ημερολόγιο, Λίστες, Λίστα εικόνων, Πολυμέσα και πολλά άλλα. Όλα τα πεδία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε 3 βασικές επεκτάσεις του Joomla: Στην επέκταση των Άρθρων (Content), στην επέκταση των Χρηστών και στην επέκταση των Επαφών (Contacts).

Πάμε να δούμε λοιπόν πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητες των Custom FIelds στην ιστοσελίδα σας και συγκεκριμένα στα Άρθρα..

Πώς θα προσθέσετε Custom Fields στα άρθρα του Joomla

Στο μενού "Περιεχόμενο" υπάρχουν δύο επιλογές "Πεδία" και "Ομάδες Πεδίων". Στη σελίδα Πεδία, μπορείτε να δημιουργήσετε τα δικά σας Πεδία και στη σελίδα Ομάδες Πεδίων, μπορείτε να οργανώσετε σε ομάδες τα Πεδία σας.

 

 

Δημιουργία Ομάδας Πεδίων

Πρώτα, θα δημιουργήσουμε μια Ομάδα Πεδίων στην οποία θα αντιστοιχίσουμε τα Πεδία που θα δημιουργήσουμε μετά.

Για να δημιουργήσετε μια Ομάδα Πεδίων, κάντε κλικ στο μενού “Ομάδες Πεδίων” και στη νέα σελίδα κάντε κλικ στο κουμπί “Νέο”.

 

 

Γράψτε ένα τίτλο και μια μικρή περιγραφή και επιλέξτε “Δημοσιευμένο” στην επιλογή “Κατάσταση”. Στο παράδειγμα, δημιουργήσαμε μια Ομάδα Πεδίων με το όνομα “Κινητά Τηλέφωνα”.

 

Δημιουργία Πεδίων

Για να δημιουργήσετε ένα Πεδίο, κάντε κλικ στο μενού Περιεχόμενο -> Πεδία και στη νέα σελίδα κάντε κλικ στο κουμπί “Νέο”.

Στη φόρμα δημιουργίας ενός πεδίου υπάρχουν αρκετά περισσότερα πεδία όπου πρέπει να συμπληρωθούν Ας τα δούμε ένα ένα.

Οι πιο σημαντικές και υποχρεωτικές ρυθμίσεις βρίσκονται στην πρώτη καρτέλα με το όνομα “Γενικά”.

Τίτλος: Δώστε ένα όνομα στο Πεδίο σας.

Όνομα: Το όνομα το πεδίου δεν εμφανίζεται στην ιστοσελίδα αλλά χρησιμοποιείτε από το σύστημα ώστε να χαρακτηρίσει μοναδικά. Μπορείτε να το αφήσετε κενό ώστε να συμπληρωθεί αυτόματα κατά την αποθήκευση.

Ετικέτα: Η ετικέτα του πεδίου που θα εμφανίζεται στη φόρμα επεξεργασίας και παρουσίασης του άρθρου. Μπορείτε να το αφήσετε κενό ώστε να συμπληρωθεί αυτόματα κατά την αποθήκευση.

Περιγραφή: Γράψτε μια σύντομη περιγραφή του Πεδίου η οποία θα εμφανίζεται στην σελίδα επεξεργασίας του άρθρου..

Υποχρεωτικό: Επιλέξτε “Ναι” αν αυτό είναι ένα υποχρεωτικό Πεδίο.

Τύπος: Διαλέξτε τον τύπο Πεδίου που σας ενδιαφέρει από τη λίστα. Ανάλογα με την επιλογή σας θα εμφανιστούν και νέες σχετικές ρυθμίσεις για το επιλεγμένο Πεδίο.

 

Προεπιλεγμένη Τιμή: Μπορείτε να ορίσετε μια προεπιλεγμένη τιμή για το Πεδίο.

Φίλτρο: Φιλτράρεται την μορφή της τιμής του Πεδίου κατά την αποθήκευση.

Μέγιστο Μήκος: Ορίστε τους μέγιστους χαρακτήρες που μπορεί να έχει η τιμή του Πεδίου.

Στην δεξιά πλευρά της καρτέλας “Γενικά” βρίσκονται οι επιλογές δημοσίευσης και πρόσβασης του Πεδίου όπου μπορείτε να το αντιστοιχίσετε σε μια Ομάδα Πεδίων, σε μια ή πολλές Κατηγορίες καθώς και το επίπεδο πρόσβασης.

 

 

Στην επόμενη καρτέλα με το όνομα “Επιλογές” θα βρείτε ρυθμίσεις που αφορούν την εμφάνιση του Πεδίου στην φόρμα επεξεργασίας είτε την εμφάνιση της τιμής Πεδίου σ΄ένα άρθρο. Ας δούμε τις επιλογές λοιπόν.

 

 

Υποκατάστατο: Το Υποκατάστατο Κείμενο (ή αλλιώς Hint) είναι το κείμενο που θα εμφανιστεί εντός του πεδίου ως υπόδειξη και διευκόλυνση στον χρήστη για την απαιτούμενη εισαγωγή.

Render Class: Ορίστε CSS Classes οι οποίες μπορούν να αλλάξουν την εμφάνιση του Πεδίου στην σελίδα μας. Μπορείτε να ορίσετε πολλαπλές κλάσεις διαχωρισμένες με κόμμα.

Επεξεργασία Κλάσης: Ορίστε CSS Classes οι οποίες μπορούν να αλλάξουν την εμφάνιση του Πεδίου στην φόρμα επεξεργασίας Μπορείτε να ορίσετε πολλαπλές κλάσεις διαχωρισμένες με κόμμα.

Εμφάνιση Ετικέτας: Επιλέξτε αν θέλετε να εμφανίζεται η ετικέτα του Πεδίου μας στην φόρμα επεξεργασίας

Προβολή σε: Επιλέξτε αν το Πεδίο θα εμφανίζεται στην Περιοχή Διαχείρισης ή στον Ιστότοπο ή και στα δύο.

Αυτόματη Εμφάνιση: Ορίστε σε ποια περιοχή θέλετε να εμφανιστεί το Πεδίο στον Ιστότοπο σας. Η επιλογή “Μετά τον Τίτλο” θα εμφανίσει το Πεδίο ακριβώς μετά τον Τίτλο του άρθρου. Αν θέλετε να το εμφανίσετε πριν ή μετά το κείμενο του άρθρου επιλέξτε “Πριν από την εμφάνιση” ή “Μετά από την εμφάνιση” αντίστοιχα. Η επιλογή “Μη αυτόματη εμφάνιση” δεν θα εμφανίσει το Πεδίο μας αυτόματα και μπορεί αν χρησιμοποιηθεί όταν θέλετε να εμφανίσετε το Πεδίο χειροκίνητα σε συγκεκριμένη περιοχή του άρθρου χρησιμοποιώντας τον ειδικό κώδικα.

Στην καρτέλα “Επιλογές Δημοσίευσης” μπορείτε να ορίσετε πληροφορίες σχετικά με την ημερομηνία δημοσίευσης και τον δημιουργό του Πεδίου και στην καρτέλα “Δικαιώματα” το επίπεδο πρόσβασης του Πεδίου.

 

 

Ας συνοψίσουμε, έχουμε ήδη δημιουργήσει μια Ομάδα Πεδίων με το όνομα “Κινητά Τηλέφωνα” και είδαμε αναλυτικά όλες τις ρυθμίσεις ενός Πεδίου. Το επόμενο βήμα είναι να προσθέσουμε μερικά Πεδία τα οποία θα εμφανίζονται σαν επιλογές στη φόρμα επεξεργασίας των άρθρων σας.

 

Πεδίο 1: Κατασκευαστής (List)

Εδώ επιλέγουμε την “Λίστα” ως τον τύπο του Πεδίου, προσθέτουμε τίτλο, μικρή περιγραφή και εισάγουμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές στη Λίστα Τιμών.

 

 

Πεδίο 2: Ασύρματη Επικοινωνία (Checkboxes)

Με αυτό το Πεδίο θέλουμε να δώσουμε στον χρήστη τη δυνατότητα να επιλέξει περισσότερες από μία επιλογές και επιλέγουμε το “Πλαίσια Ελέγχου (checkboxes)” ως τον τύπο του Πεδίου. Στη συνέχεια προσθέτουμε τίτλο, μικρή περιγραφή και εισάγουμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές στη Λίστα Τιμών.

 

 

Πεδίο 3: Κάμερα (Radio)

Σε αυτό το Πεδίο οι πιθανές απαντήσεις θα είναι είτε Ναι είτε Όχι. Για να το πετύχουμε αυτό επιλέγουμε “Κουμπί Επιλογής (Radio)” ως τον τύπο του Πεδίου. Στη συνέχεια προσθέτουμε τίτλο, μικρή περιγραφή και εισάγουμε τις 2 διαθέσιμες επιλογές μας στη Λίστα Τιμών.

 

 

 

Πεδίο 4: Χρώμα (Color)

 Σε αυτό το πεδίο θέλουμε να δώσουμε τη δυνατότητα στον χρήστη να επιλέξει ένα χρώμα από την χρωματική παλέτα. Επιλέγουμε “Χρώμα (Color)” ως τον τύπο Πεδίου, εισάγουμε ένα τίτλο και μια μικρή περιγραφή.

 

 

Πεδίο 5: Έξτρα Χαρακτηριστικά (List)

Σε αυτό το Πεδίο θέλουμε να εμφανίσουμε μια λίστα πολλαπλών τιμών προς επιλογή. Θα το πετύχουμε διαλέγοντας τη “Λίστα (List)” ως τον τύπο του Πεδίου και επιλέγοντας “Ναι” στη ρύθμιση “Πολλαπλά”. Στη συνέχεια ορίζουμε ένα τίτλο, μια μικρή περιγραφή και εισάγουμε τις διαθέσιμες επιλογές στη Λίστα Τιμών.

 

 

Πεδίο 6: Διαγώνιος Οθόνης (Text)

Σε αυτό το Πεδίο θέλουμε να δώσουμε τη δυνατότητα στον χρήστη να πληκτρολογήσει από μόνος του την διαγώνιο της οθόνης με απλό κείμενο. Επιλέξουμε το “Κείμενο (Text)” ως τον τύπο του Πεδίου, εισάγουμε έναν τίτλο και μια μικρή περιγραφή.

 

 

Πεδίο 7: Ημερομηνία Διαθεσιμότητας (Calendar)

Ο τύπος Πεδίου “Ημερολόγιο (Calender)” θα μας βοηθήσει να ορίσουμε ένα νέο Πεδίο όπου ο χρήστης θα μπορεί να επιλέξει μια συγκεκριμένη ημερομηνία από ένα ειδικό Ημερολόγιο. Εισάγουμε τον τίτλο και την μικρή περιγραφή του Πεδίου μας.

 

 

Μέχρι τώρα έχουμε δημιουργήσει μια ομάδα Πεδίων με το όνομα “Χαρακτηριστικά Κινητών” και 6 διαφορετικά είδη Πεδίων στην ομάδα αυτή. Το επόμενο βήμα είναι να χρησιμοποιήσουμε τα Πεδία μας στην σελίδα επεξεργασίας των άρθρων.

 

Χρησιμοποιείστε τα Πεδία στα άρθρα σας

Ας μεταφερθούμε τώρα από το μενού “Περιεχόμενο” στη λίστα με τα άρθρα και να επιλέξουμε αυτό που θέλουμε να επεξεργαστούμε. Στη σελίδα επεξεργασίας του άρθρου μπορείτε να δείτε την Ομάδα Πεδίων που δημιουργήσαμε να εμφανίζεται σε νέα ξεχωριστή καρτέλα.

 

 

Τώρα ήρθε η ώρα να συμπληρώσουμε τα δεδομένα μας στα πεδία που δημιουργήσαμε Κάνουμε κλικ στην καρτέλα “Κινητά Τηλέφωνα”. Εδώ μπορείτε να δείτε όλα τα Πεδία που δημιουργήσαμε στα προηγούμενα βήματα.

 

 

Αφού συμπληρώσουμε τα Πεδία, αποθηκεύουμε το άρθρο και είμαστε έτοιμοι. Με βάση τις ρυθμίσεις που επιλέξαμε στη δημιουργία της Ομάδας Πεδίου, θα πρέπει να παρουσιαστούν αναλόγως και μέσα στο άρθρο μας όπως βλέπεται και στην παρακάτω εικόνα.

 

 

Σύνοψη

Σε αυτόν τον οδηγό, δοκιμάσαμε κάποιες από τις βασικές δυνατότητες των Custom Fields του Joomla 3.7. Σύντομα θα δημοσιεύσουμε και νέο οδηγό για το πως θα χρησιμοποιήσετε τα Custom Fields και στη φόρμα δημιουργίας λογαριασμού.

Αν θέλετε να εμπλουτίσετε τη συλλογή των Custom Fields πέρα από τα 15 Πεδία που προσφέρει το Joomla, δοκιμάστε το Advanced Custom Fields. Ένα ελληνικό extension το οποίο σας προμηθεύει με 10+ νέα Πεδία όπως YouTube, Google Maps, Vimeo, DailyMotion, SoundCloud, HTML5 Video και πολλά άλλα.

Πηγή:www.joomla.gr

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Developers

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search