5 Συμβουλές & 10 λαμπρά παραδείγματα e-commerce

5 Συμβουλές και κόλπα για αποτελεσματικά e-commerce sites με 10 λαμπρά παραδείγματα

 

Σήμερα, οι άνθρωποι αγαπούν την ευκολία της παραγγελίας σε απευθείας σύνδεση. Κερδιζουν χρόνο, χρήματα και επίσκεψη στα τοπικά κατάστηματα. Αν όμως ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου δεν είναι καλά κατασκευασμένος ή δεν είναι σαφής όσον αφορά τις τιμές και τις πολιτικές του ή δεν προσφέρει εξατομικευμένη υπηρεσία στον πελάτη, αυτοί φεύγουν.

Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσουμε τις μοναδικές και βασικές πτυχές των επιτυχημένων e shops και θα μάθετε τι μπορείτε να κάνετε ώστε να αποφύγετε κοινά λάθη και να οικοδομήσετε μια κερδοφόρα επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου υπόσχονται να διευκολύνουν τη ζωή των πελατών. Οι άνθρωποι μπορούν να βρουν πράγματα που διαφορετικά δεν θα συναντούσαν ποτέ, και μπορούν να παραγγείλουν οπουδήποτε και οποτεδήποτε, με μερικά μόνο κλικ.

Οι άνθρωποι απολαμβάνουν την ευχαρίστηση της ανακάλυψης, την απλότητα της διαδικασίας και την ευκολία της παράδοσης. Αλλά σε πολλές ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι πελάτες δεν καταλαβαίνουν πάντα τι προσφέρεται και αν αυτό τελικά θα τους ικανοποιήσει.

Πρέπει να καταστήσετε σαφές γιατί οι άνθρωποι πρέπει να αγοράζουν από εσάς.

Είναι σημαντικό να καταστεί σαφές από την αρχή πόσο πολύ αξία δίνετε στους πελάτες.

Γιατί πρέπει να αγοράσουν οτιδήποτε από τον ιστότοπό σας; Προσφέρετε χαμηλές τιμές και γρήγορες αποστολές; Ακριβή και υψηλής ποιότητας κριτική προϊόντων; Μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων; Ένα εξειδικευμένο σύνολο προϊόντων που είναι δύσκολο να βρεθούν; Ευκολία στη χρήση? Αυτή πρεπει να είναι η προτεραιότητα σας, και αυτή να αποτυπώνετε και να ενσωματώνεται στο σχεδιασμό και την οργάνωση ολόκληρης της ιστοσελίδας.


(Ιστοσελίδα: Amazon.com)

Το Amazon.com προσφέρει όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου και επιπλέον πολλά ακόμα προηγμένα χαρακτηριστικά. Προσθέτει αξία προβάλλοντας προϊόντα πελατών που μπορεί να ανεβούν σε μια αρχική σελίδα, εξατομικευμένη για κάθε άτομο.


Να παρέχετε πολλούς και εναλλακτικούς τρόπους για να βρίσκουν οι πελάτες  προϊόντα
Οι ιστότοποι πρέπει να παρέχουν πολλούς τρόπους πλοήγησης, επειδή οι πελάτες αναζητούν προϊόντα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.

Μερικοί πελάτες γνωρίζουν ακριβώς τι ψάχνουν και  πληκτρολογώντας το όνομα του προϊόντος σε μια γραμμή αναζήτησης να μπορούν να μεταβούν απευθείας στη σελίδα του προϊόντος.
Η πρόβλεψη εισόδου μπορεί να συμβάλει στη βελτιστοποίηση της διαδικασίας επιλογής προϊόντων.

Άλλοι πελάτες έχουν μόνο μια αόριστη ιδέα για το τι ψάχνουν και θέλουν να διερευνήσουν πολλά θέλοντας να περιηγηθούν στο περιεχομένο για να πάρουν μια καλύτερη αίσθηση του τι είναι διαθέσιμο.

(Ιστοσελίδα: The Dry Bar)


Βρείτε νέους τρόπους για να βοηθήσετε τους πελάτες σας. Ενημερώστε τους πελάτες σας σχετικά με νέα και ενδιαφέροντα προϊόντα που έχετε, παρουσιάζοντας προτεινόμενα προϊόντα στην αρχική σελίδας σας. 
Βοηθήστε τους να βρουν σχετικές ή πιο προσιτές εκδόσεις προϊόντων μέσω διασταυρούμενης πρότασης αγοράς.

Προωθήστε περισσότερες πωλήσεις παρέχοντας εξατομικευμένες προτάσεις ειδικά προσαρμοσμένες στο ατομικό τους ενδιαφέρον και ανάγκες.

(Ιστοσελίδα: Walmart)


Τέλος, δημιουργήστε ένα πεδίο συστάσεων και αξιολογήσεων, στο οποίο οι πελάτες μπορούν να δημοσιεύουν σχόλια σχετικά με τα προϊόντα. Δημιουργώντας αυτό το πεδίο, συνεργάζεστε με τους πελάτες σας, δημιουργώντας νέο περιεχόμενο για τον ιστότοπό σας και, στην πραγματικότητα, παρέχετε σε όλους έναν ακόμη λόγο να επισκεφτουν ξανά τον ιστότοπό σας στο μέλλον.


Οι πελάτες επιθυμούν να ψάξουν, να δουν πολλές σελίδες  που παρέχουν λεπτομερείς περιγραφές εκτενείς πληροφορίες και να συγκρίνουν προϊόντα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να λάβουν τις σωστες αποφάσεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζονται.

(Ιστοσελίδα: Good As Gold)


Από την άλλη πλευρά, εάν οι πληροφορίες που παρέχετε είναι ασαφείς, οι πελάτες σας θα απογοητευτούν και ίσως φύγουν. Βρίσκοντας ένα πράγμα που τους αρέσει μπορεί να παρακινήσει τους πελάτες να ψάξουν για άλλα πράγματα που τους αρέσουν.

Ένας ιστότοπος που διευκολύνει τη συλλογή πολλών αντικειμένων σε ένα καλάθι αγορών μπορεί να απλοποιήσει σημαντικά τη διαδικασία αγορών.
Απλοποιήστε την διαδικασία checkout ώστε να μην «χάνονται» οι πελάτες. Ενδέχεται να εγκαταλείψουν ολόκληρη την παραγγελία, αν το checkout δεν φαίνεται απλό.

Θυμηθείτε, σε αυτό το σημείο, ο στόχος τους είναι να τελειώσουν τα ψώνια και ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να κλείσετε την πώληση τόσο ομαλά όσο και γρηγορότερα.

(Ιστοσελίδα: Born Shoes)

 

Σκεφτείτε να συμπεριλάβετε ορισμένα προηγμένα χαρακτηριστικά
Αφού έχετε επιλύσει τη διαδικασία των αγορών, ίσως θελήσετε να δείτε μερικά πιο εξελιγμένα θέματα.

Για παράδειγμα, πολλοί άνθρωποι αγοράζουν προϊόντα ως δώρα για άλλους ανθρώπους. Η δωρεά δώρων περιλαμβάνει πολλές λεπτομέρειες, όπως συσκευασία, αποδείξεις, εξατομικευμένες σημειώσεις, επιστροφές και αγορά πολλαπλών δώρων και αποστολή τους σε πολλούς προορισμούς.

(Ιστοσελίδα: Udemy)


Ως άλλο παράδειγμα, μερικοί άνθρωποι μπορεί να ενδιαφέρονται να δουν την παρακολούθηση παραγγελιών και το ιστορικό τους για να ελέγξουν την κατάσταση των αγορών τους ή να δουν τι έχουν αγοράσει στο παρελθόν.

Αποφύγετε τις εκπλήξεις
Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν τι πρέπει να περιμένουν όταν ξεκινούν αγορές επειδή θα χρειαστούν τουλάχιστον λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή και δεν θέλουν να έχουν έκπληξη προς το τέλος. Η πλήρης εμπορική πολιτική του e-shop στην αρχή είναι σημαντική για τους αγοραστές. Έχουν γενικά 3 λογους ανησυχίας:

1) Απόρρητο και ασφάλεια
Οι πελάτες εκτιμούν την ανωνυμία τους, επειδή τους παρέχει μια αίσθηση ιδιωτικότητας και ασφάλειας από απάτες που γίνονται από άτομα που μπορεί να αποκτήσουν πρόσβαση στα προσωπικά τους στοιχεία.

Δημιουργήστε εμπιστοσύνη δημιουργώντας μια δέσμη ορθών πρακτικών πληροφόρησης που θα ακολουθηθούν σε όλη την επιχείρησή σας και καθιστώντας αυτές τις πρακτικές σαφείς στην πολιτική απορρήτου σας. Επίσης, φροντίστε να προσφέρετε ασφαλή σύνδεση όποτε μεταδίδονται προσωπικές ή οικονομικές πληροφορίες.

2) Πρόσθετες χρεώσεις
Μερικές φορές, οι πελάτες βρίσκουν προϊόντα σε χαμηλότερη τιμή όταν κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, αλλά ανακαλύπτουν ότι τα έξοδα αποστολής και διακίνησης δεν είχαν υπολογιστεί στο κόστος. Αυτά πρέπει να αναφέρονται αναλυτικά και να μπορούν να δικαιολογηθούν.

(Ιστοσελίδα: Ebay)


Ωστόσο, αν το κόστος της αποστολης και του χειρισμού είναι  υψηλό, οι αγοραστές αποθαρρύνονται. Νομίζουν ότι το ηλεκτρονικο καταστημα προσπαθεί να τους εξαπατήσει. Η παροχή έγκυρων πληροφοριών σχετικά με το σύνολο των δαπανών που συνεπάγεται η αγορά κατά τη διάρκεια της αγοραστικής εμπειρίας θα δημιουργήσει εμπιστοσύνη.

3) Επιστροφες

(Ιστοσελίδα: Flipkart)

Παρόλο που μερικοί άνθρωποι δεν θα ψωνίσουν ποτέ online, πολλοί όμως θα ψωνίσουν σε έναν ιστότοπο που παρέχει εύκολη επιστροφή, επειδή γνωρίζουν ότι αν αυτό που αγοράζουν δεν είναι κατάλληλο για αυτούς, μπορούν να το επιστρέψουν με πλήρη επιστροφή χρημάτων.

10 τοποθεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου που αξίζουν την προσοχή σας

Disney

Η τοποθεσία καταστήματος της Disney διαθέτει πολύ εξελιγμένες επιλογές πλοήγησης για τους χρήστες από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε. Περιέχει εξαιρετικά λεπτομερείς πληροφορίες αποστολής που κερδίζουν την εμπιστοσύνη των αγοραστών τους.

Munich My Way

Οι εικόνες του Munich My Way’s είναι πολύ καθαρές και συνεπείς σε αυτό που δείχνουν. Δεν έχει μόνο πολύ ξεκάθαρες λεπτομέρειες μεγέθους, επιτρέπει επίσης στους χρήστες να προσαρμόζουν πλήρως τα προϊόντα. Ολόκληρος ο ιστότοπος είναι ευκρινής, ώστε οι χρήστες να μπορούν να επικεντρωθούν στα προϊόντα που αγοράζουν.

Personalized Mall


Το Personalized Mall προσφέρει υπηρεσία αποστολής δώρων . Μπορείτε να παραγγείλετε προϊόν να προσθέσετε μήνυμα σε αυτό και να στείλετε πραγματικά μοναδικά δώρα στους φίλους και την οικογένειά σας.

Archiduchesse

Το Archiduchesse είναι ένα από τα πιο έξυπνα sites ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό που το κάνει τόσο σπουδαίο για αυτόν τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ότι ο χρήστης απέχει μόλις 2 κλικ από το κουμπί "Έξοδος". Αυτό αυξάνει τη λειτουργικότητα του ιστότοπου και η εύκολη αγορά σημαίνει υψηλότερες πωλήσεις.

Abel & Cole

    
Στην αρχική σελίδα του Abel & Cole τέσσερεις λόγοι δηλώνουν πολύ ξεκάθαρα γιατί οι άνθρωποι πρέπει να ψωνίζουν από εκει μαζί Αυτή είναι η βασικη αξία τους η οποία ενσωματώνεται στο σχεδιασμό και στην οργάνωση.

Accessories Online

Το Accessories Online είναι ένα καλό παράδειγμα της Call to Action πάνω σε site. Ο ιστότοπος έχει μεριμνήσει για επιλογή κατηγοριών για διαφορετικές ανάγκες των χρηστών.

InCase

Το InCase προσφέρει όχι μόνο καθαρά και ελκυστικά στοιχεία προϊόντος, αλλά και τ εικόνες του προϊόντος απο διαφορετικές λήψεις. Λεπτομέρειες του προϊόντος και κριτικές βοηθά στους χρήστες να αποφασίσουν για την αγορά τους με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Bella Vita

To Bella Vita πουλάει μοναδικά χειροποίητες πήλινες κατασκευές και στολίδια. Η πρωτοτυπία και υψηλή αισθητική και το περιεχόμενο και οι επιλεγμένες προτάσεις δείχνουν στους πελάτες γιατί πρέπει να αγοράσουν από αυτούς.

Monreal London


Το Monreal London παρέχει πολλές επιλογές πλοήγησης, ώστε οι χρήστες να μπορούν εύκολα να αναζητήσουν τα επιθυμητά προϊόντα τους. 

Mutant Shop

Το Mutant Shop πουλάει πολύ funky και ενδιαφέροντα παιχνίδια. Τα καθαρά στοιχεία του προϊόντος και τα φωτεινά χρώματα ελκύουν τους χρήστες να κάνουν περισσοτερα κλικ και να δουν πιο αναλυτικα τα προϊόντα.

Συμπέρασμα

Συνοψίζοντας, διαφοροποιήστε τον ιστότοπό σας έτσι ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν γιατί είναι συναρπαστικός και πολύτιμος.

Δώστε στους αγοραστές εργαλεία περιήγησης και αναζήτησης και εφοδιάστε τους με πλούσιες και λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Κάντε το site σας προσβάσιμο σε όλους.

Σε κάθε σελίδα, συμπεριλάβετε σαφείς συνδέσμους με την πολιτική απορρήτου και ασφάλειας, τα εξοδα αποστολης, τις πολιτικές διαχείρισης, την πολιτική επιστροφής και τις συνήθεις ερωτήσεις. Αφήστε τους πελάτες να συλλέγουν τα στοιχεία σε ένα μέρος και να τα δουν γρήγορα και φυσικά να τα αγοράσουν.

Πηγή : onextrapixel

Αποτελεσματικότητα των Developers & μηχανικών πληροφορικής

Συχνά, οι άνθρωποι που εργάζονται στην παραγωγή της ως μηχανικοί πληροφορικής είτε έρχονται σε σύγκρουση με τους προγραμματιστές που προσπαθούν να βοηθήσουν είτε ξοδεύουν πολύ καιρό να δουλεύουν σε κάποιο έργο το οποίο καταλήγει να μην έχει σημασία, διότι κανείς δεν ενδιαφέρεται πραγματικά.

Αυτό συμβαίνει επειδή το πρόβλημα που βλέπετε ότι έχει μια ομάδα ανάπτυξης δεν είναι αναγκαστικά το πρόβλημα που ξέρει ότι υπάρχει. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να μπείτε στην ομάδα και να δείτε ότι έχουν απελπιστικά πολύπλοκο κώδικα και έτσι δεν μπορούν να γράψουν καλές δοκιμές ή να συντηρήσουν εύκολα το σύστημα.
Ωστόσο, οι προγραμματιστές γνωρίζουν πραγματικά ότι έχουν σύνθετο κώδικα ή ότι αυτή η πολυπλοκότητα προκαλεί το πρόβλημα που έχουν. Αυτό που γνωρίζουν είναι κάτι σαν "μπορούμε να εκδώσουμε μόνο μία φορά το μήνα και ολόκληρη η ομάδα πρέπει να παραμείνει στη δουλειά μέχρι τις 22:00 για να κυκλοφορήσει την έκδοση την ημέρα που πρέπει".

Όταν οι μηχανικοί αντιμετωπίζουν αυτή την κατάσταση, μερικοί από αυτούς προσπαθούν απλώς να αγνοήσουν τα παράπονα των προγραμματιστών και να ξεκινήσουν τον κώδικα refactoring. Αυτό δεν λειτουργεί πραγματικά, για διάφορους λόγους. Το πρώτο είναι ότι τόσο η διοίκηση όσο και ορισμένοι άλλοι προγραμματιστές θα αντισταθούν, καθιστώντας την δουλειά πιο δύσκολη από ό, τι χρειάζεται. Αλλά αν η απλή αντίσταση ήταν το πρόβλημα, θα μπορούσε να ξεπεραστεί. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι θα γίνετε αναξιόπιστος για την εταιρεία, ακόμα κι αν κάνετε την καλύτερη δουλειά. Η διοίκησή σας θα προσπαθήσει να σας αποτρέψει από το να κάνετε τη δουλειά σας, ή ακόμη θα προσπαθήσει να απαλλαγεί από εσάς. Όταν αντιμετωπίζετε ήδη την τεχνική πολυπλοκότητα, δεν χρειάζεται να ασχολείστε με μια ολόκληρη εταιρεία που αντιτίθεται σε εσάς.

Με την πάροδο του χρόνου, πολλοί μηχανικοί πληροφορικής αναπτύσσουν μια αντίθετη στάση απέναντι στους προγραμματιστές με τους οποίους συνεργάζονται. Πιστεύουν ότι αν οι μηχανικοί " χρησιμοποιήσουν απλώς το εργαλείο που έγραψα" τότε σίγουρα όλα θα ήταν καλά. Αλλά οι προγραμματιστές δεν χρησιμοποιούν το εργαλείο που γράψατε, άρα γιατί το εργαλείο σας έχει σημασία; Το πρόβλημα είναι ότι όταν ξεκινάτε να αγνοείτε τα παράπονα των προγραμματιστών (ή ακόμη και να μην μάθετε ποια προβλήματα οι προγραμματιστές πιστεύουν ότι έχουν) αυτό είναι ήδη εγγενώς αντιφατικό.

Δηλαδή, δεν είναι ότι όλα ξεκίνησαν υπέροχα και στη συνέχεια κάπως έγινε αυτή η μεγάλη σύγκρουση. Στην πραγματικότητα ξεκίνησε με μια σύγκρουση από εσάς που σκέφτεστε ότι υπήρχε ένα πρόβλημα και οι προγραμματιστές σκέφτονταν ότι υπήρχε ένα διαφορετικό πρόβλημα.

Και δεν είναι μόνο ότι η εταιρεία θα προβάλει αντίσταση - αυτή η κατάσταση είναι επίσης πολύ απογοητευτική για τον εργαζόμενο της μεμονωμένο μηχανικό. Σε γενικές γραμμές, οι άνθρωποι θέλουν τελειώνουν τα πράγματα. Τους αρέσει για το έργο τους να έχουν κάποιο αποτέλεσμα, να έχουν κάποιο αποτέλεσμα. Εάν κάνετε μια δέσμη refactoring αλλά κανείς δεν διατηρεί την απλότητα του κώδικα ή γράφετε κάποιο εργαλείο / πλαίσιο που κανείς δεν χρησιμοποιεί, τότε τελικά δεν κάνετε τίποτα και αυτό είναι απογοητευτικό.

Τι πρέπει να κάνετε; Λοιπόν, έχουμε διαπιστώσει ότι αν απλά διαφωνείτε με (ή δεν γνωρίζετε) το πρόβλημα που οι προγραμματιστές πιστεύουν ότι έχουν, τότε πιθανότατα θα καταλήξετε απογοητευμένοι και ίσως ακόμη και εκτός εργασίας. Λοιπόν, ποια είναι η λύση; Πρέπει να κάνετε ό, τι σας λένε οι προγραμματιστές;
Αυτό θα τους έκανε πιθανώς ευτυχείς και θα σας κρατούσε στην θέση σας.

Λοιπόν, ναι, θα το πετύχετε (διατηρώντας τη δουλειά σας και κάνοντας κάποιους ευτυχισμένους) ... καλά, ίσως για λίγο.
Βλέπετε, αυτή η προσέγγιση είναι στην πραγματικότητα πολύ κοντόφθαλμη. Εάν οι προγραμματιστές με τους οποίους εργάζεστε γνώριζαν ακριβώς πώς να επιλύσουν την κατάσταση στην οποία βρίσκονται, είναι πιθανό ότι δεν θα έμπαιναν ποτέ σε αυτή.

Αυτό δεν είναι πάντα αλήθεια - μερικές φορές εργάζεστε με μια νέα ομάδα ανθρώπων που έχουν πάρει ένα παλιό κώδικα, αλλά στην περίπτωση αυτή συνήθως αυτή η νέα ομάδα είναι ο «παραγωγικός εργαζόμενος» για τον οποίο μιλάω ή ίσως είστε ένας από αυτούς τους νέους προγραμματιστές. Ή κάποια άλλη κατάσταση.
Αλλά ακόμα και τότε, εάν παρέχετε μόνο τις λύσεις που σας προτείνουμε, θα έχετε τα ίδια προβλήματα που περιγράφω στους χρήστες που έχουν προβλήματα, οι προγραμματιστές έχουν λύσεις.
Δηλαδή, όταν εργάζεστε στην παραγωγικότητα των προγραμματιστών, οι προγραμματιστές είναι οι χρήστες σας. Δεν μπορείτε απλώς να δεχτείτε οποιαδήποτε πρόταση έχετε για το πώς πρέπει να εφαρμόσετε τις λύσεις σας. Θα μπορούσε να κάνει ευχαριστημένους για λίγο, αλλά καταλήγετε σε ένα σύστημα που δεν είναι μόνο δύσκολο να διατηρηθεί, αντιπροσωπεύει επίσης μόνο τις ανάγκες των πιο δυνατών χρηστών - οι οποίοι πιθανότατα δεν είναι οι περισσότεροι χρήστες σας. Έτσι, τότε έχετε ένα κακώς σχεδιασμένο σύστημα που δεν έχει ακόμη και τα χαρακτηριστικά που θέλουν οι πραγματικοί χρήστες του, κάτι το οποίο οδηγεί για άλλη μια φορά στο να μην προωθείστε, να απογοητεύεστε κ.λπ.

Επίσης, υπάρχει ένα ιδιαίτερο πρόβλημα που συμβαίνει σε αυτό το χώρο με την παραγωγικότητα των προγραμματιστών. Εάν παρέχετε μόνο τις λύσεις που καθορίζουν οι προγραμματιστές, συνήθως δεν μπορείτε ποτέ να φτάσετε στην επίλυση των πραγματικών προβλημάτων. Για παράδειγμα, εάν οι προγραμματιστές πιστεύουν ότι η απελευθέρωση του μονολιθικού δυαδικού κώδικα των 10 εκατομμυρίων γραμμών τους παίρνει πολύ και μόνο εσείς ξοδεύετε όλο τον χρόνο σας κάνοντας τα εργαλεία απελευθέρωσης γρηγορότερα, ποτέ δεν θα φτάσετε σε μια καλή κατάσταση.
Μπορεί να φτάσετε σε μια καλύτερη κατάσταση (κάπως ταχύτερες κυκλοφορίες), αλλά ποτέ δεν θα επιλύσετε το πραγματικό πρόβλημα, το οποίο είναι ότι το δυαδικό είναι απλά πάρα πολύ μεγάλο.

Πια είναι η λύση λοιπόν; Το να μην κάνεις αυτό που σου λένε σημαίνει αποτυχία, και το να κάνεις αυτό που λένε σημαίνει μόνο μέτρια επιτυχία? Πού είναι το μεσαίο έδαφος εδώ;

Η σωστή λύση είναι πολύ παρόμοια με το ‘οι χρήστες που έχουν προβλήματα, οι προγραμματιστές έχουν λύσεις’, αλλά έχει μερικά επιπλέον κομμάτια.
Χρησιμοποιώντας αυτή τη μέθοδο, δεν έχω λύσει μόνο σημαντικά προβλήματα σε τεράστιους κώδικες βάσεις, έχω αλλάξει την κουλτούρα προγραμματιστών σημαντικών εταιρειών προγραμματισμού. Και λειτουργεί πολύ καλά, όταν γίνεται σωστά.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να μάθετε ποια προβλήματα οι προγραμματιστές πιστεύουν ότι έχουν. Μην κάνετε καμία κρίση. Πηγαίνετε και μιλήστε στους ανθρώπους. Μη ρωτάτε μόνο τους διευθυντές ή τα ανώτερα στελέχη. Συνήθως λένε κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που λένε οι πραγματικοί μηχανικοί λογισμικού. Πηγαίνετε και μιλήστε με πολλούς ανθρώπους που εργάζονται απευθείας στον κώδικα. Εάν δεν μπορείτε να μιλήσετε με όλους, μιλήστε με το τεχνικό επικεφαλή από κάθε ομάδα. Και τότε ναι, μιλήστε επίσης με τη διοίκηση, επειδή έχουν επίσης προβλήματα που θέλετε να αντιμετωπίσετε και θα πρέπει να καταλάβετε ποια είναι αυτά. Αλλά αν θέλετε να λύσετε προβλήματα προγραμματιστών, πρέπει να μάθετε ποια είναι τα προβλήματα αυτά από τους προγραμματιστές.

Υπάρχει ένα κόλπο που χρησιμοποιώ εδώ κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης. Σε γενικές γραμμές, οι προγραμματιστές δεν είναι πολύ καλοί στο να λένε πού βρίσκεται η πολυπλοκότητα του κώδικα, αν τους ρωτήσετε ευθέος. Όπως, αν ρωτάς, "Τι είναι πολύ περίπλοκο;" ή "Τι κάνω δύσκολο;" θα σκεφτούν για λίγο και ίσως ή και να μην βρουν τίποτα. Αν όμως ζητήσετε από τους περισσότερους προγραμματιστές μια συναισθηματική αντίδραση στον κώδικα με τον οποίο εργάζονται ή συνεργάζονται, θα έχουν σχεδόν πάντα κάτι. Θέτω ερωτήματα όπως: "Υπάρχει κάποιο μέρος της δουλειάς σας ότι βρίσκετε πραγματικά ενοχλητικό;" "Υπάρχει κάποιο κομμάτι κώδικα που πάντα σας απογοήτευε όταν το δουλεύετε;" "Υπάρχει κάποιο μέρος του κώδικα που φοβάστε να ακουμπήσετε μήπως χαλάσει? Και στους διευθυντές," Υπάρχει κάποιο μέρος του κώδικα για το οποίο οι προγραμματιστές πάντα παραπονιούνται; "Μπορείτε να προσαρμόσετε αυτές τις ερωτήσεις στην κατάστασή σας και θυμηθείτε ότι θέλετε να έχετε μια πραγματική συνομιλία με προγραμματιστές - όχι απλώς ρομποτική ανάγνωση μιας λίστας ερωτήσεων. Πρόκειται να πουν πράγματα που πρόκειται να θέλουν περεταίρω ανάλυση. Ίσως θα θελήσετε να κρατήσετε σημειώσεις και ούτω καθεξής.

Μετά από λίγο που θα το κάνετε αυτό, θα αρχίσετε να έχετε την ιδέα ότι υπάρχει ένα κοινό θέμα (ή μερικά κοινά θέματα) μεταξύ των αναφορών. Αν έχετε διαβάσει το βιβλίο μου ή εάν έχετε εργαστεί για την παραγωγικότητα της μηχανικής πληροφορικής για κάποιο χρονικό διάστημα, θα συνειδητοποιήσετε ότι η πραγματική υποκείμενη αιτία των προβλημάτων είναι κάποιο είδος πολυπλοκότητας του κώδικα. Αλλά αυτό δεν είναι καθαρά το θέμα που ψάχνουμε - θα μπορούσαμε να το καταλάβουμε αυτό χωρίς καν να μιλάμε σε κανέναν. Ψάχνουμε για κάτι σε λίγο υψηλότερο επίπεδο, όπως το "οικοδόμηση του δυαδικού είναι αργή." Μπορεί να υπάρχουν αρκετά άλλα θέματα που θα εμφανιστούν.

Τώρα, θα έχετε κάποια δεδομένα, και υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε με αυτά. Συνήθως η διοίκηση θα ενδιαφέρεται για ορισμένες από αυτές τις πληροφορίες που έχετε συλλέξει και η παρουσίασή τους θα σας κάνει αξιόπιστους για τους διαχειριστές και θα υιοθετήσουν κάποια συμφωνία για το ότι κάτι πρέπει να γίνει για το πρόβλημα. Αυτό δεν είναι απαραίτητο να γίνει ως μέρος αυτής της λύσης, αλλά μερικές φορές θα θελήσετε να το κάνετε, με βάση τη δική σας κρίση της κατάστασης.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε με τα δεδομένα είναι να βρείτε κάποιο πρόβλημα που οι προγραμματιστές γνωρίζουν ότι έχουν, και να μπορείτε να κάνετε κάτι σε σύντομο χρονικό διάστημα (όπως ένα μήνα ή δύο) για να παραδώσετε αυτή τη λύση. Αυτό δεν χρειάζεται να αλλάξει τη ζωή ή να αλλάξει τελείως τον τρόπο με τον οποίο όλοι δουλεύουν. Στην πραγματικότητα, δεν πρέπει να το κάνει αυτό. Επειδή το σημείο αυτής της αλλαγής είναι να καταστήσει την εργασία σας αξιόπιστη.

Όταν εργάζεστε στην παραγωγικότητα της μηχανικής πληροφορικής, ζείτε ή πεθαίνετε από την προσωπική αξιοπιστία σας.

Βλέπετε, κάποια στιγμή πρέπει να είστε σε θέση να αντιλαμβάνεστε το πραγματικό πρόβλημα. Και ο μόνος τρόπος που θα μπορέσετε να το κάνετε είναι εάν οι προγραμματιστές σας βρουν αρκετά αξιόπιστους ώστε να σας πιστεύουν και να σας εμπιστεύονται όταν θέλετε να κάνετε κάποια αλλαγή. Έτσι πρέπει πρώτα να κάνετε κάτι για να γίνει αξιόπιστη στην ομάδα. Δεν είναι κάποια τεράστια αλλαγή. Είναι κάτι που ξέρεις ότι μπορείς να κάνεις, ακόμα κι αν είναι λίγο δύσκολο. Βοηθά αν είναι κάτι που άλλοι άνθρωποι προσπάθησαν να κάνουν και απέτυχαν, διότι τότε αποδεικνύετε ότι στην πραγματικότητα μπορεί να γίνει κάτι για αυτό το χάος που άλλοι ίσως δεν κατάφεραν να χειριστούν (και τότε όλοι αισθάνθηκαν απελπισμένοι για το όλο θέμα και μόλις αποφάσισαν Θα έπρεπε να ζήσουν με το χάος για πάντα..).

Μόλις κερδίσετε την αξιοπιστία με το χειρισμό αυτού του αρχικού προβλήματος, τότε μπορείτε να αρχίσετε να εξετάζετε ποιο πρόβλημα έχουν οι προγραμματιστές και τι πιστεύετε ότι θα ήταν η καλύτερη λύση σε αυτό. Συχνά, αυτό δεν είναι κάτι που μπορείτε να εφαρμόσετε σε όλα με τη μία. Και αυτό είναι ένα άλλο σημαντικό σημείο - δεν μπορείτε να αλλάξετε τα πάντα για την κουλτούρα ή την αναπτυξιακή διαδικασία μιας ομάδας ταυτόχρονα. Πρέπει να το κάνετε σταδιακά, να ασχοληθείτε με το "συμπέρασμα" της αλλαγής (οι άνθρωποι τρελαίνονται επειδή αλλάξατε κάτι, ή επειδή όλα είναι διαφορετικά τώρα ή επειδή η πρώτη σας επανάληψη της αλλαγής δεν λειτουργεί καλά) και πρέπει να περιμένετε για αυτό, να ηρεμήσετε πριν προχωρήσετε στο επόμενο βήμα. Εάν προσπαθήσατε να αλλάξετε τα πάντα ταυτόχρονα, θα είχατε ουσιαστικά μια εξέγερση στα χέρια σας - μια εξέγερση που θα είχε ως αποτέλεσμα το τέλος της αξιοπιστίας σας και την αποτυχία όλων των προσπαθειών σας. Θα επιστρέψετε εκεί που οι άλλες δύο, μη αποτελεσματικές λύσεις κατέληξαν στο να είστε απογοητευμένοι ή αναποτελεσματικοί. Έτσι πρέπει να δουλεύεις με βήματα. Ορισμένες ομάδες μπορούν να δέχονται μεγαλύτερα βήματα, ενώ μερικοί μπορούν να δεχθούν μικρότερα. Συνήθως, όσο μεγαλύτερη είναι η ομάδα, τόσο πιο αργά πρέπει να πάτε.

Μερικές φορές σε αυτό το σημείο θα συναντήσετε κάποιον που είναι έτοιμος να αλλάξει. Μερικές φορές υπάρχει κάποιο άτομο που είναι ανώτερος ο οποίος είτε είναι πολύ πεπεισμένος με τους τρόπους του ή απλώς τρελός. Πόση πρόοδο μπορείτε να κάνετε σε αυτή την περίπτωση εξαρτάται εν μέρει από τις δεξιότητές σας στην επικοινωνία, εν μέρει από την προθυμία σας να επιμείνετε, αλλά και εν μέρει από το πώς θα προχωρήσετε για την επίλυση αυτής η κατάστασης. Γενικά, αυτό που θέλετε να κάνετε είναι να βρείτε τους συμμάχους σας και να δημιουργήσετε μια κεντρική ομάδα υποστήριξης για τις προσπάθειες που καταβάλλετε. Σχεδόν πάντοτε, η πλειοψηφία των προγραμματιστών θέλουν να κυριαρχήσουν, ακόμη και αν δεν λένε τίποτα.

Απλώς η ενθάρρυνση του κοινού, όταν κάποιος λέει ότι θέλει να βελτιώσει κάτι, πηγαίνει πολύ μακριά. Μην ζητάτε από όλους να κάνουν την τέλεια αλλαγή - συγκεντρώστε την ομάδα σας και επικεντρωθείτε στην ιδέα ότι ο καθαρισμός κώδικα, οι βελτιώσεις της παραγωγικότητας κλπ. είναι πολύτιμες. Και έχετε κάτι σαν μια εθελοντική κουλτούρα ή ένα έργο ανοιχτού κώδικα - πρέπει να είστε πολύ ενθαρρυντικοί και ευγενικοί για να προωθήσετε την ανάπτυξή της. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να δεχτείτε κακές αλλαγές, αλλά αν κάποιος θέλει να κάνει τα πράγματα καλύτερα, τότε θα πρέπει τουλάχιστον να το αναγνωρίσετε και να πείτε ότι είναι σπουδαίο.

9 στους 10 ανθρώπους θέλουν να κάνουν το σωστό, αλλά αποτρέπονται από ένα δυνατό άτομο και αισθάνονται ότι πρέπει να υποκύψουν ή να τον σεβαστούν πέρα από τον ορθολογισμό, για κάποιο λόγο. Έτσι, βασικά κάνετε ό, τι μπορείτε με την ομάδα ανθρώπων που σας υποστηρίζουν και κάνετε την πρόοδο που μπορείτε να κάνετε με αυτόν τον τρόπο. Είναι πραγματικά δυνατό ακόμη και να αγνοήσετε το ένα δυνατό άτομο και απλά να συνεχίσετε να κάνετε πράγματα καλύτερα.

Εάν τελικά διακοπεί η προσπάθεια σας από κάποιο ανώτερο άτομο, τότε ή δεν το κάνατε σωστά (δηλαδή δεν ακολουθήσατε τις συστάσεις μου παραπάνω,  ή υπάρχει κάποια δυσκολία στην επικοινωνία ή προσπαθείτε πραγματικά να κάνετε κάτι που θα ήταν κακό για τους προγραμματιστές κλπ.) ή το άτομο που σας σταματάει είναι εντελώς παράφορο, ανεξάρτητα από το πόσο "φυσιολογικό" φαίνεται.
Εάν σας αποκλείσουν επειδή το κάνετε λάθος, τότε προσπαθήστε να καταλάβετε τι θα βοηθούσε περισσότερο τους προγραμματιστές και κάντε αυτό. Μερικές φορές αυτό είναι τόσο απλό αν κάνετε καλύτερη δουλειά επικοινωνίας με το άτομο που σας εμποδίζει. Όπως, για παράδειγμα, να σταματήσετε να είστε αμφισβητούμενοι ή αρνητικοί, αλλά να ακούστε αυτό που έχει να πει ο άνθρωπος και να δούμε αν μπορείτε να εργαστείτε μαζί του. Όντας ευγενικός, και δείχνοντας ενδιαφέρον μπορεί η δουλεία να προχωρήσει πολύ. Αλλά αν δεν είναι αυτό, και είστε σταματημένοι από έναν τρελό άνθρωπο, και δεν μπορείτε να κάνετε καμία πρόοδο ακόμη και με τους υποστηρικτές σας, τότε θα πρέπει πιθανώς να βρείτε μια άλλη ομάδα για να συνεργαστείτε. Δεν αξίζει την ψυχραιμία σας να είστε ενάντια σε κάποιον που ποτέ δεν θα ακούσει τον λόγο και το μόνο που κάνει είναι να σας σταματά με κάθε κόστος. Πηγαίνετε κάπου όπου μπορείτε να προσφέρετε αναλώνεστε.

Επιμείνετε να είστε καλοί, να σχηματίσετε μια ομάδα υποστηρικτών σας, να μην κάνετε πράγματα που θα σας προκαλούσαν να χάσετε την αξιοπιστία και να βρείτε τα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε. Συνήθως η αντίσταση θα καταρρεύσει αργά με την πάροδο του χρόνου ή οι άνθρωποι που δεν τους αρέσουν τα πράγματα να φτάσουν θα φύγουν.
Λοιπόν, ας υποθέσουμε ότι σημειώνετε πρόοδο στη βελτίωση της παραγωγικότητας με την αύξηση των βημάτων και είστε σε κάποιο έλεγχο για οποιεσδήποτε καταστάσεις μπορεί να σας σταματήσουν. Πως προχωρείτε; Λοιπόν, βεβαιωθείτε ότι προχωράτε προς το θεμελιώδες πρόβλημα με τα βαθμιαία βήματα σας. Σε κάποιο σημείο, θα πρέπει να αρχίσετε να αλλάζετε τον τρόπο που οι άνθρωποι γράφουν λογισμικό για να λύσουν το πρόβλημα. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γνωρίζετε για αυτό, το οποίο έχω γράψει πριν ή θα γράψω αργότερα.

Αλλά σε κάποιο σημείο θα πρέπει να κατεβείτε στον απλοποιημένο κώδικα. Πότε μπορείτε να το κάνετε αυτό; Συνήθως, όταν φτάσατε προοδευτικά στο σημείο όπου υπάρχει ένα πρόβλημα που μπορείτε να δηλώσετε αξιόπιστα ως μέρος της λύσης. Μην υποσχεθείτε τον κόσμο και μην πείτε ότι θα αρχίσετε να δημιουργείτε ένα γράφημα για τη βελτιωμένη παραγωγικότητα των προγραμματιστών από το έργο refactoring που πρόκειται να κάνετε. Οι διαχειριστές (και ορισμένοι προγραμματιστές) θα θέλουν διάφορα πράγματα από εσάς, μερικές φορές παράλογα αιτήματα που γεννιούνται από την έλλειψη κατανόησης του τι κάνετε (ή μερικές φορές από η απροθυμία να σας εμποδίσει θέτοντας παράλογες απαιτήσεις στο έργο σας). Όχι, πρέπει να έχετε κάποιο πρόβλημα όπου μπορείτε να πείτε: "Γεια σου, θα ήταν ωραίο να επαναπροσδιορίσουμε αυτό το κομμάτι του κώδικα για να μπορέσουμε να γράψουμε το χαρακτηριστικό Χ πιο εύκολα", ή κάτι τέτοιο.
Από εκεί, συνεχίζετε να προτείνετε αναπροσαρμογές όπου μπορείτε. Αυτό δεν σημαίνει ότι σταματάτε να εργάζεστε για εργαλεία, δοκιμές, διαδικασίες κ.λπ. Αλλά η επιμονή σας στις αναπροσαρμογές είναι αυτό που αλλάζει την κουλτούρα περισσότερο. Αυτό που θέλετε είναι να σκέφτονται οι άνθρωποι "πάντα καθαρίζουμε τον κώδικα όταν δουλεύουμε πάνω του" ή "η ποιότητα του κώδικα είναι σημαντική", ή ό, τι χρειάζεται για να αποκτήσετε την κουλτούρα που θέλετε.
Μόλις έχετε μια κουλτούρα όπου τα πράγματα γίνονται καλύτερα και όχι χειρότερα, το πρόβλημα θα τείνει να επιδιορθωθεί με το πέρασμα του χρόνου, ακόμα κι αν δεν το χρησιμοποιείτε πια. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να σταματήσετε σε αυτό το σημείο, αλλά από τη στιγμή που όλοι ενδιαφέρονται για την ποιότητα του κώδικα, τις δοκιμές, την παραγωγικότητα κ.λπ., θα δείτε ότι τα πράγματα αρχίζουν να επιλύονται χωρίς να χρειάζεται να συμμετέχετε ενεργά.

Να θυμάστε ότι αυτή η όλη διαδικασία δεν αφορά την «οικοδόμηση συναίνεσης». Δεν πρόκειται να συμφωνήσετε απόλυτα από όλους όσους συμμετέχουν στην ομάδα για το πώς πρέπει να κάνετε τη δουλειά σας. Πρόκειται για την εξεύρεση όσων γνωρίζουν οι άνθρωποι για το τι δεν είναι σωστό και δίνοντάς τους λύσεις σε αυτό, τις λύσεις που μπορούν να αποδεχθούν και οι οποίες βελτιώνουν την αξιοπιστία σας με την ομάδα, οι λύσεις αυτές προοδευτικά θα λειτουργήσουν για την επίλυση των πραγματικών υποκείμενων προβλημάτων του codebase
Αν έπρεπε να κρατήσετε μόνο ένα πράγμα στο μυαλό σας, είναι:
Λύστε τα προβλήματα που οι άνθρωποι γνωρίζουν ότι έχουν, όχι τα προβλήματα που νομίζετε ότι έχουν.

Ένα τελευταίο πράγμα που θα επισημάνω είναι ότι έχω μιλήσει πολύ σαν να είστε προσωπικά υπεύθυνος για την παραγωγικότητα της μηχανικής μιας ολόκληρης εταιρείας ή μιας ολόκληρης ομάδας. Αυτό δεν συμβαίνει πάντα - στην πραγματικότητα, πιθανώς δεν ισχύει για τους περισσότερους ανθρώπους που εργάζονται στην παραγωγικότητα. Μερικοί άνθρωποι εργάζονται σε ένα μικρότερο μέρος ενός εργαλείου, ενός πλαισίου, μιας υπο-ομάδας κλπ. Αυτό το σημείο για την επίλυση των πραγματικών προβλημάτων εξακολουθεί να ισχύει.
Στην πραγματικότητα, πιθανότατα τα περισσότερα από αυτά που έγραψα παραπάνω μπορούν να προσαρμοστούν στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά το πιο σημαντικό είναι να μην προχωρήσετε και να λύσετε το πρόβλημα που πιστεύετε ότι έχουν προγραμματιστές, αλλά αντίθετα θα λύσετε ένα πρόβλημα που (α) Μπορεί να αποδειχθεί ότι υπάρχει και (β) που οι προγραμματιστές γνωρίζουν ότι υπάρχει. Πολλές από τις ομάδες μηχανικών πληροφορικής με τις οποίες συνεργάστηκα έχουν παραβιάσει αυτό και έχουν περάσει χρόνια γράφοντας εργαλεία ή πλαίσια που οι προγραμματιστές δεν ήθελαν, ποτέ δεν χρησιμοποίησαν και οι προγραμματιστές εργάστηκαν πραγματικά για να τα διαγράψουν όταν το άτομο που τα σχεδίασε είχε φύγει. Τι άσκοπο χάσιμο χρόνου!

Επομένως, μην σπαταλάτε το χρόνο σας. Να είστε αποτελεσματικοί. Και να αλλάξετε τον κόσμο.

Χρήσιμα εργαλεία οπτικοποίησης δεδομένων

Χρήσιμα εργαλεία οπτικοποίησης

Δεν μπορείτε να αποκαλείτε τον εαυτό σας  marketer, αν δεν ξέρετε πώς να εργαστείτε με τα δεδομένα. Οι στατιστικές, η έρευνα και τα δεδομένα είναι οι κρίσιμες πτυχές που οδηγούν κάθε επιχείρηση προς την επιτυχία. Οι marketers πρέπει να γνωρίζουν πώς να τις χρησιμοποιήσουν σωστά.

Φυσικά, όλοι οι marketers γνωρίζουν ότι μόνο τα δεδομένα δεν αρκούν για να πείσουν μια επιχείρηση να βρει μια καλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ. Επειδή οι άνθρωποι που διαχειρίζονται την εταιρεία δεν έχουν το χρόνο να περάσουν από αριθμούς και στατιστικά στοιχεία. Θέλουν να δουν αυτούς τους αριθμούς να είναι πραγματοποιήσιμοι.

Σύμφωνα με την έρευνα, ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπορεί να επεξεργάζεται εικόνες 60.000 φορές πιο γρήγορα από ό, τι επεξεργάζεται το κείμενο.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η απεικόνιση δεδομένων πρέπει να συμπεριληφθεί στις παρουσιάσεις μάρκετινγκ και των επιχειρήσεων. Ακόμα κι αν είστε νέοι στο μάρκετινγκ, υπάρχουν τρόποι που μπορείτε να ξεκινήσετε με την απεικόνιση δεδομένων χωρίς να χρειάζεστε εμπειρία γραφικού σχεδιασμού.

Και είμαστε έτοιμοι να σας δείξουμε πώς.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε αυτά τα εργαλεία απεικόνισης;

Σε αυτό το άρθρο, θα βρείτε μερικά από τα καλύτερα εργαλεία που μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο για να σχεδιάσετε εκπληκτικά διαγράμματα.

Αυτά τα εργαλεία είναι πραγματικά εύκολα στη χρήση.

Τα περισσότερα από αυτά διαθέτουν εργαλεία drag and drop, όπου μπορείτε εύκολα να εισαγάγετε τα δεδομένα και τα γραφήματα σχεδιασμού χωρίς εμπειρία σχεδίασης. Και έρχονται επίσης με προ-σχεδιασμένα πρότυπα για την άμεση δημιουργία όμορφων διαγραμμάτων.

Δεν χρειάζεται να είστε ειδικός στον σχεδιασμό γραφικών ή να προσλάβετε έναν επαγγελματία.

Απλά εγγραφείτε και ξεκινήστε να δημιουργείτε τα γραφήματα σας. Είναι τόσο εύκολο.
 

Google Charts

• Τιμή: Δωρεάν
• Πρότυπα: Διαθέσιμα
• Καλύτερο για: Προχωρημένους χρήστες
Το εργαλείο δημιουργίας γραφήματος της Google προορίζεται για προγραμματιστές. Διαθέτει μια τεράστια βιβλιοθήκη διαδραστικών γραφημάτων, γραφημάτων, διαγραμμάτων και άλλα για να προσαρμόσετε και να χρησιμοποιήσετε τα δικά σας έργα.
Κύρια χαρακτηριστικά των διαγραμμάτων Google
Τα διαγράμματα Google δεν είναι μόνο δωρεάν, αλλά διαθέτουν και καθαρά διαγράμματα HTML5 και SVG με διαδραστικά στοιχεία. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε εύκολα να ενσωματώσετε αυτούς τους διαδραστικούς χάρτες και στους ιστοτόπους σας. Με λίγα CSS και HTML γνώση, μπορείτε να τα προσαρμόσετε αρκετά εύκολα.
 

Infogram

• Τιμή: Δωρεάν / 19 δολάρια ανά μήνα
• Πρότυπα: 35+ διαγράμματα και 500+ χάρτες
• Καλύτερο για: αρχάριους
Το Infogram είναι ένα εργαλείο all-in-one που σας επιτρέπει να δημιουργείτε διαγράμματα, χάρτες και infographics όλα σε ένα μέρος. Διαθέτει ένα εύκολο στη χρήση πρόγραμμα επεξεργασίας όπου μπορείτε να σχεδιάσετε ενημερωτικά και χαρτογραφικά σχέδια χωρίς καμία σχεδίαση.
Βασικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα του εικονογράμματος
Μπορείτε να εισαγάγετε εύκολα δεδομένα από τα αρχεία CSV και XLS στο Infogram για να δημιουργήσετε άμεσα γραφήματα. Τα όμορφα σχεδιασμένα πρότυπα θα κάνουν τη δουλειά σας πολύ απλούστερη.
 

Visme


• Τιμή: Δωρεάν / $ 10 ανά μήνα
• Πρότυπα: Πάνω από 100
• Καλύτερο για: αρχάριους
Παρόμοια με το Infogram, το Visme είναι μια άλλη πλατφόρμα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε γραφήματα, infographics και παρουσιάσεις. Είναι γεμάτο με όλο το περιεχόμενο και τα πρότυπα που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε τη δημιουργία απεικόνισης δεδομένων αμέσως.
Κύρια χαρακτηριστικά του Visme
Το Visme υποστηρίζει πάνω από 20 τύπους γραφημάτων και μπορεί επίσης να είναι κινούμενο. Μπορείτε να τα δημιουργήσετε ως απλά γραφήματα ή να τα μετατρέψετε σε ενημερωτικά στοιχεία πλήρους σελίδας επίσης.
 

Datawrapper

• Τιμή: Δωρεάν / 19 € το μήνα
• Πρότυπα: Διαθέσιμα
• Καλύτερο για: αρχάριους
Το Datawrapper είναι ένα φιλικό προς τους αρχάριους για διαγράμματα και γραφήματα και σας επιτρέπουν να σχεδιάσετε διαγράμματα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Μπορείτε απλά να αντιγράψετε-επικολλήσετε τα δεδομένα σας, να δημιουργήσετε διαγράμματα και να τα ενσωματώσετε στην ιστοσελίδα σας.
Κύρια χαρακτηριστικά του Datawrapper
Το Datawrapper υποστηρίζει διαδραστικούς χάρτες, πίνακες, διαγράμματα γραμμών, και πολλά άλλα. Ωστόσο, για να εξαγάγετε τα διαγράμματα σας ως PNG ή PDF, θα πρέπει να εγγραφείτε.
 

ZingChart

• Τιμή: Δωρεάν / 199 €
• Πρότυπα: Διαθέσιμα
• Καλύτερο για: Προχωρημένους χρήστες
Το ZingChart είναι μια ακόμη βιβλιοθήκη χαρτών γεμάτη από επιλογές προσαρμογής. Το εργαλείο είναι διαθέσιμο σε δύο επιλογές: Μπορείτε είτε να το χρησιμοποιήσετε δωρεάν με υδατογραφήματα είτε να αγοράσετε το λογισμικό για ένα εφάπαξ τέλος.
Βασικά χαρακτηριστικά του ZingChart
Το ZingChart είναι το καλύτερο για τη δημιουργία πολύπλοκων διαγραμμάτων και διαγραμμάτων. Υποστηρίζει δεκάδες τύπους χαρτών, συμπεριλαμβανομένων διαγραμμάτων πίτας, γραμμής, μπάρες, χάρτες, ημερολόγιο, φυσαλίδες, κώνοι και πολλά άλλα.

Vega Lite

• Τιμή: Δωρεάν
• Πρότυπα: Μη διαθέσιμο
• Καλύτερο για: Προχωρημένους χρήστες
Ο Vega περιγράφει τον εαυτό του ως μια "γραμματική οπτικοποίησης" για τη δημιουργία διαδραστικών γραφικών απεικόνισης, όπως γραφήματα, διαγράμματα και γραφήματα. Το εργαλείο είναι κατάλληλο κυρίως για εξελιγμένους προγραμματιστές και σχεδιαστές.
Κύρια χαρακτηριστικά του Vega
Το Vega Lite είναι μια ελαφριά έκδοση Vega, η οποία καθιστά τη διαδικασία της χρήσης της πλατφόρμας πιο εύκολη για τους χρήστες. Τα σχέδια του Vega είναι όμορφα και η βιβλιοθήκη είναι ελεύθερη για χρήση. Όλα αυτά το αξίζουν να δοκιμάσετε.

Chart.js

• Τιμή: Δωρεάν
• Πρότυπα: Μη διαθέσιμο
• Καλύτερο για: Προχωρημένους χρήστες
Το Chart.js είναι ένα πρόγραμμα ανοιχτού κώδικα που επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημιουργούν διαδραστικούς και κινούμενους χάρτες και γραφήματα για χρήση σε σχέδια ιστότοπων. Η βιβλιοθήκη Javascript είναι εντελώς δωρεάν και διαθέτει τη δυνατότητα δημιουργίας 8 διαφορετικών τύπων χαρτών.
Κύρια χαρακτηριστικά του Chart.js
Τα σχέδια γραφικών που περιλαμβάνονται στο Chart.js ανταποκρίνονται πλήρως και θα εκτελούνται σε όλα τα σύγχρονα προγράμματα περιήγησης. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι θα χρειαστείτε ορισμένες δεξιότητες κωδικοποίησης για να δημιουργήσετε διαγράμματα με αυτή τη βιβλιοθήκη.

Leaflet

 

• Τιμή: Δωρεάν
• Πρότυπα: Μη διαθέσιμο
• Καλύτερο για: Προχωρημένους χρήστες
Το Leaflet είναι παρόμοιο με το Chart.js. Είναι μια ελαφριά βιβλιοθήκη Javascript για τη δημιουργία όμορφων και διαδραστικών χαρτών για ιστοσελίδες και το αρχείο JS ζυγίζει μόνο 38kb.
Κύρια χαρακτηριστικά του Leaflet
Το Leaflet είναι εξαιρετικά φιλικό προς το κινητό και θα φανεί εξαιρετικό σε όλες τις κινητές συσκευές και τις οθόνες. Επίσης, το Leaflet είναι ένα έργο ανοιχτού κώδικα. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όσο θέλετε.

DataHero

• Τιμή: Δωρεάν / 59 δολάρια ανά μήνα
• Πρότυπα: Διαθέσιμα
• Καλύτερο για: αρχάριους
Το DataHero είναι μια υπηρεσία βασισμένη σε cloud που επιτρέπει στους χρήστες να εισάγουν δεδομένα από πολλές υπηρεσίες cloud, όπως το MailChimp και το Salesforce, και να μετατρέψουν τα δεδομένα σε οπτικούς διαγράμματα και γραφήματα.
Κύρια χαρακτηριστικά του DataHero
Η πλατφόρμα διαθέτει ένα ερασιτεχνικό πρόγραμμα επεξεργασίας drag-and-drop για εύκολο προσαρμογή στους χάρτες και επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν πίνακες ελέγχου για τη διαχείριση των διαγραμμάτων και των διαγραμμάτων που ενημερώνονται επίσης αυτόματα.

Tableau

• Τιμή: Δωρεάν / $ 999
• Πρότυπα: Διαθέσιμα
• Καλύτερο για: αρχάριους και προχωρημένους χρήστες
Ένα δημοφιλές δωρεάν εργαλείο μεταξύ των δημοσιογράφων και των online δημοσιεύσεων, το Tableau είναι ένα εύκολο στη χρήση εργαλείο για τη δημιουργία απλών διαγραμμάτων και γραφημάτων. Το εργαλείο μπορεί να χρησιμοποιηθεί δωρεάν. Το πιο σύνθετο λογισμικό επιφάνειας εργασίας θα κοστίσει 999 δολάρια ανά άδεια.
Βασικά χαρακτηριστικά του Tableau
Το Tableau υποστηρίζει την εισαγωγή δεδομένων XLS και CSV. Αφού ολοκληρώσετε το σχεδιασμό των χαρτών, μπορείτε να μοιραστείτε εύκολα τα γραφήματα σας μέσω των κοινωνικών μέσων ή να τα ενσωματώσετε στον ιστότοπό σας με την αντιγραφή-επικόλληση ενός κώδικα.

Plotly

• Τιμή: Δωρεάν / 396 $ ετησίως
• Πρότυπα: Διαθέσιμα
• Καλύτερο για: αρχάριους και προχωρημένους χρήστες
Το Plotly είναι ένα προηγμένο εργαλείο απεικόνισης σχεδιασμένο με γνώμονα τις μεγάλες εταιρίες. Ορισμένες από τις μεγαλύτερες μάρκες, όπως η Shell, η NASA, η Google και η Siemens, είναι μεταξύ των χρηστών αυτής της πλατφόρμας. Ωστόσο, είναι επίσης κατάλληλο για μικρές επιχειρήσεις επίσης.
Βασικά χαρακτηριστικά του Plotly
Το Plotly διαθέτει μια περίπλοκη βιβλιοθήκη στο εργαλείο δημιουργίας γραφημάτων ανοικτής πηγής που υποστηρίζει χάρτες και μια σειρά τύπων γραφημάτων. Μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε εύκολα τα γραφήματα σας σε ιστότοπους και να τα μοιραστείτε με τα κοινωνικά μέσα.

ChartBlocks

• Τιμή: Δωρεάν / $ 8 το μήνα
• Πρότυπα: Διαθέσιμα
• Καλύτερο για: αρχάριους
Το ChartBlocks είναι ένα εργαλείο οικοδόμησης γραφημάτων που απευθύνεται σε αρχάριους σχεδιαστές και προγραμματιστές που τους αρέσει να σχεδιάζουν γραφήματα και γραφήματα χωρίς να χρειάζεται να αντιμετωπίζουν τον κώδικα.
Βασικά Χαρακτηριστικά των ChartBlocks
Το ChartBlocks συνοδεύεται από ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να επεξεργάζονται εύκολα γραφήματα χωρίς προηγούμενη εμπειρία σχεδίασης. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να σχεδιάσετε και να μοιραστείτε γραφήματα μέσα σε λίγα λεπτά.

FusionCharts

• Τιμή: 299 $ ετησίως
• Πρότυπα: Διαθέσιμα
• Καλύτερο για: αρχάριους και προχωρημένους χρήστες
Το FusionCharts είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο σχεδιασμένο για σοβαρούς προγραμματιστές και επαγγελματίες. Τα τιμολόγιά του ξεκινούν από 299 δολάρια ετησίως για τα άτομα για ολόκληρο το διάγραμμα, τους χάρτες και τη λύση λογισμικού δημιουργίας γραφικών.
Βασικά χαρακτηριστικά του FusionCharts
Το FusionCharts είναι μια πλατφόρμα δημιουργίας γραφήματος που βασίζεται στο JavaScript. Έρχεται με πάνω από 90 πρότυπα γραφημάτων και πάνω από 1000 πρότυπα χάρτη. Μπορεί επίσης να ενσωματωθεί εύκολα σε άλλες βιβλιοθήκες όπως το jQuery και το ASP.net. Το μόνο μειονέκτημα είναι τα ακριβά σχέδια τιμολόγησης.

D3.js

• Τιμή: Δωρεάν
• Πρότυπα: Μη διαθέσιμο
• Καλύτερο για: Προχωρημένους χρήστες
Το D3 είναι μια βιβλιοθήκη με γραφήματα και γραφήματα Javascript. Έχει σχεδιαστεί ειδικά για προγραμματιστές που προτιμούν να μετατρέπουν γρήγορα τα δεδομένα σε γραφικά με HTML, SVG και CSS.
Κύρια χαρακτηριστικά του D3
Η βιβλιοθήκη D3 μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντελώς δωρεάν. Υποστηρίζει επίσης διάφορους τύπους χαρτών και διαγραμμάτων. Παρόλο που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς προηγμένες γνώσεις προγραμματισμού.

Highcharts

• Τιμή: Δωρεάν / $ 410
• Πρότυπα: Διαθέσιμα
• Καλύτερο για: αρχάριους και προχωρημένους χρήστες
Το Highcharts είναι μια κομψή και πρωτοποριακή πλατφόρμα που διαθέτει γραφήματα, χάρτες και εργαλεία σχεδίασης γραφημάτων με μοντέρνα σχεδίαση. Αυτός είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίο έρχεται με μια premium τιμή.

Κύρια χαρακτηριστικά του Highcharts

Η δυνατότητα δημιουργίας διαδραστικών γραφημάτων, χαρτών και ακόμη και γραφημάτων αποθέματος είναι το κύριο όφελος από τη χρήση πλατφόρμας Highcharts. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι η δωρεάν έκδοση είναι διαθέσιμη μόνο για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και μόνο για προσωπική χρήση. Κοστίζει $ 410 για να αγοράσει μια άδεια προγραμματιστή.

Συμπέρασμα

Ένα από τα μειονεκτήματα για τη χρήση αυτών των εργαλείων είναι ότι τα διαγράμματα που σχεδιάζονται με τα Ελεύθερα σχέδια συχνά περιλαμβάνουν υδατογράφημα ή εταιρική επωνυμία. Αυτό μειώνει την ποιότητα του σχεδίου σας.

Αν θέλετε να σχεδιάσετε τα δικά σας γραφήματα και γραφήματα χωρίς να χρειαστεί να πληρώσετε μηνιαία τιμή, μπορείτε να κατεβάσετε πρότυπα γραφημάτων από αγορές, όπως το Creative Market ή το GraphicRiver, και να τα προσαρμόσετε. Είναι φθηνότερο και πιο εύκολο.

Πηγή: Onextrapixel

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Developers

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search