Η Χρυσή αναλογία φέρνει ισορροπία στο σχεδιασμό UI.

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού σχεδιασμού είναι ένα σαφές user inteface. Όλα τα στοιχεία πρέπει να είναι καλά ισορροπημένα και τοποθετημένα αρμονικά, ώστε οι χρήστες να μπορούν εύκολα να αντιλαμβάνονται τις πληροφορίες στην οθόνη και να αλληλεπιδρούν με ευκολία.

Για να δημιουργήσουν μια αποτελεσματική σύνθεση σχεδιασμού, οι επαγγελματίες εφαρμόζουν διάφορες τεχνικές και μεθόδους από την επιστήμη της τέχνης καθώς και βασικές μαθηματικές θεωρίες.

Ένα πολύ βασικό εργαλείο που βοηθά στην κατασκευή ευχάριστων συνθέσεων σχεδιασμού είναι ένα μαθηματικό πρότυπο που ονομάζεται χρυσή αναλογία. Στο άρθρο αυτό θα καθορίσουμε την ουσία αυτής της τεχνικής και θα δούμε πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο σχεδιασμό.

Ποια είναι η χρυσή αναλογία;

Τα πάντα στον κόσμο ρέπουν στην αρμονία και την ισορροπία. Ακόμη και η μητέρα φύση φέρνει τα πράγματα σε φόρμες κοντά στο τέλειο. Οι άνθρωποι απολαμβάνουν όλα όσα έχουν φυσική υφή και στοχεύουν στην εφαρμογή αυτών των προτύπων και μορφών στα δημιουργήματα τους.

Επιδιώκοντας να ανακαλύψουν τα μυστικά της δημιουργίας, οι μαθηματικοί υπολόγισαν έναν τύπο που εμφανίζεται στα περισσότερα πράγματα στη Γη.

Η χρυσή αναλογία είναι μια μαθηματική αναλογία μεταξύ  στοιχείων με διαφορετικά μεγέθη που πιστεύεται ότι έχει το πιο ευχάριστο αισθητικό αποτέλεσμα για τα ανθρώπινα μάτια. Ο χρυσή αναλογία ισούται με 1:1.618.

 

 

Πώς ακριβώς υπολογίζεται η τέλεια συμμετρία; Πρώτον, πρέπει να υπολογίσετε το μήκος του μικρού στοιχείου. Στη συνέχεια, πολλαπλασιάστε το με το 1.618 και το αποτέλεσμα θα είναι το τέλειο μήκος του μεγαλύτερου στοιχείου.

 

Η χρυσή αναλογία θεωρείται ότι υπάρχει για περισσότερα από 4000 χρόνια. Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η πλειοψηφία των αρχαίων κτιρίων, καθώς και διάσημα έργα τέχνης, υπακούουν σε αυτή τη χρυσή αναλογία.

Ο Leonardo Da Vinci και ο Salvador Dali ήταν οπαδοί της θεωρίας των χρυσών αναλογιών και τη χρησιμοποίησαν ως βασικό εργαλείο για τα εκπληκτικά έργα τέχνης τους. Σήμερα η χρυσή αναλογία εφαρμόζεται σε διάφορους τομείς, όπως η αρχιτεκτονική, η τέχνη, η φωτογραφία και ο σχεδιασμός.

Η χρυσή αναλογία στο σχεδιασμό

Μια αποτελεσματική σύνθεση είναι βασικό κομμάτι του σχεδιασμού. Όλα τα στοιχεία πρέπει να συνεργαστούν για να μεγιστοποιήσουν την ευχάριστη εμπειρία. Επιπλέον, κάθε ξεχωριστό στοιχείο, ακόμη και το μικρό, όπως μια εικόνα, πρέπει να δημιουργηθεί  αρμονικά.

Η χρυσή σχέση έχει θετική επίδραση στην οπτική αντίληψη, και  πολλοί σχεδιαστές γραφικών και UI το εφαρμόζουν στη ροή εργασίας τους.

Οι σχεδιαστές γραφικών είναι πιο συνηθισμένοι στη εφαρμογή της θεωρίας αυτής. Στις σχολές καλών τεχνών και σχεδίου συχνά εξηγούν τη θεωρία της χρυσής αναλογίας για να βοηθήσουν τους μαθητές να καταλάβουν πώς να εργαστούν με αναλογίες.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί σχεδιαστές εφαρμόζουν αυτό το εργαλείο, ειδικά για τα μικρά αλλά ουσιαστικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως το λογότυπο.

Το λογότυπο και τα εικονίδια απαιτούν μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες. Η  χρυσή αναλογία επιτρέπει τη δημιουργία απεικονίσεων όπου κάθε στοιχείο τοποθετείται στη κατάλληλη αναλογία  δένοντας αρμονικά με τα υπόλοιπα.

Επιπλέον, ο σχεδιασμός των λογοτύπων που είναι το βασικό στοιχείο στο σχεδιασμό ενός brand, οι σχεδιαστές προσπαθούν να το παρουσιάσουν με τον πιο συναρπαστικό τρόπο. Η χρυσή αναλογία μπορεί να προσθέσει αισθητική υπεραξία σε ένα λογότυπο και να αυξήσει τη δημοτικότητα του brand.

Το user interface πρέπει να έχει μια σαφή οπτική παρουσίαση των στοιχείων, ώστε οι χρήστες να μπορούν να το βλέπουν χωρίς προβλήματα.

Η χρυσή αναλογία εφαρμόζεται συχνά για να τοποθετούνται αποτελεσματικά τα στοιχεία της UI. Πρώτα απ΄όλα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο στάδιο του wireframing.

Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να σχεδιάσετε τη δομή  την διάταξη και το μέγεθος των στοιχείων στο user interface σύμφωνα με τη χρυσή αναλογία.

Επιπλέον, το σχέδιο βασισμένο σε αυτή μπορεί να βοηθήσει τους επαγγελματίες να δημιουργήσουν εικόνες για το σχεδιασμό ιστοσελίδων έτσι ώστε να διασφαλίσουν ότι η σύνθεση τους παραμένει ισορροπημένη.

 

 

Πώς η χρυσή αναλογία βελτιώνει το σχεδιασμό του UI;

Οι μαθηματικοί υπολογισμοί μπορεί να φαίνονται βαρετοί και χρονοβόροι, οπότε μπορεί να προκύψει ένα ερώτημα αν αξίζει την προσπάθεια. Ας δούμε πως μπορούν αυτοί να συνεισφέρουν στο σχεδιασμό.

Οι σχεδιαστές αντιμετωπίζουν το πρόβλημα όπου ένα προϊόν αποτελείται από διάφορα ζωτικά και αναντικατάστατα στοιχεία. Για να ενώσετε όλα τα στοιχεία σε μια ευχάριστη σύνθεση, μπορεί να εφαρμοστεί η χρυσή αναλογία.

Διατάξτε τα διαφορετικά τμήματα χρησιμοποιώντας αναλογία 1:1.618 και τοποθετήστε το περιεχόμενο στους τομείς ανάλογα με τη σημασία τους. Μια τέτοια σύνθεση περιεχομένου βελτιστοποιεί την αντίληψη των χρήστη .

Αποτελεσματική οπτική ιεράρχηση.

Μιλώντας για την οργάνωση του περιεχομένου, δεν μπορούμε να ξεχνάμε την οπτική ιεράρχηση, μια τεχνική αποδοτικής δόμησης των συστατικών του περιεχομένου. Συνδυάζοντας τις αρχές αυτών των δύο τεχνικών, οι σχεδιαστές μεγιστοποιούν τις πιθανότητες να δημιουργήσουν ένα αποτελεσματικό σχεδιασμό.

 

 

Αποτελεσματική τυπογραφία

Για να δημιουργηθεί αποτελεσματική τυπογραφία, οι σχεδιαστές πρέπει να χωρίσουν το περιεχόμενο  σε διαφορετικά επίπεδα. Περιλαμβάνουν συνήθως διάφορα είδη συμπεριλαμβανομένων κεφαλίδων, υποδιαιρέσεων, αντιγράφων σώματος, λεζάντας κ.λπ.

Χρησιμοποιώντας  τη χρυσή αναλογία μπορούν να καθορίσουν γρήγορα μια κατάλληλη αναλογία μεταξύ των τυπογραφικών επιπέδων. Για παράδειγμα, μπορεί να επιλεγεί ένα συγκεκριμένο μέγεθος για την κεφαλίδα και στη συνέχεια να διαιρεθεί με 1.618. Το αποτέλεσμα αποδίδει το καταλληλότερο μέγεθος για τους υποτομείς.

Ευχάριστη πρώτη εντύπωση

Όταν οι χρήστες δοκιμάζουν ένα προϊόν για πρώτη φορά, ανιχνεύουν τη διεπαφή χρήστη για να καταλάβουν αν τους αρέσει ή όχι. Βασική αρχή της ψυχολογίας δηλώνει ότι οι άνθρωποι αποφασίζουν αν τους αρέσει κάτι ή όχι μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα .

Αυτή η αντίδραση πηγαίνει γρηγορότερα από τη συνείδησή μας, έτσι δεν το συνειδητοποιούμε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι ζωτικής σημασίας η πρώτη εντύπωση ενός προϊόντος να είναι ευχάριστη.

Ο σχεδιασμός που δημιουργείται με τη χρήση του χρυσής αναλογίας έχει θετική επίδραση στους χρήστες και στην οπτική τους αντίληψη και πρέπει λειτουργεί από την πρώτη ματιά.

Σωστή χρήση του λευκού χώρου

Ο λευκός χώρος είναι η περιοχή μεταξύ στοιχείων σε μια σύνθεση σχεδιασμού. Οι σχεδιαστές πρέπει πάντα να ενδιαφέρονται για την ποσότητα του λευκού χώρου στο UI, καθώς η ενότητα της σύνθεσης βασίζεται σε αυτό.

Η χρυσή αναλογία μπορεί να εφαρμοστεί διαμορφώνοντας την απόσταση ευκολότερα και ταχύτερα. Εφαρμόζοντας τις χρυσές αναλογίες θα μπορείτε να ορίσετε το σωστό λευκό χώρο ο οποίος θα κάνει το σχεδιασμό πιο λειτουργικό.

 

 

Ο σχεδιασμός πρέπει να είναι βασισμένος τη ¨φυσική¨ ισορροπία. Η καλά δομημένη διάταξη είναι ένα από τα βασικά μέρη του ισχυρού UI. Η χρυσή αναλογία φέρνει την αρμονία στο σχεδιασμό και κάνει το προϊόν ευχάριστο για τους χρήστες.

Μην φοβάστε αυτή τη μαθηματική φόρμουλα. Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται. Ακόμη περισσότερο, που η χρυσή αυτή αναλογία μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία φιλικών προς το χρήστη ψηφιακών προϊόντων που θα συνδυάζουν χρησιμότητα και αισθητική.

Πηγή:uxplanet

Οι προβλέψεις για τα UX design trends του 2018!

Βρισκόμαστε ήδη πολύ κοντά στην εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων. Αν αναρωτιέστε τι συμβαίνει στην Develop Greece σάς κάνουμε ένα μικρό update: στολίσαμε τα γραφεία μας με φωτάκια, παραγγείλαμε 4 κιλά χριστουγεννιάτικα σοκολατάκια και αρχίσαμε τις προβλέψεις για τα UX trends του 2018.

Κάνοντας μία ανασκόπηση στα UX trends του 2017, είδαμε πολλές εταιρείες να ενσωματώνουν chatbots, να δημιουργούν περισσότερα videos, να αξιοποιούν κάθε δυνατότητα scrolling και τέλος να προσαρμόζουν το UX Design στην ηλικία του target market που έχουν ορίσει.

Δεν αρκεί όμως να μείνετε σε αυτά. Ο digital κόσμος κινείται με τόσο γρήγορους ρυθμούς που καθημερινά εμφανίζονται νέα features και μαζί τους αλλάζουν και τα UX trends. Για να κρατήσετε λοιπόν το website σας ενημερωμένο και ταυτόχρονα λειτουργικό θα πρέπει να είστε συνέχεια στη διαδικασία αναζήτησης του καινούριου.

Ακολουθούν οι δικές μας προβλέψεις για τα trends που θα δούμε μέσα στο 2018.

Αξιοποίηση του Negative space

Το negative space είναι o λευκός χώρος που υπάρχει σε μία σελίδα. Ο συγκεκριμένος χώρος είναι πολύ βασικός, πρώτον γιατί μας δίνει λίγο χώρο να ξεκουράσουμε το βλέμμα μας και δεύτερον γιατί τονίζει οποιαδήποτε άλλη πληροφορία βρίσκεται γύρω.

Σκεφτείτε ένα landing page γεμάτο πληροφορίες και χωρίς λευκά κενά. Θα ήταν πολύ κουραστικό και τελικά θα κατέληγε μη λειτουργικό, μειώνοντας δραματικά το conversion rate.

Το 2018, πιστεύουμε ότι το negative space θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στο UX Design. Με δεδομένο ότι σήμερα οι περισσότεροι χρήστες δεν διαβάζουν ολόκληρο το περιεχόμενο μιας σελίδας, αλλά αντίθετα το σκανάρουν, το negative space διευκολύνει κατά πολύ την ανάγνωση.

Πλοηγηθείτε ενδεικτικά στην αρχική σελίδα του Asana ή του Mailchimp. Θα διαπιστώσετε ότι το negative space ωθεί τον χρήστη να κάνει subscription.

Χρήση Conversional Bots

Όπως ήδη αναφέραμε, η ενσωμάτωση των bots και ειδικότερα των chatbots είναι κάτι που συναντήσαμε πολύ μέσα στο 2017. Τον επόμενο χρόνο πιστεύουμε ότι η τεχνολογία των bots θα πάει ένα βήμα πιο πέρα.

Τα bots θα γίνουν πιο conversional, θα δίνουν δηλαδή τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε πολλαπλές ενέργειες, με την ενσωμάτωση buttons που θα βρίσκονται μέσα στο chat.

Με αυτόν τον τρόπο, η εξυπηρέτησή σας θα βελτιστοποιηθεί σημαντικά και θα γίνει πιο προσιτή σε χρήστες μεγαλύτερης ηλικίας, που δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με τα chatbots.

Κυριαρχία του Mobile στο Desktop Design

Πρόκειται ίσως για την αλλαγή που όλοι περιμέναμε. Για πρώτη φορά το mobile design γίνεται δημοφιλέστερο του desktop. Το trend αυτό είναι αποτέλεσμα της κυριαρχίας του mobile browsing-επόμενο ήταν ο χρήστης να συνηθίσει σε αυτό το περιβάλλον και να το θεωρεί basic.

H μεγάλη τυπογραφία και η εξατομίκευση στο path είναι στοιχεία που καλωσορίζουμε ήδη στους κύκλους του web development και προβλέπουμε ότι θα τα συναντάμε για πολύ καιρό ακόμη.

Ένα ακόμα trend που συναντάμε ήδη σε αρκετά sites είναι η τοποθέτηση sticky στοιχείων στο τέλος της σελίδας και όχι στην αρχή, όπως είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε μέχρι σήμερα. Με λίγα λόγια, το κάτω μέρος της σελίδας αξιοποιείται πλέον περισσότερο.

VR videos για προώθηση προϊόντων

Αναμφίβολα, το Virtual Reality αποτελεί το απόλυτο trend στον χώρο της τεχνολογίας. Βέβαια, δεν είμαστε ακόμα σε θέση να πούμε αν το 2018 θα είναι η χρονιά των VR videos, καθώς υπάρχουν πολλά ακόμα θέματα που πρέπει να διευθετηθούν (κόστος ανά λεπτό κ.α.).

Αυτό όμως που μπορούμε να πούμε με σιγουριά είναι ότι όλο και περισσότερες εταιρείες παρουσιάζουν τα προϊόντα ή τον χώρο τους με virtual reality videos. Υποδεχθείτε λοιπόν το 2018 με μία πιο φιλική προσέγγιση του 360°.

Card Based σχεδιασμός

Τον γνωρίζετε από το blog μας. Ο Card Based είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς σχεδιασμούς, τον οποίον επιλέξαμε να ενσωματώσουμε και εμείς στο website μας. Η λειτουργικότητά του βασίζεται στο ότι ταιριάζει σε κάθε τύπο οθόνης- smartphone, tablet, desktop.

Ταυτόχρονα, είναι αρκετά προσιτός για το ανθρώπινο μάτι με δεδομένο ότι πρόκειται για τον ίδιο σχεδιασμό που χρησιμοποιεί το Twitter και το Facebook στην εμφάνιση των posts τους. Το στοιχείο αυτό αποτελεί από μόνο του έναν δελεαστικό λόγο, για να το δοκιμάσετε και εσείς.

Εναλλακτικές του hamburger menu

Το hamburger menu ήταν το trend του 2017. Παρόλα αυτά, πολλές εταιρείες εγκαταλείπουν το συγκεκριμένο μοντέλο θεωρώντας το μη κατάλληλο, για να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες τους. Συγκεκριμένα, θεωρούν ότι οδηγεί σε χαμηλά ποσοστά διάδρασης και αναζητούν εναλλακτικούς τύπους navigation menu.

Προς το παρόν εμείς καταλογίζουμε τον εαυτό μας στους fan του hamburger menu. Περιμένουμε τον χρόνο και την ανταπόκριση του κοινού, για να μας διαψεύσουν ή να μας επιβεβαιώσουν.

Personalized Customer Experience

Προσφέροντας εξατομικευμένο περιεχόμενο στους χρήστες δημιουργείτε μία πιο προσωπική εμπειρία αγορών. Η εξατομίκευση είναι ένα στοιχείο που δεν πρέπει να αμελείτε, καθώς σας βοηθά να χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας.

Θυμηθείτε την καμπάνια της Coca Cola με τα ονόματα που αναγράφονταν πάνω σε κάθε μπουκάλι. Η συγκεκριμένη καμπάνια είχε πολύ μεγάλη επιτυχία, καθώς έδινε την εντύπωση ότι υπάρχει ένα μπουκάλι Coca Cola για τον καθένα.

Εάν λοιπόν θέλετε να ακολουθήσετε τα UX trends του 2018, μπορείτε να δοκιμάσετε πιο εξατομικευμένες τακτικές, όπως να κάνετε στοχευμένο Email Marketing ή να προσαρμόσετε μία υπηρεσία στις ανάγκες του πελάτη.

Τέλος στην “Above the fold” εμμονή

Στο παρελθόν, οι περισσότεροι UX designers προσπαθούσαν να στριμώξουν όσες πιο πολλές πληροφορίες μπορούσαν above the fold της σελίδας.

Η εμμονή αυτή σήμερα θεωρείται παρωχημένη, για να μην πούμε κακόγουστη, καθώς ο μέσος χρήστης είναι απόλυτα εξοικειωμένος με το scrolling. Σύμφωνα με τις προβλέψεις μας, το 2018 θα είναι η χρονιά που θα δούμε τα πιο clean “above the fold” sections.

Αναφέραμε ήδη το negative space σαν μια καλή εναλλακτική!

Κάπου εδώ οι προβλέψεις μας φτάνουν στο τέλος. Αναμένουμε να δούμε τι θα αντέξει τελικά στον χρόνο και τι θα βγει εκτός ανταγωνισμού. Εσείς ποια UX trends πιστεύετε ότι θα δούμε το 2018; Περιμένουμε τις απαντήσεις σας στο Facebook!

Πηγή:developgreece.com/blog

Joomla! H έκδοση 3.8.3 θα μιλάει τώρα και ελληνικά!

Μετά από πολλά χρόνια, και πάλι το Joomla! μιλάει ελληνικά. Ταυτόχρονα με τη δημοσίευση της έκδοσης 3.8.3 του joomla!, είναι διαθέσιμη και η ολοκληρωμένη έκδοση της ελληνικής γλώσσας, τόσο για το δημόσιο τμήμα, όσο και για το διαχειριστικό κομμάτι.

Το αρχείο ελληνικής γλώσσας για την έκδοση 3.8.3 έχει ενσωματωθεί στο επίσημο joomlacode, οπότε μπορείτε και να το αναβαθμίσετε / εγκαταστήσετε μέσω του μενού Extensions της διαχείρισης του Joomla.

Μπορείτε επίσης να κατεβάσετε το αρχείο της ελληνικής γλώσσας από εδώ, και να το εγκαταστήσετε ως επέκταση στη διαχείριση της ιστοσελίδας σας

Πηγή: joomla.gr

Microsoft: Η Ώρα του Κώδικα ταξίδεψε σε όλη την Ελλάδα!

Συμμετείχαν περισσότεροι από 600 μαθητές με 50 ώρες διδασκαλίας σε όλη την Ελλάδα

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε, για άλλη μια χρονιά, η Εβδομάδα του Κώδικα, με τη συμμετοχή περισσότερων από 600 μαθητών και 50 ώρες διδασκαλίας σε όλη την Ελλάδα.

Με την υποστήριξη της Microsoft, το παγκόσμιο κίνημα «Η Ώρα του Κώδικα» (Hour of Code) έφτασε και στη χώρα μας, μέσα από μία σειρά δωρεάν μαθημάτων, που διοργανώθηκαν στα γραφεία της εταιρείας, δίνοντας την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να γνωρίσουν την επιστήμη των υπολογιστών.

Αυτή τη χρονιά, η Microsoft, υποστήριξε επίσης το Tech Talent School, το δωρεάν πρόγραμμα για ψηφιακές δεξιότητες που τρέχει μέσω της πλατφόρμας Youths park, το οποίο ταξίδεψε σε τέσσερις πόλεις της Ελλάδας, αλλά και τις τοπικές εκπαιδευτικές δράσεις σε Θεσσαλονίκη και Βέροια.

Το ελληνικό Hour of Code ξεκίνησε το Σάββατο, 2 Δεκεμβρίου, με μία ανοιχτή εκδήλωση στα γραφεία της εταιρείας, όπου γονείς και εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα να μάθουν τα πάντα για τη διδασκαλία των ψηφιακών δεξιοτήτων και τα οφέλη της εκμάθησης του προγραμματισμού.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Βαγγέλης Μόρφης, Διευθυντής Marketing & Operations για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, τόνισε ότι «η Ώρα του Κώδικα είναι ένας παγκόσμιος μη κερδοσκοπικός οργανισμός ο οποίος θέλει να εκδημοκρατίσει την έννοια της ψηφιακής τεχνολογίας.

Αυτό ακριβώς πιστεύουμε ότι είναι η τεχνολογία, αυτό θέλουμε να υπηρετήσουμε κι αυτό υπηρετούμεμε όλες μας τις δράσεις».

Σε συνεργασία με τον πιστοποιημένο οργανισμό Τechnokids, τάξεις από 10 και πλέον σχολεία παρακολούθησαν επί οκτώ ημέρες σεμινάρια εισαγωγής στον προγραμματισμό, με το παιχνίδι Minecraft, τον πιο διασκεδαστικό τρόπο για να κατανοήσουν οι μικροί φίλοι τις βασικές έννοιες προγραμματισμού.

Η εβδομάδα εορτασμού κορυφώθηκε την Παρασκευή, 8 Δεκεμβρίου, με εκδήλωση στον πολυχώροThe HUB Eventsκι ένα μοναδικό design thinking workshop.

Η βραβευμένη Digital Designer, Χρύσα Γκάγκωση, υπεύθυνη του τομέα Digital Design στο Κολλέγιο Βακαλό Art & Design, παρουσίασε σε όλους τους τομείς της μεθοδολογίας για την παραγωγή ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών.

Οι συμμετέχοντες είχαν,επίσης, την ευκαιρία να ασκηθούν στην επίλυση ενός πραγματικού προβλήματος τεχνολογικής εταιρείας, βλέποντας στην πράξη την εφαρμογή του design στην επίλυση προβλημάτων.

Στο φετινό παγκόσμιο εορτασμό της Ώρας του Κώδικα, που είχε την αμέριστη υποστήριξη της Microsoft, συμμετείχε και το Tech Talent School, με εκπαιδευτικές δράσεις σεΑθήνα, Ιωάννινα, Λάρισα και Τήνο,από τις 4 έως τις 9 Δεκεμβρίου, οι οποίες ενθουσίασαν μεγάλους & μικρούς.

 

WordCamp Athens 2017 Σάββατο 09 Δεκεμβρίου Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Περίπου το 28% των websites που διαβάζει κανείς καθημερινά, έχουν δημιουργηθεί με βάση το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου ανοικτού κώδικα WordPress.

Τα WordCamps είναι τα επίσημα συνέδρια του WordPress και του διαδικτύου γενικότερα, τα οποία διοργανώνονται σε κάθε μεγάλη πόλη του κόσμου από τις τοπικές κοινότητες.

Κάθε χρόνο διοργανώνονται γύρω στα 80 WordCamps σε όλο τον κόσμο!

Σε ένα WordCamp, παρουσιάζονται διάφορα θέματα, όπως: web development, web design, social media, ecommerce, blogging, content strategy, επιχειρηματικότητα και πολλά άλλα.

Tα WordCamps είναι μη κερδοσκοπικά συνέδρια, διοργανώνονται εθελοντικά και υπό την αιγίδα του Wordpress Foundation, του επίσημου κοινωφελούς ιδρύματος, που έχει ως σκοπό τη διαφύλαξη της ανοικτότατης του WordPress.


Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η ελληνική κοινότητα του WordPress διοργανώνει το Word Camp Athens, το Σάββατο 09 Δεκεμβρίου 2017, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Ποιούς αφορά ένα WordCamp
Ένα WordCamp αφορά όλους όσους ασχολούνται με το WordPress και το διαδίκτυο, ανεξάρτητα από το επίπεδο γνώσης και εμπειρίας τους.

Το συνέδριο απευθύνεται σε κάθε χρήστη ή επαγγελματία που ενδιαφέρεται να ενημερωθεί σχετικά με τις εξελίξεις γύρω από το WordPress και τις τεχνολογίες του διαδικτύου γενικότερα.

Web developers, web designers, bloggers, δημοσιογράφοι, φοιτητές σχολών πληροφορικής, content editors, web editors, social media managers και πολλές άλλες ειδικότητες είναι μόνο μερικές από τις κατηγορίες ανθρώπων στους οποίους απευθύνεται το συνέδριο.

Παράλληλα, αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για την τεχνολογική κοινότητα του διαδικτύου να συγκεντρωθεί για μια ημέρα σε ένα χώρο, να παρακολουθήσει ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις από διακεκριμένους Έλληνες και ξένους ομιλητές, να γνωριστούν τα μέλη της μεταξύ τους αλλά και να επικοινωνήσουν με μεγάλες εταιρείες του χώρου.

Βασικές αρχές, προσβασιμότητα, παροχές

Η ανοικτότητα της κοινότητας προς κάθε άνθρωπο και ο σεβασμός στη διαφορετικότητά του είναι μερικές από τις βασικές αρχές της παγκόσμιας κοινότητας του WordPress.

Όλοι οι άνθρωποι είναι εξίσου καλοδεχούμενοι ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, καταγωγής, θρησκείας, σεξουαλικού προσανατολισμού αλλά και επιπέδου γνώσης και εμπειρίας.

Για να διευκολυνθεί η συμμετοχή όλων στο συνέδριο οι χώροι είναι προσβάσιμοι σε ΑμΕΑ, οι ομιλίες καλύπτονται ζωντανά με διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα, ενώ θα παρέχεται φύλαξη παιδιών από επαγγελματίες για γονείς που έχουν αυτή την ανάγκη

(για το τελευταίο χρειάζεται μια απλή επικοινωνία με τους διοργανωτές) χωρίς επιπλέον κόστος.
Χρηματοδότηση - χορηγίες
Το WordCamp Athens, χρηματοδοτείται α) από τους επίσημους χορηγούς και υποστηρικτές του WordPress Foundation (global sponsors) β) από χρηματικές χορηγίες ή προσφορές υπηρεσιών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο (local sponsors) και γ) από τα έσοδα των εισιτηρίων του.

Για τον λόγο αυτό, έχουν δημιουργηθεί 5 πακέτα χορηγιών, από τα οποία κάθε ενδιαφερόμενη εταιρεία μπορεί να διαλέξει πώς επιθυμεί να
στηρίξει το συνέδριο.

Μπορεί κανείς να διαβάσει αναλυτικά σχετικά με τα πακέτα χορηγιώνπακέτα χορηγιών, εδώ.

Ο χώρος - Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Το WordCamp Athens 2017 θα λάβει χώρα το Σάββατο 09 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Πιο συγκεκριμένα, οι δραστηριότητες του συνεδρίου θα φιλοξενηθούν στην αίθουσα Νίκος Σκαλκώτας και στην αίθουσα MC3.

Επιπλέον, την επομένη του συνεδρίου, την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου, θα διεξαχθεί η καθιερωμένη ημέρα συνεισφοράς στην κοινότητα του ανοικτού λογισμικού του WordPress, με τίτλο Contributor’s day, στο συνεργατικό χώρο foundation.

Παρακολούθηση - εισιτήρια
Το εισητήριο παρακολούθησης του συνεδρίου και για τις δύο μέρες, συμπεριλαμβανομένων των γευμάτων, των coffee breaks και των αναμνηστικών δώρων (swag), θα έχει ένα συμβολικό αντίτιμο της τάξης των 20€, έτσι ώστε να είναι προσιτό σε όλα τα μέλη της κοινότητας.

Τα μέλη της ελληνικής κοινότητας του WordPress σας περιμένουν!

Ξεκινά το  τρίτο Coding Bootcamp στις 30/10  – Προσέλθετε!

Αντιμετωπίζοντας στην πράξη, με έναν πρωτότυπο και αποτελεσματικό τρόπο, το μέγα πρόβλημα της απόκτησης νέων δεξιοτήτων στον πάντα «πεινασμένο» για νέους και ικανούς προγραμματιστές χώρο των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών

(δηλ. ουσιαστικά στην τεράστια γκάμα όλων των κάθετων και αλληλο-συνδεόμενων τομέων, που οι ΤΠΕ γεφυρώνουν οριζόντια), ξεκινά στις 30 Οκτωβρίου το τρίτο Coding Bootcamp, από τις HePIS / CEPIS, στο πλαίσιο της AllianceForDigitalEmployability (AFDEmp).

Ακολουθώντας το επιτυχημένο παράδειγμα των δύο προηγούμενων Coding Bootcamps, που έγιναν με την επιστημονική επίβλεψη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών,το Coding Bootcamp 3 είναι ένας ακόμη ταχύρρυθμος κύκλος (500 ώρες σε 12 εβδομάδες) επανειδίκευσης σπουδαστών στο χώρο του Προγραμματισμού (Java και C#/.NET) και της ανάπτυξης εφαρμογών.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι απόφοιτοι διαθέτουν πλέον όλα τα απαραίτητα εφόδια για να προσληφθούν άμεσα ως entry-level, full-stack προγραμματιστές.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους και νέες χωρίς σχετικό υπόβαθρο, που θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα στην καριέρα τους, στοχεύοντας σε υψηλά αμειβόμενα επαγγέλματα με μεγάλες προοπτικές ανέλιξης.

Στα δυο προηγούμενα Coding Bootcamps, που ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τον Ιανουάριο και τον Ιούλιο του 2017,συμμετείχαν συνολικά 64 νέοι, ηλικίας 22-40 ετών, προερχόμενοι από διαφορετικά επαγγέλματα και σπουδές (αρχιτέκτονες, μαθηματικοί, ωκεανογράφοι, φυσικοί, ηλεκτρολόγοι μηχανικοί, τοπογράφοι κλπ.),

οι οποίοι επανεκπαιδεύτηκαν σε γλώσσες προγραμματισμού Javaή C#.NET. Στο σύνολό τους προσλήφθηκαν πριν καν ολοκληρώσουν την επανεκπαίδευσή τους από τις εταιρίες που συμμετέχουν και στηρίζουν αυτό το πρόγραμμα, με μηνιαίους μισθούς που άγγιξαν τα 1200 € (καθαρό εισόδημα)

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να πάρετε στο τηλέφωνο 2103729070(24ωρη εξυπηρέτηση, 7 ημέρες την εβδομάδα!)

Αναπτύξτε το e-shop σας: Σχέδια UI για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Σε πολλές περιπτώσεις, όταν αγοράζουμε κάτι, δεν το κάνουμε μόνο για να ικανοποιήσουμε την καταναλωτική μας ανάγκη.

Πρόκειται για μια αλληλεπίδραση συναισθημάτων και αναμνήσεων, ονείρων και επιτευγμάτων, αλλαγής του εαυτού μας μέσα και έξω, μοιράζοντας και δίνοντας, βελτιώνοντας και μαθαίνοντας ...

Η έλευση των νέων τεχνολογιών άνοιξε νέες προοπτικές τόσο για τους αγοραστές όσο και για τους πωλητές και η διαδικασία εξέλιξης αυτού του τύπου σχέσεων είναι ενεργή.

Κοιτώντας πίσω μια δεκαετία ή δύο , το να αγοράζει κανείς στο Διαδίκτυο δεν ήταν μέρος της καθημερινότητας μας, ενώ τώρα η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών με μερικά κλικ δεν μπορεί να εκπλήξει κανέναν.

Αυτή η κατάσταση των πραγμάτων θέτει νέες προκλήσεις για τους πωλητές, για ανάπτυξη των πωλήσεων μέσω ελκυστικών ¨ψηφιακών¨προϊόντων αποκλειστικά για το ηλεκτρονικό εμπόριο."Εάν δημιουργήσετε μια ισχυρή εμπειρία, οι πελάτες το λένε ο ένας στον άλλον.

Η πώληση απο στόμα σε στόμα είναι πολύ ισχυρή εμπειρία », δήλωσε ο Jeff Bezos, ο ιδρυτής του Amazon, ο μεγαλύτερος παγκόσμιος διαδικτυακός λιανοπωλητής.

Η σημερινή γενιά των αγοραστών είναι διαφορετική στη συντριπτική τους πλειοψηφία: είναι έτοιμοι να αγοράσουν σχεδόν τα πάντα στο διαδίκτυο, θέλουν να το κάνουν με τον απλούστερο τρόπο, απαιτούν ασφαλή πληρωμή και γρήγορη παράδοση - και καλό σχεδιασμό για να το δούν όλα αυτά.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι ιστότοποι και οι εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου είναι τόσο διαφορετικές: πρέπει να προσελκύσουν τους πελάτες τους χωρίς να χαθούν στον ωκεανό του διαδικτυακού ανταγωνισμού.

Η καλά σχεδιασμένη εμπειρία, με βάση έρευνα αγοράς, καθώς και ωραία και αποτελεσματική οπτική απόδοση, αυξάνει τις πιθανότητες κέρδους: στη σφαίρα του ηλεκτρονικού εμπορίου, η σχέση μεταξύ σχεδιασμού και κερδών είναι πιο σφιχτή από οπουδήποτε αλλού.

Σήμερα θα θέλαμε να σας προσφέρουμε το σύνολο των εννοιών των διεπαφών που δημιουργούν οι σχεδιαστές της Tubik με το θέμα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Εδώ θα βρείτε τους ιστότοπους, τις εφαρμογές για κινητά και τις σελίδες προορισμού που αποσκοπούν στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών.

Ιστοσελίδα για κατάστημα ανθοπωλείο

 

 

Τα λουλούδια είναι ο δημοφιλέστερος τρόπος να εκφραστούν διάφορα συναισθήματα. Η ιδέα σχεδιασμού του ηλεκτρονικού καταστήματος ανθοπωλείων πρέπει να καθορίζεται από τις παρακάτω αρχές: Η γενική στιλιστική ιδέα είναι ελαφριά, μινιμαλιστική και ευάερη, ενώ διακεκριμένες θεματικές φωτογραφίες θέτουν τη διάθεση ενημερώνοντας τους χρήστες για τη φύση της προσφοράς ηλεκτρονικού εμπορίου. Η αρχική σελίδα ορίζει το θέμα, καθιερώνει την επωνυμία με το λογότυπο και το σύνθημα και μοιράζεται μερικές πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία. Η κεφαλίδα δίνει την άμεση πρόσβαση στο εκτεταμένο μενού των αντικειμένων που είναι κρυμμένα πίσω από το hamburger button καθώς επίσης παρέχει τους συνδέσμους προς την αναζήτηση, τη λίστα επιθυμιών και το καλάθι αγορών που παρουσιάζονται με μινιμαλιστικά εγκεφαλικά εικονίδια. Το footer περιλαμβάνει τις συνδέσεις με σημαντικές σελίδες υπηρεσιών και λογαριασμούς σε κοινωνικά δίκτυα.

Μια άλλη σελίδα παρουσιάζει τον κατάλογο των στοιχείων που είναι οργανωμένα σε κάρτες: το καθένα παρουσιάζει τη φωτογραφία υψηλής ποιότητας , ζωτικής σημασίας για αυτό το είδος επιχείρησης, την τιμή και τη δυνατότητα να την προσθέσετε στο καλάθι ή να αποθηκεύσετε στη λίστα επιθυμιών απευθείας από τη σελίδα του καταλόγου. Υπάρχει επίσης το σύννεφο ετικετών που βελτιστοποιεί την πλοήγηση.

Αν ο χρήστης θέλει να μάθει περισσότερα για τη συγκεκριμένη προσφορά, μπορεί να μεταβεί στη σελίδα του προϊόντος, όπως αυτή που παρουσιάστηκε παραπάνω, και να ελέγξει τις λεπτομέρειες.


Website κινηματογράφου

 


Παρά το Διαδίκτυο και τα portals ταινιών, όπως και τα blockbusters τηλεοπτικών σειρών που απολαμβάνουμε στα σπίτια μας, ο κινηματογράφος εξακολουθεί να είναι ένας από τους πιο ευχάριστους και δημοφιλείς τρόπους να περάσετε ελεύθερο χρόνο είτε μόνος είτε μαζί με τους φίλους και την οικογένειά σας. Και δεν είναι μόνο το δίωρο που περνάμε στο κινηματογράφο. Συζητάμε μετά τα πάντα γύρω από τη ταινία. Και προφανώς αυτό δημιουργεί μια άλλη προοπτική για την πρόκληση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακολουθεί ένα είδος δημιουργικού πειράματος - μια κινητή εφαρμογή για μια κινηματογραφική αλυσίδα που ονομάζεται Cinema App. Στην αρχική οθόνη εμφανίζεται η λίστα των ταινιών που παρουσιάζονται με άμεσα αναγνωρίσιμες αφίσες. Πατώντας σε ένα από αυτά, οι χρήστες βλέπουν μια οθόνη της συγκεκριμένης ταινίας με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες: είδος, τρέιλερ, περιγραφή, βαθμολογία, καθώς και τις προβολές για τη συγκεκριμένη πόλη για μια συγκεκριμένη ημερομηνία.

Μέσω αυτής της εφαρμογής , οι χρήστες μπορούν να δουν τις διαθέσιμες θέσεις, να επιλέξουν αυτούς που τους αρέσουν και να τους κλείσουν, πληρώνοντας απευθείας από την εφαρμογή.

Website για Ακαδημία Χορού

 

 

H ιστοσελίδα της χορευτικής ακαδημίας που ονομάζεται HeartBeat είναι μια κομψή και μινιμαλιστική σελίδα που παρουσιάζει διακεκριμένες εικόνες θέματος, δίνει σύντομες περιγραφές των δραστηριοτήτων και συνδέσμους σε βασικούς τομείς πληροφοριών καθώς και παρέχει τη φόρμα επικοινωνίας για να έρθετε σε επαφή. Η κορυφαία ενότητα περιλαμβάνει το οριζόντιο slider που ενημερώνει τους χρήστες για τα επερχόμενα workshops. Κάνοντας κύλιση προς τα κάτω, οι χρήστες μπορούν να διαβάσουν σύντομες περιγραφές για την ακαδημία και τους τύπους των τάξεων που προσφέρει με κουμπιά που επιτρέπουν να μάθουν περισσότερα και μπορούν να χρησιμοποιήσουν την απλή φόρμα επικοινωνίας για να έρθουν σε επαφή. Ο σχεδιαστής εμπνεύστηκε από τις φωτογραφίες των χορευτών από το NYC Dance Project, τον Paul B. Goode, τον Andrew Eccles, τον Paul Kolnik και την κίνηση των χορευτών, προσθέτοντας μια ιδιαίτερη εμπειρία στην κύλιση. Αυτή η προσέγγιση δημιουργεί ένα είδος wow-effect για την υποστήριξη της αισθητικής ικανοποίησης που αντιστοιχεί στο γεμάτο με ευαισθησίες κοινό που ασχολείται με τον χορό. Αυτό είναι ένα καλό παράδειγμα παρουσίασης του τύπου αυτών των υπηρεσιών με εξελιγμένες σχεδιαστικές λύσεις και μια καλή ισορροπία ομορφιάς και απλότητας.
Ιστοσελίδα για καταστήματα βοτάνων και μπαχαρικών

Αυτή είναι η ιδέα σχεδιασμού του The Gourmet, του e-shop για τα βότανα, τα μπαχαρικά, τα καρυκεύματα και όλα αυτά τα είδη. Εδώ μπορείτε να δείτε μια σελίδα που παρουσιάζει ένα συγκεκριμένο στοιχείο με την εξέχουσα εικόνα του θέματος, την περιγραφή, την τιμή και τη δυνατότητα προσθήκης του στοιχείου στο καλάθι. Η μινιμαλιστική κεφαλίδα παρέχει τις συνδέσεις με τις περιοχές πυρήνα του ιστότοπου, ενώ το μενού hamburger κρύβει τον εκτεταμένο κατάλογο. Ο σχεδιαστής εδώ έκανε ένα δημιουργικό πείραμα: η έννοια εφαρμόσε τεχνικές σχεδίασης παραδοσιακές στο ηλεκτρονικό εμπόριο για τη μόδα, αλλά για είδος προϊόντων διαφορετικό στοχευόμενο σε φαγητό και μαγείρεμα.


Ιστοσελίδα βιβλιοπωλείου

 

 

Ο διάσημος συγγραφέας Stephen King είπε κάποτε: "Τα βιβλία είναι μια φορητή μαγεία" και πολλές γενιές αναγνωστών το αποδεικνύουν όλη την ώρα. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο ως πηγή για να ενημερωθούν για τα βιβλία και να τα αγοράσουν. Για να υποστηρίξετε αυτήν την κατεύθυνση του ηλεκτρονικού εμπορίου, εδώ είναι η ιδέα σχεδιασμού για το ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο Book Pitch. Το περιβάλλον εργασίας χρησιμοποιεί ελαφρύ και ευάερο υπόβαθρο και περιλαμβάνει διάφορα ιστολόγια θεμάτων που δείχνουν ειδήσεις, μπεστ σέλερ, κατηγορίες αντικειμένων και κριτικές από τους αναγνώστες. Η οπτική παρουσίαση ενισχύεται με μικρή κίνηση κύλισης.

Website on line διάθεσης εισιτηρίων εκδηλώσεων

 

 

Αν και η σφαίρα της τέχνης δεν φαίνεται να συνδέεται άμεσα με το ηλεκτρονικό εμπόριο, η σύνδεση υπάρχει πραγματικά: όλο και περισσότεροι χρήστες αγοράζουν online εισιτήρια. Εδώ είναι η διεπαφή για αυτήν την υπηρεσία - μια σελίδα που προωθεί μια έκθεση τέχνης. Η ιδέα πίσω από αυτό ήταν να γίνει αυτό το είδος ενημερωτικής προώθησης αισθητικό και διακριτικό για τον χρήστη, καθώς και εξαιρετικά ενημερωτικό. Εφαρμόζει τον οριζόντιο κύλινδρο με την ομαλή κινούμενη εικόνα των καρτών που παρουσιάζουν τα βασικά εκθέματα, δείχνει τις τοποθεσίες και τις ημερομηνίες και την παρότρυνση για δράση για την αγορά ενός εισιτηρίου.
Σελίδα προορισμού για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών outdoor activities και extreme sports

H εταιρεία που παρουσιάζεται από αυτήν την σελίδα πωλεί εργαλεία για extreme sports και ταξίδια περιπέτειας , έτσι ώστε οι εικόνες επιλέχθηκαν για να καθορίσουν την άμεση κατανόηση του κύριου θέματος. Η σελίδα περιλαμβάνει τη γενική περιγραφή του καταστήματος, παρουσιάζει τη δυνατότητα μετάβασης στον κατάλογο μέσω της περιγραφής των προσφορών και έχει επίσης μέρος αξιολόγησης των υπηρεσιών.


Ιστοσελίδα για αρτοποιείο

 

 

Ένα άλλο παράδειγμα είναι η ιδέα μιας ιστοσελίδας αρτοποιίας . Παρουσιάζει μια έκδοση animation όπου ο σχεδιαστής ακολούθησε τη φιλοσοφία του μινιμαλισμού που είναι φιλική προς τον χρήστη, ελκυστική και ενημερωτική. Το σκοτεινό υπόβαθρο υποστηρίζει την εικόνα της μάρκας με την ιδέα της εκλεκτής και της αποκλειστικής προσφοράς καθώς και το έδαφος για εκλεπτυσμένη παρουσίαση των πωλούμενων αντικειμένων.
online Κατάστημα επίπλων

Εδώ είναι μια ιδέα που επιτρέπει στους χρήστες να επιλέξουν μεταξύ πολλών επιλογών σε καρέκλες. Ωστόσο, η ιδέα μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιοδήποτε ψηφιακό προϊόν ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό είναι ένα χρήσιμο πράγμα, όπως συνήθως δεν ξέρουμε τι θέλουμε μέχρι να το δούμε. Η ελάχιστη και έντονη χρωματική παλέτα και οι εμφανείς εικόνες αντικειμένων καθιστούν τη διασύνδεση χρήσιμη και διαισθητική για τους χρήστες.

 

Ιστοσελίδα για e-shop οργανικών τροφών

 

Όπως είπε κάποτε ο διάσημος συγγραφέαςGeorge Bernard Shaw, δεν υπάρχει πιο ειλικρινής αγάπη παρά η αγάπη του φαγητού. Αυτή είναι μια σελίδα που έχει στόχο να προωθήσει προϊόντα κατάστηματος βιολογικών τροφίμων. Αποτελείται από διάφορα σελίδες που παρουσιάζουν τα προϊόντα, επισημαίνοντας μερικές σημαντικές πτυχές της ιδέας των βιολογικών τροφίμων, ενημερώσεις για δραστηριότητες σχετικά με δράσεις στο τομέα των βιολογικών τροφίμων κ.λ.π.

Ιστοσελίδα για το μοντέρνο κατάστημα ρούχων

 

 

Ένα άλλο παράδειγμα σχεδιασμού για το ηλεκτρονικό εμπόριο παρουσιάζει τη διάταξη μιας σελίδας καταλόγου για την ιστοσελίδα μιας εταιρείας που πωλεί μοντέρνα ρούχα για τις γυναίκες. Η κεφαλίδα περιλαμβάνει τις συνδέσεις με τις παγκόσμιες κατηγορίες των ρούχων και η σελίδα διαθέτει τις νέες αφίξεις με φωτογραφίες σε μοντέλα, τιμολόγηση και σύντομη περιγραφή αντικειμένων.

Πηγή: uxplanet

16-21/10 η SAP Hellas πραγματοποιεί το Refugee Code Week στην Ελλάδα

Το διαρκές όραμα και ο βασικός σκοπός της SAP είναι να υποστηρίζει ενέργειες για την βελτίωση της ζωής των ανθρώπων.

Η παγκόσμια προσφυγική κρίση αφορά περισσότερους από 21 εκατομμύρια μετανάστες, που έχουν διασχίσει τα διεθνή σύνορα αναζητώντας ασφάλεια κι ένα νέο ξεκίνημα.

Είναι δεδομένο πως αυτοί οι άνθρωποι χρειάζονται βοήθεια για να μπορέσουν να βελτιώσουν την ζωή τους.

Οι προσφυγικοί καταυλισμοί εξελίσσονται σε μόνιμους οικισμούς όπου τα παιδιά δεν έχουν την ευκαιρία για εκπαίδευση, ενώ παράλληλα εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο και ειδικότερα στη Μέση Ανατολή και την Αφρική αναζητούν συνεχώς εργαζομένους με ψηφιακές δεξιότητες.

Η απόκτηση τέτοιων δεξιοτήτων, όπως ο προγραμματισμός, η γραφή και ο σχεδιασμός προγραμμάτων σε υπολογιστή, έχει την δυνατότητα να κατευθύνει την πορεία εκατομμύρια νέων ανθρώπων προς μια επιτυχή σταδιοδρομία.

Τον Οκτώβριο του 2016 το Refugee Code Week βοήθησε περισσότερα από 10.000 παιδιά να γράψουν τις πρώτες γραμμές κώδικα και σε ορισμένες περιπτώσεις να χρησιμοποιήσουν υπολογιστή για πρώτη φορά.

Φέτος, με αυτήν τη δράση θέλουμε να έχουμε ακόμα μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Η SAP Hellas σε συνεργασία με Κέντρο Συντονισμού του δήμου Αθηναίων για θέματα Μεταναστών και Προσφύγων (ACCMR) που συστάθηκε και λειτουργεί με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, πραγματοποιεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Refugee Code Week, από τις 16 έως και τις 21 Οκτωβρίου 2017.

Η πρωτοβουλία αυτή υποστηρίζεται από το πρόγραμμα Ανοιχτά Σχολεία του δήμου Αθηναίων.

Υποστηρίζεται επίσης από το δίκτυο Refugee.INFO και το Πρόγραμμα Στέγασης για Αιτούντες Άσυλο που υλοποιείται από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του δήμου Αθηναίων ως μέρος του προγράμματος ESTIA

(Στήριξη Έκτακτης Ανάγκης για την Ένταξη και τη Στέγαση),

που υλοποιείται από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR) και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση ή την Πολιτική Προστασία και Ανθρωπιστική Βοήθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ECHO).

Περισσότεροι από 40 εθελοντές έχουν ήδη εκπαιδευτεί και είναι έτοιμοι να διδάξουν κώδικασε παιδιά ηλικίας 12-17 ετών και νέους πρόσφυγες ηλικίας 18-28 ετών.

 

Το outsourcing στην βιομηχανία λογισμικού της Ινδίας

Η Ινδία, με την πάροδο των χρόνων, έγινε αργά και σταθερά η χώρα που προσέλκυσε το outsourcing έργων λογισμικού. Με ύπαρξη σημαντικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων κατέκτησε την θέση που της άξιζε στη διεθνή αγορά.

Το παγκόσμιο σκηνικό αλλάζει βέβαια συνεχώς, αλλά η Ινδία φαίνεται να έχει διατηρήσει τη υψηλή θέση της, εν μέσω του αυξανόμενου ανταγωνισμού από άλλα έθνη.

Ορισμένα επιπλέον πλεονεκτήματα που προσφέρει η Ινδία, καθιστούν τη χώρα τον αγαπημένο προορισμό για outsourching λογισμικού.

Το outsourcing έχει γίνει η προτιμητέα επιχειρηματική επιλογή πολλών εταιρειών και η Ινδία είναι η επιλεγμένη χώρα. Ας δούμε λοιπόν όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την εξωτερική ανάθεση στην ινδική βιομηχανία λογισμικού.

Τα χρήματα διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο και η Ινδία είναι μια πολύ φθηνή επιλογή όσον αφορά την εξωτερική ανάθεση λογισμικού.

Η απλουστευμένη διαδικασία προσλήψεων, όπως και η ύπαρξη χαμηλών μισθών καθιστούν την ασιατική αυτή χώρα ελκυστικό επενδυτικό προορισμό . Επίσης στα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε ότι το εγχώριο κόστος στην Ινδία είναι πολύ μικρότερο σε σύγκριση με άλλες χώρες.

Ως εκ τούτου, ο συνολικός προϋπολογισμός μπορεί να διατεθεί σε τομείς που αναπτύσσουν τη καινοτομία.

Οι προγραμματιστές στην Ινδία χρεώνουν τις υπηρεσίες τους πολύ λιγότερο και βοηθούν τις μεγάλες εταιρείες να έχουν τεράστια περιθώρια κέρδους. Η ευελιξία των τιμών δημιουργεί τεράστιο όφελος.

Οι Ινδοί προγραμματιστές έχουν γίνει δημοφιλείς λόγω της ασυναγώνιστης ποιότητας εργασίας τους. Αυτό τους βοηθά να παραμείνουν στην κορυφή όταν οι εταιρείες εξετάζουν την εξωτερική ανάθεση.

Ένας άλλος παράγοντας που λειτουργεί προς όφελός τους είναι ότι παρουσιάζουν υψηλό βαθμό επαγγελματισμού και θετική στάση απέναντι στην εργασία.

Οι έγκαιρες παραδόσεις τω project που αναλαμβάνουν έχει εντυπωσιάσει τους πελάτες.

Ο αριθμός των υψηλά εξιδικευμένων προγραμματιστών λογισμικού που διαθέτει η Ινδία είναι τεράστιος.Ως εκ τούτου, οι εταιρείες βρίσκουν εύκολα μια οικονομικά και αποδοτική λύση για τις ανάγκες τους.

Οι επαγγελματίες της πληροφορικής είναι ήδη εξαιρετικά καταρτισμένοι και δεν χρειάζονται επιπλέον εκπαίδευση. Είναι έτοιμοι για να αναλάβουν μεγάλα έργα και να τα διεκπεραιώσουν με επαγγελματικότητα.

Η κυβέρνηση επεκτείνει την υποστήριξη της βιομηχανίας πληροφορικής στην Ινδία ασκώντας πολιτική που ευνοεί την επιχειρηματικότητα στο τομέα της πληροφορικής.

Σε αυτό βοηθά και η φορολογική πολιτική της χώρας. Η κυβέρνηση καταπολεμά τη γραφειοκρατία με την απλοποίηση των διαδικασιών. Οι αυστηρές πολιτικές κατά των εγκλημάτων στον κυβερνοχώρο είναι άλλη μία διάσταση του ευνοϊκού επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

Η Ινδία έχει επίσης αναπτύξει τις απαραίτητες υποδομές και τον τεχνολογικό εξοπλισμό που είναι απαραίτητο για την παροχή ταχείας και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης στις εταιρείες outsourcing.

Το ευρυζωνικά δίκτυα υψηλών ταχυτήτων είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της ανάπτυξης. Αυτό βοηθά στη διατήρηση των κατάλληλων καναλιών επικοινωνίας με τον πελάτη.

Επίσης το επιχειρηματικό περιβάλλον είναι φιλικό με όλες τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις.

Η ύπαρξη διαφορετικών επιχειρηματικών project από τους πελάτες όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, την ανάπτυξη ολοκληρωμένων του συστημάτων απαιτούν την ύπαρξη εξειδικευμένων προγραμματιστών οι οποίοι να είναι σε θέση να παρέχουν εξειδικευμένες λύσεις για κάθε είδους ανάγκες που μπορεί να έχουν οι πελάτες.


Λόγω της χρονικής διαφοράς , οι Ινδοί προγραμματιστές είναι σε θέση να παρέχουν τον ταχύτερο χρόνο στην αγορά.

Αποτελεσματικές γρήγορες παραδόσεις είναι η ανάγκη των σημερινών καιρών σε μια ανταγωνιστική αγορά σε αυτόν τον κόσμο. Η εργασία γίνεται συχνά πριν από τις προθεσμίες. Η παραγωγικότητα αυξάνεται με αποτέλεσμα την κερδοφορία για όλους.

Ο λόγος για τον οποίο οι εταιρείες αναθέτουν σε εξωτερικούς συνεργάτες προγράμματα λογισμικού είναι ότι τους βοηθά να επικεντρωθούν στις βασικές επιχειρηματικές τους προτεραιότητες.

Η διαχείριση και η λειτουργία μιας επιχείρησης έχει πολλές διαδικασίες που χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή. Η ανάπτυξη λογισμικού, ως προς αυτό, γίνεται βοηθητική δουλειά.

Αυτό γίνεται εύκολα με τη βοήθεια outsourcing και ως εκ τούτου οι εταιρείες προτιμούν αυτήν την οικονομικά αποδοτική μέθοδο. Δεν είναι μόνο φθηνότερη, αλλά και βοηθά να επικεντρωθούν σε άλλους κρίσιμους τομείς.

Η αγορά εξελίσσεται συνεχώς και οι πάροχοι υπηρεσιών και άλλες παρόμοιες εταιρείες πρέπει να συνεχίσουν να εργάζονται αποτελεσματικά. Οι νέοι υπεργολάβοι εξετάζουν τώρα προτάσεις που βασίζονται στην υπεραξία και είναι πολύ διαφορετικές από τα παραδοσιακά μοντέλα.

Η προσαρμογή και η ευελιξία είναι η μόνη λύση. Οι πελάτες λαμβάνουν τώρα υπόψη πολλές παράμετρους, επειδή οι συμφωνίες δεν βασίζονται πλέον σε ένα ενιαίο έργο.

Με ένα σημαντικά επιδοτούμενο κόστος, η Ινδία γίνεται ένας επιλεγμένος προορισμός για εξωτερική ανάθεση.

Παρέχει επίσης συνεχώς εξειδικευμένους και καταρτισμένους επαγγελματίες που εκτελούν καλά τη δουλειά.

Υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός μηχανικών με υψηλή γνώση και τεχνική κατάρτιση που μπορούν να ενταχθούν στην αγορά ως επαγγελματίες πλήρους απασχόλησης.

Μελέτες έδειξαν ότι πάνω από 80% των εταιριών που επιλέγουν την τεχνική του outsourcing από τις Η.Π.Α. και στην Ευρώπη επέλεξαν την Ινδία ως την καταλληλότερη επιλογή τους όταν ρωτήθηκαν για τις χώρες που προτιμούν για την ανάθεση των εργασιών τους.

Το σημαντικότερο σημείο που πρέπει να σημειωθεί εδώ είναι ότι ο τομέας της εξωτερικής ανάθεσης υπηρεσιών πληροφορικής στην Ινδία αντιμετωπίζει καθαρή ανάπτυξη περίπου 30% ετησίως.

Δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης για τη νεολαία στη χώρα και ταυτόχρονα είναι επωφελής για τους πελάτες στο εξωτερικό.

Τα έργα λογισμικού outsourcing είναι τεράστια στη σημερινή στιγμή στην Ινδία και συνεχίζουν να έχουν μια συνεχή ανοδική πορεία.

Πηγή: codementor

3ο Meet Magento GR 2017 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η Converge Α.Ε,ως επίσημος Magento Professional Solutions Partner, διοργανώνει για τρίτη συνεχή χρονιά στην Αθήνα το Meet Magento GR,την κορυφαία διοργάνωση της Magento eCommerce Κοινότητας.

Έχοντας την εμπειρία των δύο προηγούμενων επιτυχημένων MeetMagentoGR, η Converge καινοτομεί και φέρνει για πρώτη φορά στην Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης, το απόλυτο Magento eCommerce συνέδριο στη Θεσσαλονίκη, στις 11 Οκτωβρίου 2017,

ενώ το καθιερωμένο ραντεβού με το κοινό της Αθήνας θα πραγματοποιηθεί την επομένη, 12 Οκτωβρίου 2017 στον Πολυχώρο Πολιτισμού ΑΘΗΝΑΪΣ.

Το MeetMagentoGR 2017 φιλοδοξεί να δημιουργήσει μέσα από μία φιλική και δημιουργική ατμόσφαιρα τις τέλειες ευκαιρίες δικτύωσης για τη διεύρυνση των γνώσεων σε E-commerce&Magento.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με πωλητές, προγραμματιστές, eRetailers και φυσικά με εταιρείες που υλοποιούν ηλεκτρονικά καταστήματα σε Magento.

Η συμμετοχή τους εξασφαλίζει πρόσβαση σε όλες τις νέες πληροφορίες γύρω από το ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ παράλληλα θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις πιο αποτελεσματικές ηλεκτρονικές στρατηγικές με στόχο την επιτυχή λειτουργία της επιχείρησής τους.

Το παρόν, ως ομιλητές, θα δώσουν καταξιωμένα άτομα από το χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, των οποίων τα ονόματα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το Magento και καλούνται να μας παρουσιάσουν την εμπειρία τους.

Παράλληλα, το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να θέσει απευθείας τα ερωτήματά του τόσο στους ομιλητές όσο και στην ομάδα του Magento, προκειμένου να λάβει εξατομικευμένες απαντήσεις σύμφωνα με τις ανάγκες του δικού του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Τέλος,για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα διεξαχθεί το speedinnovationworkshop, μία πρωτοβουλία που έχει στόχο να υποστηρίξει τη νεανική καινοτομία και επιχειρηματικότητα στο χώρο του eCommerce, βοηθώντας παράλληλα στη δημιουργία συνεργιών μεταξύ των συμμετεχόντων του MeetMagento σε πάνω από 50 χώρες.

Το workshop θα ξεκινήσει με την παρουσίαση διεθνών best practices σε θέματα startup ecosystems και growth και θα συνεχιστεί με mentoring sessions υπό τη μορφή του speed dating διάρκειας 15 λεπτών με κάθε υποψήφιο.

Για τη συμμετοχή σας μπορείτε να συμπληρώσετε την online φόρμα στο ακόλουθο link.

Για πληροφορίες εισιτηρίων και τρόπους συμμετοχής, επισκεφτείτε την επίσημη σελίδα της εκδήλωσης.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Developers

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search