2o Word Camp Athens 2017 Σάββατο 09 Δεκεμβρίου 2017

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Κοινότητα του WordPress, ανακοινώσε τη διοργάνωση του WordCamp Athens.

Η εκδήλωση θα διοργανωθεί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Σάββατο 09 Δεκεμβρίου 2017, για το main event, τις ομιλίες, το networking, και την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017, για το contributor’s day, για όσους θέλουν να συνεισφέρουν δημιουργικά στην κοινότητα.

 Το Word Camp Athens 2017, είναι το μεγαλύτερο τεχνολογικό συνέδριο στην Ελλάδα γύρω από το WordPress, το διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες.

Απευθύνεται στους χρήστες του WordPress, σε web developers, web designers, δημοσιογράφους, social media managers, ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, bloggers, content editors και γενικότερα σε οποιονδήποτε ασχολείται με το διαδίκτυο, επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά, ανεξαρτήτως γνώσεων και επιπέδου.

Πηγή: .Αthens.wordcamp.org

23-25 Νοεμβρίου τo 2ο VOXXED Days στη Θεσσαλονίκη

Μετά την τεράστια επιτυχία του πρώτου voxxed days thessaloniki το οποίο παρακολούθησαν περισσότεροι από 350 συμμετέχοντες επιστρέφουμε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με περισσότερες ημέρες, περισσότερους ομιλητές, περισσότερα θέματα και περισσότερες δραστηριότητες.

Το 2o VOXXED Days Thessaloniiki  θα διεξαχθεί από τις 23 μέχρι τις 25 Νοεμβρίου 2017 στη Θεσσαλονίκη.

Στο συνέδριο που θα διαρκέσει 3 ημέρες θα παραβρεθούν διάσημοι ομιλητές από όλη την Ευρώπη, έμπειροι προγραμματιστές από τις πιο γνωστές τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού και καταξιωμένοι επαγγελματίες που με χαρά μοιράζονται τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους.

Η Πέμπτη 23 Νοεμβρίου θα είναι μια ημέρα γεμάτη δωρεάν workshops , ενώ την Παρασκευή και το Σάββατο θα διεξαχθεί το βασικό συνέδριο με 4 keynote ομιλητές, 5 θεματικές ενότητες : languages και frameworks, big data και cloud, future και AI, modern mobile και web development, crafts man ship και methodologies. Με πάνω από 20 ομιλητές οι συμμετέχοντες σίγουρα μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους για να έρθουν σε επαφή με νέες τεχνολογίες και πρακτικές ανάπτυξης λογισμικού σε ένα χαλαρό περιβάλλον διασκέδασης και κοινωνικής δικτύωσης.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές :https://voxxeddays.com/thessaloniki/ 

Πως να κάνεις τη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας σου λιγότερο βαρετή

Θα ξεκινήσω αυτό το άρθρο με μια κοινή παραδοχή. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου βαριούνται.

Βαριούνται να ψάχνουν και να μη βρίσκουν, βαριούνται όταν χάνονται από την κακή πλοήγηση, βαριούνται όταν κάνεις τα απλά πράγματα περίπλοκα. Όπως για παράδειγμα η φόρμα επικοινωνίας σου.

Πολύς κόσμος δεν έχει το “θάρρος” να σηκώσει το τηλέφωνο και να σε καλέσει μέσα από το site σου κι αυτό, καλώς ή κακώς, είναι κάτι που πρέπει να αποδεχτούμε. Το πιθανότερο βέβαια είναι ότι ντρέπεται αλλά ας αφήσω το ψυχολογικό κομμάτι.

Για τον παραπάνω λόγο αλλά και για την πιο άμεση και γρήγορη επικοινωνία, οι ιστοσελίδες έχουν την γνωστή σε όλους μας φόρμα επικοινωνίας. Τη βρίσκεις σε κάθε site με καμία εξαίρεση.

Η φόρμα επικοινωνίας δημιουργήθηκε για να προσφέρει στους χρήστες μια εύκολη λύση επικοινωνίας αλλά δυστυχώς τα πράγματα αυτή τη στιγμή δεν είναι ακριβώς έτσι.

Για να το θέσω πιο απλά, η φόρμα επικοινωνίας έτσι όπως είναι αυτή τη στιγμή σε όλες σχεδόν τις ιστοσελίδες, πάσχει. Και πάσχει πολύ.

Μια κλασική φόρμα επικοινωνίας έχει συνήθως (στην καλύτερη των περιπτώσεων) τα παρακάτω πεδία:

Όνομα

Επώνυμο
Email
Θέμα
Μήνυμα
Κουμπί αποστολής

Πέρα από τα παραπάνω, έχω πέσει κατά καιρούς σε φόρμες επικοινωνίας με πολύ ευφάνταστα πεδία. Όπως ημερομηνία γέννησης, τόπο καταγωγής, όνομα εταιρίας και πολλά άλλα.

Όλα αυτά είναι… άχρηστα!

Ο χρήστης θέλει απλά να επικοινωνήσει μαζί σου, δε θέλει να συμπληρώσει το βιογραφικό του.

Γιατί λοιπόν δεν απλοποιείς τη φόρμα επικοινωνίας σου αφήνοντας μόνο τα άκρως απαραίτητα; Δηλαδή:

Μήνυμα
Email
Κουμπί αποστολής
Πραγματικά δε χρειάζεται τίποτα περισσότερο από τα παραπάνω.

Ακόμα και η σειρά με το μήνυμα πάνω και το email από κάτω έχει το λόγο της. Πάρε παράδειγμα από τον εαυτό σου στο facebook.

Όταν θες να στείλεις σε κάποιον μήνυμα απλά γράφεις το μήνυμα σου και πατάς αποστολή. Σημασία έχει το μήνυμα, όχι όλα τα υπόλοιπα.

Όταν ο πελάτης αποφασίσει να σου στείλει μήνυμα μέσα από τη φόρμα της ιστοσελίδας σου έχει ήδη στο μυαλό του τι θέλει να σου γράψει.

Αν λοιπόν τον βάλεις να συμπληρώσει 5-6 άχρηστα πεδία πριν φτάσει στο μήνυμα, του κόβεις τη ροή της σκέψης αλλά και της πράξης.

Η παραπάνω σκέψη (και πράξη όπως μπορείς να δεις στη φόρμα επικοινωνίας μας) (και πράξη όπως μπορείς να δεις στη φόρμα επικοινωνίας μας) φυσικά δεν έχει εφαρμογή σε όλες τις φόρμες. Είναι αποκλειστικά για τις φόρμες που ο πελάτης θέλει απλά να επικοινωνήσει μαζί σου.

Η στρατηγική για τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη (το γνωστό ως user experience ή UX) σε μια ιστοσελίδα είναι κάτι που πολλές φορές παραβλέπεται. Είναι όμως το πιο σημαντικό όλων.

Η Maya Angelou, Αφροαμερικανίδα ποιήτρια, είχε γράψει πως: “Οι άνθρωποι μπορεί να μη θυμούνται τι έκανες ή τι τους είπες, αλλά πάντα θα θυμούνται πώς τους έκανες να αισθανθούν”.

Γιατί να μην ισχύει το ίδιο και στην ιστοσελίδα σου; Κάνε τους επισκέπτες να αισθανθούν οικία, κάνε της ζωή τους εύκολη και, πίστεψέ με, θα σε θυμούνται

Πηγή: readmore.gr/blog

 

Ήρθε η ώρα για αναβάθμιση του HTML5 σε  HTML6?


Το HTML5 έκανε αίσθηση στην ανάπτυξη λογισμικού πολλά χρόνια πριν από την υιοθέτηση του τον Οκτώβριο του 2014, μειώνοντας την εξάρτηση από εφαρμογές όπως το Adobe Flash και το Microsoft Silverlight.

Ειδικά από την στιγμή που το HTML5 έδωσε την δυνατότητα για ενσωμάτωση βίντεο, έφερε μια μεγάλη αλλαγή για την δημιουργία εμπλουτισμένων με περιεχόμενο σελίδων.

Το HTML5 σχεδιάστηκε για να υποστηρίξει την αλλαγή του web από χώρο απλής περιήγησης των χρηστών σε ένα μέρος κατασκευής ολοκληρωμένων και διαδραστικών ιστοσελίδων.

Το HTML5 είναι ένας κώδικας ενσωμάτωσης βίντεο χωρίς δικαιώματα. Παρόλο που σημειωθεί πρόοδος το H.265 εξακολουθεί να επιβαρύνεται με δικαιώματα ευρεσιτεχνίας. Ο κωδικοποιητής VP9 της Google μπορεί να βοηθάει, αλλά εταιρείες που βασίζονται σε αυτό υπολείπονται στην υποστήριξη σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Ωστόσο, το HTML5 έχει καθιερωθεί ως ο τρόπος δημιουργίας ιστοσελίδων εμπλουτισμένων σε πολυμέσα. "Το HTML5 έχει γίνει πολύ γρήγορα η πιο δημοφιλής γλώσσα προγραμματισμού HTML για όσους κατασκευάζουν ιστοσελίδες", δήλωσε ο Jeff Jaffe, Διευθύνων Σύμβουλος της Κοινοπραξίας World Wide Web.

Οι βελτιώσεις της HTML5

Οι εκδόσεις της HTML5 ενημερώνονται τακτικά. Μερικές φορές, υπάρχουν μικρές βελτιώσεις χαρακτηριστικών και διορθώσεις σφαλμάτων, όπως στην έκδοση 5.1 του περασμένου έτους, η οποία τροποποίησε το στοιχείο 2D του καμβά και έτσι βελτιώθηκε περαιτέρω το HTML5.

Η επόμενη έκδοση είναι η 5.2, με εμπλουτισμένα χαρακτηριστικά όπως το στοιχείο μενού, που αντιπροσωπεύει μια ομάδα εντολών που μπορούν να ενεργοποιηθούν. Η έκδοση 5.2 επίσης ενσωματώνει την Πολιτική Ασφάλειας Περιεχομένου Ιστού, παρέχοντας έναν τρόπο για τους προγραμματιστές να ελέγχουν την ασφαλή πρόσβαση σε πόρους.

Η αναβάθμιση αναμένεται να μπορεί να διαχειριστεί διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μη λατινικούς χαρακτήρες. Ωστόσο, το HTML5.2 θεωρείται ως μη σημαντική αναβάθμιση.

Αλλά το W3C απαιτεί συχνότερες αναβαθμίσεις της βασικής HTML, σχεδόν κάθε χρόνο αντί των 10-15 χρόνων που αναβαθμίζονταν οι προηγούμενες εκδόσεις HTML, που δεν συμβαδίζουν με τον χρόνο εξέλιξης του web, δήλωσε ο Jaffe.

Oστόσο, αυτές οι σημαντικές αναβαθμίσεις δεν είναι τόσο σημαντικές ώστε να δικαιολογούν το ορισμό από HTML5 σε HTML6 ή σε HTML7.

Πως θα ήταν ο διάδοχος του HTML5?

θα υπάρξει ποτέ HTML6; Ο Jaffe πιστεύει ότι η εξυπηρέτηση αξιόπιστων ηλεκτρονικών πληρωμών θα μπορούσε να αλλάξει τον ορισμό από HTML5 σε HTML6 "Εάν πρέπει να υπάρχει HTML6, αυτό θα πρέπει να δικαιολογηθεί." Αν και η αγορά μέσω του διαδικτύου δεν είναι καινούργια, η αυξημένη χρήση κινητού καθυστέρει λόγω της πολυπλοκότητας της και απαιτεί μια νέα προσέγγιση βασισμένη στην HTML.

Το W3C έχει μια δημιουργήσει μια ομάδα εργασίας για να διερευνήσει αυτό το σημαντικό θέμα.

Το W3C δουλεύει πάνω σε ένα πλαίσιο εργαλείων web τα όποια ταυτοποιούν τα επαναχρησιμοποιούμενα στοιχεία του ιστότοπου και των service workers, ώστε να κάνει πιο απλή την χρήση των πολλαπλών λειτουργίών μέσω ενός φυλλομετρητή, δίνοντας offline δυνατότητες.

Aυτό ίσως θα δικαιολογούσε την αλλαγή ορισμού σε HTML6.

Οι ανοιχτοί τομείς HTML5 σε νέες κατευθύνσεις

Ενώ το HTML5 έχει παγιωθεί σαν ανοιχτή web πλατφόρμα, έχει εξελιχτεί σε κάτι μεγαλύτερο από απλό HTML, δήλωσε ο Jaffe και έτσι το W3C ασχολείται με την ασφάλεια, τις επιδόσεις και το streaming.

Μια προσπάθεια που σχετίζεται με τη μετάδοση δεδομένων περιλαμβάνει το προτεινόμενο πρότυπο επεκτάσεων για κρυπτογραφημένα πολυμέσα (EME), το οποίο επεκτείνει το HTML Media Element (στο HTML5.1) για την παροχή API για τον έλεγχο της αναπαραγωγής κρυπτογραφημένου περιεχομένου και τη σύνδεση με ένα σύστημα διαχείρισης ψηφιακών δικαιωμάτων.

Το EME παρέχει έναν στάνταρ τρόπο προβολής βίντεο μέσω προγραμμάτων περιήγησης. Προηγουμένως, δεν υπήρχε διαλειτουργικότητα, λεει ο Jaffe. "Είναι μια τεράστια βελτίωση σε σχέση με τη μη τυποποιημένη μέθοδο αναπαραγωγής βίντεο σήμερα", που είναι συχνά η αμφιλεγόμενη τεχνολογία plug-in του Netscape για το NPAPI.

Ο Tim Berner-Lee, διευθυντής του W3C και ουσιαστικά εφευρέτης του web, ενέκρινε την πρόταση του EME τον Φεβρουάριο, λέγοντας ότι παρέχει έναν σχετικά ασφαλή τρόπο για να παρακολουθήσετε μια ταινία στο διαδίκτυο. Ο Berners-Lee σημειώνει ότι υπάρχουν προβλήματα με το DRM για τους προγραμματιστές και ζητήματα σε σχέση με τους νόμους.

Για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, το W3C έχει κάνει τρεις εργασίες:

• Ένα πλαίσιο πιστοποίησης ιστού (web authentication framework). Στόχος είναι να υποστήριξει την ασφάλεια μέσω της πολλαπλής ταυτοποίησης (multifactor authentication). "Θέλουμε πραγματικά να ξεφύγουμε από τους κωδικούς πρόσβασης", δήλωσε ο Jaffe.

• API Web Crypto. Ολοκληρώθηκε νωρίτερα αυτό το έτος, και παρέχει ένα API JavaScript για βασικές κρυπτογραφικές λειτουργίες σε εφαρμογές web.

• Βέλτιστες πρακτικές στο web development security. Επίσης, οι πρακτικές αυτές έχουν ως στόχο να εμποδίσουν την ανταλλαγή πληροφοριών από μια εφαρμογή σε άλλη παραβιάζοντας έτσι την ιδιωτικότητα των χρηστών.

Πηγή: digital arts online

Shopify VS WooCommerce – το απόλυτο crash test

 

 

Σκέφτεστε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου;

Είστε εξοικειωμένοι με το WordPress;

Θέλετε να είστε σε θέση να ρυθμίζετε όπως και όποτε επιθυμείτε την σελίδα σας?

Εάν οι απαντήσεις σας είναι καταφατικές σε όλες αυτές τις ερωτήσεις, τότε τα πράγματα είναι λιγότερο περίπλοκα για εσάς.

Το WordPress είναι κάτι περισσότερο από μια δωρεάν πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου.

Αν εργαστήκατε προηγουμένως με ιστοτόπους κατασκευασμένους με WordPress, τότε θα είστε εξοικειωμένοι με όλα όσα μπορείτε να κάνετε σε αυτή την εκπληκτική πλατφόρμα.

Ακόμα κι αν είστε αρχάριοι, σύντομα θα μάθετε ότι είναι εξαιρετικά φιλικό.

Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να είστε expert στο κώδικα για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο WordPress. Ο καθένας μπορεί να το κάνει.

Λίγοι άνθρωποι θα μπορούσαν να σκεφτούν την εξέλιξη του WordPress όταν κυκλοφόρησε η πρώτη έκδοση. Τότε, ήταν απλώς εφαρμογή για blogging, βασισμένη σε απλές κωδικοποιήσεις και επί το πλείστον σε γλώσσα HTML.

Ωστόσο, το blogging ήταν της “μόδας” εκείνη την εποχή και σύντομα δημιουργήθηκε μια ισχυρή κοινότητα ενθουσιασμένων προγραμματιστών για αυτή τη νέα πλατφόρμα.

Γιατί ήταν - και εξακολουθεί να είναι - τόσο επιτυχημένη;

Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι, και είναι και οι δύο στενά συνδεδεμένοι με την αυτή τη κοινότητα.

Από τη μία πλευρά, υπάρχουν οι χρήστες. Τους αρέσει η ευχρηστία και η ευελιξία του WordPress λόγω των plugins του. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν οι προγραμματιστές που μπορούν να δημιουργούν πρόσθετα στοιχεία και θέματα.

Και οι δύο ομάδες έχουν στενή αλληλεπίδραση, καθώς δημιουργούνται περισσότερες ευκαιρίες για προγραμματιστές, ενώ τα plugins και τα modules που δημιουργούν οι προγραμματιστές προσελκύουν με την σειρά όλο και περισσότερους χρήστες και αντίστροφα.

Εδώ είναι μερικοί από τους λόγους για τους οποίους πρέπει να επιλέξετε το WordPress για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο:

• Το WordPress είναι δωρεάν

• Υπάρχουν plugins για οτιδήποτε μπορείτε να σκεφτείτε ότι θα ήταν χρήσιμο σε έναν ιστότοπο

• Υπάρχουν χιλιάδες templates υψηλής ποιότητας για να επιλέξετε

• Ακόμη και αν χρειάζεστε ένα προσαρμοσμένο template, δεν θα κοστίσει πάρα πολύ

• Υπάρχουν τουλάχιστον δύο ειδικά plugins ηλεκτρονικού εμπορίου που είναι αποτελεσματικά και αξιόπιστα

• Για κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, θα βρείτε περισσότερες από μία απαντήσεις στο διαδίκτυο λόγω της δημοτικότητας του WordPress

• Όλα μπορούν να προσαρμοστούν με τη χρήση του WordPress

Λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για το WordPress

Υπάρχουν αρκετές λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε κατά τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος βασισμένο στο WordPress.

Αν όμως θέλετε να περιορίσετε τις επιλογές σας για να μην “χαθείτε“ οι καλύτερες δυο είναι οι παρακάτω:

Επιλογή 1: Shopify
Θα ξεκινήσουμε συνιστώντας την πιο δημοφιλή λύση ηλεκτρονικού εμπορίου για το WordPress:

Shopify. Αυτή είναι η πρώτη επιλογή για την έναρξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και κοστίζει από $ 9 έως $ 299 το μήνα, ανάλογα με τις επιλογές σας. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις άλλες επιλογές που προσφέρονται online, το Shopify είναι αρκετά προσιτό για μια μεσαίου μεγέθους επιχείρηση.

Και αυτός είναι βασικά ο λόγος της δημοφιλίας καθώς περισσότερα από 400.000 ηλεκτρονικά καταστήματα χρησιμοποιούν ήδη αυτό το plugin. Εξάλλου μπορείτε να το δοκιμάσετε δωρεάν τις πρώτες δύο εβδομάδες.

Οφέλη από το Shopify:

• Εύκολη ενσωμάτωση στο WordPress ως plugin

• Λύση Premium eCommerce, που σημαίνει ότι διαθέτει υποστήριξη 24 ώρες την ημέρα επτά μέρες την εβδομάδα

• Το Shopify είναι ασφαλές

• Εκατοντάδες διαφορετικά σχέδια για να διαλέξετε

• Ενσωμάτωση με το Facebook και το Twitter

• Υποστήριξη Facebook Messenger.

• Πολλαπλές επιλογές πληρωμής και έκδοση τιμολογίων.


Επιλογή δύο: WooCommerce
Εάν ο προϋπολογισμός σας είναι περιορισμένος, ή αν θέλετε απλώς να δοκιμάσετε για πρώτη φορά μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε να επιλέξετε το WooCommerce, το δεύτερο πιο δημοφιλές και ευπροσάρμοστο plugin για το WordPress.

Το WooCommerce είναι δωρεάν, εύκολο στη δημιουργία και πάνω απ' όλα, αποκτήθηκε πρόσφατα από το WordPress, το οποίο σημαίνει ότι υποστηρίζεται επίσημα από αυτό το CMS.

Μπορείτε επίσης να βρείτε templates υψηλής ποιότητας που ενσωματώνονται αποτελεσματικά σε αυτό το plugin και πολλά άλλα πρόσθετα που είναι ικανά να βελτιώσουν την χρηστικότητα του.

Από προεπιλογή, το WooCommerce δεν διαθέτει όλους τους τύπους πληρωμών και δεν μπορεί να εκδώσει τιμολόγια. Ωστόσο, υπάρχουν δωρεάν plugins που μπορούν να συμπληρώσουν τα κενά, όλα διαθέσιμα άμεσα και εύκολο να εγκατασταθούν και να ενσωματωθούν στο κατάστημά σας.

Οφέλη από το WooCommerce

• Είναι δωρεάν

• Πολύ εύκολο στη ρύθμιση. Μπορείτε να δημοσιεύσετε τα προϊόντα σας σε λίγα λεπτά

• Τεράστια κοινότητα ανταλλαγής πληροφοριών που καλύπτει έτσι την έλλειψη επίσημης υποστήριξης

• Πολλά templates για να διαλέξετε. Ορισμένα είναι δωρεάν, κάποια με χρέωση

• Επίσημα υποστηριζόμενη από το WordPress

• Η λειτουργία του μπορεί εύκολα να επεκταθεί μέσω πρόσθετων στοιχείων

Μην ξεχάσετε να επιλέξετε ένα κατάλληλο domain και κατάλληλο hosting

Μια καλή αρχή είναι η επιλογή ενός κατάλληλου domain για το κατάστημά σας και μιας καλής υπηρεσίας hosting, κατάλληλης για ιστοσελίδες του WordPress.

Όσον αφορά το όνομα, επιλέξτε κάτι που είναι εύκολο να θυμάστε και φυσικά σχετίζεται με την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα, αν προσπαθείτε να πουλήσετε ποδήλατα, χρησιμοποιήστε τη λέξη "bike" στο domain σας. Ή, εάν έχετε ήδη ένα brand, προσπαθήστε να βρείτε ένα όνομα που το περιγράφει ή το προσδιορίζει.

Επίσης, όταν επιλέγετε την υπηρεσία φιλοξενίας ιστοσελίδων, αναζητήστε μια εταιρεία που υποστηρίζει επίσημα το WordPress, για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα που προκαλούνται από ασυμβατότητες ή σημαντικές

διακοπές λειτουργίας του site που οφείλονται στη χρήση συγκεκριμένων.

Πηγή : webresourcesdepot

Developers: Σταματήστε να τρέχετε πίσω από την καινοτομία - τώρα!

Συμβουλή για προγραμματιστές και σχεδιαστές: Σταματήστε να τρέχετε πίσω από την καινοτομία - τώρα!

Αν είστε webdesigner ή προγραμματιστής, είναι πάντα έξυπνο να συμβαδίζετε με τις τελευταίες τάσεις στη δημιουργία ιστοσελίδων.

Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι πρέπει να πέσετε στην παγίδα του «κυνηγιού της καινοτομίας". Κι αυτό ισχύει ακόμα κι αν οι καινοτόμες εργασίες, ιδέες και τεχνολογίες είναι αυτό που ζητούν οι περισσότεροι πελάτες.

Δεν υπάρχει λόγος να τρέχετε πίσω από τις πιο καινούργιες και “ λαμπερές” καινοτόμες τεχνικές, καθώς αυτό το ασταμάτητο κυνηγητό μπορεί να σας κοστίσει χρόνο και χρήμα.

Μια άλλη, απλούστερη λύση είναι να επωφεληθείτε από τις καινοτόμες ιδέες και τα σχέδια που προσφέρονται από άλλους.

Δέκα καλά παραδείγματα περιγράφονται στη συνέχεια.

Be Theme

Είναι το μεγαλύτερο από οποιοδήποτε άλλο θέμα WordPress κι ένα από τα πιο ευπώλητα (TopFiveThemeForest). Οι περισσότερες από 260 προσχεδιασμένες ιστοσελίδες του BeΤheme θα σας διευκολύνουν να κάνετε ποιοτική δουλειά και να τη κάνετε γρήγορα!

Όσο για την καινοτομία…Θα τη βρείτε ενσωματωμένη σε κάθε έναν από αυτούς τους επαγγελματικά σχεδιασμένους ημι-έτοιμους ιστότοπους. Συνοδεύονται από πρόγραμμα εγκατάστασης και το μόνο που έχετε να κάνετε, είναι να πατήσετε ένα κουμπί για να χαρείτε αυτά τα καινοτομικά σχέδια πρωτοποριακά σχέδια, που προσαρμόζονταιστις απαιτήσεις κάθε είδους πελάτη που είναι πιθανό να συναντήσετε.

Να, λοιπόν, οι πιο συνηθισμένοι τύποι πελατών που θα αποκτήσετε με το BeTheme

Για πελάτες που πωλούν μαθήματα online:

Be-elearning

Οι πελάτες σας στο χώρο του eLearning θα ενθουσιαστούν με την ικανότητά σας να δημιουργήσετε μια τόσο καινοτομική και εύχρηστη ιστοσελίδα για την πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης που πωλούν, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Η ταχύτητά της είναι,επίσης, τόσο καλή,που θα κάνει τους μαθητές του πελάτη σας τόσο ευτυχισμένους που θα ζητάνε ακόμα περισσότερα μαθήματα….

Για πελάτες - ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων:

Be Craftbeer

Αυτό το θέμα παρέχει μια εξαιρετική λύση για όσους πελάτες σας πωλούν χειροποίητα προϊόντα. Η μεγάλη εικόνα του Craftbeer και τα καθαρά εφέ JavaScriptδίνουν ιδιαίτερη σημασία στο προϊόν, ενώ η συνολική δομή της σχεδίασης και τα κουμπιά αγορών, που τραβούν την προσοχή του χρήστη,το καθιστούν την ιδανική επιλογή για πολλές διαφορετικές μικρές επιχειρήσεις.

Για πελάτες στο χώρο της Εσωτερικής Διακόσμησης& Αρχιτεκτονικής:

BeTiles

Οι διακοσμητές εσωτερικών χώρων ή οι αρχιτέκτονες έχουν συχνά μεγάλο πρόβλημα στην προσπάθειά τους να βρουν σχεδιαστές ιστοσελίδων και προγραμματιστές που να καταλαβαίνουν πραγματικά τις ανάγκες τους. Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί αν χρησιμοποιήσετε αυτή την προσχεδιασμένη ιστοσελίδασαν προσχέδιο του τι μπορείτε να κάνετε γι'αυτούς.

Για πελάτες που έχουν δημιουργικά γραφεία:

Be Artist


Οι εταιρείες που ασχολούνται με τη δημιουργικότητα έχουν πολλές “ιδιοτροπίες”. Ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας για οποιονδήποτε δημιουργό ή καλλιτέχνη είναι από μόνος του μια πρόκληση, πολύ περισσότερο όταν σχετίζεται με την παραγωγή ενός καινοτόμου σχεδίου.

Η προσαρμοστικότητα του BeArtist, η χρήση του parallaxscrolling και του JS portfoliofilteringσυνδυάζονται αρμονικά για να παρουσιάσουν το έργο του δημιουργού μ’ έναν μοναδικό, ευχάριστο τρόπο.

Για πελάτες που έχουν επιχειρήσεις εστίασης:

Be Burger


Σε μια κοινωνία που έχει έναν ολοένα εντονότερο γαστριμαργικό προσανατολισμό , οι πελάτες σας από το χώρο της βιομηχανίας εστίασης το πρώτο που θα σας ζητήσουν, είναι να κάνετε κάτι για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.Πραγματικά κανένα πρόβλημα, όταν μπορείτε να εργαστείτε με το BeBurger.

Οι μεγάλες εικόνες που κάνουν τα σάλια σας να τρέχουν, οι εύχρηστες φόρμες και η γενικότερη δομή αυτής της προσχεδιασμένης ιστοσελίδας συνδυάζονται με τον καλύτερο τρόπο, για να τους φέρουν γρήγορα πολλές πωλήσεις.

Για πελάτες στο χώρο της γυμναστικής και της ευεξίας:

Be Sports Club


Οι καθαρές, πανέμορφες εικόνες, τα εντυπωσιακά κινούμενα σχέδια και τα μοντέρνα εφέ παράλλαξης που περιλαμβάνονται στις διάφορες σελίδες, κάνουν το BeSportsClub το ιδανικό όχημα για να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα που θα ευχαριστήσει και με το παραπάνω τους πελάτες που έχουν γυμναστήριακαι fitnessclub.

Για Πελάτες στη Βιομηχανία Τουρισμού :

Be Hotel2


Το BeHotel2 έχει σχεδιαστεί για να εντυπωσιάσει τους πελάτες σας στη τουριστική βιομηχανία . Αυτοί είναι πελάτες που έχουν απαιτήσεις , και αυτός ο προ-κατασκευασμένος ιστότοπος που σας επιτρέψει να δημιουργήσετε . Τέλεια δομημένη και με έμφαση στις εικόνες, μπορείτε εύκολα να εντυπωσιάσετε με αυτήν την προσχεδιασμένη ιστοσελίδα.

 

Για πελάτες που διαθέτουν εστιατόριο ή μπιστρό:

Be Restaurant


Το Berestaurant σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε έναν ιστοχώρο 5 αστέρων αντάξιο ενός εστιατορίου με 3 αστέριαMichelinή ακόμα και του«ζεστού» μπιστρό της γειτονιάς σας. Η δημιουργία ενός πρωτότυπου ιστότοπου σαν αυτόν, με το ξεχωριστό slidereffect,θα ικανοποιήσει κάθε πελάτη μέλος αυτής της τόσο ανταγωνιστικής βιομηχανίας.

Για πελάτες στο χώρο της Πληροφορικής:

Be VPN


Οι πελάτες από το χώρο της υψηλής τεχνολογίας και ειδικότερα των startupείναι τόσο συνηθισμένοι στην καινοτομία, που δεν περιμένουν τίποτα λιγότερο κι από τον δημιουργό της ιστοσελίδας τους. Με το BeVPNστη διάθεσή σας, δεν θα χρειαστεί να ψάξετε για καινούργιες ιδέες, καθώς είναι το κατάλληλο «εργαλείο» για αυτή τη συχνά κάπως ιδιόρρυθμη και απαιτητική πελατεία. Είναι καθαρό, δομημένο, σοβαρό και συνάμα φιλικό προς τον χρήστη.

Για πελάτες που πωλούν αυτοκίνητα πολυτελείας:

Be Car


Το BeCar είναι η κομψά προσχεδιασμένη ιστοσελίδα για τους πελάτες σας που δραστηριοποιούνται στο τομέα πώλησης πολυτελών αυτοκινήτων. Η έξυπνη χρήση του λευκού χώρου και των εκπληκτικών εικόνων, θα σας κάνουν να ξεχωρίσετεσ’ αυτό το συχνά απαιτητικό, αλλά πολλά υποσχόμενο πελατολόγιο.

Σημαντικά τα οφέλη αν δεν πέσετε στην παγίδα της "Καινοτομίας"
Τώρα μπορείτε να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο και προσπάθεια εστιάζοντας στις πραγματικές ανάγκες του πελάτη σας και να μην χάνετε χρόνο περιπλανώμενοι στον λαβύρινθο της καινοτομίας

• Δεν χρειάζεται να ψάχνετε σε εκατοντάδες θέματα.

Με το BeTheme, μπορείτε να δημιουργήσετε κορυφαίες και πραγματικά καινοτόμες ιστοσελίδες, που θα ικανοποιήσουν τους πελάτες σας και θα φέρουνπερισσότερα κέρδη στην επιχείρηση σας.

• Το μόνο που θα δει ο ανταγωνισμός, θα είναι η σκόνη σας, καθώς μ’ αυτό τον τρόπο μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοποκομμένο και ραμμένο στα μέτρα του πελάτη σας σε λιγότερο από 4 ώρες και μάλιστα ανεξάρτητα από το πόσο εξειδικευμένη και σπάνια είναι η επιχείρησή του.

• Κι όσο πιο έμπειροι γίνεστε, τόσο περισσότερο θα σας ψάχνουν οι πελάτες. Δεν χρειάζεται πλέον να συνεργαστείτε με τους πιο δύσκολους πελάτες, για ναμπορέσετενα πληρώσετε τους λογαριασμούς σας...

• Θα μπορέσετε να δημιουργήσετε καταπληκτικές ιστοσελίδες για δύο από τους καλύτερους τύπους πελατών:τους πιστούς πελάτες κι εκείνους που σας έρχονται συστημένοι από παλιότερους, που έμειναν ευχαριστημένοι…

Αυτό ήταν, λοιπόν: 10 διαφορετικοί τύποι πελατών με 10 καινοτόμους ιστότοπους θα ήταν μια σοβαρή πρόκληση χωρίς το Be. Με τη βοήθειά του, τίποτα δεν μοιάζει δύσκολο.
Οι 260+ προσχεδιασμένοι ιστότοποι της Be καλύπτουν τις περισσότερες περιπτώσεις ιστοσελίδων που θα σας χρειαστούν συνεργαστείτε. Άσε που κάθε μήνα η ίδια εταιρία παρουσιάζει και νέα σχέδια...

Πηγή : designmodo

8 Prototyping Tools για άριστο Web Development


8 Prototyping Tools για Web Developers

Όταν πρόκειται για web development, υπάρχουν πολλές εφαρμογές και εργαλεία που χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές έτσι ώστε η δουλειά τους να μπορεί να επιτευχθεί με τον ευκολότερο και αποτελεσματικότερο δυνατό τρόπο.

Υπάρχουν εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε καλύτερους ιστότοπους, να συμβάλλετε στην αύξηση της παραγωγικότητάς σας και θα βρείτε όλα τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να γίνετε καλύτερος software developer.

Τα Prototyping Tools είναι επίσης εξαιρετικές εφαρμογές που θα σας δώσουν πολλά πλεονεκτήματα ως web developer. Μερικά από αυτά είναι ελεύθερα να χρησιμοποιηθούν, μερικά είναι ιδανικά για αρχάριους, ενώ όλα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για επαγγελματική εργασία.

Κάθε εργαλείο διαθέτει ένα μοναδικό σύνολο χαρακτηριστικών και ρυθμίσεων, οπότε το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τα δοκιμάσετε.

Τι είναι το πρωτότυπο;
Με απλά λόγια, οι web developers πρέπει να δημιουργήσουν ένα "δείγμα", ώστε να έχουν καλύτερη αντίληψη για το τελικό προϊόν - και τα εργαλεία δημιουργίας πρωτοτύπων χρησιμοποιούνται για να δώσουν μια λεπτομερή απεικόνιση του εν λόγω σχεδίου.

Μια άλλη χρήση πρωτοτύπων είναι να χρησιμοποιήσετε ένα κομμάτι (ένα ημιτελές πρόγραμμα ή ένα έργο) του έργου και να το χρησιμοποιήσετε σαν να τελείωσε.

Αυτό γίνεται κατά κύριο λόγο στις επιχειρηματικές παρουσιάσεις και στην πρώιμη μεταβατική φάση του έργου.

Ποια είναι τα στάδια της κατασκευής ενός πρωτοτύπου;
Είναι δύσκολο να πούμε ότι υπάρχει κανόνας στη δημιουργία ενός πρωτοτύπου. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά προγράμματα που χρησιμοποιούνται από άτομα με διαφορετικά σύνολα δεξιοτήτων για διάφορα έργα.

Αν και δεν υπάρχει ακριβής σύνολο κανόνων, μπορούμε να σας προσφέρουμε μερικούς κοινούς συνδυασμούς "κατασκευής πρωτοτύπου":

1. Το βασικό επίπεδο
Εάν είστε νέοι αλλά έχετε το βασικό επίπεδο δεξιοτήτων και βασική εμπειρία, ίσως θελήσετε να ακολουθήσετε αυτή τη μέθοδο. Είναι πολύ απλό, έχει μερικά βήματα και απαιτεί μόνο τα βασικά προγράμματα. Τα στάδια είναι τα εξής:


• Δημιουργία σκίτσου: Σε αυτό το στάδιο πρέπει να αποφεύγετε περιττές λεπτομέρειες. Μπορείτε ακόμη και να χρησιμοποιήσετε το πρόγραμμα τόσο απλά όσο το "χρώμα" για να περιγράψετε αποτελεσματικά τις ιδέες σχεδίασης. Εστιάστε στις λειτουργίες και τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά.

• Προσθέστε απλές λειτουργίες: Μην το παρακάνετε - χρησιμοποιήστε μόνο τις λειτουργίες που μπορούν να συνεχιστούν και να συνδεθούν με άλλα στοιχεία. Ο λόγος για τον οποίο πρέπει να το κάνετε είναι επειδή είστε ακόμα στην αρχή. Όλα θα πέσουν στη θέση τους εγκαίρως, μην βιάζεστε.

• Χρησιμοποιήστε εργαλεία δημιουργίας πρωτοτύπων για να προσθέσετε περισσότερες λεπτομέρειες και να διορθώσετε αυτά που δεν σας αρέσουν: Με απλά λόγια, συμπληρώστε τα κενά. Το πρωτότυπο θα πρέπει να λειτουργήσει ως μοντέλο για εσάς. Προσθέστε όσες λεπτομέρειες θέλετε, αρκεί να μην επηρεάζει την κύρια λειτουργία.

• Κρυπτογράφηση των βασικών λειτουργιών στο επίπεδο σας: Επειδή αυτή η μέθοδος είναι μία από τις πιο απλές, πρέπει να κάνετε το καλύτερο δυνατό για να προγραμματίσετε τις βασικές λειτουργίες ανάλογα με το επίπεδο δεξιοτήτων σας.

2. Ενδιάμεσο επίπεδο
Δεν είναι εντελώς διαφορετικό από το βασικό επίπεδο, επιτρέπει μόνο να εφαρμόσετε το υψηλότερο επίπεδο δεξιοτήτων. Ολόκληρη η σύνθεση των βημάτων είναι η ίδια, αλλά το αποτέλεσμα θα είναι διαφορετικό εάν ξέρετε πώς να κωδικοποιήσετε και να κρυπτογραφήσετε.

3. Expert Level
Εάν ασχολείστε σοβαρά σε προγραμματισμό και ανάπτυξη ιστοσελίδων, θα πρέπει να το δοκιμάσετε. Εφαρμόζει τη χρήση διαφόρων προγραμμάτων που απαιτούν ορισμένο βαθμό δεξιοτήτων.

Δεν συνιστάται για ανθρώπους που είναι νέοι σε ολόκληρη την έννοια του προγραμματισμού. Προβαίνοντας στο τεκμήριο ότι γνωρίζετε ήδη τη γλώσσα και την τύχη του προγραμματιστή, δεν θα εξηγήσουμε λεπτομερώς κάθε βήμα.

Κάντε το user interface - αυτό θα σας βοηθήσει πολύ:
1. Δημιουργήστε το εικονικό πρωτότυπο
2. Προσθέστε I / O στο πρωτότυπο
3. Προγραμματίστε τους αλγορίθμους
4. Δοκιμάστε το πρωτότυπο
5. Ελέγξτε κάθε βήμα για πιθανά σφάλματα

Εργαλεία πρωτοτύπου
Μόλις επιλέξετε τη μέθοδο κατασκευής του πρωτοτύπου που πρόκειται να εφαρμόσετε, θα πρέπει να αποφασίσετε για τα εργαλεία.

Έχουμε παραθέσει μια λίστα με τα οκτώ κορυφαία εργαλεία με μια σύντομη περιγραφή που θα σας βοηθήσει να κάνετε ένα τέλειο πρωτότυπο.

1.Power Mockup

Αυτό είναι ένα πραγματικά ισχυρό εργαλείο που είναι πολύ εύκολο στη χρήση. Το Power Mockup είναι μια μορφή πρόσθετου που ενσωματώνει το παράθυρο της βιβλιοθήκης σας με το παράθυρο του PowerPoint, το οποίο σας δίνει εύκολη πρόσβαση και ανασκόπηση του σκελετού και των σχημάτων.

Δεν είναι ένα αυτόνομο πρόγραμμα και είναι ιδανικό τόσο για αρχάριους όσο και για επαγγελματίες. Τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά και ρυθμίσεις είναι το ενσωματωμένο παράθυρο βιβλιοθήκης, το Drag and Drop, τα προσαρμοσμένα σχήματα (Power Mockup Shapes), τα τυποποιημένα σχήματα και τα σχήματα Smart.

2. Proto.io

Ένα άλλο πρωτότυπο εργαλείο που είναι ιδανικό για αρχάριους, το Proto.io δεν απαιτεί κωδικοποίηση για το πρωτότυπο σας να δουλέψει. Η εξαιρετικά εύκολη χρήση του δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα του πρωτοτύπου σας - έχει όλα τα χαρακτηριστικά που θα χρειαστείτε ως web developer, όπως οθόνες, στρώματα, δοχεία, βιβλιοθήκες, βοήθεια και πολλά άλλα.

Λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με το Power Mockup, αλλά δεν είναι ένα add-on (είναι ένα legit αυτόνομο πρόγραμμα).

Μεταφέροντας και αποθέτοντας το επιθυμητό περιεχόμενο στο παράθυρο πρωτοτύπου, μπορείτε να προσαρμόσετε και να διαμορφώσετε το πρωτότυπο σας όσο κρίνετε κατάλληλο.

3. Webflow

Ένα από τα πιο ευέλικτα προγράμματα, το Webflow είναι ένα πρωτότυπο εργαλείο, ένα πρόγραμμα σχεδιασμού ιστοσελίδων, CMS και μια πλατφόρμα φιλοξενίας.

To μόνo μειονέκτημα είναι ότι απαιτεί ένα ορισμένο βαθμό δεξιοτήτων και κωδικοποίησης, αλλά είναι εξοπλισμένο με ένα πιο ισχυρό σύστημα που μπορεί να φέρει καλύτερα αποτελέσματα.

4. Framer

Ο Framer είναι ένα εργαλείο προγραμματισμού και πρωτοτύπου που προσφέρει πολλά. Έχει τη δυνατότητα αυτόματου κωδικού που το καθιστά πολύ εύκολο στη χρήση (και πιο κατάλληλο για αρχάριους και ενδιάμεσους προγραμματιστές).

Η συνδεσιμότητά του φτάνει στις περισσότερες εφαρμογές διαδικτύου, αλλά έχετε κατά νου ότι εάν η έννοια του προγραμματισμού σας είναι εντελώς νέα , δεν θα βρείτε μεγάλη χρήση αυτού του προγράμματος.

5. HotGloo

Αυτό είναι ένα εργαλείο για τον προγραμματισμό, τη δημιουργία πρωτοτύπων και την κατασκευή πλαισίων. Είναι ιδανικό για αρχάριους γιατί είναι εξαιρετικά εύκολο στη χρήση.

Σχεδιάστηκε ειδικά με χρήστες με ελάχιστη γνώση, αλλά ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνετε στην αρχή, υπάρχουν tutorials και live webinars που εξηγούν λεπτομερώς την έννοια.

6. Pidoco

Όχι για τους ερασιτέχνες, αλλά ακόμα αρκετά εύκολο στη χρήση, το Pidoco προσφέρει εύκολη σχεδίαση, προσαρμοσμένα πρότυπα, διαδραστικά στοιχεία και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μια ομάδα.

Περιλαμβάνει τυποποιημένα χαρακτηριστικά, ώστε να μπορείτε να ξεκινήσετε τη στιγμή που την εγκαταστήσετε.

7. Vectr

Μια απόλυτη ανάγκη, ακόμη και αν είστε έμπειρος προγραμματιστής. Το Vectr είναι ένας δωρεάν επεξεργαστής γραφικών που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ηλεκτρονικά (αν δεν έχει ήδη ληφθεί) και συνοδεύεται από τις βασικές λειτουργίες και τις ρυθμίσεις που απεικονίζονται και εξηγούνται.

Τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά είναι τα πρότυπα φόντου, τα περιγράμματα και η σκίαση, ο ρυθμιστής αδιαφάνειας και πολλά άλλα.

8. InVision

Ένα άλλο δωρεάν εργαλείο πρωτοτύπου, το InVision είναι ένα εξαιρετικά ισχυρό πρόγραμμα. Μπορεί να σας προσφέρει υψηλής ποιότητας αποτέλεσμα σε κάτω από πέντε λεπτά, είναι αρκετά εύκολο στη χρήση (αλλά όχι τόσο καλό για αρχάριους όπως το Vectr, για παράδειγμα) και είναι σε θέση να προσφέρει εξαιρετικά διαδραστικά πρωτότυπα.
Συνοψίζοντας

Αυτά είναι μερικά χρήσιμα εργαλεία που μπορείτε να προσθέσετε στη εργαλειοθήκη σας ανάπτυξης ιστοσελίδων.

Πηγή: Codementor Community

Εφέ Γραμμάτων και άλλες ιδέες αλληλεπίδρασης (typography animations)

Εφέ Γραμμάτων και ιδέες αλληλεπίδρασης

Μερικές ιδέες για typography animations και εφέ επισήμανσης (hover) για παιχνιδιάρικες αλληλεπιδράσεις.

 
Τα γράμματα είναι τόσο σπουδαία που μπορούν να διαδραματίσουν πολλές ενδιαφέρουσες αλληλεπιδράσεις και εφέ για να βελτιώσουν το σχεδιασμό και να κάνουν ξεχωριστές διακοσμητικές επικεφαλίδες.

Για μερικά κινούμενα σχέδια χρησιμοποιούμε anime.js. Το Charming.js που μας βοηθά με την απαραίτητη δομή για τα γράμματα.

 

Προσοχή: Χρησιμοποιούμε κάποιες σύγχρονες ιδιότητες CSS, όπως CSS Grid και CSS Variables, στο demo, οπότε παρακαλούμε να τις δείτε με ένα ικανό πρόγραμμα περιήγησης.

Λάβετε υπόψη ότι ορισμένες από τις επιδράσεις είναι ειδικά για το hover, όπου η υποστήριξη τους σε κινητές συσκευές είναι περιορισμένη.

Πηγή: Codrops

 

Συμβουλές για την επανασχεδίαση μιας ιστοσελίδας…

Επανασχεδιάζοντας σωστά μια ιστοσελίδα
 

Ανεξάρτητα από το πόσο σύγχρονη ήταν η ιστοσελίδα της εταιρείας σας, όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά, αργά ή γρήγορα έρχεται η στιγμή που κι αυτή –όπως κάθε ιστοσελίδα- μπορεί να επωφεληθεί από έναν επανασχεδιασμό.

Με δεδομένη την πληθώρα των αλλαγών στους αλγόριθμους, που συμβαίνει κάθε χρόνο, και των τακτικών μεταβολών στις συνήθειες των διαδικτυακών καταναλωτών, μια ξεπερασμένη ιστοσελίδα είναι εκ των πραγμάτων αδύνατο να φέρει τα onlineαποτελέσματα που τόσο πολύ χρειάζεστε.

Αν ολοκληρώσατε πρόσφατα έναν τέτοιο επανασχεδιασμό, πιθανότατα θα είστε ενθουσιασμένος από τα αποτελέσματα της ανανεωμένης ιστοσελίδας σας, όπως είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας και, το κυριότερο, η μετατροπή αυτού του ενδιαφέροντος, σε πωλήσεις.

Όταν ο επανασχεδιασμός γίνεται σωστά, αυτό ακριβώς συμβαίνει!
Δυστυχώς, όμως, δεν συμβαίνει πάντα - στην πραγματικότητα, ορισμένοι ιδιοκτήτες ιστοσελίδωνβλέπουν την επισκεψιμότητά τουςνα συρρικνώνεται τις πρώτες ημέρες και εβδομάδες μετά τον επανασχεδιασμό της.

Εάν αντιμετωπίζετε αυτή τη στιγμή κι εσείς τέτοιο πρόβλημα, συνεχίστε να διαβάζετε: σας έχουμε τους τρεις πιο πιθανούς λόγους, καθώς και τον τρόπο αντιμετώπισής τους.

Κι αν σκέφτεστε να επανασχεδιάσετε την ιστοσελίδα σας στο εγγύς μέλλον, έχουμε συμπεριλάβει επίσης πέντες συμβουλές για να αποφύγετε συνολικά τέτοιου είδους  διαρροές επισκεψιμότητας…

Αιτίες για απώλειες κυκλοφορίας μετά από επανασχεδιασμό:

Πρώτον, είναι σημαντικό να πούμε ότι μικρές μειώσεις επισκεψιμότητας είναι εντελώς φυσιολογικές,τις πρώτες ημέρες έπειτα από έναν επανασχεδιασμό. Εάν πρόκειται για λιγότερο από μία εβδομάδα και η πτώση είναι μικρότερη του 10%, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε.

Η Google πρέπει να ανιχνεύσει και να ευρετηριάσει όλες τις νέες σελίδες σας, προκειμένου να προβάλει τις νέες εκδόσεις στους χρήστες τους, οπότε η προσωρινή μείωση της οργανικής επισκεψιμότητάς τους είναι αναμενόμενη.

Αντίθετα αν έχουν περάσει περισσότερες ημέρες ή η κίνηση έχει μειωθεί δραστικά, υπάρχει πιθανότατα κάποιο μεγαλύτερο πρόβλημα. Και αν συμβαίνει αυτό, θα πρέπει να ελέγξετε τα παρακάτω τρία στοιχεία.

1. Ανακατευθύνσεις (Redirections)
Ένα από τα πιο σημαντικά βήματα στον επανασχεδιασμό μιας ιστοσελίδας είναι η δημιουργία κατάλληλων ανακατευθύνσεων - η παράλειψη αυτού του βήματος είναι μία από τις πιο κοινές αιτίες απώλειας κυκλοφορίας.

Αν δεν κρατήσετε ακριβώς ίδιες όλες τις διευθύνσεις URL  (και δεν δημιουργήσετε ξανά όλες τις παλιές σελίδες στη νέα ιστοσελίδα σας), οι νέες ανακατευθύνσεις είναι απολύτως απαραίτητες, καθώς δίνουν οδηγίες στις μηχανές αναζήτησης και τα προγράμματα περιήγησης πού βρίσκεται η νέα έκδοση κάθε σελίδας.

Αν αλλάξατε τη διάρθρωση των διευθύνσεων URL σας ή μετακινήσατε οποιεσδήποτε σελίδες σε νέες τοποθεσίες, χωρίς να έχετε ρυθμίσει κατάλληλα τις ανακατευθύνσεις, αυτό πιθανότατα είναι η κύρια αιτία για την πτώση της επισκεψιμότητάς σας.

Αν δεν είστε σίγουροι πως αυτό είναι το πρόβλημα, μπορείτε να συνδεθείτε στηSearch Console της Google και, στη συνέχεια, να μεταβείτε στο στοιχείο Ανίχνευση> Σφάλματα ανίχνευσης, επιλέγοντας την καρτέλα "Δεν βρέθηκε".Αν υπάρχουν σελίδες χωρίς ανακατευθύνσεις στην ιστοσελίδα σας, θα εμφανίζονται εδώ

Για να διορθώσετε το πρόβλημα - και να ανακτήσετε την επισκεψιμότητά σας - θα χρειαστεί να αποκαταστήσετε τις ανακατευθύνσεις για κάθε μία από τις παλιές σας σελίδες. Αν δεν έχετε άλλα προβλήματα, τα επίπεδα επισκεψιμότητας θα πρέπει να επανέλθουν στο κανονικό επίπεδό τους μέσα σε λίγες εβδομάδες.

2. Δομή της τοποθεσίας
Η δομή κάθε ιστοσελίδαςπαίζει σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο η Google την ευρετηριάζει και την αναγνωρίζει, οπότε αν αλλάξει δραστικά κατά τον επανασχεδιασμό σας, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε νέο χάρτη της ιστοσελίδας σας.

Τη βασική λίστα όλων των σημαντικών σελίδων μπορείτε να την υποβάλετε στη Search Console για να επιταχύνετε τη διαδικασία επανεξέτασης των σελίδων σας και την αποκατάσταση των επιπέδων επισκεψιμότητας.
Εκτός από αυτόν τον χάρτη, θα χρειαστεί επίσης να επανεξετάσετε τους εσωτερικούς σας συνδέσμους. Οι σύνδεσμοι στις σελίδες σας (ειδικά η πλοήγησή σας) παίζουν σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο η Googleευρετηριάζει την ιστοσελίδα σας.

Αν κάποια - ή όλα αυτά - δείχνουν ξεπερασμένες διευθύνσεις URL, αυτό θα μπορούσε,επίσης, να προκαλέσει προβλήματα ανίχνευσης.

3. Αντίγραφο ιστοτόπου
Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο επανασχεδιασμός του sitemap περιλαμβάνει επίσης ένα εντελώς νέο αντίγραφο.

Κι ενώ αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο αν οcopywriter το  γνωρίζει και ενσωματώσει τις αρχικές λέξεις-κλειδιά, από την άλλη μπορεί να είναι εξαιρετικά επιζήμιο αν δεν το κάνει.
Αν οι σελίδες σας δεν είναι πλέον γραμμένες με έναν τρόπο που περιλαμβάνει τις λέξεις-κλειδιά στις οποίες ταξινομήθηκαν αρχικά, οι βαθμολογίες σας θα αναθεωρηθούν σε σχέση με αυτές τις λέξεις-κλειδιά.

Ο αλγόριθμος της Googleέχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους χρήστες τους τις πληροφορίες που αναζητούν - και αν ο ιστότοπός σας δεν διαθέτει πλέον αυτές τις πληροφορίες, δεν θα εμφανίζονται ως αποτέλεσμα.

Ο καλύτερος τρόπος για να διορθώσετε αυτό το ζήτημα, είναι να συνεργαστείτε με έναν έμπειρο SEO ο οποίος μπορεί να βελτιστοποιήσει τις σελίδες σας για τις λέξεις-κλειδιά σας.

Και αν έχετε αποθηκεύσει κάπου ένα αντίγραφο ασφαλείας του παλιού ιστοτόπου σας, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να καθορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά θα χρησιμοποιήσετε σε κάθε σελίδα.
Πόσος καιρός χρειάζεται για να επιστρέψει η κυκλοφορία στα κανονικά επίπεδα?

Εάν η κυκλοφορία σας μειώθηκε ως αποτέλεσμα ενός από τα παραπάνω ζητήματα, η πρώτη προτεραιότητα πρέπει να είναι η επίλυση του προβλήματος.

Είναι σχεδόν σίγουρο ότι η επισκεψιμότητά σας πιθανότατα δεν θα επανέλθει εν μια νυκτί. Μπορεί να χρειαστούν μερικές εβδομάδες για την Google να ανιχνεύσει και να επαναπροσδιορίσει όλες τις νέες σελίδες σας και μέχρι να αρχίσουν να κατατάσσονται ξανά στα αποτελέσματα αναζήτησης, η επισκεψιμότητά σας θα είναι χαμηλότερη από τη συνήθη.

Εάν δεν έχετε ξανασχεδιάσει τον ιστότοπό σας, οι παραπάνω πληροφορίες ενδέχεται να σας βοηθήσουν - αν πραγματικά αξίζει τον κόπο. Αν,όμως, ο ιστότοπός σας είναι ξεπερασμένος, ο επανασχεδιασμός μπορεί ασφαλώς να έχει θετικό αντίκτυπο - απλά πρέπει να εξασφαλίσετεότι έχετε ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:

1. Κάντε το SEO μέρος της διαδικασίας
Βεβαιωθείτε ότι η ομάδα επανασχεδιασμού συμβουλεύεται τακτικά ένα σύμβουλο SEO σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.

Αν και η εταιρία που θα αναλάβει τονεπανασχεδιασμό σας μπορεί να έχει ειδικούς στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη, η συμβολή ενός έμπειρου SEO θα σας βοηθήσει να αποφύγετε σοβαρά ζητήματα που έχουν ως αποτέλεσμα απώλειαεπισκεψιμότητάς.

Ο τελευταίος μπορεί,επίσης, να συμβουλεύσει για τυχόν αλλαγές που θα βοηθήσουν στη βελτίωση των επιπέδων επισκεψιμότητας μετά τον επανασχεδιασμό, οπότε όλη η διαδικασία μπορεί τελικά να αποδειχθεί ακόμη πιο αξιόλογη για την επιχείρησή σας.

2. Ανίχνευση του υφιστάμενου ιστότοπού σας και σχεδιασμός της νέας αρχιτεκτονικής ιστοτόπου
Πριν κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές, θα πρέπει πρώτα να κάνετε μια απογραφή κάθε σελίδας που βρίσκεται στον ιστότοπό σας.

Υπάρχουν πολλά δωρεάν ηλεκτρονικά εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να το κάνετε αυτό και να εντάξετε τα αποτελέσματά σας σε ένα υπολογιστικό φύλλο που μπορείτε να κατεβάσετε.

Αυτό θα σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε ότι όλες οι πολύτιμες πληροφορίες που υπάρχουν στον ιστότοπό σας, έχουν βρει τη θέση τους στην ανασχεδιασμένη έκδοση και μπορείτε επίσης να τις χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε μια νέα αρχιτεκτονική ιστοτόπου, αν είναι απαραίτητο.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι διευθύνσεις URL και η γενική δομή σας μπορεί να παραμείνουν οι ίδιες.

Αν όμως οι τρέχουσες διευθύνσεις URL δεν έχουν ρυθμιστεί με λογικό τρόπο (π.χ. με τους σχετικούς υποφακέλους και τους κατάλληλους τίτλους σελίδων), ο επανασχεδιασμός είναι η τέλεια ευκαιρία για να διορθώσετε και αυτό το ζήτημα.

3. Ρυθμίστε τις ανακατευθύνσεις
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η λανθασμένη ανακατεύθυνση είναι η πιο συνηθισμένη αιτία απώλειας κυκλοφορίας. Εάν τα URL σας έχουν αλλάξει, θα πρέπει να τα ρυθμίσετε πριν ξεκινήσετε τον νέο ιστότοπό σας.

Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι όλες έχουν ρυθμιστεί ως μόνιμη ανακατεύθυνση, καθώς αυτό λέει στις μηχανές αναζήτησης, ότι η σελίδα έχει μετακινηθεί μόνιμα. Η χρήση ανακατευθύνσεων 302 (προσωρινών) είναι ένα συνηθισμένο σφάλμα, που μπορεί να βλάψει τις βαθμολογίες σας.

4. Δημιουργήστε ένα νέο sitemap
Πριν ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας, θα πρέπει επίσης να δημιουργήσετε ένα νέο χάρτη ιστοτόπου που θα περιλαμβάνει τις πιο σημαντικές σελίδες στον ιστότοπό σας.

Ως γενικός κανόνας, δεν θα πρέπει να συμπεριλάβετε περισσότερες από 100 σελίδες - οπότε αν ο ιστότοπός σας είναι τεράστιος, ο χάρτης αυτός μπορεί να είναι περισσότερο γενικής επισκόπησης από μια πλήρη λίστα.

5. Βεβαιωθείτε ότι ο κώδικας παρακολούθησης αναλυτικών στοιχείων είναι στη θέση του
Τέλος, πριν από την «πρεμιέρα»  σας, ελέγξτε ότι ο κώδικας παρακολούθησης αναλυτικών στοιχείων βρίσκεται στη νέα σας τοποθεσία.

Παρότι αυτό μπορεί να φαίνεται αυτονόητο, είναι μια συνηθισμένη παράληψη - κι αυτή μπορεί να σας ξεγελάσει και να σας κάνει να πιστεύετε ότι έχετε χάσει όλη την επισκεψιμότητά σας.Απλώς, βεβαιωθείτε ότι ο κώδικας εφαρμόζεται στην επικεφαλίδα ή το υποσέλιδο σας και αυτό θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε την κυκλοφορία σας σε κάθε βήμα της διαδρομής.

Πηγή: WebpageFX

Κορυφαία εργαλεία και πλατφόρμες κατασκευής site για το 2017

Κορυφαία εργαλεία και πλατφόρμες κατασκευής site για το 2017

Είναι πάντα συναρπαστικό να βλέπετε νέα ή αναβαθμισμένα εργαλεία και πλατφόρμες κατασκευής sites. Το νεότερο δεν είναι αναγκαστικά καλύτερο φυσικά, και οι αναβαθμίσεις δεν σημαίνουν πάντα ότι κάτι έχει αλλάξει δραματικά.

Τα καλύτερα εργαλεία και πλατφόρμες είναι φυσικά εκεί έξω, αλλά συχνά αρκετό κόπο για να τα εντοπίσετε.

Πάντα Βοηθάει να γνωρίζετε τι να αναζητάτε. Η τιμή και η ευκολία χρήσης είναι σημαντικά, αλλά τα χαρακτηριστικά όπως η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα κάνουν τους κορυφαίους κατασκευαστές ιστοσελίδων να ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους.

- Η ευέλικτη διαχείριση περιεχομένου αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό. Ενθαρρύνει την ταχύτερη ροή εργασίας στο σχεδιασμό και μειώνει την ανάγκη για υπερβολική επεξεργασία.
- Ένα εργαλείο που σας βοηθά να δημιουργήσετε έναν ανταποκρινόμενο (responsive)  ιστότοπο, με ένα φιλικό UX, είναι απαραίτητο.
- Ψάξτε για μια πλατφόρμα με πολλά widgets. Όσο περισσότερα υπάρχουν, τόσο περισσότερες επιλογές έχετε.
- Θέλετε επίσης να είστε σε θέση να ενσωματώσετε τους ιστότοπούς σας με τα κοινωνικά μέσα.

SnapPages

Η πλατφόρμα οικοδόμησης ιστότοπων SnapPages έχει ξαναχτιστεί από την αρχή. Οι δημιουργοί αποφάσισαν να επικεντρωθούν περισσότερο στις ανάγκες και τις επιθυμίες των χρηστών, σε αντίθεση με τη φόρτωσή της με πληθώρα χαρακτηριστικών. Οι κινητές συσκευές αποτέλεσαν επίσης προτεραιότητα κατά τη διάρκεια της ανανέωσης.

Οι δημιουργοί του SnapPages κατανοούν πλήρως την κατεύθυνση που κάνει η περιήγηση στο Διαδίκτυο και, όπως συμβαίνει με πολλές πλατφόρμες, δεν αντιμετωπίζουν τα κινητά ως postscript. Οι σελίδες σας θα φαίνονται εξαιρετικά σε οποιαδήποτε οθόνη.

Η ευκολία στη χρήση είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό του προγράμματος επεξεργασίας SnapPages 3.0 drag and drop. Οποιοσδήποτε μπορεί να το χρησιμοποιήσει, και όταν συνδυάζεται με μια εξαιρετική επιλογή από responsive, επαγγελματικά σχεδιασμένα templates, θα αποδώσει εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Οι ειδικές λειτουργίες σάς επιτρέπουν να δημιουργείτε γρήγορα και εύκολα ιστοσελίδες μιας σελίδας. Άλλες μοναδικές λειτουργίες καθιστούν αυτήν την πλατφόρμα το όνειρο του blogger.
 
Webflow

Το Webflow είναι ένας visual website builder. Μπορείτε να δημιουργήσετε κώδικα καθώς προχωράτε, χωρίς να χρειαστεί να γράψετε εσείς καμία γραμμή κώδικα. Το Webflow δεν είναι απλώς ένας άλλος website builder που βασίζεται σε πρότυπα. Το όραμά σας για το τι θέλετε να επιτύχετε και ένας κενός καμβάς είναι το μόνο που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε.

Το Webflow είναι πολύ περισσότερο από ένα εργαλείο δημιουργίας κώδικα. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη βάση δεδομένων για κάθε ιστότοπο που δημιουργείτε και σχεδιάζετε γύρω από αυτό το περιεχόμενο. Αυτός ο οπτικός κατασκευαστής, σε συνδυασμό με το προσαρμόσιμο CMS του, σας δίνει την ευελιξία που περιμένατε.
Εάν είστε ελεύθερος επαγγελματίας, δεν χρειάζεται να εξετάσει το έργο σας ένας προγραμματιστής. Εάν είστε μέλος μιας εσωτερικής ομάδας σχεδιασμού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Webflow για να παράγετε πλήρως λειτουργικά πρωτότυπα για να τα παραδώσετε στους προγραμματιστές, τα μέλη της ομάδας ή τους πελάτες σας.
500.000 σχεδιαστές του Webflow δεν μπορούν να κάνουν λάθος. Δοκιμάστε το δωρεάν και δείτε μόνοι σας.
 
Pixpa

Με το ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό εμπόριο, τον έλεγχο πελατών, τη δημιουργία χαρτοφυλακίου και τις δυνατότητες δημιουργίας ιστολογίων, η Pixpa έχει κάτι για όποιον έχει σκοπό να δημιουργήσει όμορφους ιστότοπους. Σχεδιασμένο τόσο για δημιουργικούς επαγγελματίες όσο και για μικρές επιχειρήσεις, η Pixpa θα σας δώσει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια επαγγελματική ιστοσελίδα χωρίς να γράψετε μια γραμμή κώδικα.
Τα όμορφα προσαρμόσιμα θέματα και ο website builder με drag and drop της Pixpa καθιστούν μια γρήγορη και εύκολη εργασία την δημιουργία ενός φιλικού προς το χρήστη ιστότοπου και μιας ιστοσελίδας με δυνατότητα κοινωνικής δικτύωσης. Υπάρχουν πολλές προσαρμοσμένες σελίδες, φόρμες, ημερολόγια και διατάξεις γκαλερί, για να σας βοηθήσουν στην δημιουργία σας. Θα εκτιμήσετε επίσης πόσο εύκολο είναι να μοιραστείτε τις προσπάθειές σας με τους πελάτες σας με την αποστολή και τη λήψη σχολίων.

Η Pixpa κάνει τις πωλήσεις online όσο το δυνατόν απλούστερες. Μπορείτε να αποκτήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς προβλήματα και να έχετε εργαλεία και πόρους για να δημιουργείτε λίστες αποστολής, να επεξεργάζεστε παραγγελίες, να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε έναν κατάλογο.
 
Simbla

Χτισμένο σε πλαίσιο Bootstrap, το Simbla είναι μια πλατφόρμα ανάπτυξης ιστοσελίδων, εφαρμογών και βάσεων δεδομένων. Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα περιλαμβάνουν πρότυπα ιστοτόπων που ανταποκρίνονται (όλα όσα δημιουργείτε είναι βελτιστοποιημένα για tablet και κινητά), επαγγελματικά εργαλεία σχεδιαστών και προγραμματιστών και μια ειδική επιλογή εργαλείων SEO.
Με το Simbla μπορείτε να έχετε έναν ιστοχώρο λειτουργικό σε λίγα λεπτά. Δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε τίποτα. Απλά εγγραφείτε και η πλατφόρμα του Simba είναι έτοιμη για χρήση.
 

Bookmark

Εάν έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι θα μπορούσε να απελευθερώσει η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης για την προσπάθεια κατασκευής του site σας, η Bookmark έχει την απάντηση. Αυτή η εφαρμογή δημιουργίας ιστότοπων χρησιμοποιεί τις ιδιότητες του AI για την παραγωγή ιστότοπων που συμμορφώνονται στενά με τους χρήστες που το επιθυμούν. Εκατομμύρια συνδυασμοί δεδομένων που σχετίζονται με τους χρήστες αναλύονται για να δημιουργήσουν έναν μοναδικό, εξατομικευμένο ιστότοπο - από την οπτική γωνία του χρήστη.

 

Themify Builder

Το Themify Builder μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ανεξάρτητος κατασκευαστής σελίδων WordPress, ή με οποιοδήποτε θέμα Themify ή τρίτου για WordPress. Η λειτουργία backend  back-and-drop και η λειτουργία επεξεργασίας οπτικών μέσων αποδίδουν εξαιρετικό αποτέλεσμα. Περιλαμβάνονται επαγγελματικά εργαλεία σχεδίασης επίσης 60+ εφέ κίνησης.

 

Simvoly

Το Simvoly είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα αν χρειαστεί να ξεκινήσετε γρήγορα μια επιχείρηση στο διαδίκτυο. Το Simvoly διαθέτει όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα εντυπωσιακό ηλεκτρονικό κατάστημα, να δημιουργήσετε ένα χαρτοφυλάκιο ή μια γκαλερί ή να δημοσιεύσετε τα blog σας. Μόλις ο ιστότοπός σας είναι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο, μπορείτε να ξεκινήσετε αμέσως την πώληση και δεν υπάρχουν τέλη συναλλαγής. Εγγραφείτε για δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Περιλαμβάνει επίσης υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας.
 
UCoz

UCoz παρέχει πληθώρα χαρακτηριστικών που κάνουν την κατασκευή μιας προσωπικής ιστοσελίδας εύκολη υπόθεση. Δεν απαιτείται κωδικοποίηση, αλλά υπάρχει ένα πλεονέκτημα. Εάν είστε ο τύπος που επιμένει στον πλήρη έλεγχο κώδικα ή προτιμά να επεξεργαστεί τον κώδικα παραγωγής για να τελειοποιήσει τον ιστότοπό σας, το uCoz σάς επιτρέπει να  να κάνετε ακριβώς αυτό!
 
UKit

Ένας στενός συγγενής του uCoz, uKit είναι για όσους αναζητούν μια τέλεια λύση για την κατασκευή ενός επιχειρηματικού ιστότοπου. Το προϋπάρχον περιεχόμενο κάνει αυτό το κομμάτι εύκολο. Το μόνο που χρειάζεται είναι η αντικατάσταση του προϋπάρχοντος περιεχομένου με το δικό σας και είστε έτοιμοι να λειτουργήσετε. Είναι όλα drag and drop και χωρίς να είναι απαιτούμενη η γνώση κώδικα. Περιλαμβάνονται εργαλεία διαχείρισης διαφήμισης και εργαλεία ανάλυσης επιδόσεων.
 
SITE123

Το SITE123 είναι ένα άλλο εργαλείο κατασκευής ιστοτόπου όπου το μόνο που χρειάζεται είναι η εισαγωγή του περιεχομένου σας για να λειτουργήσει. Μια όμορφη γκάμα από στυλ και σχέδια θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε. Δεν απαιτούνται ειδικές δεξιότητες ή κωδικοποίηση. Οι ιστότοποί σας θα είναι απόλυτα ευέλικτοι και φιλικοί προς το SEO.
Το SITE123 χρεώνει χαμηλή μηνιαία αμοιβή, αλλά όταν εγγραφείτε, μπορείτε να δημιουργήσετε τον πρώτο σας ιστοχώρο δωρεάν!

Ανακεφαλαίωση

Κάθε ένα από αυτά τα εργαλεία και τις πλατφόρμες είναι εξαιρετικά εύκολο στη χρήση. Σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι απλώς θέμα προσθήκης ή υποκατάστασης του περιεχομένου σας. Κανένα δεν απαιτεί γνώση κώδικα (μία όμως, το επιτρέπει σε προγραμματιστές που θέλουν πλήρη έλεγχο).

Αν έχετε αναρωτηθεί πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να σας βοηθήσει να κατασκευάσετε μια καλύτερη ιστοσελίδα, υπάρχει κάτι εδώ για σας. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την εμφάνιση τους σε κινητές συσκευές. Κάθε ένα από αυτά τα εργαλεία παράγει αποτελέσματα φιλικό προς κινητά.

Πηγή: WEBRESOURCESDEPOT

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Developers

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search