Digital Design

Με την υποστήριξη του GR.EC.A. το 2nd Optimization Academy Power Day

Με την υποστήριξη του GR.EC.A. θα πραγματοποιηθεί το 2nd Optimization Academy Power Day. Ένα ολοήμερο εξειδικευμένο σεμινάριο που οδηγεί σε αυξημένα conversion rates και απευθύνεται σε eCommerce Specialists, marketers, ιδιοκτήτες eShops και UX/UI specialists

Ο GR.EC.A εξασφάλισε αποκλειστικά για τα μέλη του έκπτωση 20% με τη χρήση του coupon code: greca20

O Ivan Imhoff, CRO specialist και Ιδρυτής της Optimization Academy επιστρέφει στην Αθήνα. Ο αγαπημένος ομιλητής του ελληνικού κοινού θα πραγματοποιήσει τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου το 2nd Optimization Academy Power Day.

Όπως περιγράφει ο Ivan Imhoff σε αυτό το σύντομο video, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εμβαθύνουν στα ακόλουθα:

Session 1 | CONVERSION FUNDAMENTALS
Session 2 | THE BUYERS MINDSET
Session 3 | SPLIT TESTING YOUR WEBSITE
Session 4 | WHAT TO OPTIMIZE

Μάθετε περισσότερες πληροφορίες και κλείστε μία από τις 50 διαθέσιμες θέσεις μπαίνοντας εδώ

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του GRECA.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Σούπερ πακέτο μαθημάτων Adobe Creative Cloud με 29 δολάρια

Μία νέα μοναδική προσφορά εκμάθησης διαθέτει το The Next Web, που αφορά όσους χρησιμοποιούν τα προγράμματα της Adobe.

To bundle αφορά στο Adobe Creative Cloud και προσφέρει μαθήματα για όλα τα δημοφιλή προγράμματα της εταιρείας, όπως το Photoshop, το InDesign, το Flash και το After Effects.

Περιλαμβάνει πάνω από 65 ώρες μαθημάτων και 200 tutorials.

Πιο αναλυτικά, το "Complete Adobe CC Training Bundle" περιλαμβάνει τις εξής θεματικές ενότητες:

Οι θεματικές ενότητες είναι:

  • Adobe Photoshop: Beginner to Advanced: 5,5 ώρες, 25 μαθήματα
  • Adobe Illustrator: Beginner to Advanced: 6,5 ώρες, 32 μαθήματα
  • Adobe InDesign: Beginner to Advanced: 7,5 ώρες, 19 μαθήματα
  • Adobe Flash & Animate: Beginner to Advanced: 15 ώρες, 57 μαθήματα
  • Adobe After Effects: Beginner to Advanced: 12 ώρες, 41 μαθήματα
  • Adobe Premiere Pro: Beginner to Advanced: 5,5 ώρες, 30 μαθήματα
  • Introduction to Animation: Beginner to Advanced: 12,5 ώρες, 43 μαθήματα

 

Το πακέτο κοστίζει μόλις 29 δολάρια και θα είναι διαθέσιμο για 4 ημέρες ακόμα, οπότε βιαστείτε!

Τα μαθήματα είναι στην αγγλική γλώσσα και το πακέτο δεν περιλαμβάνει τα προγράμματα.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
User Inyerface: Η αβάσταχτη... αλήθεια ενός κακού UX

Η εμπειρία χρήσης ενός web site ή ενός mobile app μπορεί να απογειώσει ή να καταστρέψει τον δημιουργό και τον ιδιοκτήτη του. Ειδικά εάν πρόκειται για κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα, η καλή εμπειρία των επισκεπτών είναι ύψιστης σημασίας.

Βεβαίως, δε θα πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας! Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα κακού σχεδιασμού σε διάφορες mobile εφαρμογές, αλλά και web sites κάθε είδους, ανεξαρτήτως περιεχομένου.

Ένα web app έρχεται με χιούμορ και ουσία για να βοηθήσει εν τέλει κάθε ενδιαφερόμενο να δημιουργήσει μια πιο ουσιαστική και κατανοητή εμπειρία χρήσης. Το όνομα αυτού είναι User Inyerface και δημιουργήθηκε από την εταιρεία Bagaar που ασχολείται -με τί άλλο- με το design. Η ομάδα της Bagaar αναφέρει για το δημιούργημά της ότι είναι μία εξερεύνηση μοτίβων σχεδιασμού και διάδρασης χρηστών.

Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα παιχνίδι, το οποίο είναι ιδιαίτερα… εκνευριστικό, όμως είναι και πολύ διδακτικό! Ετοιμαστείτε να βιώσετε την απόλυτα καταστροφική εμπειρία χρήσης, με ανάμεικτα κουμπιά, ασαφείς οδηγίες, καθόλου κατανοητές φόρμες CAPTCHA, όρους χρήσης που δε… σκρολάρουν με τίποτα και αναδυόμενα παράθυρα που απλά δεν κλείνουν…

Είναι υπερβολικό και ακραίο, αλλά είναι αρκετά ρεαλιστικό και εξυπηρετεί ακριβώς αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε. Είναι χαρακτηριστικό δείγμα για το τί υπάρχει εκεί έξω… Διαπιστώστε πόσο χρόνο θα σπαταλήσετε για να (προσπαθήσετε να) ξεπεράσετε όλα τα κακώς σχεδιασμένα και υλοποιημένα χαρακτηριστικά τού site και -εάν είστε επαγγελματίες- ελάτε στη θέση των χρηστών. Πόση ώρα θα αντέξετε;

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]   

 

 

 

Adobe: Σταματήστε να χρησιμοποιείτε παλιότερες εφαρμογές

Η Adobe ενημέρωσε χρήστες παλαιότερων εκδόσεων των εφαρμογών Creative Cloud, όπως το Photoshop και το Premiere, πως πρέπει να σταματήσουν τη χρήση τους για να μην αντιμετωπίσουν πιθανές "αξιώσεις παράβασης" από τρίτες εταιρείες.

Η Adobe δεν ονόμασε ποιες εταιρείες εννοεί, αλλά οι υποψίες οδηγούν στη Dolby, αναφέροντας στο σχετικό μήνυμα για "συνεχιζόμενες διαφορές" ως αιτία της ανακοίνωσης. Υπενθυμίζουμε πως η Dolby έχει μηνύσει την Adobe πριν από περίπου 14 μήνες, για καταπάτηση πνευματικών δικαιωμάτων και αποφυγή καταβολής αμοιβών από άδειες χρήσης.

Στην ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρεται πως "Η Adobe εγκατέλειψε πρόσφατα ορισμένες παλαιότερες εκδόσεις των εφαρμογών Creative Cloud. Οι πελάτες που έχουν  αυτές τις εκδόσεις ενημερώθηκαν ότι δεν έχουν πλέον άδεια να τις χρησιμοποιήσουν και τους δόθηκαν οδηγίες για τον τρόπο αναβάθμισης στις πιο πρόσφατες εγκεκριμένες εκδόσεις τους".



Ένας χρήστης στο Twitter δημοσιοποίησε αρχικά την ύπαρξη του επίσημου email της Adobe και κατόπιν πολλοί ακόμη το επιβεβαίωσαν. Κάθε χρήστης των εφαρμογών έχει λάβει ένα εξατομικευμένο μήνυμα που αναφέρει συγκεκριμένα τις παλαιότερες εφαρμογές που χρησιμοποιεί, στις οποίες περιλαμβάνονται το Photoshop, το Premiere, το Lightroom Classic, το Animate και το Media Director.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Πακέτο εκμάθησης UX/UI με 29 δολάρια

Ποιες είναι οι βασικές αρχές για έναν web developer όταν σχεδιάζει και αναπτύσσει ένα website; Απλός και καθαρός σχεδιασμός, σταθερές και αρμονικές χρωματικές επιλογές και μια οθόνη με σαφή μηνύματα χωρίς να είναι φορτωμένη με στοιχεία. Βέβαια, οι παραπάνω εργασίες εμπίπτουν κατά κύριο λόγο στις αρμοδιότητες ενός προγραμματιστή UI, ενώ τα θέματα της λειτουργικότητας, της δομής και της προσβασιμότητας είναι συνήθως έργο ενός UX designer.

Επειδή όμως το ιδεατό συνήθως είναι… μακριά από την πραγματικότητα, είναι γεγονός πως συχνά η ανάπτυξη ενός website είναι δουλειά μικρών ομάδων εργασίας που δεν έχουν τα εξειδικευμένα στελέχη που θα ήθελαν, ή ακόμη και ενός και μόνο ανθρώπου! 

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να πλουτίσετε τις γνώσεις σας και να γνωρίσετε καλύτερα τις βασικες αρχές τόσο για την ανάπτυξη επιτυχημένων UI, όσο και UX, με το εκπαιδευτικό πακέτο The Ultimate UX / UI Designer που μπορείτε να αποκτήσετε από τα Deals του The Next Web.

Το εκπαιδευτικό πακέτο περιλαμβάνει 8 ενότητες, είναι στην αγγλική γλώσσα και διατίθεται με έκπτωση πάνω από 90%, με μόλις 29 δολάρια.

Βιαστείτε όμως, γιατί η προσφορά λήγει σε 3 ημέρες.

 

19 δωρεάν online περιοδικά για designers

Τα περιοδικά για design αποτελούν μία πηγή ενημέρωσης και επιμόρφωσης για τους επαγγελματίες του χώρου, αποτελώντας ταυτόχρονα και πηγή έμπνευσης για όσους δημιουργούς θέλουν να παρακολουθούν τις τάσεις και να μένουν επίκαιροι και ανταγωνιστικοί.

Υπάρχουν δεκάδες εκδόσεις που μπορείτε να βρείτε online, πολλές από τις οποίες είναι αξιόλογες και μάλιστα δωρεάν. Πιθανώς να γνωρίζετε κάποιες από αυτές που καταγράφει το σχετικό άρθρο του Ηongkiat, όμως σίγουρα θα ανακαλύψετε κάποιο υλικό που θα βρείτε ενδιαφέρον! 

Οι 19 εκδόσεις που παρατίθενται, είναι είτε διαθέσιμες για κατέβασμα, είτε για ξεφύλλισμα online. Δείτε τις στο hongkiat.com.

Τα 5  βασικά σημεία για επιτυχημένο σχεδιασμό μονοσέλιδων ιστοσελίδων

Οι περισσότεροι πιθανώς να νομίζουν πως η δημιουργία ενός μονοσέλιδου website είναι ευκολότερη σε σχέση με ενός «κανονικού» πολυσέλιδου, όμως υπάρχουν πολλές προκλήσεις που πρέπει να απαντηθούν εύστοχα.

Ένα one-page website θα πρέπει να είναι φιλικό, ουσιαστικό και οπτικά ελκυστικό ταυτόχρονα, σε μία μόλις σελίδα! Για το λόγο αυτό, συχνά είναι αρκετά πιο απαιτητικός ο σχεδιασμός του, αφού πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά, για να χωρέσει όλο το επιθυμητό υλικό σε μία και μόνη σελίδα.

Ας δούμε τα 5 καίρια σημεία τα οποία θα οδηγήσουν στην επιτυχία κάθε ανάλογη προσπάθεια.

 

  1. Ξεκάθαρος στόχος

Ξεκινήστε τον σχεδιασμό αφού υπάρχει σαφής στόχος που πρέπει να εξυπηρετηθεί, ώστε η δομή της ιστοσελίδας να είναι κατάλληλη. Ποιος θα είναι ο σκοπός; Να πουλήσει κάτι, να παρουσιάσει ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, ή να ανακοινώσει μία εκδήλωση;

Εφόσον ο στόχος είναι συγκεκριμένος, κινηθείτε προς αυτή την κατεύθυνση και φροντίστε ο σχεδιασμός να είναι τόσο ελκυστικός, ώστε να μην φεύγουν επισκέπτες πριν προχωρήσουν στην ενέργεια που επιθυμείτε.

  1. Λίγα και ευανάγνωστα κείμενα

Μην γεμίζετε με κείμενα την αρχή της σελίδας και μη δίνετε όλη την πληροφορία στην πρώτη οθόνη, πριν σκρολάρουν οι χρήστες προς τα κάτω. Τοποθετήστε μόνο τίτλους, μικρές παραγράφους και λίστες με κουκίδες (bullets) ή αρίθμηση.

Αποφύγετε τις μεγάλες παραγράφους γενικότερα σε όλη τη σελίδα και προτιμήστε την κατηγοριοποίηση των κειμένων σε μικρά τμήματα και εάν είναι εφικτό την ενσωμάτωσή τους σε εικόνες.

  1. Σωστή διάταξη

Η ανάγνωση των κειμένων γίνεται από τους χρήστες σε μοτίβο “F” ενώ το εικαστικό υλικό το βλέπουν σε μοτίβο "Ζ". Φροντίστε να ακολουθήσετε αυτά τα μοτίβα για την τοποθέτηση κειμένων και εικόνων για να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία και να κερδίσετε το ενδιαφέρον τους.

Χρησιμοποιήστε έξυπνα κενές περιοχές για να διαχωρίσετε ενότητες και να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό σύνολο που θα κερδίσει τους επισκέπτες.

  1. Ευχάριστη πλοήγηση

Το ατέρμονο και βαρετό σκρόλινγκ δεν είναι φιλικό προς τους επισκέπτες. Χρειάζεται να υπάρχει σωστή αναλογία στην έκταση της σελίδας, αλλά και η πλοήγηση στο website να είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να κρατά το ενδιαφέρον των επισκεπτών και να αναμένουν να ανακαλύψουν περισσότερα.

Μία καλή προσέγγιση είναι η δημιουργία γραμμικού μενού ενοτήτων είτε σε οριζόντια διάταξη είτε στη sidebar, έτσι ώστε οι επισκέπτες να πηγαίνουν στην ενότητα που θέλουν με ένα κλικ και να αποφεύγουν το σκρόλινγκ. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθούν navigation links για αυτόματο σκρόλινγκ προς την κάθε ενότητα.

  1. Το βέλτιστο Call To Action

Ένα ή περισσότερα κουμπιά CTA καλούν και οδηγούν τους επισκέπτες στο επιθυμητό (για τον κάτοχο του website) αποτέλεσμα. Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να κινηθούν προς την κατεύθυνση που επιθυμείτε και τοποθετείστε όσα κουμπιά είναι απαραίτητα, αναλόγως με τις ιδιαιτερότητες και τη δομή τού website.

 Εν κατακλείδι

Οι συμβουλές που αναφέραμε είναι απλές και… λογικές. Παρόλα αυτά, δεν είναι πάντα εύκολο να εφαρμοστούν. Θα πρέπει να τις έχετε πάντα υπόψιν και να προσπαθείτε να τις εφαρμόζετε όλες, για επιτυχημένα αποτελέσματα σε κάθε υλοποίηση που πραγματοποιείτε, ακόμη κι αν χρησιμοποιήσετε έτοιμα theme για τα έργα σας, σε οποιαδήποτε πλατφόρμα. 

Πακέτο εκμάθησης Photoshop μόνο με 29 δολάρια!

Μία μοναδική ευκαιρία για να βελτιώσετε και να τελειοποιήσετε τις δυνατότητές σας στο Adobe Photoshop προσφέρει η πολύ ελκυστική προσφορά τού The Next Web.

Πρόκειται για ένα πλήρες "Mastery Bundle" εκμάθησης του Photoshop, που περιλαμβάνει οκτώ διαφορετικές θεματικές ενότητες, οι οποίες προσφέρονται για μόλις 29 δολάρια.

Οι οκτώ ενότητες περιλαμβάνουν είκοσι ώρες εκπαίδευσης στην αγγλική γλώσσσα, σε όλα τα χρήσιμα χαρακτηριστικά, αλλά και κρυφά κόλπα του Adobe Photoshop.

Οι θεματικές ενότητες είναι:

  • Master Photoshop Light Effects & Style Your Images
  • Amber & Teal: Cinematic Color Grading in Photoshop
  • Master the Art of Coloring Black and White Photographs
  • Photoshop CC: Digital Art Pro Techniques
  • Portrait Photography Masterclass 
  • Lightroom CC Crash Course
  • Fine Art Compositing with Photoshop CC
  • Design a Unique Bookstore-Quality Photo Book with Blurb

 

Ξεχωριστά, κάθε ενότητα διατίθεται από 30 έως και 200 δολάρια, μπορείτε όμως να αποκτήσετε όλο το πακέτο μόνο με 29 δολάρια από τη σελίδα των TNW deals.

100 δωρεάν εικονίδια για κομψά projects!

Εάν σχεδιάζετε μία νέα εφαρμογή ή ένα νέο website, ένα σετ από κομψά εικονίδια θα σας είναι απαραίτητο. Ειδικά εάν είναι δωρεάν, τότε είναι ένα ιδιαίτερα ευπρόσδεκτο δώρο!

Μία από τις μεγαλύτερες βιβλιοθήκες εικονιδίων, η Streamline Icons, επέλεξε 100 διαφορετικά από τη συλλογή της των περίπου 30.000 και τα προσφέρει δωρεάν σε όσους ενδιαφέρονται.

Τα εικονίδια διατίθενται σε τρεις διαφορετικές βαρύτητες, light, regular και bold για μεγαλύτερη ευελιξία και πρακτικότητα.

Μπορείτε να κατεβάσετε τη συλογή από το επίσημο website της Streamline Icons.

Τα μυστικά για μια καλύτερη εμπειρία χρήστη

Συμβουλές της Google για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου (και αποδοτικού) UX

H εμπειρία του χρήστη (λέγε με UX), παίζει σημαντικότατο ρόλο καθώς αφορά σε κάθε αλληλεπίδραση που έχει η επιχείρησή σας με τους χρήστες του ιστοτόπου σας και, μέσω αυτού, στις εφαρμογές και τις υπηρεσίες που τους παρέχετε στο διαδίκτυο.

Κι όπως θα περίμενε κανείς, υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να εξεταστούν, προκειμένου να δημιουργηθεί μια καλή εμπειρία UX επικεντρωμένη στον χρήστη, σε οποιοδήποτε περιβάλλον.

Ο στόχος ενός καλού UX είναι να βοηθήσει τους χρήστες να κάνουν ό, τι έχουν στο μυαλό τους, όταν αλληλοεπιδρούν με την επιχείρησή σας.

Μπορεί να φαίνεται δελεαστικό να σκέφτεστε μόνο τις λεπτομέρειες που θα σας βοηθήσουν στη εμπορική επικοινωνία με τους πελάτες σας (όπως, πχ. οι πληροφορίες για το κάθε προϊόν) και το τι θέλετε να κάνουν (με κυριότερο να κάνουν κλικ στο κουμπί "αγοράστε τώρα"). Όμως, ο στόχος του καλού UX είναι να βοηθήσει τους χρήστες να κάνουν αυτό που θέλουν εκείνοι, όταν αλληλοεπιδρούν με την επιχείρησή σας.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να δημιουργήσετε μια τέτοια UX εμπειρία στο διαδίκτυο και τις εφαρμογές, που θα κάνει τους χρήστες της να νιώσουν πως κάνουν αυτό που θέλουν. Προφανώς, η εμπειρία UX που τους προσφέρετε δεν πρέπει να τους προκαλεί συναισθήματα σύγχυσης, βιασύνης ή ψυχρότητας;

Λαμβάνοντας υπόψη τα συναισθήματα του δικού σας κοινού, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ισχυρό UX που οργανώνει όλες τις πληροφορίες και τις αλληλεπιδράσεις με τρόπο που να είναι ευχάριστος για τους χρήστες. Γιατί, όταν το UX του ιστότοπου ή της εφαρμογής κάνει τους επισκέπτες να αισθάνονται καλά, είναι πιο πιθανό να παραμείνουν σ’ αυτήν και να αγοράσουν.

Για να δημιουργήσετε ένα ευχάριστο UX, θα πρέπει να ακολουθήστε τα παρακάτω τέσσερα βήματα:

Βήμα 1: Καταγράψτε διαδικασίες

Σκεφτείτε σαν εν δυνάμει πελάτες. Ποιες ενέργειες θέλουν να κάνουν στον ιστότοπο ή στην εφαρμογή σας; Για παράδειγμα, μπορεί να θέλουν να βρουν πληροφορίες, να παρακολουθήσουν βίντεο, να κάνουν σχόλια για προϊόντα ή υπηρεσίες ή έρευνα για να προχωρήσουν σε μια αγορά.

Αξιολογήστε όλες αυτές τις ενέργειες. Στη συνέχεια, τοποθετήστε τες σε μια ροή, όπως θα έκαναν οι υποψήφιοι πελάτες. Μπορεί να χρειαστεί να δημιουργήσετε διπλές διαδρομές, επειδή κάποιες ενέργειες μπορούν να συμβούν πολλές φορές στον ιστότοπο ή στην εφαρμογή σας.

Βεβαιωθείτε ότι κάθε ενέργεια μπορεί να ολοκληρωθεί σε πέντε ή λιγότερα βήματα. Για παράδειγμα, για να ολοκληρωθεί μια αγορά, οι χρήστες θα πρέπει να κάνουν:

1. Είσοδο στην αρχική σελίδα

2. Κλικ στην κατηγορία προϊόντων

3. Κλικ στη σελίδα του προϊόντος

4. Check out

Σημειώστε ότι κάθε βήμα δεν σημαίνει απαραίτητα ένα και μόνο κλικ. Για παράδειγμα, σ’ αυτό το σενάριο, το βήμα 3 απαιτεί πολλαπλά κλικ, όπως (μεταξύ άλλων) για την επιλογή του χρώματος ενός προϊόντος και την προσθήκη του στο καλάθι.

Βήμα 2: δημιουργήστε συναισθήματα

Καταγράψτε ποια συναισθήματα θέλετε να έχουν οι χρήστες, όταν ολοκληρώσουν μια ενέργεια. Για παράδειγμα, όταν μπαίνουν στην αρχική σας σελίδα, ίσως θέλετε να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι, ενθουσιασμένοι και περίεργοι. Ή, όταν κάνουν μια αγορά, μπορεί να θέλετε να αισθάνονται ικανοποιημένοι και ευτυχείς.

Το UX σας μπορεί να προκαλέσει αυτά τα διαφορετικά συναισθήματα μέσω ενός συνδυασμού σχημάτων, χρωμάτων, πλοήγησης, περιεχομένου ή ήχων. Το σωστό μείγμα στοιχείων εξαρτάται από την ταυτότητα του προϊόντος σας, καθώς και το κοινό που έχετε ως στόχο.

Ας υποθέσουμε, για παράδειγμα, ότι διαθέτετε πολυτελείς υπηρεσίες spa, προφανώς θα θέλατε οι χρήστες να αισθάνονται ήρεμοι και …εν ειρήνη, όταν επισκέπτονται την αρχική σας σελίδα.

Πιθανότατα, θα χρησιμοποιούσατε ήρεμους ήχους (ή και καθόλου μουσική) κι ένα διακριτικό, κομψό σχέδιο αντί για δυνατά μπιτ και νέον χρώματα.

Βήμα 3: Ξεκινήστε να σχεδιάζετε

Είστε πλέον έτοιμοι να ορίσετε τον τρόπο εμφάνισης κάθε σελίδας ή πλαισίου του ιστότοπου ή της εφαρμογής σας. Μπορείτε να το κάνετε, χρησιμοποιώντας ένα λευκό πίνακα ή ένα σημειωματάριο.

Aυτό θα σας βοηθήσει να πάρετε μια καλύτερη αίσθηση των ενεργειών που πρέπει να ενσωματωθούν σε σελίδες και των στοιχείων που θα βοηθήσουν τους χρήστες να ολοκληρώσουν αυτές τις ενέργειες.

Για παράδειγμα, στις υπηρεσίες spa όπου είναι καλό οι χρήστες να επιλέγουν εύκολα την προτιμώμενη κατηγορία θεραπείας από την αρχική κιόλας σελίδα, το σκίτσο της σελίδας αυτής θα πρέπει να περιλαμβάνει κουμπιά για τις τέσσερις βασικές κατηγορίες υπηρεσιών: μασάζ, μανικιούρ, θεραπείες σώματος και προσώπου.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη ροή UX που δημιουργήσατε στις σημειώσεις και τα σκίτσα σας ως ένα περίγραμμα για το «χτίσιμο» του ιστότοπου ή της εφαρμογής σας – αυτό είτε το κάνετε μόνοι σας, είτε προσλαμβάνετε έναν σχεδιαστή και προγραμματιστή γι’ αυτόν τον σκοπό.

Βήμα 4: κάντε δοκιμές!

Πώς μπορείτε να ξέρετε αν έχετε δημιουργήσει ένα καλό UX; Ελέγχοντας νωρίς και συχνά και πραγματοποιώντας οποιεσδήποτε αλλαγές, όταν το κρίνετε απαραίτητο.

Αν διαθέτετε επαρκή προϋπολογισμό, μπορείτε να διεξάγετε μια προκαταρκτική έρευνα εμπειρίας χρήστη. Αυτός η μορφή έρευνας σας δίνει πολύτιμο feedback σε θέματα χρηστικότητας από άτομα αντιπροσωπευτικά του κοινού-στόχου σας.

Επίσης, μια συγκριτική δοκιμή A / B (δηλ. δοκιμή δύο διαφορετικών εκδόσεων UX, ταυτόχρονα) για τον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποια από τις δυο εκδόσεις θα σας εξυπηρετήσει καλύτερα για να προσεγγίσετε τους πελάτες - στόχους σας.

Αν δεν έχετε επαρκή προϋπολογισμό, πάλι, μπορείτε να στήσετε μια beta δοκιμαστική έκδοση, ενσωματώνοντας διάφορες επιλογές για δράσεις και ροές, και να την ελέγξετε αξιοποιώντας φίλους και συναδέλφους.

Ζητήστε τους να σας πουν ποιες ενέργειες και ροές δουλεύουν καλύτερα. Αφήστε τους να σας δείξουν πώς θα ολοκληρώσουν κάθε δράση και βεβαιωθείτε ότι αφήνετε κάποια ερωτήματα ανοικτά, ώστε να προκαλούν περισσότερο από τις όποιες καταφατικές ή και καθόλου απαντήσεις και εστιάστε στη σαφήνεια και την αποδοτικότητα.

Ο σχεδιασμός ισχυρών UX δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκος, ούτε χρειάζεται να είναι κάποιος τεχνολογικά ειδήμων για να δημιουργήσει φιλικές προς τον πελάτη εμπειρίες.

Το μόνο που χρειάζεστε, είναι μερικές ουσιώδεις σημειώσεις για να καταγράψετε τις ενέργειες και τα συναισθήματα των δυνητικών πελατών, ένα λευκό πίνακα ή ένα σημειωματάριο για να σχεδιάσετε πώς πρέπει να φαίνεται το site ή η εφαρμογή σας και -βέβαια- θέληση δημιουργίας σε συνδυασμό με πολλές και συχνές δοκιμές.

Πηγή: Google

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Design

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search