Digital Design

Ετήσια Έκθεση Έργων Σπουδαστών AKTO Πέμπτη 06 Ιουλίου

Ο ΑΚΤΟ σας προσκαλεί στα εγκαίνια της Ετήσιας Έκθεσης Έργων Σπουδαστών του την Πέμπτη 6 Ιουλίου – ώρα 20:30.

To Αrt & Design Show 2017 περιλαμβάνει δημιουργίες που εκπόνησαν οι σπουδαστές από όλα τα προγράμματα και έτη σπουδών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους.

Kαταλαμβάνει έκταση 5.000 τ.μ. και τα έργα που παρουσιάζονται καλύπτουν όλο το φάσμα του Design: γραφιστική, αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων, εικονογράφηση, κόμικς ,web design, βιομηχανικό σχέδιο, φωτογραφία, Fine Art, animation και μόδα.

Ξεχωρίζουν οι διπλωματικές εργασίες των τελειοφοίτων του προγράμματος Bachelor & Master in Design του πανεπιστημίου

Μiddlesex του Λονδίνου, του οποίου ο ΑΚΤΟ προσφέρει Επικυρωμένα Προγράμματα Σπουδών Middlesex Univercity London

Στο πλαίσιο των εγκαινίων θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο προβολή εργασιών σπουδαστών του προγράμματος B.Α (Hons) Degree ΒΑ in Animation & Ιnteractive Media

Έναρξη ώρα 21:00 Πέμπτη 6 Ιουλίου – κεντρικό campus ΑΚΤΟ (Ευελπίδων 11Α) - Διάρκεια έκθεσης: 6 Ιουλίου – 30 Σεπτεμβρίου 2017

Πληροφορίες: 210 52 30 130 https://akto.gr/ www.akto.gr

Η Adobe οδηγεί τις εξελίξεις στο Video 360 & VR

Η Adobe συνεχίζει να οδηγεί τις εξελίξεις στο Video 360 και στις καινοτομίες για VR με την απόκτηση των εργαλείων Skybox της Mettle για επεξεργασία και οπτικά εφέ.

Η εξαγορά αναβαθμίζει τη θέση της Adobe στα συγκεκριμένα πεδία.

Η Adobe Systems Incorporated (Nasdaq: ADBE) ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει αποκτήσει όλη την τεχνολογία SkyBox από την Mettle, παγκόσμιο προγραμματιστή λογισμικού Video 360 και εικονικής πραγματικότητας.

Η εξαγορά έρχεται σε μια εποχή που όλο και περισσότεροι δημιουργοί, παγκόσμιες μάρκες και εταιρείες μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αγκαλιάζουν το 360 / VR και αναζητούν ολοκληρωμένες λύσεις για αυτό το νέο, εντυπωσιακό μέσο.

Το κιτ εργαλείων Skybox έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για post-production στο Adobe Premiere Pro CC και Adobe After Effects CC και συμπληρώνει την υπάρχουσα τεχνολογία κινηματογραφικής παραγωγής 360 / VR του Adobe Creative Cloud.

Η Adobe θα ενσωματώσει το plugin του SkyBox σε μελλοντικές εκδόσεις των Premiere Pro και After Effects.

Για να ενισχύσει περαιτέρω την ηγετική θέση της Adobe στα Video 360 και στην εικονική πραγματικότητα, ο συνιδρυτής της Mettle, Chris Bobotis, θα συμμετάσχει στην Adobe, φέρνοντας πάνω από 25 χρόνια παραγωγικής εμπειρίας στο νέο της ρόλο.

"Πιστεύουμε ότι η δημιουργία εικονικής πραγματικότητας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολη για τους δημιουργούς.

Η απόκτηση της τεχνολογίας Mettle SkyBox μας επιτρέπει να προσφέρουμε μια πιο ολοκληρωμένη επεξεργασία VR και εφέ στην κοινότητα ταινιών και βίντεο ", δήλωσε ο Steven Warner, vice president of digital video and audio της Adobe.

"Η επεξεργασία σε 360 / VR απαιτεί εξειδικευμένη τεχνολογία και ως εκ τούτου αυτό είναι ένας κρίσιμος τομέας της επένδυσης για την Adobe και είμαστε ενθουσιασμένοι που ο Chris Bobotis θα εργαστεί μαζί μας για να βοηθήσει και να δώσει ώθηση προς τα εμπρός».

"Η σχέση μας ξεκίνησε με την Adobe το 2010, όταν δημιουργήσαμε το FreeForm for After Effects, και εξελίσσεται από τότε. Αυτό είναι το επόμενο μεγάλο βήμα στην εταιρική μας σχέση ", δήλωσε ο Chris Bobotis, τώρα διευθυντής, professional video στην Adobe.

"Πάντα πίστευα στην ανάπτυξη λογισμικού για καλλιτέχνες, από καλλιτέχνες και ανυπομονώ αυτή η νέα τεχνολογία να φέρει την ολοκλήρωση που θα ενδυναμώσει τους δημιουργούς με τα ψηφιακά εργαλεία που χρειάζονται για να φέρουν το δημιουργικό τους όραμα στη ζωή".

Το SkyBox, που εισήχθη τον Απρίλιο του 2015, ήταν η πρώτη προσθήκη για την αξιοποίηση της ιδιόκτητης τεχνολογίας 3DNAE της Mettle και η επιτυχία της οδήγησε σε πρόσθετη ανάπτυξη πρόσθετων 360 / VR για τα Premiere Pro και After Effects.

Σήμερα, τα plugins της Mettle υιοθετήθηκαν ευρέως από κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως, όπως η New York Times, το CNN, το HBO, το Google, το YouTube, το Discovery VR, το DreamWorks TV, το National Geographic, η Washington Post, η Apple και το Facebook, ανεξάρτητους κινηματογραφιστές και YouTubers.

Οι πελάτες μπορούν να μάθουν περισσότερα για τις ολοκληρωμένες λύσεις στη διεύθυνση:
• Ιστολόγιο του Adobe Creative Cloud Video
• Μάθετε περισσότερα για το Adobe After Effects
• Μάθετε περισσότερα για το Adobe Premiere Pro
• Για ερωτήσεις υποστήριξης πελατών ή τεχνικής υποστήριξης προϊόντων επισκεφθείτε τη διεύθυνση: support.mettle.com.

Σχετικά με τη Mettle
Η Mettle είναι ένα στούντιο γραφικών κίνησης που εδρεύει στο Μόντρεαλ του Καναδά και αναπτύσσει plugins για χρήση με το λογισμικό της Adobe.

Οι πελάτες περιλαμβάνουν την Disney Imagineering, τους New York Times, το Facebook, το Google, το YouTube και το HBO.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση:  www.mettle.com.

Πηγή: Adobe 

10  χρήσιμα (και δωρεάν!) Online Μαθήματα Design

10 εξαιρετικά χρήσιμα (και δωρεάν!) Online Μαθήματα Σχεδίασης Γραφικών

 
Αυξήστε τις ικανότητές σας στο σχεδιασμό γραφικών μ’ αυτά τα δωρεάν online μαθήματα.

Στον οπτικό κόσμο, οι γραφικές απεικονίσεις είναι μια όλο και πιο σημαντική δεξιότητα,που αφορά σε όλα τα είδη δημιουργικών τεχνών. Για τους φωτογράφους και τα δημιουργικά ατελιέ στον κόσμο της μόδας, η γνώση βασικών στοιχείων του Photoshop και αρχών του σχεδιασμού γραφικών θεωρούνται κρίσιμης σημασίας για τη δουλειά τους και επαγγελματικό πλεονέκτημα.

Για τους εικονογράφους και τους καλλιτέχνες, ο σχεδιασμός γραφικών αποτελεί επίσης βασικό κομμάτι της δουλειάς. Άρα,υπάρχει μάλλον σοβαρός λόγος για να συνεχίσετε να επεκτείνετε τις δεξιότητες και τις γνώσεις σας σ’ αυτόν τον τομέα.

Βελτίωση των δεξιοτήτων σχεδίασης γραφικών δε σημαίνει υποχρεωτικά επιστροφή στο σχολείο. Υπάρχουν πολλά δωρεάν ηλεκτρονικά μαθήματα που μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε το ταλέντο σας στο σχεδιασμό, τα οποία προσφέρονται από πανεπιστήμια, ειδικούς σχεδιασμού γραφικών και διαδικτυακούς εκπαιδευτικούς κόμβους όπως το Udemy. Ψάξαμε για τα καλύτερα δωρεάν μαθήματα γραφικών, εκεί έξω, για να σας βοηθήσουμε.

 

1. AlisonOnline


Η Alison αποκαλείται "νέος κόσμος στην ελεύθερη πιστοποιημένη μάθηση". Ο ιστότοπός της είναι γεμάτος από διαφορετικούς τύπους μαθημάτων, που συχνά οδηγούν στην απόκτηση πιστοποιητικού βάσει εξετάσεων, κάτι που μπορεί να προσθέσει ένα ακόμα προσόν στο βιογραφικό σας.

Η Alison διαθέτει αρκετές επιλογές για την ανάπτυξη δεξιοτήτων σχεδιασμού γραφικών, όπως ένα μάθημα πιστοποίησης σε οπτικές και γραφιστικές δεξιότητες, ένα πάνω στις Αρχές Σχεδιασμού,αλλά και σε πιο συγκεκριμένες κατηγορίες όπως τα Εργαλεία PhotoshopEssential C6.

 

2. Udemy: Εισαγωγή στο ΣχεδιασμόΓραφικών


Το Udemy διαθέτει βίντεο από ανεξάρτητους, συνεργαζόμενους με αυτό εκπαιδευτές με τιμές που εξαρτώνται από τη διάρκεια του βίντεο, τον δάσκαλο και το πεδίο. Ουσιαστικά, η Udemy είναι μια ανταγωνιστική αγορά στην τάξη.

Αυτό σημαίνει ότι τα μαθήματα βαθμολογούνται και η πρόοδος εξαρτάται από τους βαθμούς, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το Yelp. Υπάρχουν συχνά ειδικές προσφορές στον ιστότοπο, οπότε προσέξτε μήπως πετύχετε κάποια για τα μαθήματα που θέλετε. Πολλά από τα μαθήματα τουUdemy, επίσης,προσφέρονται δωρεάν. Η«Εισαγωγή στον ΣχεδιασμόΓραφικών» είναι ένα τέτοιο εξαιρετικό παράδειγμα.

 

3. Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης (MIT)


Το MIT προσφέρει online Οpen course ware, που είναι η πιο ισότιμη μορφή εκπαίδευσης. Θα τη βρείτε σε απευθείας σύνδεση ως ελεύθερη βάση δεδομένων μαθημάτων μέσω επαγγελματιών πανεπιστημιακών καθηγητών και συγγραφέων μαθημάτων.

Τα περισσότερα από τα μαθήματα σχεδίασης, δίνουν από πλευράς δομής προτεραιότητα σε κάποιο άλλο θέμα, όπως η συγγραφή κώδικα, αλλά δεν παύουν να είναι χρήσιμα και αξιόπιστα.

 

4. SkilledUp


Το SkilledUp είναι ένας ιστότοπος που προσφέρει πολλά διαφορετικά μαθήματα. Καθένα από αυτά έχει διαφορετική τιμή, αλλά ευτυχώς υπάρχει κι ένα δωρεάν μάθημα με τίτλοVisual and GraphicDesign. Και τα άλλα μαθήματα είναι, πάντως, ιδιαίτερα προσιτά, με $ 19,99 να είναι το μέσο κόστος μιας τάξης μέσω SkilledUp. Αν σας αρέσει το στυλ αυτών των μαθημάτων, μπορεί να αξίζει τον κόπο μια δοκιμή.

 

5. A BriefHistoryofTypography


Η τυπογραφία παραμένει πάντα το «κλειδί» για το έργο ενός γραφίστα. Σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις σχεδιασμού γραφικών θα βρείτε κάποια χρήση της. Κάθε γραμματοσειρά προσθέτει διαφορετικό συναίσθημα και στυλ σ’ ένα σχέδιο. Σ’ αυτό το έγγραφο, θα βρείτε μια απλή αλλά περιεκτική εισαγωγή στην ιστορία και τις διάφορες μορφέςτυπογραφίας. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα χρήσιμη εισαγωγή για κάθε επίδοξο, αλλά ακόμα αρχάριο γραφίστα.

 

6. Teach Yourself Graphic Design: A Self-Study Course Outline


Σ’ αυτό το άρθρο, ο Sean Hodge καταγράφει όλους τους πόρους που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε μια μέθοδο σχεδίασης γραφικών «άνευ διδασκάλου», προκειμένου να αντικαταστήσετε την παραδοσιακή εκπαίδευση.

Το άρθρο παραθέτει βιβλία, ηλεκτρονικούς πόρους και πλήθος χρήσιμα στοιχεία. Είναι μια απίστευτα περιεκτική λίστα πληροφοριών, που θα μπορούσαν να αποτελέσουν τη βάση για την εκμάθηση του σχεδιασμού γραφικών. Πολύ χρήσιμος συμπληρωματικός πόρος…

 

7. Blog σχεδιασμού γραφικών της Veerle


Η Veerle είναι γραφίστρια από την Ολλανδία, με έναν ιστοχώρο αφιερωμένο σε όλα τα σχέδια γραφικών, ο οποίος περιλαμβάνει μαθήματα, συμβουλές και… κόλπα. Παραθέτει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη συνεργασία με τους πελάτες και την ανάπτυξη ενός portfolio, ενώ δίνει αρκετές απλές λύσεις στα προβλήματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν πολλοί σχεδιαστές γραφικών.

Το πιο σημαντικό για έναν νέο σχεδιαστή είναι ότι η Veerle προσφέρει, επίσης, μαθήματα και συμβουλές για τη χρήση λογισμικού σχεδιασμού γραφικών. Πρόκειται για ένα blog υπέροχα σχεδιασμένο που αξίζει να το επισκεφθείτε και μόνο για κάποια έμπνευση...

 

8. Σχολή DesignCanva


Η σχολή σχεδιασμού Canva προσφέρει ένα online δωρεάν μάθημα με τίτλο Εισαγωγή στο Σχεδιασμό Γραφικών. Το μάθημα χωρίζεται σε τέσσερις ενότητες, που καλύπτουν τις βασικές πληροφορίες σχετικά με τις γραμματοσειρές, τα χρώματα, τις εικόνες, τα φόντα, τις διατάξεις και τα σχήματα. Το μάθημα είναι αρκετά ολοκληρωμένο και είναι μια καλή αφετηρία για όποιον θέλει να μάθει τα βασικά του σχεδιασμού.

 

9. EnvatoTuts + Εικονογράμματα και μαθήματα σχεδίασης


Η Envato δημιούργησε ένα πυκνό σε πληροφορίες και χρήσιμο αρχειακό σεμινάριο με στόχο να σας βοηθήσει σε σχεδόν οποιοδήποτε λογισμικό και διαδικασία έχει να κάνει με σχεδιασμό. Περιλαμβάνει ολόκληρη τη γκάμα των δημοφιλών θεμάτων, όπως το Illustrator, το Photoshop, το Cinema 4D, το Rhino και πολλά άλλα.

Περισσότερα από 990 μαθήματα περιλαμβάνονται στη βάση δεδομένων σχεδιασμού και απεικόνισης του Envato. Αν έχετε κολλήσει με ένα πρόβλημα που δεν ξέρετε πώς να το λύσετε, δοκιμάστε αυτόν τον ιστότοπο  - πιθανότατα θα βρείτε μια λύση.

 

10. CreativePro


Το CreativePro είναι ένα online περιοδικό σχεδιασμού, που διαθέτει μια εξαιρετική ενότητα εστιασμένη στην πρακτική εφαρμογή. Τα περισσότερα από τα βίντεο και τα άρθρα προορίζονται για έμπειρους σχεδιαστές. Πρόκειται για μια πηγή για όσους σχεδιαστές θέλουν να επεκτείνουν τις δεξιότητές τους. Κι οι αρχάριοι, από την πλευρά τους, θα μπορούσαν να συνδυάσουν αυτά τα συγκεκριμένα άρθρα με κάποιους από τους υπόλοιπους πόρους που αναφέρονται εδώ,στο πλαίσιο μιας άτυπης εκπαίδευσης στον σχεδιασμό γραφικών.

Πηγή: Format Magazine

Ο σχεδιασμός του Visa's Token Service

Πώς αντιμετώπισε η Visa τις σύνθετες προκλήσεις σχεδιασμού

Η Kerry  Hebert, κύριος σχεδιαστής UX για αναπτυγμένες αγορές της Visa, επιλύει πολύπλοκα προβλήματα με τη δύναμη του σχεδιασμού.

Όταν προσχώρησε στη Visa, τον Οκτώβριο του 2015, η Kerry και η ομάδα της αντιμετώπισαν μια τεράστια πρόκληση θέλοντας  να επανασχεδιάσουν και να αναδιαμορφώσουν το προϊόν Visa's Token Service. Πρόκειται για την εφαρμογή που επιτρέπει στους καταναλωτές να πληρώνουν με ασφάλεια μέσω της κινητής συσκευής τους (όπως το Apple Pay), online (ή Visa Checkout) ή αξιοποιώντας το Internet of Things (πχ. μέσω wearables όπως το Fit Pay).

Η Kerry γνώριζε ότι αυτή η πρόκληση θα απαιτούσε μια διαφορετική διαδικασία σχεδιασμού και τα σωστά εργαλεία ομαδικής δουλειάς.

Όντας ήδη χρήστης του Sketch και του InVision Enterprise, πρότεινε ένα νέο τρόπο δουλειάς στην ομάδα της. "Μου ζήτησαν να προσπαθήσουμε να φέρουμε σε πέρας ένα ιδιαίτερα περίπλοκο project", παραδέχθηκε. "Αν είχα Sketch και InVision, ήξερα τι ήμασταν ικανοί να κάνουμε και τι έπρεπε να γίνει". Το ζητούμενο ήταν η δημιουργία κοινού οράματος και η κατανόηση ενός νέου σχεδιασμού, εστιασμένου στο χρήστη.

Η ομάδα της Kerry βρίσκεται δεσπαρμένη σε ολόκληρο τον κόσμο - ένας επιχειρηματίας είναι στο Austin, ένας αρχιτέκτονας στο Foster City, οι σχεδιαστές είναι στο Σαν Φρανσίσκο και μαζί τους εργάζονται ομάδες developers στη Μπανγκαλόρ και τη Σιγκαπούρη.

Πριν κάποιος από την ομάδα γράψει έστω και μια γραμμή κώδικα, η Kerry κι άλλοι project leaders  επισκέφθηκαν την ολοκαίνουργια ομάδα ανάπτυξης στην Bangalore, προκειμένου να δημιουργήσουν το κοινό όραμα για την ανανέωση του προϊόντος.

"Νομίζω ότι κάποιοι σχεδιαστές δεν δίνουν στους προγραμματιστές τους αρκετό θάρρος, όσον αφορά στη συμμετοχή τους σε πρώιμα στάδια", τους δήλωσε η Kerry. "Σχεδιάζετε αυτά τα όμορφα πράγματα και μετά τα αφήνετε στην τύχη τους, μονάχα  με την ευχή κάποτε να χρησιμοποιηθούν.

Αυτός δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο θέλω να δουλέψω!"
Η ομάδα ξεκίνησε με ένα συμβούλιο InVision - "Τα συμβούλια είναι ένας καταπληκτικός τρόπος να αναπτύξουμε πράγματα μαζί, να ανταλλάξουμε ιδέες και να αποκτήσουμε ένα κοινό όραμα" τονίζει η Kerry, που εξέλιξε στα γρήγορα τις ιδέες της ομάδας, σε ένα πρωτότυπο InVision, πριν πάει στο Μπανγκαλόρ.

«Πήγα εκεί με ένα αρκετά ολοκληρωμένο πρωτότυπο InVision κι ήμουν σε θέση να μοιραστώ το όραμα μ’ όλη την ομάδα», παραδέχεται. Ήταν αρκετό για να μπορέσει να ξεκινήσει τη συζήτηση, λέγοντάς τους: «Αυτό θέλουμε να κάνουμε. Νομίζετε ότι έχει νόημα και, αν ναι, μπορείτε να το χτίσετε;»

Βοηθώντας ολόκληρη την παγκόσμια ομάδα σχεδιασμού προϊόντων να καταλάβει πού εντάσσονται στην περίπλοκη διαδικασία ανανέωσης του προϊόντος και πώς οι σχεδιασμένες λύσεις προήλθαν από το brainstorming των χρηστών, ήταν τελικά αυτό που οδήγησε  στην επιτυχία.

Χρησιμοποιώντας το InVision Enterprise, σχεδιαστές, προγραμματιστές, διαχειριστές προϊόντων κι άλλοι εμπλεκόμενοι από την ομάδα της Visa χρησιμοποίησαν σχόλια στο InVision για να παρακολουθούν τις αλλαγές και να δίνουν feedback. Ήταν ένας νέος, αποτελεσματικός τρόπος εργασίας.

«Η κλασική διαδικασία σχεδιασμού προϊόντων καταλήγει σε πολλά σφάλματα ...  το InVision Enterprise έγινε πηγή αλήθειας για το προϊόν και την ανάπτυξή του» δήλωσε η Kerry. "Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Μας έκανε πιο αποτελεσματικούς, παρέχοντας στους ανθρώπους μας τις πληροφορίες που χρειάζονταν, όταν τις χρειάζονταν, ακόμη και κατά τη διάρκεια μιας ιδιαίτερα πολύπλοκης διαδικασίας ".

Για τον  σχεδιασμό-ανάπτυξη, η ομάδα της Visa ξεκίνησε με διάφορα άλλα εργαλεία που αφορούσαν στη μεταβίβαση πληροφοριών, αλλά υιοθέτησαν το InVision’s Inspect αμέσως μετά την διάθεση του.

Άλλα παρόμοια εργαλεία που λειτουργούν μέσω συνδέσμων κοινής χρήσης, εξηγεί η Kerry, δημιουργούν αμέσως ένα ξεχωριστό στοιχείο και η ομάδα πρέπει  να ανησυχεί και να παρακολουθεί. «Αν θέλετε να βασίζεστε σε μία μόνο πηγή, χωρίς να χρειάζεται να ασχολείστε με άκυρους συνδέσμους, το Inspect δίνει λύση σ’ αυτό το πρόβλημα."

Η σωστή πλατφόρμα σχεδιασμού για τη δουλειά σας

Πέρα από την ανανέωση του εργαλείου εγγραφής συμβόλων της Visa, η Kerry πιστεύει ότι η υιοθέτηση του InVision δίνει στην ομάδα της τη σωστή πλατφόρμα μέσω της οποίας μπορεί να προσεγγίσει όλες τις  μελλοντικές προκλήσεις στο σχεδιασμό. Όταν δοκίμασε το Sketch και το InVision, πριν από αρκετά χρόνια, συνειδητοποίησε γρήγορα τη μεγάλη αλλαγή που θα μπορούσαν να φέρουν στη δουλειά της.

"Δεν είχα απεμπλακεί από το Photoshop εκείνη την εποχή," δηλώνει η Kerry. «Σκέφτηκα ότι ‘έχουν τελικά δημιουργήσει εργαλεία που λειτουργούν με τον τρόπο που λειτουργεί ο εγκέφαλός μου’… Το Sketch και το InVision είναι δομημένα με τον ίδιο τρόπο που είμαι δομημένη κι εγώ, ως δημιουργικός επαγγελματίας, και η απρόσκοπτη σχέση μεταξύ μας είναι απίστευτα ισχυρή».

Η εμπειρία της Kerry, από το Sketch και το InVision, βοήθησε την ομάδα της Visa να μοιραστει πρακτικές σχεδίασης σε όλους τους οργανισμούς σχεδίασης προϊόντων. "Το InVision μας δίνει ένα εργαλείο όχι μόνο για να δούμε τις αντοχές σε stress-test, αλλά και για να το βελτιώσουμε.

Είναι ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι από τα στατικά mockups - μπορώ να δω την ενέργεια και την ορμή, όταν δίνω πλέον στους χρήστες προϊόντων κάτι απτό», δηλώνει η Kerry. "Γίνεται μια συνεργατική εμπειρία μεταξύ σχεδιαστών και προγραμματιστών. Είναι σαν να δημιουργείτε ολόκληρο τον στρατό από σχεδιαστές UX χωρίς καν προσπάθεια. "

Το ROI του σχεδιασμού με την InVision Enterprise

Για την ίδια, είναι αδύνατο να μην αναγνωριστεί ο ρόλος που διαδραμάτισε η InVision Enterprise στην ανανέωση του προϊόντος εγγραφής συμβολαίων της Visa. "Όταν ξεκίνησα, δεν είχαμε το Sketch. Δεν είχαμε InVision», λέει. «Πήγαμε από τη μη χρήση του σ’ ολόκληρη την οργάνωση σχεδιασμού προϊόντων».

Τα πλεονεκτήματα μιας πλατφόρμας σχεδιασμένης για ψηφιακό σχεδιασμό χρηστοκεντρικών προϊόντων, μιλούν από μόνα τους, όπως παραδέχεται. Το InVision Enterprise παρέχει έναν ευκολότερο, ταχύτερο τρόπο να κάνει ό, τι κάνουν οι σχεδιαστές προϊόντων - να επιλύσουν προβλήματα μέσω του σχεδιασμού. «Αν όλοι στην εταιρεία σκεφτούν τον χρήστη, δεν μπορεί παρά να βοηθήσουν στη δημιουργία εξαιρετικών προϊόντων. Υπάρχει απτή απόδοση στην επένδυση που συνδέεται με το σχεδιασμό»…

Πηγή: invisionapp

Γνωρίστε το Fluent, το νέο σύστημα σχεδίασης της Microsoft

Γνωρίστε το Fluent, το νέο σύστημα σχεδίασης της Microsoft

Στο συνέδριο Microsoft Build 2017, η εταιρεία ανακοίνωσε το Fluent Design System, τη νέα γλώσσα σχεδιασμού της Microsoft. Το Fluent Design System δεν ήταν κάτι κρυφό – το λογισμικό αυτό, που αναπτύχθηκε με την κωδική ονομασία "Neon", έχει ως στόχο να προσθέσει διαφάνεια και κίνηση στο Microsoft Design Language 2, το σύστημα σχεδιασμού που χρησιμοποιείται στα Windows 10.

Το MDL2 δεν ήταν ένα όνομα επιλογής για τη Microsoft. Αφού "κάηκε" πρώτα με το Metro, η Microsoft έπρεπε να εγκαταλείψει τη χρήση αυτού του ονόματος κι έτσι βρέθηκε με το όχι και τόσο εμπνευσμένο Microsoft Design Language, για τις προσπάθειές της στο UI / UX. 

Κι ενώ το "Neon" είναι εξαιρετικό σαν άκουσμα, η Microsoft αποφάσισε να παίξει εκ του ασφαλούς και να χρησιμοποιήσει το "Fluent Design System" προκειμένου να περιγράψει το στυλ του σχεδιασμού της. Αυτή τη φορά, η Microsoft το πέτυχε: Η Fluent αντιπροσωπεύει μια νέα σχεδιαστική ιδέα. Ή τουλάχιστον, αυτή είναι η νέα διατύπωση μάρκετινγκ, επειδή δεν έχουμε δει ακόμη το Fluent. Εν πάση περιπτώσει, φαίνεται ότι η Microsoft μάλλον κατόρθωσε να λύσει το πρόβλημα με το όνομα - ταυτότητα.

Φανταστείτε η Cortana να ονομαζόταν "Microsoft Digital Personal Assistant για Windows 2016" ή "MDPAW 10"!

Είναι το Fluent το Design System του μέλλοντος;
Ήταν καιρός πια, η Microsoft να δώσει ένα επίσημο όνομα στο στυλ σχεδιασμού της, ειδικά καθώς η ίδια ήταν από τους πρωτοπόρους στο χώρο, υιοθετώντας την επίπεδη σχεδίαση με το στυλ Metro. Παρεμπιπτόντως, η Microsoft δεν θέλει να αναφέρεται το Fluent ως γλώσσα σχεδιασμού, αλλά ως σύστημα σχεδιασμού. Με το Fluent, η Microsoft δίνει έμφαση στην διαδραστικότητα κι όχι μόνο στην εμφάνιση.

«Οι εξελίξεις τρέχουν στο χώρο των διεπαφών με τον χρήστη... Το φάσμα των διαστάσεων επεκτείνεται από μηδέν σε τέσσερα. Μιλάμε, πληκτρολογούμε, χρησιμοποιούμε το μελάνι, την αφή, το βλέμμα μας. Είμαστε αφοσιωμένοι και βυθισμένοι. Περιτριγυριζόμαστε από συσκευές, αλληλεπιδράσεις και εμπειρίες. Για να αξιοποιήσουμε διαστάσεις και περιβάλλοντα, θα πρέπει να δώσουμε λύσεις που μεταφέρουν τις αισθήσεις μας στον ψηφιακό κόσμο και κάνουν τα σχέδιά μας να ρέουν…»

Επέκταση σε 3D

{youtube}vcBGj4R7Fo0{/youtube}

 

Το Fluence δεν είναι μόνο ένα παράδειγμα σχεδιασμού για τις παραδοσιακές οθόνες, αλλά επίσης ένα όραμα για επαναστατικές διεπαφές χρήστη. Απευθύνεται σε αρκετούς «αποδέκτες», όπως η εικονική και η επαυξημένη πραγματικότητα, τα κινητά τηλέφωνα, τα tablet, οι επιτραπέζιοι υπολογιστές, οι φορητοί, ακόμα και οι κονσόλες παιχνιδιών.

Δεν θα περίμενε κανείς κάτι λιγότερο από μια εταιρεία που κυκλοφόρησε πολλές νέες συσκευές όπως το Surface Studio, το Hololens κ.λπ. Για τη Microsoft, η σκέψη σε 2D είναι πλέον πεπερασμένη: «Η βιομηχανία ζει και αναπνέει με 2D design. Τώρα έφτασε η ώρα να επεκτείνουμε τα εργαλεία μας σε περισσότερες διαστάσεις. Αναβαθμίζουμε το σύστημα σχεδιασμού μας από 0D σε 3D, προκαλώντας την καινοτομία να πάρει νέες φόρμες. Και σας καλούμε να μας βοηθήσετε να φανταστούμε αυτόν τον νέο κόσμο».

Σε αντίθεση με το Microsoft Design Language 2, βλέπε  Modern, το οποίο χτίστηκε με έμφαση στην αφή, το Fluent θα λειτουργήσει με διάφορες εισόδους όπως ελεγκτές κίνησης, χειρονομίες, φωνή, στυλό κλπ.

Το Fluent είναι διαφορετικό από το βασισμένο στην τυπογραφία Metro και θα επιτρέψει στη Microsoft και τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν εμπειρίες και αλληλεπιδράσεις ανάμεσα σε πλατφόρμες που είναι συμπληρωματικές, σύγχρονες, χωρίς αποκλεισμούς και ανταποκρίνονται στα «ερεθίσματά» μας.
 
Τα βασικά στοιχεία του Fluent
• Φως
• Βάθος
• Κίνηση
• Υλικό
• Κλίμακα
 
Φως
Το φως περιγράφει μια διεπαφή χωρίς παρεμβολές, που βασίζεται σε συγκεκριμένες διαδράσεις μεταξύ του χρήστη και του interface.  

Βάθος
Το βάθος χρησιμοποιεί πολλαπλά επίπεδα για να προσθέσει έκφραση και συνέχεια μεταξύ στοιχείων και αντικειμένων.

Κίνηση
Για την κίνηση, η Microsoft δημιουργεί συμφραζόμενες σχέσεις και συνδέσεις μεταξύ στοιχείων περιβάλλοντος.

Υλικό
Θα κάνει χρήση της οθόνης για να παρέχει ευανάγνωστο και «καθαρό» περιεχόμενο.

Κλίμακα
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι η Κλίμακα. Η Microsoft οραματίζεται διεπαφές που ξεπερνούν τα 2D και τις τυπικές οθόνες προχωρώντας σε νέους δρόμους, όπως οι τεχνολογίες VR και AR. Δεν μιλάμε για κλίμακα ανά διάσταση, αλλά για κλίμακα κατά μέσον όρο.
 
Ξεκινήστε με το FLuent... αλλά… όχι τόσο γρήγορα!
Το FLuent δεν είναι ακόμα έτοιμο για ευρεία χρήση. Προς το παρόν, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στις οδηγίες σχεδίασης για εφαρμογές UWP, αλλά δεν είναι ακριβώς οι ίδιες με αυτές που υποστηρίζει το Fluent. Ίσως θελήσετε, επίσης, να ρίξετε μια ματιά στα Ακρυλικά Υλικά για τη δημιουργία διαφανών υφών, στο Connected Animation για να πάρετε μια ιδέα σχετικά με το πώς σκέφτεται το animation η Microsoft ή στο Reveal, για να δοκιμάσετε το βάθος και την εστίαση, αλλά το προϊόν δεν είναι ακόμα αυτό που θα έπρεπε.

Κρίνοντας από τη διατύπωση της Microsoft, το Fluent είναι πολύ πιο πολύπλοκο από το τωρινό MDL2. Ακόμη κι οι δικές της εφαρμογές, δεν έχουν σχέση με το Fluent, καθώς δεν διαθέτουν τα πέντε ξεχωριστά χαρακτηριστικά της νέας γλώσσας σχεδιασμού.

Όλα δείχνουν ότι θα πρέπει να περιμένουμε ως το φθινόπωρο, που η Microsoft θα παρουσιάσει το Fall Creators Update. Μέχρι τότε, ρίξτε μια ματιά στο app μουσικής Groove, για να αποκτήσετε μια αίσθηση για το πού στοχεύει η Microsoft.

Είναι προφανές ότι η κλίμακα του Fluent δεν εντάσσεται στον εξάμηνο κύκλο αναβαθμίσεων της Microsoft. Επιπλέον, η πολύ-αναμενόμενη ενημέρωση των δημιουργών, που στάλθηκε τους τελευταίους μήνες, μάλλον απέτυχε να εντυπωσιάσει, ειδικά στο χώρο της σχεδίασης.

Άραγε, η Microsoft θα κατορθώσει να πετύχει εκεί που οι Google και η Apple εξακολουθούν να αγωνίζονται; Ένα είναι σίγουρο: η Microsoft πρόκειται να γίνει πιο διαφανής κι όχι μόνο στα Windows. Αν ανυπομονείτε να συναντήσετε το Fluent, λοιπόν, ανατρέξτε στις προεπισκοπήσεις των Windows 10 Redstone 3.

Πηγή: Designmodo

8  σφάλματα σχεδίασης που επηρεάζουν το SEO του site σας.

8 από τα χειρότερα σφάλματα σχεδίασης που επηρεάζουν το SEO της ιστοσελίδας σας.


Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων είναι ένας συναρπαστικός και σύνθετος τομέας που απαιτεί γνώσεις σε διάφορους τομείς, όπως γραφιστική, κώδικα και σε μερικές περιπτώσεις, εμπορική διάθεση και τεχνικές γνώσεις όσον αφορά το SEO και την αναζήτηση στο Google.
 
Ο μέσος σχεδιαστής μπορεί να μην λαμβάνει απαραίτητα υπόψη (ή να κατανοεί) τη σημασία των τεχνικών στοιχείων που επηρεάζουν το SEO.

Αντίθετα, επικεντρώνεται στο μέρος της διαδικασίας που είναι καλός δηλαδή στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας. Ωστόσο, τα περισσότερα sites έχουν κατασκευαστεί για να έχουν εμπορική χρήση και λόγω των απαιτήσεων των πελατών για προσανατολισμό στο σχεδιασμό, το SEO είναι μια από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους που οδηγεί σε επισκεψιμότητα με συνέπεια την αύξηση των πωλήσεων.

 Επομένως, θα ήταν λάθος να παραμελούμε αυτό το τμήμα της διαδικασίας, ειδικά επειδή πρόκειται για ουσιώδη πράγματα που πρέπει να εφαρμοστούν στα αρχικά στάδια του σχεδιασμού μιας ιστοσελίδας.
 
Τα παρακάτω σημεία αναφέρουν μερικά από τα χειρότερα λάθη που μπορεί να κάνει ο σχεδιαστής όταν πρόκειται για SEO.
 
1. Εικόνες Αντί Live Text
 
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου οι σχεδιαστές, είτε από την τεμπελιά είτε από την έλλειψη γνώσης, ευνοούν τις εικόνες που περιέχουν κείμενο αντί του κειμένου. Όταν ανιχνεύεται ένας ιστότοπος από την Google, δεν είναι δυνατή η ανάγνωση κειμένου σε μια εικόνα.

Έτσι, ενώ τα εφέ κειμένου είναι ωραία, όλα μπορούν να γίνουν χρησιμοποιώντας το CSS και δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιήσετε μια εικόνα με κείμενο μέσα. Ο μόνος χώρος στο οποίο πρέπει να χρησιμοποιηθεί το κείμενο μέσα στην εικόνα είναι στα παραδείγματα του infographic ή σε άλλα όπου το κείμενο παίζει σημαντικό ρόλο στο σχεδιασμό.
 
ΣΥΜΒΟΥΛΗ | Εάν η χρήση εικόνων για κείμενο περιεχόμενο είναι απαραίτητη, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε την ετικέτα ALT με μια περιγραφή του τι συμβαίνει στην εικόνα.
 
2. Άσχετα Pop-Ups
  
Η χρήση αναδυόμενων παραθύρων είναι ένα ευαίσθητο θέμα όταν πρόκειται για τη διατήρηση μιας ευχάριστης εμπειρίας περιήγησης. Αυτό αποδεικνύεται στην παγκόσμια δημοτικότητα που έχουν εφαρμογές όπως το Adblock. Ακριβώς επειδή κάτι δεν είναι δημοφιλές, δεν σημαίνει ότι πρέπει να το εγκαταλείψουμε εντελώς - αν ένα στοιχείο σχεδιασμού εξυπηρετεί έναν σκοπό οδηγώντας τα αποτελέσματα, αυτό δεν είναι μικρό πράγμα που πρέπει να αγνοηθεί.
 
Η εμπειρία των χρηστών και το SEO είναι δύο πράγματα που συμβαδίζουν και όταν η Google «αισθάνεται» ότι ένας επισκέπτης στον ιστότοπό σας δεν είναι ικανοποιημένος με την εμπειρία του, θα το κατανοήσει αυτό και θα σας τιμωρήσει δίνοντας προτεραιότητα σε άλλους ιστότοπους.

Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε τα αναδυόμενα παράθυρα , φροντίστε να το κάνετε με σύνεση. Μείνετε μακριά από τα στοιχεία που χρησιμοποιούν το Flash. Μην ορίσετε ένα αναδυόμενο παράθυρο για να εμφανίζεται περισσότερες από μία φορές σε μια περίοδο λειτουργίας. Μήπως να αναφέρω να μην χρησιμοποιείτε Flash;
 
ΣΥΜΒΟΥΛΗ | Προσφέρετε κάτι σε αντάλλαγμα για τη διακοπή, όπως ένα freebie.
 
3. Μη φιλική πλοήγηση
  
Η μη φιλική πλοήγηση είναι ένα σύμπτωμα του σχεδιασμού που στεναχωρεί τον έμπειρο χρήστη. Ενώ φανταχτερά, σύνθετα μενού μπορεί να είναι γοητευτικά την πρώτη και τη δεύτερη φορά μπορεί να οδηγήσουν ένα επισκέπτη να μπεί σε ένα λαβύρινθο και να χαθούν ξεχνώντας τι ήθελαν να επισκεφθούν.

Εάν θέλετε να να έχετε επιτυχία, λάβετε υπόψη το ακροατήριό σας και εάν η τεχνολογία που χρησιμοποιείτε είναι κατάλληλη για τις ανάγκες τους.
 
Το συμπέρασμα είναι ότι οποιοσδήποτε επισκέπτης δεν μπορεί να περιηγηθεί στον ιστότοπό σας θα επιστρέψει αμέσως στα αποτελέσματα αναζήτησης και θα επιλέξει ένα άλλο αποτέλεσμα χωρίς δεύτερη σκέψη.
 
ΣΥΜΒΟΥΛΗ | Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ένα μενού Hamburger για να συμπιέσετε τα δύσκαμπτα μενού και στη συνέχεια να το ανοίξετε από την πλευρά.
  

4. Ακατάλληλες ετικέτες H

Οι ετικέτες H1 - H6, ως μέρος του βασικού κώδικα HTML, μας επιτρέπουν να επισημάνουμε το περιεχόμενο στη σελίδα και να το ιεραρχήσουν κατά προτεραιότητα, συνήθως κατά επίπεδο σπουδαιότητας. Αυτές οι ετικέτες παίζουν ένα ρόλο στο SEO ενός ιστότοπου και η λανθασμένη χρήση, ιδίως η υπερβολική χρήση αυτών των ετικετών, θα "μπερδέψει" την Google και άλλες μηχανές αναζήτησης.

Ακολουθούν μερικοί από τους παρακάτω κανόνες για τη χρήση των σωστών ετικετών Η:
• Συνιστάται η χρήση μιας ετικέτας H1 ανά σελίδα. Είναι κοινή πρακτική η χρήση του τίτλου της σελίδας για αυτήν την ετικέτα.
• Η ετικέτα H2 χρησιμοποιείται συχνότερα για να υποδηλώνει τις κεφαλίδες μεταξύ παραγράφων.
• Οι ετικέτες H3 μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τίτλοι ή για διαφορετικά στοιχεία, όπως περιλήψεις και άλλα.
• Οι ετικέτες H4 - H6 χρησιμοποιούνται λιγότερο και δεν έχουν αντίκτυπο στο SEO και δεν υπάρχει πρόβλημα να τους ενσωματώσετε όπως κρίνετε κατάλληλα.
 
ΣΥΜΒΟΥΛΗ | H1 θα πρέπει να ορίσει την κύρια δραστηριότητά σας

  
5. Κακή χρήση στοιχείων σχεδίασης
  
Η ταχύτητα με την οποία φορτώνεται ένας τόπος είναι ένα κρίσιμο θέμα που έχει αποκτήσει ολοένα και μεγαλύτερη σημασία τα τελευταία χρόνια. Είναι προς το συμφέρον των μηχανών αναζήτησης να προσφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα στους χρήστες τους και ένα σημαντικό μέρος της μέτρησης για την κατάταξη είναι η ταχύτητα.

Ένας γρήγορος ιστότοπος σημαίνει μια ευχάριστη εμπειρία περιήγησης και οι περισσότεροι ιστότοποι χρειάζονται το μέγιστο 3-4 δευτερόλεπτα για φόρτωση, και αν η φόρτωση διαρκεί περισσότερο οι επισκέπτες θα χάσουν την υπομονή τους και θα φύγουν. Μια καθυστέρηση στο χρόνο φόρτωσης δεν είναι μόνο κακό για SEO, είναι επίσης κακό για τις επιχειρήσεις και θα φοβίσει τους επισκέπτες πολύ γρήγορα.
 
Βαριά σχεδιαστικά στοιχεία ή κακή χρήση αυτών των στοιχείων, ερασιτεχνική χρήση σεναρίων και άλλα πράγματα που σχετίζονται με την εμφάνιση και την αίσθηση ενός ιστότοπου, έχουν κακή απόδοση στην επισκεψιμοτητα. 

7. Χρήση του Flash

Θα μπορούσατε να πείτε ότι το Flash είναι μια τεχνολογία που πεθαίνει, αλλά το γεγονός είναι ότι δεν έχει εξαφανιστεί εντελώς από αυτόν τον κόσμο. Σήμερα όλο και λιγότεροι browsers και πλατφόρμες υποστηρίζουν Flash, επειδή  εμποδίζει σοβαρά την εμπειρία του χρήστη και, φυσικά, την προβολή ενός ιστοτόπου με στοιχεία που Flash.

Αυτό το αρνητικό αποτέλεσμα είναι ακόμη πιο εμφανές όταν ένας ιστότοπος βασίζεται εξ ολοκλήρου στο Flash - δεν μπορεί να φανεί καθόλου σε ορισμένα προγράμματα περιήγησης και η Google έχει επίσης δυσκολία στη σάρωση και την καταχώρηση του περιεχομένου του με βάση το Flash.

 
Σήμερα υπάρχουν πολλά εναλλακτικά εργαλεία με τα οποία μπορείτε να δημιουργήσετε ιστοσελίδα φιλική σε μηχανές αναζήτησης όπως HTML5, καθώς και χρησιμοποιώντας δέσμες ενεργειών όπως JavaScript, jQuery και άλλα. Τα παραπάνω είναι όλα ευανάγνωστα από την Google (εφ 'όσον οι επισκέπτες δεν έχουν λογισμικό που τους εμποδίζει) και αποτελούν το συνιστώμενο πρότυπο για την ενσωμάτωση διαφόρων οπτικών εφέ.
 
ΣΥΜΒΟΥΛΗ | ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ FLASH. Οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να το διαβάσουν.
  
8. Παραβλέποντας την Responsive σχεδίαση

 

Παρόλο που η Google μπορεί να περάσει από έναν ιστότοπο με κακό κώδικα HTML, κάποιες βαριές εικόνες ή ακόμη και μερικές πρόσθετες ετικέτες H, δεν βοηθούν τους ιστότοπους που δεν ανταποκρίνονται. Υπάρχουν τέσσερις κύριοι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη όταν πρόκειται για SEO και Responsive σχεδιασμό: χρηστικότητα, διπλό περιεχόμενο, χρόνο φόρτωσης, κατάταξη αναζήτησης κινητού.
 
Ευχρηστία: Η Google θέλει να στείλει επισκέπτες σε ιστότοπους με φιλική προς το χρήστη εμπειρία περιήγησης στο κινητό. Θα λάβει υπόψη όταν οι επισκέπτες φτάσουν στον ιστότοπό σας και αμέσως επιστρέψουν στα αποτελέσματα αναζήτησης. Βεβαιωθείτε ότι έχετε βελτιστοποιήσει τον σχεδιασμό σας για πολλαπλά σημεία πρόσβασης και μεγέθη οθόνης.
 
Διπλότυπο περιεχόμενο: Ένα από τα βασικά ζητήματα με ξεχωριστούς ιστότοπους για κινητά είναι η οικοδόμηση του site, από την αρχή. Παρόλο που αυτός ο τύπος διαμόρφωσης μπορεί να είναι καλός για την εμπειρία κύλισης, δεν θα κατατάσσεται καλά στις μηχανές αναζήτησης, καθώς οι ιστότοποι για κινητά είναι προσαρμοσμένοι για επιτραπέζιους υπολογιστές. Διατηρήστε περιεχόμενο σε ένα μέρος, σε μια διεύθυνση URL.
 
Χρόνος φόρτωσης: Το Responsive Design δεν απαιτεί ανακατευθύνσεις για την επίτευξη της επιθυμητής διεύθυνσης URL, πράγμα που σημαίνει ότι η ταχύτητα φόρτωσης για κάθε σελίδα κινητής τηλεφωνίας θα είναι σημαντικά μικρότερη. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, ο χρόνος φόρτωσης είναι απαραίτητος.
 
Κατάταξη αναζήτησης για κινητά: Η Google έχει δηλώσει πολλές φορές και με περισσότερους τρόπους από έναν τρόπο, ότι κατατάσσει ιστότοπους βελτιστοποιημένους για κινητά υψηλότερα στις αναζητήσεις κινητών και υποβαθμίζει ιστότοπους που δεν είναι φιλικοί προς κινητά.
 
ΣΥΜΒΟΥΛΗ | Βεβαιωθείτε ότι έχετε σχεδιάσει και παραδώσει περιεχόμενο κατάλληλο για breakpoint και αυτό είναι λογικό στο πλαίσιο της κινητής εμπειρίας.

Για παράδειγμα, μην ξεχάσετε να επισημάνετε το κουμπί καλαθιού σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου ή να λάβετε υπόψη την αφή όταν έχετε μια έκδοση υπολογιστή στον ιστότοπό σας με πολλά στοιχεία που ενεργοποιούνται από τον ιστό.

Συμπέρασμα

Το SEO είναι συχνά αυτό το τρομακτικό θέμα που οι σχεδιαστές θα πρέπει να εξετάσουν στο "στο επόμενο έργο." Στην πραγματικότητα, είναι αρκετά απλό και ακολουθεί τις περισσότερες αρχές σχεδιασμού και κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με την εμπειρία του χρήστη.
 
Είναι σίγουρο ότι η Google δεν θα αλλάξει ποτέ τις παραμέτρους της για να ταξινομήσει πρώτα τις "πιο όμορφες ιστοσελίδες" και ενώ οι αισθητικές εκτιμήσεις αποτελούν σημαντικό μέρος του σχεδιασμού μιας ιστοσελίδας, δεν σημαίνουν τίποτα αν δεν οδηγούν σε κίνηση στον ιστότοπο των πελατών σας.
 
Επιπλέον, περισσότερη επισκεψιμότητα ισοδυναμεί πάντα με περισσότερες δουλειές για εσάς και τους πελάτες σας.

Πηγή: Webydo

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Design

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search