Logistics

Νέα έκδοση της εφαρμογής ACS Mobile App με σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες

Η ACS παρουσίασε τη νέα έκδοση της ACS Mobile App, με σκοπό να παρέχει νέες δυνατότητες στους πελάτες της και να ενισχύσει περαιτέρω τα εναλλακτικά δίκτυα που διαθέτει για την εξυπηρέτησή τους.

Συγκεκριμένα, μετά την αναβάθμιση της εφαρμογής στην οποία προχώρησε η εταιρεία, με τη νέα έκδοση είναι δυνατή:

  • Η ηλεκτρονική ενημέρωση του πλησιέστερου καταστήματος, ώστε ο διανομέας να παραλάβει την αποστολή του πελάτη από τον χώρο του (e-Κλήση Courier)
  • Η χρήση της ψηφιακής βοηθού (ACiStant), η οποία είναι στη διάθεση του πελάτη για να λύσει απορίες σχετικά με την κάθε αποστολή του
  • Η χρήση της ψηφιακής κάρτας ACS Member, η οποία είναι πλέον εντός της εφαρμογής, ώστε με την επίδειξή της στον διανομέα ή στο κατάστημα ACS, ο πελάτης να λαμβάνει τις εκπτώσεις του
  • Η πληροφόρηση του πελάτη για οποιοδήποτε θέμα αφορά στο δίκτυο των καταστημάτων της ACS, καθώς όλες οι σχετικές ενημερώσεις εμφανίζονται συγκεντρωμένες σε ένα σημείο και σε πραγματικό χρόνο
  • Η εύκολη διαχείριση όλων των αποστολών και παραλαβών του πελάτη, με δυνατότητα επιλογής νέας μέρας παράδοσης ή επιλογής ενός κοντινού σημείου παραλαβής (κατάστημα ACS ή ACS Smartpoint).  

 

Τα παραπάνω νέα χαρακτηριστικά της ACS Mobile App έρχονται να προστεθούν, στις υφιστάμενες δυνατότητες της εφαρμογής, όπως την άμεση ενημέρωση για την πορεία της αποστολής του πελάτη με αναδυόμενα μηνύματα στο κινητό του τηλέφωνο (push notifications), εφόσον σε αυτό είναι ενεργοποιημένες (ανοικτές) οι γνωστοποιήσεις.

Η ACS παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της και ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ταχυμεταφορών, του οποίου ηγείται.

Η νέα ACS Mobile App είναι διαθέσιμη δωρεάν για iOS και Android συσκευές, εδώ: https://bit.ly/ACS_MobileApp.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Accenture: Οι κραδασμοί στα logistics μπορεί να κοστίσουν στην Ευρώπη έως και €920 δισ.

Οι προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, απόρροια της πανδημίας και της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία, θα μπορούσαν να οδηγήσουν σωρευτικά σε πιθανή απώλεια €920 δισ. στο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (ΑΕΠ) σε όλη την Ευρωζώνη έως το 2023, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε σήμερα από την Accenture. Η πιθανή αυτή απώλεια αντιστοιχεί στο 7,7% του ΑΕΠ της Ευρωζώνης για το 2023.

Η μελέτη «From Disruption to Reinvention – The future of supply chains in Europe», η οποία δημοσιεύτηκε στην Ετήσια Συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, διερευνά τρία πιθανά σενάρια για το πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί ο πόλεμος το επόμενο έτος, μοντελοποιώντας τον αντίκτυπο κάθε σεναρίου για την περιοχή της Ευρωζώνης όσον αφορά το κόστος και το χρονοδιάγραμμα ανάκαμψης.

Οι κραδασμοί στην εφοδιαστική αλυσίδα που σχετίζονται με τον COVID-19 κόστισε στις οικονομίες της Ευρωζώνης €112,7 δισ. σε επίπεδο ΑΕΠ το 2021, σύμφωνα με τη μελέτη. Μάλιστα, πριν από τον πόλεμο, η έλλειψη αποθεμάτων, τα προβλήματα στα logistics και οι πληθωριστικές πιέσεις υπονόμευαν ήδη την οικονομική ανάκαμψη στην Ευρώπη.

Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία επιδείνωσε περαιτέρω την κατάσταση. Για παράδειγμα, οι ελλείψεις σε ημιαγωγούς, φαινόμενο που αναμενόταν να διορθωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2022, αναμένεται τώρα να συνεχιστεί και το 2023. Ένας παρατεταμένος πόλεμος θα μπορούσε να οδηγήσει σε περαιτέρω απώλειες του ΑΕΠ έως και €318 δισ. το 2022 και €602 δισ. το 2023, ενώ ο πληθωρισμός θα μπορούσε να φτάσει το 7,8% το 2022 προτού υποχωρήσει το 2023.

Η επίλυση των ζητημάτων εφοδιαστικής αλυσίδας θα είναι κρίσιμη για την ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα και ανάπτυξη. Σύμφωνα με τη μελέτη, έως και το 30% της συνολικής προστιθέμενης αξίας της Ευρωζώνης βασίζεται σε λειτουργικές διασυνοριακές αλυσίδες εφοδιασμού.

 

Επανεφεύρεση των αλυσίδων εφοδιασμού σε μια νέα οικονομική πραγματικότητα

Η μελέτη σημειώνει ότι απαιτείται επανεφεύρεση της εφοδιαστικής αλυσίδας για την αντιμετώπιση της νέας πραγματικότητας. Μέχρι τώρα, οι αλυσίδες εφοδιασμού είχαν σχεδιαστεί κυρίως για τη βελτιστοποίηση του κόστους. Στο σημερινό κόσμο όμως, οφείλουν να είναι πιο ανθεκτικές και ευέλικτες για να ανταποκρίνονται σε ένα αυξανόμενα αβέβαιο περιβάλλον και παράλληλα να αποτελούν βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, λειτουργώντας ως βάση για μελλοντική ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, τονίζεται η εστίαση σε τρεις βασικούς τομείς:

Ανθεκτικότητα: Οι αλυσίδες εφοδιασμού πρέπει να είναι σε θέση να απορροφούν, να προσαρμόζονται και να ανακάμπτουν από κραδασμούς όποτε και όπου συμβαίνουν. Η ανάπτυξη σεναρίων και η ανάλυση των κινδύνων και των ευκαιριών θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στην μεταβαλλόμενη προσφορά και ζήτηση. Η μοντελοποίηση και η προσομοίωση δικτύου, τα stress tests και η εξασφάλιση πολλαπλών πηγών εφοδιασμού θα επιτρέψουν στους οργανισμούς να διαχειρίζονται την αβεβαιότητα.

Συνάφεια: Οι αλυσίδες εφοδιασμού θα πρέπει να είναι πελατοκεντρικές και ευέλικτες, ώστε να μπορούν να προσαρμόζονται γρήγορα και αποδοτικά στις αλλαγές της ζήτησης. Η απόκτηση νέων συνόλων δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων αυτών σε πραγματικό χρόνο, εντός και εκτός του οργανισμού από όλη την αλυσίδα αξίας θα είναι κρίσιμης σημασίας. Ο αυτοματισμός και η τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέψουν στους οργανισμούς να εντοπίζουν γρήγορα νέες τάσεις, υποστηρίζοντας τη λήψη αποφάσεων. Η μετάβαση από κεντροποιημένα, γραμμικά μοντέλα προσφοράς σε αποκεντρωμένα δίκτυα που εφαρμόζουν μοντέλα on-demand παραγωγής και σε ορισμένες περιπτώσεις, φέρνοντας την παραγωγή πιο κοντά στο σημείο πώλησης, μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να ανταποκριθούν καλύτερα στις προσδοκίες των πελατών για την ολοκλήρωση των παραγγελιών.

Βιωσιμότητα: Οι σύγχρονες αλυσίδες εφοδιασμού πρέπει να υποστηρίζουν, αν όχι να επιταχύνουν, τους στόχους βιωσιμότητας των οργανισμών. Για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ενδιαφερομένων μερών, οι οργανισμοί πρέπει να κάνουν τις αλυσίδες αξίας τους διαφανείς. Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσω blockchain ή παρόμοιας τεχνολογίας. Η μετάβαση επίσης από γραμμικές σε κυκλικές διαδικασίες που ελαχιστοποιούν τα απόβλητα θα είναι επίσης καθοριστικής σημασίας.

Η μελέτη υπογραμμίζει επίσης δύο πιο βαθιές και μακροπρόθεσμες προκλήσεις που προκύπτουν από την πανδημία και τον πόλεμο. Κατά πρώτον, την ενεργειακή ασφάλεια, καθώς οι ευρωπαϊκές οικονομίες πρέπει να αντιμετωπίσουν τη μεγάλη εξάρτησή τους από τον εφοδιασμό πετρελαίου και φυσικού αερίου ενώ επιταχύνουν τις πρωτοβουλίες μηδενικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος (net-zero). Και κατά δεύτερον, την έλλειψη ταλέντου, ως αποτέλεσμα της γήρανσης του πληθυσμού, των εξελισσόμενων προσδοκιών των εργαζομένων και των αλλαγών στη ζήτηση για δεξιότητες.

 

Διαβάστε αναλυτικά τη μελέτη της Accenture: εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Parcel Monitor: Τα διασυνοριακά e-commerce Logistics στην Ευρώπη

Μετά την ανάλυση του διασυνοριακού e-commerce στην Αυστραλία, τη Νοτιοανατολική Ασία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το 2021, η ευρωπαϊκή αγορά διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου αποτιμήθηκε σε 12.710 εκατομμύρια ευρώ, με τη Γερμανία να αντιπροσωπεύει περίπου το 28,5% του συνολικού μεριδίου αγοράς. Έρευνα της Eurostat το 2021 αποκάλυψε επίσης ότι το 32% των αγοραστών της περιοχής έχουν πραγματοποιήσει αγορές μέσω Διαδικτύου από άλλες χώρες της ΕΕ κατά τη διάρκεια του έτους. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι ένας αυξανόμενος αριθμός εγχώριων παικτών ηλεκτρονικού εμπορίου επιδιώκει την εδαφική επέκταση ως μέσο για την επίτευξη ανάπτυξης.

Το 2021 ήταν αναμφίβολα μια εντυπωσιακή χρονιά για το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη, αλλά πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα από τότε; Πώς συγκρίνεται η ανάπτυξη των εγχώριων δεμάτων με αυτή των διεθνών; Ας το ανακαλύψουμε!

Οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες σημείωσαν αύξηση των εισαγόμενων δεμάτων το 1ο τρίμηνο του 2022

Σημειώθηκε αύξηση στα εισερχόμενα διεθνή πακέτα στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Ειδικότερα, η Ολλανδία παρουσίασε το μεγαλύτερο άλμα στις εισαγωγές, όπως αποδεικνύεται από την αύξηση 16,5% το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε ετήσια βάση. Όσον αφορά στη Γερμανία και το Βέλγιο, τα εισερχόμενα δέματα αυξήθηκαν μόνο κατά 6,72% και 2,41% την ίδια περίοδο.

Εν μέρει λόγω της ισχυρής εγχώριας αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου που κυριαρχείται από παίκτες όπως το Bol.com, οι Ολλανδοί δεν ήταν τόσο διατεθειμένοι να κάνουν αγορές εκτός συνόρων για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η Ολλανδία ήταν επίσης αργή στην υιοθέτηση διαδικτυακών αγορών όπως η Amazon και η Zalando. Ήταν λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι η Ολλανδία είχε την ισχυρότερη αύξηση των εισαγόμενων δεμάτων στην περιοχή, παρά την καθυστερημένη εισαγωγή της στην παγκόσμια αγορά διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τα εγχώρια δέματα σημείωσαν υψηλότερη ανάπτυξη από τα διεθνή στο Βέλγιο, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο

Όσον αφορά στην εγχώρια ανάπτυξη δεμάτων, το Βέλγιο, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν οι εξαιρέσεις πέρυσι. Σε αντίθεση με την πλειονότητα της Ευρώπης, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσαν αύξηση στις εγχώριες αποστολές (και πτώση στις εισαγόμενες), κατά 7,79% και 6,7% αντίστοιχα. Αντίστοιχα στο Βέλγιο, τα τοπικά δέματα ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 24,4% – αύξηση πολύ μεγαλύτερη από την αύξηση 6,72% που παρατηρήθηκε στις διεθνείς αποστολές του. Αυτό είναι σύμφωνο με τα αποτελέσματα από τη Διασυνοριακή Έρευνα Καταναλωτών της Διεθνούς Ταχυδρομικής Εταιρείας (IPC) για το 2021, η οποία διαπίστωσε ότι το 27% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να αγοράσει περισσότερα από εγχώριους λιανοπωλητές.

Η πλειονότητα των δεμάτων με προορισμό την Ευρώπη προέρχονταν από τον Καναδά, την Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες

Με βάση τα δεδομένα του Parcel Monitor, τα περισσότερα διεθνή δέματα που εισέρχονται στην Ευρώπη προέρχονται κυρίως από 3 χώρες: τον Καναδά, την Κίνα και τις ΗΠΑ. Μεταξύ αυτών, από την Κίνα προήλθε η συντριπτική πλειοψηφία των αποστολών, με ποσοστό 71,8%. Το 19,5% των εισερχόμενων πακέτων προήλθε από τις ΗΠΑ και ένα ακόμη μικρότερο ποσό (6,71%) από τον Καναδά. Η κατάταξη δεν προκάλεσε έκπληξη, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι και οι δύο αυτές χώρες είναι μακροχρόνιοι εμπορικοί εταίροι της Ευρώπης. Χάρη στην αυξημένη διείσδυση των διαδικτυακών αγορών σε όλη την περιοχή, οι Ευρωπαίοι είχαν μεγαλύτερη πρόσβαση σε αγαθά που πωλούνται από εμπόρους της Βόρειας Αμερικής.

Διαβάστε εδώ το πλήρες άρθρο του Parcel Monitor.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


ACS Smartpoint Lockers: Πρώτη παρουσίαση στο κοινό στην ECDM Expo 2022

Η ACS παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό τα νέα ACS Smartpoint Lockers, στο περίπτερο Α1 της έκθεσης ECDM Expo 2022, της μεγαλύτερης έκθεσης για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στις 14 και 15 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο.

Στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν στους επισκέπτες της έκθεσης, της οποίας ήταν κύριος χορηγός η ACS, το εγκατεστημένο ACS Smartpoint Locker και τις δυνατότητες εξυπηρέτησης που προσφέρει στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) και στους πελάτες τους.

Συγκεκριμένα, με τα ACS Smartpoint Lockers («έξυπνες» θυρίδες KePol της ΚΕΒΑ), το συνεργαζόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει στον πελάτη του τη δυνατότητα να παραλάβει την παραγγελία του οποιαδήποτε ώρα ή ημέρα επιθυμεί (24/7), εύκολα και γρήγορα, από το κοντινότερο ACS Smart Point, με τη χρήση ενός μοναδικού κωδικού (PIN) που έχει λάβει στο κινητό του.

Παράλληλα, ο πελάτης-παραλήπτης έχει τη μοναδική δυνατότητα για τα Ελληνικά δεδομένα πληρωμής της ηλεκτρονικής παραγγελίας του και με αντικαταβολή στο POS του locker, χρησιμοποιώντας τραπεζική κάρτα (Visa, Mastercard). Επίσης, μεγάλη σημασία έχει δοθεί στην ασφάλεια των θυρίδων, καθώς τα ACS Smartpoint Lockers διαθέτουν σύστημα συναγερμού, κάμερα και φωτισμό LED, ενώ η παραλαβή της παραγγελίας γίνεται χωρίς ανθρώπινη επαφή, που επιτρέπει στον παραλήπτη να είναι ασφαλής, ακόμα και σε δύσκολες υγειονομικές συνθήκες, όπως αυτές της πανδημίας του COVID 19.

Σημειώνεται ότι το λογισμικό λειτουργίας των «έξυπνων» θυρίδων, αλλά και της δυνατότητας πληρωμής της αντικαταβολής μέσω του ενσωματωμένου POS, έχει υλοποιηθεί εξ’ ολοκλήρου από την ACS, ενώ παρέχεται διασύνδεση των ACS Smartpoint lockers με τις ευρέως διαδεδομένες πλατφόρμες e-shop (π.χ Wordpress, Magento, Shopify, WooComerce, OpenCart κλπ) σε συνεργασία με την εταιρεία AfterSalesPro.

Η εταιρεία, παρέχοντας τα νέα ACS Smartpoint Lockers αποδεικνύει για μία ακόμη φορά τη δέσμευσή της να ανταποκρίνεται στον ρόλο της, ως στρατηγικού εταίρου του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, επενδύοντας συνεχώς σε νέες λύσεις για τους συνεργάτες της, αλλά και τους πελάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η ACS παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της και ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ταχυμεταφορών, του οποίου ηγείται.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Έρευνα ΕΕΤΤ: Ένας στους δύο θα αγόραζε από άλλο e-shop εξαιτίας κακής εμπειρίας παράδοσης

Πανελλαδική έρευνα με αντικείμενο τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφοράς δεμάτων και την αποτύπωση της εμπειρίας των καταναλωτών, διενήργησε η ΕΕΤΤ κατά το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2022.

Ειδικότερα, διερευνήθηκαν οι συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών, η συνολική εμπειρία τους από τη συνεργασία με ταχυδρομικές επιχειρήσεις, η αποτίμηση της ταχύτητας παράδοσης, η γνώση για τις αυτοματοποιημένες θυρίδες και η προοπτική χρήσης τους στο μέλλον, καθώς επίσης και η γνώση για τους φορείς υποδοχής παραπόνων/καταγγελιών.



Η έρευνα υλοποιήθηκε από την εταιρία Metron Analysis, μέσω τηλεφωνικών και online συνεντεύξεων σε δείγμα 2.004 ατόμων ηλικίας 18 ετών και άνω, με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.



Τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας συνοψίζονται στα ακόλουθα:



Συνήθειες χρήσης



-    Το 22% των ερωτώμενων είναι εντατικοί χρήστες, δηλαδή κάνουν χρήση των υπηρεσιών ταχυμεταφορών από 3-4 φορές τον μήνα έως και αρκετές φορές την εβδομάδα. Το 29% είναι χρήστες μέτριας έντασης (χρήση 1-2 φορές τον μήνα) ενώ το 50% κάνει αραιή χρήση (μία φορά ανά τρίμηνο έως και μία φορά ανά εξάμηνο).

-    Το 93% των ερωτώμενων έχει παραλάβει δέμα από αγορά μέσω internet. Η έλευση της πανδημίας αύξησε σημαντικά τις εν λόγω αγορές, με το 82% των χρηστών να τις πραγματοποιούν συχνότερα από το παρελθόν. Επισημαίνεται ότι οι 5 στους 10 ερωτώμενους δήλωσαν ότι παραλαμβάνουν δέμα από οnline αγορά τουλάχιστον μία φορά το μήνα.

-    Η ταχύτητα παράδοσης αποτελεί τον κύριο λόγο χρήσης υπηρεσιών ταχυμεταφορών σε όλες τις δημογραφικές ομάδες (77%). Ακολουθούν η αξιοπιστία (41%), οι πρόσθετες υπηρεσίες όπως η δυνατότητα παρακολούθησης της αποστολής (38%) και η καλύτερη εξυπηρέτηση (36%).

-    Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες για online αγορές, αναδεικνύονται τα είδη ρουχισμού/υπόδησης (68%) και οι ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές 63% αντίστοιχα.



Πηγή: Πανελλαδική έρευνα Metron Analysis για λογαριασμό της ΕΕΤΤ

 


Εμπειρίες χρήσης



-    Το 54% δηλώνει ικανοποιημένο ή πολύ ικανοποιημένο από τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών, ενώ ο δείκτης δυσαρέσκειας κυμαίνεται στο 9%.

-    Το 62% των χρηστών δηλώνει ικανοποιημένο από την κατάσταση των δεμάτων και τις υπηρεσίες εντοπισμού/παρακολούθησης, ωστόσο το 27% είναι δυσαρεστημένο από το κόστος των υπηρεσιών. Επίσης, σημαντικά ποσοστά δυσαρέσκειας εντοπίζονται στην αποτίμηση της εμπειρίας όσον αφορά την ταχύτητα παράδοσης (15%), την εξυπηρέτηση πελατών (13%), την επιστροφή δεμάτων (11%) και το δίκτυο καταστημάτων (10%).

-    Οι καθυστερήσεις των παραδόσεων είναι το βασικό πρόβλημα που έχουν αντιμετωπίσει σχεδόν όλοι οι χρήστες (84%) και με εξαιρετική ένταση (52%). Ειδικότερα, όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές, το 38% των χρηστών είναι δυσαρεστημένο τόσο από το χρόνο παράδοσης όσο και από το κόστος αποστολής των δεμάτων.



Γνώση αυτόματων/αυτοματοποιημένων θυρίδων



Η πλειονότητα των χρηστών (72%) δεν γνωρίζουν τη δυνατότητα χρήσης αυτόματων/ αυτοματο-ποιημένων θυρίδων (lockers), ενώ στην προοπτική χρήσης τους, το 33% είναι θετικό (κυρίως νέοι ηλικίας 25-34 ετών) και το 37% είναι αρνητικό (κυρίως ηλικίες 65+).

Ως ενισχυτικοί παράγοντες για τη μελλοντική χρήση θυρίδων, αναδεικνύονται η παραλαβή/παράδοση σε σημεία που διευκολύνουν τον χρήστη και ο βολικός χρόνος παράδοσης, ενώ στους αποτρεπτικούς παράγοντες συγκαταλέγονται η έλλειψη ασφάλειας, η ανάγκη μετακίνησης και η απουσία ανθρώπινης επαφής.



Η έρευνα της ΕΕΤΤ εντάσσεται στο πλαίσιο παρακολούθησης της ταχυδρομικής αγοράς από την Αρχή, ενώ η παρουσίαση των συμπερασμάτων αποσκοπεί στην αξιολόγηση της εμπειρίας και των συνηθειών των χρηστών, λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές συνθήκες της πανδημίας, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου.

 

Μπορείτε να αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


ACS: Η ψηφιακή βοηθός “ACiStant” ενεργή στην ιστοσελίδα της εταιρείας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καινοτομίας, την Παρασκευή 21 Απριλίου, ενεργοποιήθηκε στην ιστοσελίδα της ACS η ψηφιακή βοηθός “ACiStant”, η οποία εξυπηρετεί τους επισκέπτες της ιστοσελίδας με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, όλο το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα.

Η ACiStant εμφανίζεται σταθερά στο δεξί κάτω μέρος του site www.acscourier.net, ανοίγει με ένα «χτύπημα» στο σχετικό εικονίδιο και εξυπηρετεί τον επισκέπτη, τόσο στα Ελληνικά, όσο και στα Αγγλικά, στα εξής θέματα:

  • Αναζήτηση Αποστολής
  • Αναζήτηση Καταστήματος
  • Κόστος και Χρόνος Παράδοσης
  • Αλλαγή σημείου ή ημέρας παραλαβής (ACS ReDirect)

Η χρήση της ACiStant είναι απλή, καθώς για κάθε θέμα εμφανίζονται στην οθόνη πιθανές ερωτήσεις που ο επισκέπτης καλείται να απαντήσει. Με τη σχετική επιλογή, προχωράει στο επόμενο στάδιο, μέχρι να ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.

Η νέα αυτή ψηφιακή βοηθός εξελίσσει την ιστοσελίδα της ACS, παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Παράλληλα, αποδεικνύει για άλλη μια φορά τη δέσμευση της εταιρείας για την υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, ανταποκρινόμενη στη θέση της, ως ηγέτης του κλάδου των ταχυμεταφορών.

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Shiplemon: Η πλατφόρμα που βελτιώνει την εμπειρία των πελατών σε κάθε αποστολή

Όταν ξεκινάει η ημέρα σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, υπάρχει ένα “βουνό” από πράγματα που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να φύγουν οι παραγγελίες της ημέρας και να λυθούν ανοιχτά θέματα που έχουν προκύψει από προηγούμενες παραγγελίες.

Τί γίνεται λοιπόν με τις αποστολές που έχουν καθυστερήσει; Πόσες αποστολές βρίσκονται αυτή τη στιγμή… “στον αέρα”; Τί γίνεται με τις αντικαταβολές;

Το τηλέφωνο χτυπάει, ένας πελάτης θέλει να μάθει που βρίσκεται μια παραγγελία! Τώρα, τί κάνουμε; Πού θα ψάξεις πρώτα; Στην ACS; Στη Γενική; Στα Ελτά;

Χτυπάει δεύτερο τηλέφωνο, ένας πελάτης θέλει να επιστρέψει την παραγγελία του. Που το καταγράφουμε αυτο; Είναι καλός πελάτης και θέλουμε να αναλάβουμε την επιστροφή! Ποια εταιρεία μας συμφέρει να στείλουμε; Ποια κούριερ θα πάει πιο γρήγορα; Ποια θα πάει πιο οικονομικά;

 

Τί είναι το Shiplemon;

Λύση στα παραπάνω προβλήματα έρχεται να δώσει το Shiplemon, μια καινοτόμα πλατφόρμα διαχείρισης αποστολών μέσα από την οποία ενα e-shop μπορεί να διαχειριστεί όλες τις εταιρείες κούριερ, μέσω μιας εφαρμογής cloud. Παράλληλα, σου δίνει πρόσβαση σε χαμηλό κόστος αποστολών, χωρις να είναι απαραίτητη η χρήση συμβολαίου με όλες τις εταιρείες κούριερ.

Επίσης, το Shiplemon δίνει μοναδικά εργαλεία για τον δυναμικό υπολογισμό του κόστους αποστολής στο checkout, την ενημέρωση του πελάτη με SMS, viber ή email και τη διαχείριση αιτημάτων επιστροφών. Όλα τα παραπάνω, παρέχονται μέσα από ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης, που διασυνδέεται με το e-shop σου!

 

Πώς μπορεί το Shiplemon να μειώσει τα έξοδα;

Το Shiplemon βοηθάει ηλεκτρονικά καταστήματα να βάλουν σε τάξη τις αποστολές τους, να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες τους (μέσω δημιουργίας voucher για όλες τις εταιρείες κούριερ), να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τη λειτουργία του καταστήματός τους, τα προβλήματα στις αποστολές και να βρίσκουν πάντα τον καλύτερο τρόπο για να στείλουν το δέμα τους, βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών τους.

 

Τί εργαλεία παρέχει η πλατφόρμα που οδηγούν σε αύξηση των πωλήσεων;

Σημαντικό κομμάτι της πλατφόρμας αποτελούν τα εργαλεία που βελτιώνουν την εμπειρία του καταναλωτή και αυξάνουν σημαντικά τις πωλήσεις ενος ηλεκτρονικού καταστήματος.

Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα δυναμικού υπολογισμού μεταφορικών και προσθήκης επιλογών τρόπου αποστολής στο checkout, δίνοντας τη δυνατότητα επιλογής εταιρείας κούριερ που θα αναλάβει την αποστολή, ακόμα και αν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν έχει συνάψει συνεργασία με την εν λόγο εταιρεία.

Επίσης, μπορεί να δημιουργήσει επιπλέον πωλήσεις, αφού ο πελάτης θα επιστρέψει στο e-shop σου για να δει την πορεία της αποστολής του και θα έχεις τη δυνατότητα να του προβάλλεις για να αγοράσει επιπλέον προϊόντα.

Παράλληλα, το Shiplemon παρέχει έξυπνες φόρμες για τη διαχείριση των αιτημάτων επιστροφών, οι οποίες μπορούν πολύ εύκολα να βοηθήσουν ένα πελάτη να επιλέξει τα προϊόντα που θέλει να επιστρέψει και να καταχωρήσει ένα αίτημα επιστροφής στην σελίδα πολιτικής επιστροφής του καταστήματος!

Τέλος, η πλατφόρμα δίνει λύση στο κομμάτι της ενημέρωσης των πελατών, ώστε να γνωρίζουν κάθε στιγμή που βρίσκεται η παραγγελία τους με branded SMS, Viber messages και email τα οποία ενημερώνουν συνεχώς τον πελάτη για την εξέλιξη της παραγγελίας του.

 

Πώς ενισχύεται το brand name του καταστήματος και τί ευκαιρίες δημιουργούνται;

Μέσα από τα branded SMS και tracking pages (σελίδες προβολής της εξέλιξης μιας παραγγελίας) ο πελάτης ενος ηλεκτρονικού καταστήματος έρχεται συχνότερα σε επαφή με το brand name και λαμβάνει μια καλύτερη συνολική εμπειρία. Παράλληλα, δημιουργείται μια ευκαιρία για up selling συμπληρωματικών προϊόντων μέσα στη σελίδα αυτή, αφού ο πελάτης αντί να αναζητήσει την εξέλιξη της παραγγελίας του στην ιστοσελίδα της κούριερ, επιστρέφει στο κατάστημα για να δει την εξέλιξή της!

 

Βάλε τάξη στις αποστολές σου, σήμερα!

Μάθε περισσότερα στο Shiplemon.com και έλα να γνωριστούμε από κοντά, στην έκθεση eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe, στο Ζάππειο Μέγαρο, στις 14 και 15 Μαΐου.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι ημερήσιες παραδόσεις προϊόντων με drones ξεπερνούν τις 2.000 παγκοσμίως

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της McKinsey & Co., έχουν γίνει πάνω από 660.000 παραδόσεις με drones από αέρος σε καταναλωτές παγκοσμίως τα τελευταία τρία χρόνια, ενώ από τις αρχές του 2022, περισσότερες από 2.000 παραδόσεις πραγματοποιούνται καθημερινά, σε όλο τον κόσμο.

Η McKinsey προβλέπει ότι οι παγκόσμιες παραδόσεις για το 2022 θα είναι κοντά στο 1,5 εκατομμύριο, από λιγότερο από μισό εκατομμύριο που ήταν το 2021.

Ας δούμε τη λίστα με τις εταιρείες που είναι πρωτοπόρες στις παραδόσεις με ιπτάμενα drones.

 

Amazon Prime Air

Η Amazon δοκιμάζει παραδόσεις με drones σε μερικές αγροτικές περιοχές του Όρεγκον και της Καλιφόρνια τα τελευταία δύο χρόνια. Σύμφωνα με το Business Insider, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τις δοκιμές σε 1.300 πελάτες φέτος. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από περίπου 3.000 αντικείμενα με βάρος έως 2 κιλά.

Η Amazon θα προσφέρει υπηρεσίες drone σε 32 τοποθεσίες έως το 2025, παραδίδοντας 1 εκατομμύριο πακέτα ετησίως, δωρεάν στους πελάτες Prime. Η εταιρεία σχεδιάζει να λειτουργήσει 145 επιφάνειες εκτόξευσης drone, πετώντας 250 ταυτόχρονα και στέλνοντας αεροπορικά 500 εκατομμύρια δέματα ετησίως.

Domino's

Η Domino's και η SkyDrop υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία για την έναρξη του δεύτερου σταδίου της εμπορικής συνεργασίας τους για παράδοση με drones στη Νέα Ζηλανδία. Οι εταιρείες σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν δοκιμαστικές παραδώσεις με drone από ένα κατάστημα Domino's στα σπίτια των πελατών.

Η Domino’s και η SkyDrop συνεργάστηκαν αρχικά το 2016 για να ξεκινήσουν το πρώτο στάδιο παράδοσης με drone στη Νέα Ζηλανδία.

FedEx

Η FedEx Express, θυγατρική της FedEx Corp., συνεργάζεται με την Elroy Air που εδρεύει στην Καλιφόρνια, η οποία κατασκευάζει ένα αυτόνομο σύστημα εναέριου φορτίου κάθετης απογείωσης και προσγείωσης. Η FedEx Express θα δοκιμάσει τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη Chaparral της Elroy Air για να μεταφέρει δέματα μεταξύ τοποθεσιών διαλογής.

Το αυτόνομο αεροσκάφος Chaparral μπορεί να παραλάβει έως 227 κιλά φορτίου και να το μεταφέρει αεροπορικώς μέχρι και 480 χιλιόμετρα μακρυά.

Walmart

Η Walmart και η DroneUp, ένας παγκόσμιος πάροχος τεχνολογίας και υπηρεσιών drone, ανακοίνωσαν εμπορικές δραστηριότητες παράδοσης με drone σε τρία καταστήματα στο Βορειοδυτικό Αρκάνσας, που λειτουργούν από τις 8:00 π.μ. έως τις 8:00 μ.μ., επτά ημέρες την εβδομάδα, για να παραδίδουν είδη σε πελάτες της Walmart σε μόλις 30 λεπτά.

Wing

Η Wing είναι θυγατρική της Alphabet (μητρική τής Google) και ξεκίνησε την πρώτη της εμπορική υπηρεσία παράδοσης με drone στις 7 Απριλίου στο Dallas των ΗΠΑ. Τα drones παραδίδουν απευθείας στα σπίτια των πελατών προϊόντα υγείας και ευεξίας, παγωτό, συνταγογραφούμενα φάρμακα για κατοικίδια και κιτ πρώτων βοηθειών, από τις συνεργαζόμενες εταιρείες που τα διαθέτουν.

Τον προηγούμενο μήνα, η Wing ολοκλήρωσε 200.000 εμπορικές παραδόσεις στις αγορές που δραστηριοποιείται. Το 2021, η Wing ολοκλήρωσε λίγο περισσότερες από 100.000 παραδόσεις drone στην Αυστραλία. Πρόσφατα, είχε την πιο ενεργή εβδομάδα της, με περισσότερες από 1.000 παραδόσεις σε μία μέρα σε όλο τον κόσμο (μία κάθε 25 δευτερόλεπτα).

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Εικόνα: Amazon Prime Air

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


ACS: 10 τόνοι με είδη πρώτης ανάγκης  στους "Γιατρούς του Κόσμου" για τον ουκρανικό λαό

Η ACS ανακοίνωσε, ότι από την 5η Μαρτίου 2022 έως την 30η Μαρτίου 2022 συγκεντρώθηκαν στο Πανελλαδικό Δίκτυο Καταστημάτων της περισσότερα από 700 δέματα με ιατροφαρμακευτικά υλικά και αναλώσιμα καθώς και με είδη πρώτης ανάγκης, συνολικού βάρους 10 τόνων, τα οποία και παραδόθηκαν στην οργάνωση «Γιατροί του Κόσμου», προκειμένου να αποσταλούν στην Ουκρανία για τη στήριξη του ουκρανικού λαού.

Η εταιρεία ευχαριστεί θερμά το κοινό για την ανταπόκρισή του και παρακαλεί να σταματήσει η παράδοση ιατροφαρμακευτικών υλικών και ειδών πρώτης ανάγκης στα καταστήματα του Δικτύου της, λόγω πληρότητας των δρομολογίων προς την Ουκρανία, όπως την ενημέρωσε σχετικά η οργάνωση «Γιατροί του Κόσμου».

Παράλληλα, η ACS θα ήθελε να ευχαριστήσει τους εργαζόμενους της στα καταστήματα, αλλά και στη Διοίκηση, για τη σημαντική συνεισφορά τους στην απρόσκοπτη συγκέντρωση των ειδών και στη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της εταιρείας, σε όλη τη διάρκεια της ενέργειας.

Η ACS θα συνεχίσει να στηρίζει τέτοιου είδους ενέργειες, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


ACS - Οι Γιατροί του Κόσμου: Συγκέντρωση ειδών για αποστολή στην Ουκρανία

Στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS για την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, η εταιρεία καλεί τους πολίτες σε όλη την Ελλάδα να συγκεντρώσουν στο δίκτυο των καταστημάτων της τα είδη πρώτης ανάγκης που έχει ανακοινώσει η ΜΚΟ «Οι Γιατροί του Κόσμου», με σκοπό την αποστολή τους ως ανθρωπιστική βοήθεια στην Ουκρανία από τη φιλανθρωπική οργάνωση.

Συγκεκριμένα, «Οι Γιατροί του Κόσμου», κάνουν έκκληση για τη συγκέντρωση των παρακάτω ειδών (και μόνο αυτών):

Τρόφιμα μακράς διάρκειας

  • Όσπρια, Ρύζι, Ζυμαρικά
  • Βρεφικές τροφές και παιδικά γάλατα
  • Γάλατα Εβαπορέ
  • Κονσέρβες
  • Βρεφικές πάνες και είδη ατομικής υγιεινής.

Ιατροφαρμακευτικό Υλικό

  • Γάζες και Γάντια αποστειρωμένα
  • Οινόπνευμα
  • Φυσιολογικούς ορούς
  • Παυσίπονα
  • Παιδικά σιρόπια
  • Αντιβηχικά
  • Betadine

Σημαντικές διευκρινίσεις:

  1. Τα είδη που θα παραλάβουν «Οι Γιατροί του Κόσμου» θα έχουν τουλάχιστον έξι (6) μήνες ως ημερομηνία λήξης.
  2. Η συγκέντρωση των άνω ειδών στα καταστήματα ACS ξεκινάει από το Σάββατο 05/03/22 και θα ολοκληρωθεί με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
  3. Για να γίνει αποδεκτή η δωρεάν παραλαβή των ειδών από το δίκτυο των καταστημάτων της ACS, πρέπει να πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

- μέγιστος αριθμός δεμάτων ανά αποστολέα είναι τα πέντε (5) δέματα με συνολικό βάρος έως είκοσι (20) κιλά (για όλα τα δέματα)

- τα είδη θα πρέπει να είναι συσκευασμένα σε κλειστά χαρτοκιβώτια και να φέρουν ευκρινή ένδειξη «Γιατροί του Κόσμου - Ουκρανία».

H εταιρεία παρακαλεί το κοινό για την πλήρη συμμόρφωση με τις παραπάνω προϋποθέσεις, ώστε να υλοποιηθεί απρόσκοπτα και με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα η ενέργεια των Γιατρών του Κόσμου, που θα βοηθήσει ουσιαστικά τους συνανθρώπους μας στην Ουκρανία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search