Logistics

Οι 7 κορυφαίες τάσεις στα e-commerce logistics για το 2021

Το 2020 ήταν μια χρονιά μετασχηματισμού για την αγορά τής λιανικής, όπου σημειώθηκε μαζική στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο εξαιτίας της πανδημίας. Τώρα, το 2021 είναι η χρονιά των αναδυόμενων τάσεων και των καινοτομιών. Πολλές εταιρείες και brands όπως οι Facebook, Instagram, Shopify, Walmart, TikTok, Youtube εισήγαγαν νέες δυνατότητες και χαρακτηριστικά στις πλατφόρμες τους για να υποστηρίξουν το κοινωνικό εμπόριο και τις αγορές εντός των εφαρμογών τους.

Η επιταχυνόμενη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει δώσει μεγάλη ώθηση και στην αγορά των e-commerce logistics, η οποία έφτασε τα 368 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020. 

Μετά από μια τέτοια δυναμική χρονιά, ποιες τάσεις στην εφοδιαστική αξιοποίησαν οι έμποροι για να συμβαδίσουν με τις συνεχώς εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών; Ας ρίξουμε μια ματιά στις 7 κορυφαίες τάσεις εφοδιαστικής για το ηλεκτρονικό εμπόριο που κυριάρχησαν φέτος, μέχρι τώρα.

1. Big Data



Τα μεγάλα δεδομένα φέρνουν επανάσταση σε πολλούς επιχειρηματικούς κλάδους και το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένας από αυτούς. Οι επιχειρήσεις e-commerce μπορούν να αξιοποιήσουν μεγάλα δεδομένα για να προβλέψουν τη συμπεριφορά των πελατών και τις τάσεις της αγοράς.

Με τη δυνατότητα λήψης αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο και βάσει δεδομένων, τα προγνωστικά στοιχεία παρέχουν στις εταιρείες ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Τα μεγάλα δεδομένα μπορούν επίσης να αναπτύξουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία αγορών, χωρίζοντας τους πελάτες τους με βάση το δημογραφικό προφίλ τους και προηγούμενες αγοραστικές συμπεριφορές τους.

Τα Big data είναι επίσης σημαντικά στο να βοηθούν τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να λάβουν αποφάσεις για τα logistics τους και να βελτιώνουν την αποδοτικότητά τους.

2. Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο



Μέχρι το 2022, οι διασυνοριακές αποστολές θα αντιπροσωπεύουν το 22% των συνολικών αποστολών παγκοσμίως. Σε έκθεση της International Postal Corporation, το 33% των αγοραστών παγκοσμίως φέρεται να έκανε περισσότερες διασυνοριακές αγορές λόγω της πανδημίας.

Οι καταναλωτές επιλέγουν να αγοράζουν εκτός των συνόρων τους λόγω χαμηλότερου κόστους, ή της μη διαθεσιμότητας προϊόντων στη χώρα τους, ενώ οι λιανοπωλητές έχουν την ευκαιρία να επεκταθούν διεθνώς και να προσεγγίσουν νέους πελάτες.

3. Πελατοκεντρική προσέγγιση



Όπως λέει το πολύ γνωστό επιχειρηματικό μότο "ο πελάτης είναι βασιλιάς". Η διασφάλιση ότι οι πελάτες έχουν την καλύτερη εμπειρία αγορών είναι κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση. Από τη βοήθεια στις επιλογές των πελατών με παρουσιάσεις και κριτικές προϊόντων, έως την ενημέρωση σχετικά με τις παραδόσεις των παραγγελιών τους, κάθε έμπορος μπορεί να αναλάβει δράση για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών του.

Οι πελάτες απαιτούν εναλλακτικές λύσεις παράδοσης για να παραλάβουν πιο γρήγορα τα προϊόντα τους, με το 68% να δηλώνει ότι θα αγοράσει μόνο εάν υπάρχει επιλογή για γρήγορη αποστολή. Μεγάλοι λιανοπωλητές όπως η Amazon και η Walmart, έχουν προσφέρει παράδοση αυθημερόν και παράδοση την επόμενη ημέρα, για να καλύψουν αυτές τις απαιτήσεις.

4. Απευθείας στον καταναλωτή



Τα brands χρησιμοποιούσαν παραδοσιακά λιανοπωλητές ή χονδρεμπόρους ως ενδιάμεσους για τις λιανικές πωλήσεις τους. Στην πραγματικότητα, υπήρχαν πολύ λίγες εταιρείες που εφάρμοζαν το "απευθείας" μοντέλο Direct-to-Consumer πριν από την πανδημία. Ωστόσο, με τη στροφή προς το e-shopping και το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων, υπήρξε μια μεγάλη ανοδική τάση προς το DTC.

Με τις εταιρείες που εφαρμόζουν το μοντέλο DTC να σημειώνουν αστρονομική αύξηση πωλήσεων, τα παραδοσιακά εμπορικά σήματα λιανικής και όμιλοι επενδύσεων, επενδύουν επίσης σε στρατηγικές απευθείας προσέγγισης των καταναλωτών. Με το μοντέλο DTC, οι λιανοπωλητές όχι μόνο έχουν τον πλήρη έλεγχο της αποστολής τους, αλλά μπορούν επίσης να δημιουργήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους.

 5. Σημεία συλλογής δεμάτων



Τα σημεία συλλογής δεμάτων είναι μια τάση που έχει ισχυροποιηθεί από την πανδημία. Οι καταναλωτές που την υιοθετούν αυξάνονται διαρκώς, αλλά και οι λιανοπωλητές ανταποκρίνονται σε αυτή τη ζήτηση, προσφέροντας σημεία συλλογής ως εναλλακτική λύση παράδοσης, με το 73% του Top50 των λιανοπωλητών στην Ευρώπη να προσφέρουν την επιλογή "click and collect".

6. Άνοδος του Κοινωνικού Εμπορίου



Πέρασαν οι μέρες όπου τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν απλώς ένα κανάλι μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Πλέον, οι έμποροι μπορούν να συνδεθούν με τους πελάτες στα κοινωνικά μέσα, όχι μόνο για να παρέχουν πληροφορίες, αλλά και για την άμεση πώληση προϊόντων. Για παράδειγμα, οι χρήστες του TikTok μπορούν να αγοράζουν προϊόντα μέσα από την εφαρμογή, ενώ το Twitter δοκιμάζει ανάλογες δυνατότητες.

Όταν αξιοποιείται σωστά, το κοινωνικό εμπόριο μπορεί να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να προγραμματίσουν τη διαχείριση των αποθεμάτων τους με βάση τη ζήτηση των προϊόντων. Για παράδειγμα, εάν ένα προϊόν έχει μεγαλύτερη ζήτηση σε μια συγκεκριμένη περιοχή, μπορούν να ανακατευθύνουν το απόθεμά τους ανάλογα.

7. Βιωσιμότητα



Η αειφορία είναι στην ατζέντα εδώ και χρόνια. Ωστόσο, η πανδημία ανέδειξε τον αντίκτυπο της οικονομικής δραστηριότητας στον πλανήτη και επομένως τη δυνατότητα των επιχειρήσεων και των καταναλωτών να κάνουν ουσιαστικές αλλαγές.

Για παράδειγμα, χωρίς οχήματα στους δρόμους, υπήρξε σημαντική πτώση 7% στις παγκόσμιες εκπομπές αερίων θερμοκηπίου. Από την άλλη, η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου προκάλεσε ανησυχίες σχετικά με τα απορρίμματα από τις συσκευασίες και τις αυξημένες εκπομπές ρύπων από τα οχήματα παράδοσης.

Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες ενσωμάτωσης βιώσιμων πρακτικών στις διαδικασίες των εμπόρων. Εταιρείες logistics όπως η DHL, η DPDgroup και η Hermes έχουν δεσμευτεί για ένα μέλλον χωρίς εκπομπές ρύπων, με τη χρήση εναλλακτικών οχημάτων. Για τη μείωση των απορριμμάτων συσκευασίας, οι λιανοπωλητές μπορούν επίσης να στραφούν σε βιώσιμες συσκευασίες προϊόντων.

Ο ανταγωνισμός στην εφοδιαστική ηλεκτρονικού εμπορίου σήμερα είναι σκληρός και οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να εξετάσουν πώς μπορούν να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους, χρησιμοποιώντας μία ή περισσότερες από τις παραπάνω τάσεις για να διαφοροποιηθούν.

Πηγή: parcelmonitor.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

ACS: Πάνω από 97 τόνοι ειδών πρώτης ανάγκης μεταφέρθηκαν δωρεάν σε πυρόπληκτους

Τη Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου ολοκληρώθηκε η κοινωνική δράση της ACS για τη δωρεάν μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης προς τους πληγέντες των καταστροφικών πυρκαγιών που σημειώθηκαν το τελευταίο διάστημα στη χώρα μας, ξεπερνώντας τους 97 τόνους στο σύνολο των αποστολών.  

Συγκεκριμένα, από την 6η Αυγούστου 2021 έως την 25η Σεπτεμβρίου 2021 παραδόθηκαν στο Πανελλαδικό Δίκτυο Καταστημάτων της είδη πρώτης ανάγκης, συνολικού βάρους 97.447,4 kgr, τα οποία και εστάλησαν μέσω 4.357 δωρεάν αποστολών, σε πυρόπληκτους σε όλη την Ελλάδα. Η εταιρεία ευχαριστεί θερμά φορείς, MKO και Δήμους από όλη την Ελλάδα για την πρωτοφανή ανταπόκρισή τους στην πρωτοβουλία της ACS για την αρωγή των πυρόπληκτων συμπολιτών μας.

Υπενθυμίζεται ότι η ACS, αξιολογώντας την κρισιμότητα της κατάστασης και συνεπής στην άμεση ανταπόκριση σε κάθε έκτακτη ανάγκη και φυσική καταστροφή στη χώρα μας, σε συνεργασία με το Πανελλαδικό Δίκτυο Καταστημάτων της, είχε ανακοινώσει την Παρασκευή 6 Αυγούστου, ότι θα προσέφερε δωρεάν υπηρεσίες μεταφοράς σε όσους φορείς / ΜΚΟ / Δήμους συγκεντρώνουν είδη πρώτης ανάγκης για την αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας προς τους πυρόπληκτους των καταστροφικών πυρκαγιών που έπληξαν τη χώρα μας.

Η συγκεκριμένη δράση της ACS είναι η μεγαλύτερη που πραγματοποιήθηκε ποτέ από την εταιρεία, στο πλαίσιο της πολιτικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της, που ακολουθεί με συνέπεια τα τελευταία χρόνια για άμεση ανταπόκριση σε καταστάσεις  έκτακτης ανάγκης σε Πανελλαδική κλίμακα. Για αυτόν τον λόγο, η εταιρεία εκφράζει επίσης τις θερμές τις ευχαριστίες προς τους ανθρώπους της στο Δίκτυο Καταστημάτων της, για την ανεκτίμητη συνεισφορά τους στην απρόσκοπτη ολοκλήρωση της σημαντικής αυτής ενέργειας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τα delivery trends που πρέπει να προσέξει κάθε online retailer

Οι 500 κορυφαίοι online retailers το 2020 έκαναν τζίρο 304,45 δισ. δολάρια, ο οποίος ήταν αυξημένος κατά 38,5% από τα 219,79 δισ. δολάρια του 2019.

Τί μπορούμε να μάθουμε από τους κορυφαίους λιανοπωλητές, εν μέσω μιας πανδημίας που προκάλεσε έκρηξη στις online αγορές;

Τα στοιχεία που παρατίθενται σε αυτό το άρθρο προέρχονται από τη RetailX και αφορούν πληροφορίες για τις επιλογές παράδοσης που προσφέρουν οι 50 κορυφαίες εταιρείες e-commerce στην Ευρώπη. Ποιες είναι οι πιο κοινές και ποιες οι λιγότερο συνηθισμένες μέθοδοι παράδοσης που προσφέρονται από τους κορυφαίους λιανοπωλητές όπως η Amazon, η Decathlon και η Tesco;

Μεταξύ των "Top 50", η δημοφιλέστερη μέθοδος παράδοσης είναι η επιλογή "click and collect" (ή "click away" όπως τη... βαφτίσαμε στην Ελλάδα) όπου το 73% των λιανοπωλητών προσφέρει αυτή τη δυνατότητα. Η επιλογή επιτρέπει στους καταναλωτές να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους από μια φυσική τοποθεσία και όχι να παραλαμβάνουν στο χώρο τους. Η δημοτικότητα αυτής της επιλογής σηματοδοτεί μια τάση προς εναλλακτικές μεθόδους παράδοσης σε αντίθεση με την παραδοσιακή μέθοδο παράδοσης κατ 'οίκον.

Η επιλογή "click and collect" είναι πιθανό να έχει ακόμη μεγαλύτερη δημοφιλία στο μέλλον και πρέπει οι online retailers να την εντάξουν στους τρόπους παράδοσης των εμπορευμάτων τους. Έχοντας γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής επιλογή εν μέσω πανδημίας, πιθανότατα θα γίνει κανόνας τα επόμενα χρόνια. Υπολογίζεται πως στην Ευρώπη η επιλογή "click and collect" θα έχει τζίρο 86,1 δισ. δολαρίων το 2023.

Ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί με τις αυξημένες επενδύσεις στην παράδοση καταναλωτικών αγαθών την ίδια μέρα, την αυξημένη υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των Ευρωπαίων καταναλωτών, καθώς και τη γρήγορη παράδοση προκειμένου να προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στον πελάτη. Αυτοί οι παράγοντες αναμένεται να οδηγήσουν την αγορά ταχείας παράδοσης να φτάσει τα εντυπωσιακά 98 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027, από το ποσό των 61 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020.

Μόνο το 38% των λιανοπωλητών προσέφεραν "next-day delivery" και το 13% την ίδια ημέρα

Ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί με τις επενδύσεις που γίνονται για την παράδοση αγαθών την ίδια μέρα και την αυξανόμενη υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των Ευρωπαίων καταναλωτών. Αυτοί οι παράγοντες θα οδηγήσουν την αγορά του express delivery να φτάσει σε τζίρο τα 98 δισ. δολάρια μέχρι το 2027, από το ποσό των 61 δισ. δολαρίων που ήταν το 2020.

 

Σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσίευσε το Ecommerce News, η παράδοση της επόμενης ημέρας θεωρείται σημαντική για τους αγοραστές. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 45% των Βρετανών καταναλωτών δηλώνουν ότι η παράδοση την επόμενη ημέρα αυξάνει την πιθανότητα αγοράς από έναν έμπορο, αφού είναι και ο πιο επιθυμητός τρόπος παράδοσης για εκείνους. Ωστόσο, μόνο το 66% των λιανοπωλητών παρέχουν αυτήν την υπηρεσία.

Η παράδοση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα προσφέρεται από ελάχιστους

Οι επιλογές παράδοσης σε συγκεκριμένη ημέρα και σε συγκεκριμένη ώρα προσφέρονται μόνο από το 14% και το 7% των λιανοπωλητών αντίστοιχα, καθιστώντας τις, τις λιγότερο δημοφιλείς επιλογές που παρέχονται από τους εμπόρους προς τους καταναλωτές.

Δεδομένου ότι αυτοί οι τρόποι παράδοσης είναι σε τόσο χαμηλά ποσοστά, υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης στην παροχή προς τους καταναλωτές αυτών των πιο προηγμένων επιλογών παράδοσης.

Σύμφωνα με μία έκθεση της Summit, οι λιανοπωλητές που προσφέρουν πιο ακριβείς χρόνους παράδοσης βλέπουν αύξηση στη μέση αξία του καλαθιού και τη συχνότητα των παραγγελιών.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τί κάνουν οι κορυφαίοι online retailers στην Ευρώπη, μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε την έκθεση της RetailX εδώ.

Πηγή: parcelmonitor.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η FedEx λανσάρει διαγωνισμό στην Ευρώπη για να υποστηρίξει μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Η FedEx Express, θυγατρική τής FedEx Corp. και η μεγαλύτερη εταιρεία ταχυμεταφορών στον κόσμο, ανακοίνωσε την έναρξη του διαγωνισμού επιχορήγησης μικρών επιχειρήσεων στην Ευρώπη. Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, θα απονεμηθούν χρηματικά έπαθλα συνολικής αξίας περίπου 250.000€ σε ευρωπαϊκές μικρές επιχειρήσεις, που θα τις βοηθήσουν να αναπτυχθούν και να επιτύχουν τους επόμενους στόχους τους. Για πρώτη φορά, ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί σε ενιαίο πανευρωπαϊκό επίπεδο και θα απευθύνεται σε μικρές επιχειρήσεις που εδρεύουν σε 16 διαφορετικές χώρες.

Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μικρές επιχειρήσεις κερδοσκοπικού χαρακτήρα που απασχολούν έως και 50 υπαλλήλους στις εξής ευρωπαϊκές χώρες: Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισπανία, Ισραήλ, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία και Τσεχία.

Θα επιλεχθούν δεκαπέντε υποψήφιοι για την τελική φάση[1], οι οποίοι θα διαγωνιστούν για το μεγάλο βραβείο (50.000€) ή για ένα από τα τρία βραβεία επιλογής των κριτών: Digital Excellence, Innovation Mastermind και Sustainability Champion (15.000€ το καθένα). Εκτός από τους τελικούς υποψήφιους που θα διαγωνιστούν για ένα από τα τέσσερα βραβεία της κριτικής επιτροπής, οι εταιρείες που δεν θα προκριθούν στην τελική φάση θα λάβουν μέρος στη φάση ψηφοφορίας του κοινού, όπου θα διεκδικήσουν το βραβείο επιλογής του κοινού στη χώρα τους. Αυτό σημαίνει ότι θα προκύψουν 15 επιπλέον νικητές που θα λάβουν από 10.000€ ο καθένας.

Προκειμένου να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό, οι εταιρείες δε χρειάζεται να είναι αυτήν τη στιγμή πελάτες ή να έχουν ενεργό λογαριασμό αποστολών με τη FedEx Express.

Η περίοδος δήλωσης συμμετοχής στο διαγωνισμό θα διαρκέσει από τις 15 Σεπτεμβρίου έως τις 20 Οκτωβρίου 2021. Οι 15 υποψήφιοι για την τελική φάση θα ανακοινωθούν στις 17 Νοεμβρίου 2021 και θα ξεκινήσει η ψηφοφορία του κοινού για τα βραβεία επιλογής του κοινού. Όλοι οι νικητές θα ανακοινωθούν στις 26 Ιανουαρίου 2022. Για τη διαδικασία δήλωσης συμμετοχής, τους όρους και τις προϋποθέσεις, επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.fedex.com/grant.

Μετά τη διεξαγωγή του για πρώτη φορά στις ΗΠΑ το 2012, ο διαγωνισμός επιχορήγησης μικρών επιχειρήσεων – “Small Business Grant” της FedEx συνεχίζει να επεκτείνεται κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο. Στην Ευρώπη ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε πρώτη φορά το 2016 σε τρεις χώρες, οι οποίες έγιναν πέντε το 2019. Τώρα, για πρώτη φορά θα λάβουν μέρος 16 χώρες σε όλη την Ευρώπη, ώστε να δοθούν περισσότερες ευκαιρίες στις μικρές επιχειρήσεις της περιφέρειάς μας που αφοσιώνονται με πάθος στους στόχους τους και καινοτομούν.

[1] Για τους σκοπούς αυτού του διαγωνισμού, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο αποτελούν μία χώρα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ρομποτικό σύστημα διαλογής στις εγκαταστάσεις των ΕΛΤΑ

Μία νέα εποχή εγκαινιάζεται για τα ΕΛΤΑ καθώς, στις εγκαταστάσεις του Ομίλου στο Κρυονέρι, άρχισε να λειτουργεί η νέα ρομποτική και πλήρως ψηφιακή εγκατάσταση διαλογής αντικειμένων.

Πρόκειται για το πρώτο σύστημα της κατηγορίας του στην Ευρώπη, το οποίο αξιοποιεί τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) για τη διαχείριση των αντικειμένων με υπέρ-υψηλή ταχύτητα και ασφάλεια, ενώ ταυτόχρονα αποτυπώνει την προσήλωση του Ομίλου να κάνει πράξη τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, στον οποίο έμπρακτα, πλέον, επενδύει.

Το νέο σύστημα μπήκε σε παραγωγική λειτουργία στα μέσα Αυγούστου και αναπτύσσεται με στόχο να αλλάξει συνολικά τα δεδομένα για τον Όμιλο ΕΛΤΑ, αναβαθμίζοντας δραστικά τη δυναμικότητα και την ταχύτητα στη διαλογή και, κατά συνέπεια, στις παραδόσεις. Ταυτόχρονα, εξασφαλίζει μεγαλύτερη ασφάλεια για τα αντικείμενα και ταχύτερη εξυπηρέτηση για τους πελάτες.

Η νέα επένδυση των ΕΛΤΑ εστιάζει στη διαλογή, έναν από τους πλέον νευραλγικούς κρίκους της αλυσίδας των ταχυδρομικών υπηρεσιών, στον οποίο μέχρι σήμερα επικρατεί η χειροκίνητη και η ημι-μηχανική διαλογή, η οποία όμως έχει ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις σε χρόνο και σημαντικές πιθανότητες σφαλμάτων, με αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις.

Πλέον, με την προσθήκη των ρομπότ στη διαδικασία διαλογής, τα ΕΛΤΑ αξιοποιούν την τεχνολογία για να δρομολογούν κάθε δέμα προς διανομή άμεσα, γρήγορα και χωρίς λάθη, γεγονός που ανοίγει το δρόμο, στο μέλλον, ακόμα και για παραδόσεις εντός της ιδίας μέρας.

Το νέο ρομποτικό σύστημα διαλογής, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης επιτυγχάνει:

-  Αύξηση ταχύτητας διαλογής κατά 250%

-  Διασφαλίζει παράδοση την επόμενη ημέρα (D+1)

-  Διαχειρίζεται αντικείμενα που αποτελούν περίπου το 80% των συνολικών αποστολών

-  Παρέχει αυτόματο υπολογισμό βάρους και τιμολόγηση των αντικειμένων

-  Μειώνει τα σφάλματα και αυξάνει την προστασία των αντικειμένων

-  Προσφέρει διαδικασίες διαλογής σε Covid Free περιβάλλον

 [youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=vgFhftPeW-Q"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


BestPrice.gr και Stoferno.gr προσφέρουν υπηρεσίες αυθημερόν παράδοσης

Νέα στρατηγική συνεργασία ανακοίνωσαν το BestPrice.gr και το Stoferno.gr, με στόχο να προσφέρουν καινοτόμες υπηρεσίες αυθημερόν παράδοσης στα συνεργαζόμενα καταστήματα του BestPrice.gr και κατ’ επέκταση στους e-καταναλωτές στην Ελλάδα.

Η συνεργασία των δύο εταιριών έρχεται να δώσει λύση στις αυξημένες ανάγκες του έλληνα e-καταναλωτή και εμπόρου για άμεση παράδοση των παραγγελιών, προσφέροντας υπηρεσίες αυθημερόν παράδοσης ή/και εγγυημένης παράδοσης την επόμενη ημέρα, για τα 3.000 ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετέχουν στο BestPrice.gr. Τα ενεργά ηλεκτρονικά καταστήματα στο BestPrice.gr θα έχουν την δυνατότητα να κάνουν αποκλειστική χρήση της προνομιακής προσφοράς από 1η Σεπτεμβρίου.

Το Stoferno.gr είναι μια premium υπηρεσία courier που προσφέρει εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του δέματος σε 2ωρα χρονικά διαστήματα, real-time tracking του διανομέα στο χάρτη, δυναμικές δυνατότητες αναδρομολόγησης των δεμάτων ώστε να φτάσει το δέμα στον παραλήπτη έγκαιρα καθώς και real-time chat με εκπρόσωπο της εταιρείας για οτιδήποτε χρειαστεί ο παραλήπτης και ο αποστολέας σε επίπεδο υποστήριξης.

Μέσω της συνεργασίας με το BestPrice.gr, που αποτελεί την πρώτη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα με 3.000 συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα, φιλοδοξεί να εδραιώσει στην Ελλάδα τον όρο “Express/Prime Delivery Services” στο πρότυπο δημοφιλών αντίστοιχων υπηρεσιών του εξωτερικού.

Είναι μεγάλη μας τιμή που συνεργαζόμαστε με το BestPrice.gr με κοινό στόχο, να προσφέρουμε premium υπηρεσίες courier διανομής στα eshop που συμμετέχουν στην Πλατφόρμα. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του e-commerce της Ελλάδας που υλοποιείται μια τέτοια συνεργασία και χαιρόμαστε πάρα πολύ που πρωτοπορούμε μαζί με το BestPrice.gr σε αυτό”, ανέφερε ο CEO του Stoferno.gr, Δημήτρης Λυκούρης.

Ο Γιώργος Παπαδάκης, CEO της The Best Company δήλωσε “Είμαστε χαρούμενοι που μέσω της συνεργασίας με την stoferno.gr έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας μια λύση premium παράδοσης σε προνομιακή τιμή. Η υπηρεσία αυτή εκτιμούμε ότι θα έχει θετικό αντίκτυπο στην αγορά του e-commerce στην Ελλάδα, λειτουργώντας ενθαρρυντικά στους καταναλωτές που ενδιαφέρονται για άμεση παράδοση

Το Stoferno.gr εξασφάλισε πριν από μερικούς μήνες στρατηγική χρηματοδότηση από τη Lamda Development με σκοπό να αλλάξει τα δεδομένα των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα. Χάρη στην in-house ανάπτυξη του λογισμικού της, έχει καταφέρει να προσφέρει μια ποιοτική υπηρεσία στους καταναλωτές της αγοράς.

Εάν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλεις να επωφεληθείς της προβολής στο BestPrice.gr καθώς και της συνεργασίας με το stoferno.gr, δεν έχεις πάρα να συμπληρώσεις τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα βρεις στο merchants.bestprice.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


ACS: Δωρεάν υπηρεσίες μεταφοράς για είδη πρώτης ανάγκης προς τους πυρόπληκτους

H ACS, αξιολογώντας την κρισιμότητα της κατάστασης και συνεπής στην άμεση ανταπόκριση σε κάθε έκτακτη ανάγκη και φυσική καταστροφή στη χώρα μας, σε συνεργασία με το Πανελλαδικό Δίκτυο Καταστημάτων της, από σήμερα Παρασκευή 6/8/21, προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες μεταφοράς σε όσους φορείς / ΜΚΟ / Δήμους συγκεντρώνουν είδη πρώτης ανάγκης για την αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας προς τους πυρόπληκτους των καταστροφικών πυρκαγιών που πλήττουν τη χώρα μας.
 
Οι ενδιαφερόμενοι φορείς θα πρέπει να παραδίδουν τα συγκεντρωμένα είδη πρώτης ανάγκης στα καταστήματα ACS σε κλειστές συσκευασίες, εντός χαρτοκιβωτίων, με ευδιάκριτη σήμανση "Προς πυρόπληκτους", και με πλήρη στοιχεία παραλήπτη (όνομα, διεύθυνση, ΤΚ, τηλέφωνο) στο σημείο προορισμού.
 
Διευκρινίζεται ότι όσον αφορά την αποστολή τροφίμων, επιτρέπεται η μεταφορά μόνο συσκευασμένων τροφών μακράς διαρκείας σε πλαστικές ή χάρτινες συσκευασίες (όχι γυάλινες).
 
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post). Παράλληλα, στοχεύει διαρκώς στην ενίσχυση της κοινωνικής της συνεισφοράς, υλοποιώντας δράσεις μεγάλης εμβέλειας, που αποσκοπούν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των ευπαθών ομάδων και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.
 
Περισσότερες πληροφορίες για την ACS στο www.acscourier.gr
 
 
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
 


H ACS παρουσίασε το νέο της κέντρο διαλογής στο 4o Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών

Ο Γενικός Διευθυντής της ACS, Κώστας Μενεγάκης συμμετείχε στο panel ταχυμεταφορών και logistics του 4ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Μέγαρο Μουσικής, στο οποίο παρουσίασε για πρώτη φορά το νέο σύγχρονο κέντρο διαλογής της εταιρείας και τις δυνατότητές του.

Κατά την αρχική του τοποθέτηση, ο κ. Μενεγάκης, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η ACS διαβλέποντας την μακροπρόθεσμη εξέλιξη του ελληνικού e-commerce προχώρησε στην ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου σύγχρονου κέντρου διαλογής δεμάτων (hub), ενός κτιρίου 30.000 τ.μ., στο Αιγάλεω, με αυτόματα μηχανήματα διαλογής δεμάτων τελευταίας τεχνολογίας.

Με το νέο κέντρο διαλογής η εταιρεία θα υπερτριπλασιάσει την τρέχουσα δυναμικότητα διαλογής δεμάτων της, εκτινάσσοντάς την σε 50.000 αποστολές/ώρα, και θα έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται πολύ μεγαλύτερους όγκους αποστολών, σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα σε σχέση με σήμερα. Ο κ. Μενεγάκης εμφανίστηκε βέβαιος ότι η ACS δεν θα είναι μόνο ο πρωταγωνιστής του κλάδου των ταχυμεταφορών στην μετά COVID εποχή, αλλά και ένας από τους πρωταγωνιστές του ελληνικού επιχειρείν.

Απαντώντας σε ερώτηση για τη βελτίωση του last – mile τόνισε ότι για την ACS ο μόνος τρόπος για να βελτιωθεί το last – mile είναι να αυτοματοποιηθούν περαιτέρω οι διαδικασίες, να απλοποιηθούν για τον πελάτη και να εξαλειφθούν καθυστερήσεις μη παράδοσης που ανεβάζουν τα κόστη στις αρχικές συμφωνίες με τα e-shops και επιβαρύνουν τους χρόνους παράδοσης. Και σημείωσε ότι «αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που θεωρούμε εξαιρετικά σημαντική την έναρξη λειτουργίας του νέου κέντρου διαλογής μας, γιατί θα βελτιώσει και θα αυτοματοποιήσει περαιτέρω τις διαδικασίες μας, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής».

Τέλος, στο ίδιο συνέδριο, η ACS βραβεύτηκε ως «Μεταφορική εταιρεία του 2020», καθώς βελτίωσε τις επιδόσεις της κατά το 2020, παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε την περίοδο της πανδημίας. Στην ευχαριστήρια ομιλία του ο κ. Μενεγάκης, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο πολλαπλό στοίχημα που έπρεπε να κερδίσει η ACS, καθώς κλήθηκε να προστατεύσει την υγεία των εργαζομένων και πελατών της, να σταθεί επιχειρηματικά όρθια και να στηρίξει τους πελάτες της και το δίκτυο συνεργατών της.

Επισήμανε για άλλη μια φορά ότι οι άνθρωποι της ACS υπερέβαλλαν εαυτούς στην εργασία τους και στάθηκαν δίπλα στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού που είχαν την ανάγκη του κοινωνικού συνόλου, ενώ η ACS έπρεπε να στηρίξει και την ελληνική οικονομία, καθώς ο κλάδος των ταχυμεταφορών εξυπηρέτησε αποκλειστικά τις καταναλωτικές ανάγκες του κοινού για ένα εξαιρετικά μεγάλο χρονικό διάστημα. «Εισφέραμε έσοδα στα κρατικά ταμεία, αλλά και βοηθήσαμε στην εισροή εσόδων από την κίνηση του λιανεμπορίου και συναφών κλάδων που παρέμειναν «κλειστοί», λόγω της πανδημίας», πρόσθεσε. Όπως υπογράμμισε χαρακτηριστικά «πέρα όμως από την προφανή συνεισφορά, ήμασταν οι άνθρωποι που βοηθήσαμε στη διατήρηση μιας υποτυπώδους κανονικότητας, μεταφέροντας δώρα παιδιών, βιβλία, υγειονομικό υλικό και άλλα, τόσο απαραίτητα πακέτα για τη διατήρηση της ψυχικής μας υγείας και για αυτό είμαστε εξίσου υπερήφανοι».

[youtube url="https://youtu.be/SRgd9SzUVDA"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


ACS: Βραβείο Bravo in Action στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2021

Το βραβείο «Bravo in Action» στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2021 έλαβε πρόσφατα η ACS για την πρωτοβουλία «Όμιλος Quest: H ACS θέτει τις υπηρεσίες της στη διάθεση ΜΚΟ και άλλων φορέων για την αντιμετώπιση της πανδημίας COVID-19», με την οποία προσέφερε δωρεάν υπηρεσίες ταχυμεταφοράς και το πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων της σε φορείς που πραγματοποιούσαν ενέργειες για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Το διάστημα από τον Μάρτιο έως τον Δεκέμβριο του 2020, η ACS μετέφερε δωρεάν αποστολές βάρους άνω των 25 τόνων με υγειονομικό υλικό σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας τις ανάγκες για περισσότερους από 142.000 ωφελούμενους.

Αναλυτικά, η εταιρεία συνεργάστηκε με:

1) Τη ΜΚΟ «GIVMED» για το έργο συγκέντρωσης φαρμάκων στα καταστήματα ACS Αττικής από πολίτες και εργαζόμενους της ACS, με σκοπό τη διάθεσή τους σε ευπαθείς ομάδες μέσω των κοινωνικών φαρμακείων, αλλά και για το έργο δωρεάν μεταφοράς υγειονομικού υλικού προς κοινωνικούς φορείς σε όλη την Ελλάδα.

2) Το μη κερδοσκοπικό σωματείο «ΔΕΣΜΟΣ», για το έργο δωρεάν μεταφοράς 2.500.000 μασκών μιας χρήσης, δωρεά της εταιρείας «ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ», προς κοινωνικούς φορείς σε όλη την Ελλάδα, καθώς και για το έργο δωρεάν μεταφοράς υγειονομικού υλικού προς νοσηλευτές για κοινωνικές δομές.

3) Την ανθρωπιστική Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Φαρμακοποιοί Του Κόσμου», για το έργο δωρεάν διακίνησης φαρμάκων και υγειονομικού υλικού προς κοινωνικές δομές σε νησιωτικούς προορισμούς της χώρας μας.

4) Την Ομάδα εθελοντισμού «ΣΤΗΡΙΞΗ», για το έργο δωρεάν διανομής προπληρωμένων κουπονιών αγορών προς άπορες οικογένειες.

5) Την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.), για το έργο δωρεάν διανομής μασκών προστασίας προς μαθητές και εκπαιδευτικούς, σε σχολεία νησιωτικών δήμων, καθώς και για το έργο δωρεάν διανομής αντισηπτικών στα Ειδικά Σχολεία όλης της χώρας, με τη χορηγία της εταιρείας ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ.

Ο θεσμός Bravo υλοποιείται τα τελευταία 11 χρόνια σε συνεργασία με διεθνείς, ευρωπαϊκούς και εθνικούς φορείς, αναπτύσσοντας μια συστηματική αποτύπωση της ωρίμανσης και των τάσεων της Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Ελλάδα. Κάθε χρόνο συμμετέχουν περισσότεροι από 160 οργανισμοί με 250 πρωτοβουλίες, 230 σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με 700 συμμετοχές, 350 εκπρόσωποι κοινωνικών εταίρων και περισσότεροι από 45.000 ενεργοί πολίτες.

Η κ. Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, δήλωσε σχετικά: «Αισθανόμαστε ιδιαίτερη ικανοποίηση για το βραβείο Bravo in Action του θεσμού «Bravo Sustainability», ο οποίος αναδεικνύει τις πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης που υποστηρίζουν ένα βιώσιμο μέλλον. Εκτιμούμε ότι έτσι αναγνωρίζεται, για άλλη μια φορά, η μεγάλη και συντονισμένη προσπάθεια που κάναμε το 2020, με συνεργαζόμενους φορείς και με σκοπό τη στήριξη ευπαθών ομάδων εν μέσω της πανδημίας, αλλά και εν μέσω μιας πολύ δύσκολης περιόδου επιχειρησιακά για την εταιρεία μας. Ευχαριστούμε τους πιο στενούς μας συνεργάτες, τους αντιπροσώπους του δικτύου ACS, και όλους τους ανθρώπους μας που εργάστηκαν σκληρά τον περασμένο χρόνο υπό πρωτόγνωρες συνθήκες πίεσης, μεταφέροντας σχεδόν 5.000 αποστολές για τη στήριξη των μη κερδοσκοπικών οργανισμών και για την προστασία ομάδων υψηλού κινδύνου από τον Covid-19. Οι συνέργειες αυτές, σε συνδυασμό πάντα με τη συγκινητική ανταπόκριση των πολιτών σε κάθε κάλεσμα της εταιρείας μας για δωρεάν συγκέντρωση υλικών στα καταστήματά της, δημιουργούν μια σημαντική αλυσίδα προσφοράς και αλληλεγγύης και αποτελούν μια τρανή απόδειξη, ότι όλοι μαζί, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά. Και γι’ αυτήν την ανταπόκριση, θα ευχαριστήσουμε, τόσο τους πελάτες των καταστημάτων της ACS, όσο και το ευρύ κοινό. Ως ACS, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε την υποστήριξή μας σε συνεργαζόμενους φορείς, για να μπορούμε ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες να βρισκόμαστε δίπλα σε όποιον μάς έχει ανάγκη».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα υπηρεσία δυνατότητας ανέπαφης παραλαβής με τη χρήση PIN από την ACS

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα ανέπαφης παραλαβής των αποστολών τους, με τη χρήση μοναδικού κωδικού (PIN), χωρίς να απαιτείται η υπογραφή του παραλήπτη της αποστολής.

Το PIN γνωστοποιείται με μήνυμα SMS ή Viber στον παραλήπτη, αποστέλλεται στο κινητό του σε κάθε αποστολή και για λόγους ασφάλειας ισχύει μόνο για τη συγκεκριμένη αποστολή.

Κατά τη διαδικασία παράδοσης, ο παραλήπτης έχει τη δυνατότητα να κάνει χρήση αυτής της νέας δωρεάν υπηρεσίας, ενημερώνοντας τον διανομέα ότι διαθέτει PIN ανέπαφης παράδοσης. Η ίδια διαδικασία ισχύει και για την παραλαβή της αποστολής από τη reception του καταστήματος παράδοσης.  

H ACS, αξιολογώντας καθημερινά τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, ενεργεί με γνώμονα τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, ενώ θέτει παράλληλα ως προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια του κοινωνικού συνόλου.

 

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=unQPGkIesUw"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search