Logistics

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η ACS στη λίστα "Most Admired Companies in Greece"

Σε μια περίοδο που η οικονομία αλλά και η κοινωνία δοκιμάστηκαν σε πολλά επίπεδα, οι εταιρείες του Ομίλου Quest, ACS και iSquare ξεχώρισαν για την καινοτομία, την εξωστρέφεια και την εταιρική τους υπευθυνότητα και εντάχθηκαν στη λίστα “ Most Admired Companies in Greece” του περιοδικού Fortune, η οποία περιλαμβάνει τις εταιρείες με την καλύτερη εταιρική φήμη στην Ελλάδα.

Στην πρώτη φάση της διαδικασίας ανάδειξης της σημαντικής αυτής λίστας, επιλέχτηκαν εταιρείες με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των €50 εκ. Στη συνέχεια, στελέχη της αγοράς επέλεξαν τις καλύτερες από αυτές με βάση 9 κριτήρια: Καινοτομία, Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Αξιοποίηση Πόρων και Εταιρικών Παγίων, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Ποιότητα της Διοικητικής Ομάδας, Οικονομική Επίδοση, Μακροπρόθεσμη Επενδυτική Αξία, Ποιότητα Προσφερόμενων Προϊόντων ή Υπηρεσιών και Εξωστρέφεια/ Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα.

Στην δεύτερη φάση της διαδικασίας ανάδειξης, το 20% των “top scorers” εταιρειών μαζί με το 50% των πρώτων ανά κλάδο της προηγούμενης λίστας τέθηκαν εκ νέου σε επιλογή από τα στελέχη, έτσι ώστε να διαμορφωθεί η τελική λίστα.

Η ACS λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 50 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post). Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης (σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία) και 3.000 εξειδικευμένους εργαζομένους, ενώ έχει αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής/παρακολούθησης των αποστολών.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
 
 
Στο τρίτο τρίμηνο του 2021 η λειτουργία του νέου κέντρου διαλογής τής ACS

Στο τρίτο τρίμηνο του 2021 τοποθετείται η λειτουργία του νέου κέντρου διαλογής της ACS στο Αιγάλεω, το οποίο θα ενισχύσει σημαντικά την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας. Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου της Quest, Απόστολος Γεωργαντζής στην ετήσια γενική συνέλευση, παρουσιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα για την χρήση του 2019 και το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Το 2019, η ACS συνεισέφερε στα έσοδα του ομίλου 108,7 εκατ. ευρώ (18% επί του συνόλου) και στη λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) 15,8 εκατ. (30% επί του συνόλου). Αντίστοιχα, στο πρώτο τρίμηνο του έτους, η ACS παρουσίασε έσοδα 26,65 εκατ. (18% επί του συνόλου) και EBITDA 3,83 εκατ. ευρώ (31% επί του συνόλου).

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Quest αναφέρθηκε και στις προοπτικές του τρέχοντος έτους, σημειώνοντας ότι, τόσο ο Μάιος, όσο και ο Ιούνιος εξελίχθηκαν σε δύο καλούς μήνες για τα έσοδα του ομίλου, τονίζοντας ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις συνεχίζουν να διατηρούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα, παρά την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων.

Γενικότερη εκτίμηση των στελεχών της Quest αποτελεί η διαμόρφωση μιας τάσης μακροχρόνιας αύξησης της ζήτησης για τα προϊόντα και υπηρεσίες του ομίλου, όπως για τις ACS (ηλεκτρονικό εμπόριο, δέμα), Cardlink (ηλεκτρονικές συναλλαγές), Unisystems και InfοQuest (περαιτέρω ψηφιοποίηση, εργασία εξ αποστάσεως, κ.λπ.).

Συγκεκριμένα, για την ACS ειπώθηκε ότι τον Απρίλιο η αύξηση του e-commerce και του αριθμού των αποστολών ξεπέρασε το 100% (με αποτέλεσμα να πραγματοποιηθούν πρόσθετες επενδύσεις) και ότι τους επόμενους μήνες (Μάιος και Ιούνιος) επανήλθε σε πιο ήπιους ρυθμούς.

Στο άμεσο μέλλον, η εταιρεία προετοιμάζεται για τη λειτουργία του νέου κέντρου διαλογής στο Αιγάλεω, το οποίο βρίσκεται σε κατασκευαστική φάση. Το νέο κέντρο διαλογής, ύψους άνω των 30 εκατ. ευρώ, διαθέτει επιφάνεια άνω των 30.000 τ.μ. και εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, προσφέροντας πολύ μεγαλύτερη δυνατότητα αυτόματης διαλογής, περίπου 50.000 αποστολών ανά ώρα.

Παράλληλα, η εταιρεία, λόγω της διαρκούς ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, μελετά κι άλλες επενδύσεις, όπως ενίσχυση των υποδομών last mile.

Πηγή: Metafores Press

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ACS στηρίζει τη διανομή δωρεάν αντισηπτικών στα Ειδικά Σχολεία όλης της χώρας

Στο πλαίσιο του ευρύτερου προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που η ACS υλοποιεί στοχευμένα για τη στήριξη της μάχης κατά του κορωνοϊού, η εταιρεία συνεργάζεται με την Παπουτσάνης ΑΒΕΕ για τη διανομή δωρεάν αντισηπτικών στα Ειδικά Σχολεία όλης της χώρας, λόγω της επανέναρξης λειτουργίας τους.

Πιο συγκεκριμένα, η ACS ανέλαβε από αρχές Μαΐου έως σήμερα να παραδώσει δωρεάν σε όλους τους Δήμους της Ελλάδας 329 κιβώτια με αντισηπτικά, προκειμένου να παραδοθούν στα Ειδικά Δημοτικά και Νηπιαγωγεία της χώρας.

Όπως έπραξε και κατά το παρελθόν, σε αντίστοιχες περιστάσεις έκτακτης ανάγκης, όπως η μεγάλη φωτιά στο Μάτι, οι πλημμύρες στη Μάνδρα και η προσφυγική κρίση, η ACS κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει εντείνει τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, εξασφαλίζοντας σε συνεργασία με άλλους φορείς τη διανομή υλικού σε όσους έχουν ανάγκη.  

«Για όλους εμάς στην ACS, η μάχη με τον κορωνοϊό συνεχίζεται. Οι άνθρωποί μας εξακολουθούν να βρίσκονται στις επάλξεις καθημερινά προκειμένου να εξυπηρετήσουν την ελληνική κοινωνία. Σε αυτό το πλαίσιο, στηρίζουμε τις ανάγκες της κοινωνίας στον τομέα εκπαίδευσης εν γένει, και ιδιαιτέρως των μαθητών Ειδικών Δημοτικών και Νηπιαγωγείων.» δήλωσε σχετικά η Αντιπρόεδρος της ACS, κα. Έφη Κουτσουρέλη.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share]

Σημαντική κοινωνική συνεισφορά τής ACS και εν μέσω της πανδημίας

Λαμβάνοντας υπόψη τις εξαιρετικά απαιτητικές συνθήκες για όλους και ειδικά για τις ευπαθείς ομάδες εν μέσω της πανδημίας, η ACS συνεργάζεται με κοινωφελείς φορείς και αναλαμβάνει δωρεάν μεταφορές υλικών με ασφάλεια για τους συνανθρώπους μας που τα έχουν άμεση ανάγκη.

Επιπροσθέτως της συμμετοχής της ACS στις μεγάλης κλίμακας δωρεές τεχνολογικού εξοπλισμού του Ομίλου Quest στον ΕΟΔΥ και στο Υπουργείο Παιδείας ύψους €500.000, η εταιρεία από 30 Μαρτίου έως 15 Μαΐου λειτούργησε ως χορηγός ταχυμεταφοράς των παρακάτω πρωτοβουλιών κοινωνικής αλληλεγγύης υπέρ των ευπαθών ομάδων, με τη δωρεάν αποστολή υγειονομικού υλικού και δωροεπιταγών για είδη πρώτης ανάγκης:

  • Στο πλαίσιο της μακρόχρονης συνεργασίας της ACS με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «GIVMED», ως χορηγός ταχυμεταφοράς φαρμάκων, η ACS συνέβαλλε στη δωρεάν μεταφορά υγειονομικού υλικού σε 13 γηριατρικές μονάδες σε όλη την Ελλάδα, που περιελάμβανε 22.250 μάσκες προστασίας, 150.000 γάντια μιας χρήσεως, 296 ειδικά προστατευτικά γυαλιά, 2.000 αδιάβροχες μπλούζες μιας χρήσης και 390 λίτρα αντισηπτικό, για 1.312 ανθρώπους, ηλικιωμένους και προσωπικό, ικανά να δώσουν «ανάσα» στους επαγγελματίες υγείας που μάχονται να προστατέψουν τους ίδιους και τους ωφελούμενούς τους από τη διασπορά του ιού. Η δωρεά συντονίστηκε από το GIVMED με την υποστήριξη του ΤΙΜΑ Κοινωφελούς Ιδρύματος. Παράλληλα, η ACS χορήγησε τη μεταφορά αποστολών προς 34 κοινωφελείς φορείς που συνεργάζεται η GΙVMED σε όλη την Ελλάδα και οι οποίες περιλάμβαναν 20.000 μάσκες, 400 αδιάβροχες μπλούζες μιας χρήσης, 472 λίτρα αντισηπτικό και 500 προσωπίδες, με σκοπό την εξυπηρέτηση 4.049 ανθρώπων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
  • Στο πλαίσιο της σταθερής συνεργασίας της ACS με το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο «ΔΕΣΜΟΣ», ως χορηγός ταχυμεταφοράς του, η εταιρεία προσέφερε τη δωρεάν μεταφορά υγειονομικού υλικού για νοσηλευτές (2.500 ποδονάρια, 10 στολές, 20 μάσκες) σε Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας και Θεραπευτήρια Χρόνιων Παθήσεων στις περιοχές της Καβάλας, των Ιωαννίνων, της Πάτρας, της Ζακύνθου και του Καρπενησίου, με σκοπό τη διανομή τους σε συνεργαζόμενες δομές για τη στήριξη ευπαθών ομάδων και ομάδων υψηλού κινδύνου. Παράλληλα, η ACS χορήγησε τη μεταφορά δωροεπιταγών (voucher αγοράς ειδών από σούπερ μάρκετ) του Σωματείου ΔΕΣΜΟΣ προς το Γηροκομείο Αθηνών, με σκοπό την κάλυψη των αναγκών των ηλικιωμένων σε τρόφιμα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης αυτήν την κρίσιμη περίοδο, στηρίζοντας συνολικά 735 άτομα.
  • Στο πλαίσιο του προγράμματος «Υποστήριξη οικογενειών και παιδιών σε ανάγκη» από την Ομάδα Εθελοντισμού «ΣΤΗΡΙΞΗ», η ACS προσέφερε τη δωρεάν μεταφορά δωροεπιταγών (voucher αγοράς ειδών από σούπερ μάρκετ) σε άπορες οικογένειες, με κατ΄οίκον παραδόσεις εντός της Περιφέρειας Αττικής, ενισχύοντας πάνω από 100 άτομα.

ACS infographic 19.05.20

Αξίζει να ληφθεί υπόψη ότι, συμπληρωματικά με την υποστήριξη των ευπαθών ομάδων, η ACS συνεισφέρει με το έργο της και σε άλλους κοινωφελείς σκοπούς, όπως αναλαμβάνοντας τη δωρεάν μεταφορά 100 tablets που προορίζονται για τις εκπαιδευτικές υποδομές του Νομού Πιερίας.

Τέλος, έχοντας ως υπόδειγμα το εύρος της συνεισφοράς της ACS στο κοινωνικό σύνολο, οι  αντιπρόσωποί της στηρίζουν και οι ίδιοι κοινωφελείς δράσεις στις τοπικές κοινωνίες για να καλύψουν ανάγκες που προέκυψαν από την πανδημία. Σε αυτό το πλαίσιο, η ACS Νομού Ημαθίας συνεισέφερε χρηματικά στη ΜΚΟ “Champions for Life” για την προσφορά 8 αναπνευστήρων σε υγειονομικές μονάδες της περιφέρειας που χρειάζονται άμεση ενίσχυση, η ACS Τήνου μετέφερε δωρεάν πάνω από 7.000 έντυπες βεβαιώσεις μετακίνησης στους κατοίκους του νησιού και η ACS Βέροιας ανέλαβε τη δωρεάν διανομή 800 περίπου βιβλίων της Δημοτικής Βιβλιοθήκης στα μέλη της για όλη τη διάρκεια του Μαΐου.

Ως αρωγός σε σημαντικούς κοινωφελείς σκοπούς και εστιασμένη στις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, η ACS υλοποιεί τις αρχές της Βιώσιμης Ανάπτυξης και συνεχίζει την προσφορά της με νέες δράσεις στήριξης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δήλωση του Θεόδωρου Φέσσα και διευκρινήσεις από την ACS Courier

Ο Πρόέδρος της QUEST Συμμετοχών Α.Ε. κύριος Θεόδωρος Φέσσας, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση, σχετικά με τη λειτουργία και τις χρεώσεις της ACS.

Με λύπη μου διαπιστώνω ότι η θυγατρική μας εταιρεία ACS Courier έχει γίνει στόχος διαφόρων συκοφαντικών δημοσιευμάτων, παρά την προσπάθειά της να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υπερβολικά αυξημένη ζήτηση για παραδόσεις προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου στα σπίτια.


Η ACS και τα καταστήματά της λειτουργούν τις τελευταίες ημέρες υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες, που οφείλονται εκτός από την μεγάλη αύξηση της ζήτησης, σε απουσίες του προσωπικού και στην αποφυγή συγχρωτισμού του κοινού στα καταστήματα της, συνθήκες που αυξάνουν σημαντικά το κόστος λειτουργίας της.


Η εταιρεία μας σεβόμενη τις δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών, θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Επίσης θα αξιολογήσει κατά τη διάρκεια του Απριλίου τα επιπλέον κόστη λειτουργίας που της επιβάλλουν οι ιδιαίτερες συνθήκες και θα αναθεωρήσει στη συνέχεια την τιμολογιακή της πολιτική.
Συνεπώς η έκτακτη χρέωση που ανακοινώθηκε από την ACS προς τους πελάτες της την 1/4/20 δεν θα ισχύσει.

Επίσης σε συνέχεια δημοσιευμάτων, σχετικά με την επιβολή πρόσθετης χρέωσης για τις υπηρεσίες της εταιρείας, από την ACS διευκρινίζονται τα εξής:

  • Η ACS και το δίκτυο των αντιπροσώπων της, που αποτελείται από ανεξάρτητες μικρές επιχειρήσεις με 270 καταστήματα πανελλαδικά, λειτουργούν τις τελευταίες ημέρες υπό πρωτόγνωρες συνθήκες πίεσης, λόγω της υπερβολικά αυξημένης ζήτησης (άνω του 60% σε παραδόσεις ηλεκτρονικών αγορών κατ’ οίκον), των ελλείψεων προσωπικού (μείωση κατά 20% λόγω των μέτρων προστασίας της υγείας) και των έκτακτων μέτρων αποφυγής συγχρωτισμού, τόσο στα κέντρα διαλογής, όσο και στα καταστήματά της. Η πρωτοφανής κατάσταση που επικρατεί, έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση στην παράδοση των αποστολών και τη μείωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών της.
  • Η ACS, επιδιώκοντας να συνδράμει στην επείγουσα αυτή κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, επέλεξε, μεταξύ άλλων, να επιδοτήσει με €0,45 ανά αποστολή τις ανεξάρτητες επιχειρήσεις-καταστήματά της, ώστε να πραγματοποιήσουν άμεσα τις απαραίτητες επενδύσεις σε πρόσθετο προσωπικό, αποθηκευτικούς χώρους, μεταφορικά μέσα κλπ. Για το σκοπό αυτό, ανακοίνωσε στους πελάτες της ισόποση έκτακτη χρέωση, από 1/4/20, προκειμένου να καλυφθεί μέρος του εκτιμώμενου πρόσθετου κόστους λειτουργίας. Αντίστοιχες ενέργειες έχουν γίνει και από διεθνείς εταιρείες ταχυμεταφορών εντός και εκτός Ελλάδας, οι οποίες εφαρμόζουν ανάλογο «emergency situation surcharge», προσπαθώντας να διατηρήσουν το επίπεδο των υπηρεσιών τους.
  • Στις 3/4/20 η Διοίκηση της ACS ανακάλεσε την πρόσθετη χρέωση, αναγνωρίζοντας έμπρακτα την αναστάτωση που δημιουργήθηκε, και ανέλαβε να επιδοτήσει η ίδια τις επιχειρήσεις των συνεργατών της. Η εταιρεία εκφράζει τη λύπη της και διευκρινίζει ότι η εν λόγω χρέωση είχε προσωρινό χαρακτήρα και μοναδικό σκοπό να ενισχύσει τις επιχειρήσεις των αντιπροσώπων της, ώστε να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι παραδόσεις στα σπίτια κατά το επόμενο χρονικό διάστημα.
  • Με αφορμή την προαναφερθείσα πρόσθετη χρέωση, έλαβε ευρεία δημοσιότητα μια ένταση στη σχέση της εταιρείας με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εκδοτών Επιστημονικών Βιβλίων, η οποία όμως ελάχιστα αφορούσε το θέμα της εν λόγω χρέωσης. Ο Σύλλογος είχε ζητήσει να αναλάβει η ACS την παράδοση 1.000.000 διδακτικών συγγραμμάτων στο σπίτι του κάθε φοιτητή. Στην προκειμένη περίπτωση η ACS είχε καταστήσει σαφές ότι, με τα σημερινά δεδομένα και ανεξαρτήτως τιμής χρέωσης, δεν είναι σε θέση να αναλάβει το υπέρογκο αυτό έργο, όπως της ζητήθηκε και αντιπρότεινε εναλλακτικές λύσεις. Ο Σύλλογος Εκδοτών, καθώς και το Υπουργείο Παιδείας, ενημερώθηκαν σχετικά την 31/3/20. Συνεπώς, δεν υπάρχει αθέτηση οποιασδήποτε δεσμευτικής συμφωνίας εκ μέρους της εταιρείας.
  • Τέλος, η ACS γνωστοποιεί ότι δεν έχει αυξήσει τις τιμές των υπηρεσιών της κατά την τελευταία δεκαετία. Τουναντίον έχει προβεί σε επανειλημμένες μειώσεις τιμών, προχωρώντας ταυτόχρονα σε μεγάλες επενδύσεις και καινοτόμες λύσεις, που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών της. Επί 40 σχεδόν χρόνια η ACS είναι η πρώτη εταιρεία ταχυμεταφορών στη χώρα μας, με σημαντικό μερίδιο αγοράς, εκτεταμένο δίκτυο διανομής σε όλη την Ελλάδα και με μοναδική της προτεραιότητα την εξυπηρέτηση επιχειρήσεων και καταναλωτών.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ο όμιλος Deutsche Post DHL ανακοίνωσε νέες ψηφιακές υπηρεσίες

Η Deutsche Post και η DHL Paket ανακοίνωσαν μια σειρά από νέες ψηφιακές υπηρεσίες και βελτιώσεις των υφιστάμενων δυνατοτήτων, οι οποίες θα διευκολύνουν και θα κάνουν πιο διαφανή τη χρήση των υπηρεσιών ταχυδρομείου και μεταφοράς δεμάτων. Οι νέες υπηρεσίες περιλαμβάνουν εντοπισμό επιστολών, φωτογραφίες των φακέλων και ένα 24ωρο μηχάνημα Post & Paket.

Ο όμιλος Deutsche Post DHL θέλει να διευκολύνει τους πελάτες στην αποστολή, λήψη και παρακολούθηση, τόσο της αλληλογραφίας, όσο και των δεμάτων τους. Το πρόγραμμα ψηφιακού εκσυγχρονισμού που ανακοινώθηκε έχει βάθος τριετίας, ενώ πολλές από τις ανακοινωθείσες υπηρεσίες θα είναι ήδη διαθέσιμες από φέτος.

Μία από τις νέες υπηρεσίες είναι η "προεπισκόπηση" των επιστολών, αφού όλες οι ταχυδρομικές αποστολές, συμπεριλαμβανομένων των γραμματοσήμων, θα περιέχουν έναν κωδικό "matrix". Μέσω αυτού, οι παραλήπτες θα έχουν τη δυνατότητα να δουν την αλληλογραφία που πρόκειται να λάβουν, καθώς οι φάκελοι θα φωτογραφίζονται και οι εικόνες θα τους στέλνονται μέσω email.

DHL Live-Tracking

Αργότερα εντός του 2020, η εταιρεία θα λανσάρει την υπηρεσία DHL Live-Tracking, η οποία θα επιτρέπει στον παραλήπτη του δέματος να παρακολουθεί την αποστολή σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, τόσο στο web site της εταιρείας, όσο και στο mobile app. Θα εμφανίζεται στους πελάτες ένα παράθυρο χρόνου παράδοσης 60 έως 90 λεπτών και αντίστροφη μέτρηση με τον αριθμό των υπόλοιπων στάσεων/παραδόσεων του διανομέα που απομένουν.

Οι πελάτες θα μπορούν επίσης να ελέγξουν την τρέχουσα θέση του οχήματος παράδοσης στους Google Maps, ενώ οι πελάτες θα λαμβάνουν ειδοποίηση 15 λεπτά πριν από την παράδοση της αποστολής.

Εν κινήσει εκτύπωση των ετικετών αποστολής της DHL

Επιπλέον, οι ετικέτες αποστολής τής DHL θα μπορούν να αγοραστούν εν κινήσει και σε ψηφιακή μορφή σαν QR code. Οι πελάτες θα μπορούν να εκτυπώσουν την ψηφιακή ετικέτα αποστολής (ή επιστροφής) σε ένα από τα πάνω από 24.000 καταστήματα αποστολής δεμάτων της DHL στη Γερμανία, σε ένα από τα 4.500 Packstations, ή απευθείας από το διανομέα στην πόρτα.

Ο όμιλος Deutsche Post DHL δεν θα επενδύσει μόνο στην επέκταση του ήδη υπάρχοντος δικτύου Packstations (από περίπου 4.500 σε 7.000 μηχανήματα), αλλά θα εισάγει επίσης και ένα νέο μηχάνημα δεμάτων, το Post & Paket. Εκτός από την παραλαβή και την αποστολή δεμάτων, οι πελάτες θα μπορούν επίσης να το χρησιμοποιήσουν για να στείλουν τις επιστολές τους και να αγοράσουν τα γραμματόσημα που χρειάζονται, χωρίς μετρητά.

Επιπλέον, θα δοκιμαστεί η δυνατότητα λειτουργίας βίντεο συνομιλίας, μέσω της οποίας οι πελάτες θα μπορούν να επικοινωνούν με εκπροσώπους της εταιρείας και να λαμβάνουν βοήθεια.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η ACS σταθερή σύμμαχος στην εκπλήρωση ευχών του Make-A-Wish Greece

Στηρίζοντας με ιδιαίτερη ευαισθησία τα λιγότερα προνομιούχα παιδιά και τις οικογένειές τους, η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες έκλεισε έξι χρόνια συνεργασίας με τον οργανισμό Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), που επιβράβευσε την εταιρεία στην ετήσια «Βραδιά του Ευχαριστώ», ανάμεσα σε όλους τους χορηγούς, υποστηρικτές, εθελοντές και φίλους του οργανισμού.

Η συνεισφορά της ACS είναι πολύ σημαντική, καθώς μέχρι σήμερα έχει πραγματοποιήσει δωρεάν μεταφορά 14.500 αποστολών σε σχολεία και εταιρείες σε όλη την Ελλάδα, με σκοπό την υποστήριξη του προγράμματος «Αστέρι της Ευχής», το οποίο ενισχύει οικονομικά τον οργανισμό για την εκπλήρωση των ευχών σε παιδιά με πολύ σοβαρές ασθένειες.

Η παροχή δωρεάν μεταφορών από την ACS είναι υψίστης σημασίας για το Make-A-Wish Ελλάδος, καθώς πάνω από το 1/3 των εσόδων του προέρχεται από το χάρτινο «Αστέρι της Ευχής» που ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα με τη χορηγία της εταιρείας, και το οποίο διατίθεται με τη συμβολική δωρεά των €2, ενώ στο πίσω μέρος του οποίου ο καθένας μας μπορεί να γράψει τη δική του ευχή για τα παιδιά, μεταμορφώνοντάς το σε αστέρι αγάπης.

Μέσα από την παραπάνω υποστήριξη του προγράμματος υιοθεσίας ευχής του οργανισμού, η ACS έχει συνεισφέρει στην εκπλήρωση πάνω από 450 ευχών στα παιδιά-ήρωες που παλεύουν να κερδίσουν τη μάχη με τη ζωή. Έρευνες καταδεικνύουν ότι τα παιδιά στα οποία έχει εκπληρωθεί η ευχή τους μπορούν να ανακτήσουν τη σωματική και συναισθηματική δύναμη που χρειάζονται, για να αντιμετωπίσουν μια πολύ σοβαρή ασθένεια.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η ACS στηρίζει την Παιδική Πινακοθήκη Ελλάδας

Την «1η Ολυμπιάδα Παιδικής Ζωγραφικής» που διοργάνωσε η Παιδική Πινακοθήκη Ελλάδας στήριξε με τις υπηρεσίες της η ACS. Με αφορμή την συμπλήρωση 160 χρόνων από την παγκόσμια ελληνική πρωτοπορία των Πρώτων Σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων του 1859, οι μικροί καλλιτέχνες της Παιδικής Πινακοθήκης Ελλάδας από την Ελλάδα, την Κύπρο και τις χώρες της ομογένειας φιλοτέχνησαν έργα αφιερωμένα στα Ολύμπια του 19ου αιώνα. Τα διακριθέντα έργα κόσμησαν την έκθεση που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο τον Οκτώβριο 2018.

Ένα χρόνο αργότερα και ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων στο Τόκιο το 2020, η ACS στήριξε και πάλι την παιδική έκθεση ζωγραφικής αφιερωμένη στις αξίες και τα ιδεώδη του Ολυμπισμού, στην έδρα της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής τον Οκτώβριο 2019, που διοργάνωσε η Παιδική Πινακοθήκη Ελλάδας σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία.

Με τη δωρεάν μεταφορά των διακριθέντων παιδικών έργων τέχνης  από και προς την Αθήνα, η ACS ενίσχυσε την εκπαιδευτική και καλλιτεχνική προσπάθεια της Παιδικής Πινακοθήκης Ελλάδας, στηρίζοντας έμπρακτα τη νέα γενιά και την καλλιέργεια του πολιτισμού και της τέχνης στη χώρα μας.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ACS.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η UPS προσφέρει plug-in για τις δημοφιλείς πλατφόρμες e-Commerce

Η UPS ανακοίνωσε μια σειρά από plug-in, που επιτρέπουν στους χρήστες των Magento, WooCommerce, PrestaShop και OpenCart να προσθέσουν τις υπηρεσίες τους στα e-shop τους. Τα plug-in αποτελούν μέρος του πρόσφατα ανακοινωθέντος προγράμματος UPS Digital Access.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα υλοποιήθηκε με στόχο να δώσει στους λιανοπωλητές τη δυνατότητα σύνδεσης μεταξύ της πλατφόρμας των παρόχων και των υπηρεσιών μεταφοράς και logistics της UPS.

Με τα plug-in οι ενδιαφερόμενοι έμποροι μπορούν να ανοίξουν γρήγορα έναν λογαριασμό UPS και να διαχειριστούν διαφορετικές πτυχές τής μεταφοράς και της ολοκλήρωσης της παραγγελίας μέσα στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου τους. Επίσης, μπορούν να έχουν πρόσβαση στις χρεώσεις τους και να εφαρμόζουν στο κατάστημά τους διαφορετικές υπηρεσίες παράδοσης.

Μεταξύ των δυνατοτήτων που προσφέρουν τα plug-in, είναι η εκτύπωση ετικέτας (για παρτίδες πολλαπλών παραγγελιών), ο πλήρης έλεγχος των ποσοστών αποστολής που εμφανίζονται στους αγοραστές, η παρουσίαση των χρόνων παράδοσης κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και η πρόσβαση σε πληροφορίες παρακολούθησης της παραγγελίας σε πραγματικό χρόνο.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
 
UPS: Διαφάνεια και εξατομίκευση οι προκλήσεις για τους online retailers

Ένα εντυπωσιακό web site και μια μοντέρνα mobile εφαρμογή δεν αρκούν για να ικανοποιήσουν τους online shoppers, οι οποίοι απαιτούν διαφάνεια στις χρεώσεις, έλεγχο κατά τη διάρκεια της μεταφοράς των προϊόντων, σαφή πολιτική επιστροφών και επιβραβεύσεις. Αυτά τα ευρήματα προέκυψαν από τη φετινή έρευνα "Pulse of the Online Shopper" την οποία πραγματοποίησε η εταιρεία ταχυμεταφορών UPS.

Η έρευνα κατέγραψε τις τάσεις και τις προσδοκίες των online shoppers σε 15 χώρες από την Ευρώπη την Αμερική και την Ασία, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Βραζιλία, το Μεξικό και η Ινδία - για πρώτη φορά.

Η έρευνα επικεντρώθηκς στο να καταγράψει τον αντίκτυπο που φέρνουν στο εμπόριο οι νέες γενιές, αυτές των Baby Boomers, των Gen Xers, των Millennials, όπως και της Gen Z, με στόχο να δωθούν πληροφορίες στο σύνολο του εμπορικού κόσμου, αλλά και τους κατασκευαστές, ώστε να κατακτήσουν αυτά τα κοινά και να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους.

Στα βασικά ευρήματα της έρευνας καταγράφονται:

  • Η εμπειρία του καταναλωτή ξεκινά από τη διαδικασία αναζήτησης. Το 90% των καταναλωτών κάνουν έρευνα online για τα προϊόντα που σκοπεύουν να αγοράσουν, ενώ οι νεότερες ηλικίες επηρεάζονται ευκολότερα από τα reviews των πελατών. Επίσης, το 95% των αγοραστών θέλουν να δουν όλα τα μεταφορικά κόστη και τους φόρους να προστίθενται στο κόστος των προϊόντων πριν προχωρήσουν στην αγορά.

 

  • Οι online αγοραστές θέλουν να ανταμοίβονται. Σχεδόν ένας στους πέντε καταναλωτές (19%) είναι μέλος σε πάνω από πέντε προγράμματα ανταμοιβής. Οι λόγοι που γράφτηκαν στα loyalty προγράμματα είναι για να έχουν δωρεάν έξοδα αποστολής, ειδικές εκπτώσεις μελών και πόντους επιβράβευσης.

 

  • Οι καταναλωτές θέλουν ευκολίες, αλλά δωρεάν. Οι παραδόσεις την επόμενη ημέρα είναι πολύ δελεαστικές, αλλά το υψηλό κόστος τους αποτρέπει. Γενικά, οι αγοραστές προκειμένου να αποφύγουν να πληρώσουν για έξοδα αποστολής προσθέτουν επιπλέον προϊόντα στην αγορά τους (36%), επιλέγουν την πιο αργή επιλογή μεταφοράς (32%) και ψάχνουν online για εκπτωτικούς κωδικούς (32%). Επίσης, σε ποσοστό 56% παρακολουθούν την πορεία των δεμάτων τους.

 

  • Οι επιστροφές είναι κλειδί για πιστούς πελάτες. Σε ποσοστό 73% οι συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησαν πως η εμπειρία των επιστροφών θα επηρεάσει το εάν θα αγοράσουν ξανά από το συγκεκριμένο e-shop. Παγκοσμίως, το 63% των καταναλωτών επιστρέφουν προϊόντα που αγόρασαν online, ενώ ο βασικός λόγος παραπόνων για κακή εμπειρία όσον αφορά στις επιστροφές προϊόντων, είναι ο μεγάλος χρόνος αναμονής για την επιστροφή των χρημάτων, σε ποσοστό 25%.

 

Mπορείτε να επισκευθείτε το ups.com/pulse και να κατεβάσετε την έκθεση με τα αποτελέσματα της έρευνας.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

λαμπερό

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search