Interviews

Γ. Φαραζούμης / DNHOST: Αξιοπιστία & υποστήριξη, κλειδί της επιτυχίας στο Web Hosting

Γ. Φαραζούμης / DNHOST: Αξιοπιστία & υποστήριξη, κλειδί της επιτυχίας στο Web Hosting

Η DNHOST συμπληρώνει 24 χρόνια στην αγορά των υπηρεσιών web hosting και domain name, διευρύνοντας τις υπηρεσίες της και ενισχύοντας την ποιότητά τους.

Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον κ. Γιάννη Φαραζούμη, Co-Founder της εταιρείας, ο οποίος μας μίλησε για τη μακρά ιστορία της, τη φιλοσοφία της, τις αξίες και τη δυναμική της.

- Πώς ξεκίνησε η DNHOST την πορεία της στην αγορά;

Η DNHOST ιδρύθηκε το 2000 με στόχο να καλύψει μια πραγματική ανάγκη στην ελληνική αγορά, την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών φιλοξενίας ιστοσελίδων, email και ονοματοδοσίας, με το υψηλότερο δυνατό uptime και άμεση, αποτελεσματική υποστήριξη.

Ξεκινήσαμε και παραμείναμε πιστοί στη χρήση των πιο καινοτόμων, αξιόπιστων και αποδοτικών λογισμικών και hardware, βρισκόμαστε διαρκώς ένα βήμα μπροστά από τα ζητούμενα των πελατών μας.

Σήμερα, 24 χρόνια μετά αποτελούμαστε από ένα αυξανόμενο εξειδικευμένο και έμπειρο team στελεχών και διακρινόμαστε για τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες μας Web Hosting, Domain και SSL και το ταχύτατο και αποτελεσματικό Technical Support μας. Παράλληλα προσφέρουμε τη δυνατότητα εύκολης δημιουργίας website και eshop με εργαλεία σαν το site builder Site.Pro ή το Divi WordPress Page Builder. 

- Σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τοπίο, διεθνώς, στο οποίο κινείστε, ποιοι είναι οι βασικοί πυλώνες της επιτυχίας σας;

Η αγορά του Hosting και των Domain, στην οποία κινείται η DNHOST, έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Η ζήτηση έχει αυξηθεί αρκετά, καθώς πλέον δεν υπάρχει κλάδος δραστηριότητας που να μη δραστηριοποιείται και Online. Από την άλλη μεριά, έχουν γίνει εξαγορές και συγχωνεύσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με αποτέλεσμα πολλές φορές το επίπεδο των υπηρεσιών να μειώνεται και οι τιμές να αυξάνονται, πάντα σε βάρος του τελικού πελάτη.

Η DNHOST παραμένει μια ανεξάρτητη ελληνική εταιρεία, έχοντας ανανεωθεί σημαντικά σε επίπεδο τεχνολογίας και τεχνογνωσίας. Αυτό που έχει παραμείνει σταθερό είναι η ποιότητα των υπηρεσιών μας και οι αξίες μας, μιας και οι πελάτες βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο της προσοχής μας.

Μελετάμε προσεκτικά τις ανάγκες κάθε πελάτη και προσφέρουμε ακριβώς τη λύση φιλοξενίας που χρειάζεται, με αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας, και την πολυκάναλη, άμεση υποστήριξη μας, την οποία έχουμε ονομάσει Titan Supportκαι είναι η δέσμευσή μας για όλους τους πελάτες μας, ανεξαρτήτως μεγέθους και τζίρου.

- Τί σημαίνει ακριβώς για εσάς το Titan Support και τί για τους πελάτες σας;

Το Titan Support για εμάς δεν είναι απλά ένα όνομα, αλλά μια δέσμευση για το παρόν και μια υπόσχεση για το μέλλον προς τους πελάτες μας. Για μια online επιχείρηση ο χρόνος μετριέται σε χρήματα, και για αυτό διατηρούμε σταθερά τον μέσο όρο απάντησης μας στα 30’ λεπτά και επιλύουμε το 95% των αιτημάτων εντός 24 ωρών.

Οι τεχνικοί μας είναι Red Hat Certified και γενικά οι εκπρόσωποί μας εκπαιδεύονται διαρκώς για να υποστηρίζουν και να προτείνουν ξεκάθαρες λύσεις domain και hosting ακριβώς στις απαιτήσεις & το budget του πελάτη, εμπλουτίζοντας τες με δωρεάν συμβουλές ασφάλειας και παραμετροποίησης.

Η πολύχρονη εμπειρία (από 5 χρόνια και κάποιοι έως και 20) Titan Support Agents μας και η καθημερινή τριβή τους με χιλιάδες αιτήματα, με την ίδια αφοσίωση και αποτελεσματικότητα, δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης και αφοσίωσης με τους πελάτες μας.

Έτσι οι πελάτες μας έχουν την ασφάλεια πως επιτέλους έχουν τον απόλυτο έλεγχο των υπηρεσιών και των χρημάτων τους.

- Πόσο απαραίτητο είναι να επενδύει μια εταιρεία στην ποιότητα των υπηρεσιών της αυτή την εποχή;

Η αγορά των web υπηρεσιών έχει γίνει άκρως ανταγωνιστική τα τελευταία χρόνια, ενώ παράλληλα έχουν αυξηθεί οι απαιτήσεις. Με τις πολλαπλές δυνατότητες online αξιολόγησης των εταιρειών από τους πελάτες, η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών είναι πιο απαραίτητη από ποτέ.

Για μια εταιρεία με την ιστορία και τις αξίες μας, αυτή η εξέλιξη είναι ευνοϊκή. Πάντοτε επενδύουμε στην ποιότητα και την αποδοτικότητα σε όλους τους τομείς: energy-efficient premium hardware, καινοτόμα software web server, control panel και security, και υψηλά καταρτισμένο και φιλικό ανθρώπινο δυναμικό, όπως τα στελέχη του Titan Support μας.

Παράλληλα, επιδιώκουμε ενεργά τη βιώσιμη ανάπτυξη μας, με φιλικές προς το περιβάλλον πολιτικές στις λειτουργίες και στις υπηρεσίες μας, συνεργαζόμενοι με προμηθευτές ενεργειακά αποδοτικών servers & hardware και κορυφαία πιστοποιημένα Data Centers σε Ελλάδα και Ευρώπη που έχουν βραβευθεί για την περιβαλλοντική αριστεία τους.

Η αποστολή μας είναι να φέρουμε την Online παρουσία των πελατών της στην κορυφή, μειώνοντας το ενεργειακό της αποτύπωμα και τα αποτελέσματα δικαιώνουν εμάς και όσους μας εμπιστεύονται.


- Τι πρέπει να προσέξει ένας πελάτης πριν επιλέξει υπηρεσία Hosting;

Η επιλογή παρόχου Hosting είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία καθώς θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία της Online παρουσίας του. Υπάρχουν ορισμένα βασικά κριτήρια, τα οποία πρέπει να διαθέτει μια υπηρεσία Hosting και τα οποία μπορεί να ελέγξει ο πελάτης.

Τα σημαντικότερα είναι η αξιοπιστία του παρόχου και η ποιότητα του customer support. Ο πελάτης θα πρέπει να ελέγξει τη φερεγγυότητα εταιρείας και αν διατίθεται τηλέφωνο και live chat για επικοινωνία. Με ένα απλό ερώτημα θα μπορέσει να αξιολογήσει ο ίδιος το επίπεδο του support που θα λάβει στο μέλλον.

Μια ακόμα ένδειξη είναι τα Reviews των Υπηρεσιών. Οι πελάτες ενός παρόχου μπορούν να διαφωτίσουν τον υποψήφιο πελάτη ως προς το επίπεδο των υπηρεσιών και τη συνέπεια του customer support που προσφέρει.

Μεγάλο ρόλο παίζουν και οι ιδιαίτερες ανάγκες Hosting του κάθε πελάτη. Κάθε site, e-shop ή app έχει τις δικές του απαιτήσεις, από ένα απλό πακέτο shared hosting έως ένα dedicated server, ή custom cloud hosting λύσεις. Ο πελάτης πρέπει να ρωτήσει σε ποιο πακέτο θα φιλοξενήσουν το site του και γιατί, ώστε να συγκρίνει και να επιβεβαιώσει πως ο πάροχος μπορεί να τον συμβουλέψει σωστά.

Ένα άλλο πολύ σημαντικό κριτήριο είναι η συχνότητα λήψης Backup, η Ασφάλεια του server και το server monitoring που θα διασφαλίσουν το μέγιστο uptime ενός site. Ο πελάτης πρέπει να ελέγξει πόσο και πως διασφαλίζουν τα δεδομένα του website του.

Τέλος, θα πρέπει να ελέγξει αν υπάρχει Refund Policy ώστε είναι να μπορεί να έχει επιστροφή χρημάτων αν δε μείνει ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες του παρόχου. Στην DNHOST επεκτείναμε το χρόνο επιστροφής χρημάτων στις 90 ημέρες στα πακέτα φιλοξενίας μας, αφού είμαστε σίγουροι για την εγγυημένη απόδοση των υπηρεσιών μας.

- Ποια είναι τα επόμενα βήματα της εταιρείας σας; Θα επεκτείνετε τις δραστηριότητές σας σε νέες υπηρεσίες;

Καθώς οι απαιτήσεις των πελατών μας ολοένα και αυξάνονται, η DNHOST έχει επενδύσει και θα συνεχίσει να επενδύει σε επίπεδο υποδομών, δηλαδή data centers, software και hardware, όσο και σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, ώστε να καλύψει τις διαρκώς κλιμακούμενες ανάγκες.

Πρόσφατα λανσάραμε τα νέα μας πακέτα Managed WordPress, ώστε να προσφέρουν ακόμα περισσότερη ισχύ και λειτουργικότητα στον πελάτη, με πολλά αποκλειστικά χαρακτηριστικά. Πλέον, παρέχουμε πάνω από 250 δωρεάν Premium WP Themes και δωρεάν τον κορυφαίο στον κόσμο Visual Editor για κατασκευή Wordpress sites και WooCommerce eshops, με A.I. λειτουργίες, όπως δημιουργία σχετικού περιεχομένου, κώδικα και εικόνων, παραμετροποίηση και βελτίωση του ιστότοπου με απλές εντολές!

Επίσης παρέχουμε δωρεάν WordPress Optimization Reports όπου ένας εξειδικευμένος WordPress Specialist της DNHOST αναλύει το σύνολο την αρχείων και βάσεων δεδομένων WP ή Woo site του πελάτη (theme, plugin, processes κ.λπ.) και του στέλνει εξατομικευμένες προτάσεις βελτιστοποίησης ταχύτητας, απόδοσης και λειτουργικότητας. Και δε θα μπορούσαν να λείπουν Premium λειτουργίες όπως τα WP Smart Updates για αυτόματες αναβαθμίσεις που δεν “σπάνε” το WordPress και LScache για ακόμα ταχύτερη φόρτωση.

Ταυτόχρονα προσφέρουμε νέες λύσεις Managed Cloud Hosting με shared ή dedicated vCPU, Managed Storage boxes για την απομακρυσμένη αποθήκευση backups και την υπηρεσία Smart backup (R1Soft), καθώς επίσης και Αpplication Ηosting (π.χ. Laravel, Joomla, OpenCart, Magento 2) με εξειδικευμένο και υπερ-αποδοτικό caching. Στα σχέδιά μας, φυσικά, είναι η παροχή και άλλων υπηρεσιών που θα διευκολύνουν περαιτέρω την online παρουσία των πελατών μας, για τις οποίες θα κάνουμε ανακοινώσεις στο προσεχές μέλλον.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Interviews

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search